Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Dříve vysmívané dvoutakty rostou na ceně! Čoudí, smrdí a zase frčí

16 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
upadlo tak, že tento Warťas byl jejich vrcholem, zatímco za plotem měli 12tiválce.
Arese
Tak tak: NDR vs SRN a Severní vs. Jižní Korea jsou ty nejkrystaličtější důkazy o naprosté zhoubnosti šílené komoušské ideologie na lidskou společnost. Tohle žádný bolševický ideolog nikdy nevysvětlil ani nevysvětlí! 😒]
ryccardo
Tak to vypada kdyz nekdo chce ridit trh a nakazovat co se bude a nebude vyvijet, vyrabet a prodavat.
Arese
Přesně tak, hlavně by si to měli uvědomit západoevropané a nevolit šílené neomarxistucké politiky do orgánů EU!!!!! 😲 😲 😲
TT
Dnes sa to deje tiež. Iným, sofistikovanejším spôsobom, ale tiež.
Mr.Murphy
.... tak určitě.... 😁 jakmile z toho východní Němci odrostou, ceny se sesypou. Stejně jako ceny nezajímavých Škodovek v Česku. Možná si to dnes ještě koupí někdo komu je 40-50 a nudí se, ale těch lidí už bude jen ubývat a mladším lidem se z těch aut bude chtít leda tak zvracet. Navíc i ubývá lidí, kteří vám to poservisují. Ceny si jakžtakž budou držet opravdové veterány, rozhodně ne východní parodie na auta.
TT
Prečo píšeš o veciach, o ktorých nemáš ani šajn? Netušíš, aké hlúpe sú tie tvoje kecy a aký si smiešny.
Arese
...popelnicema jsem opovrhoval už v totalitních dobách coby teenager a dodnes se na tom nic nezměnilo a ani nezmění. 😄
Avatar - Anonym
Anonym
ale Wartase a Trabuky fakt ne. To je parodie na auto... Max ještě tak ty poslední Wartase s motory VW, to už jakžtakž auto
šofér
no tak některé unikáty řady 1000 byly hezké, třeba sportovní dvovdveřové kabrio či panaramatický kombík.

https😐/commons.wikimedia.org/…-Sport-Coupe.jpg

https😐/auta5p.eu/katalog/wartburg/wartburg_312_03.php
Arese
Tyhle výjimky hezké byly, ale ta jejich technika... 😒 :no:
gil54
Technika byla v rámci doby a třídy úplně v pořádku i když lze diskutovat o použití dvoutaktního motoru. Ten je sice z dnešního pohledu nepoužitelný a to již dost dlouho, ale v době vzniku (50. - 60. léta) to byla legitimní alternativa pro nižší třídy i s některými výhodami. Znovu však se zdůrazněním, že tehdy. A v autech byly třeba i v Saabech do r. 68 a DKW do r. 65., tehdy byl ale také nejvyšší čas, aby s nimi skončili i v Eisenachu a Zwickau.
Avatar - Stejsn
Stejsn
Jenže ve Wartburgu do 1988 a v Trabantu do 1989.
Arese
A to se tyhle bolševické parodie na auta do konce své výroby nezmohly ani na samonosnou karoserií!!! 😲 😲 :no:
TT
Áno, ale to je pre zberateľov skôr výhoda vo forme dostupnejších náhradných dielov.
Avatar - lamal
lamal
Na 2takt sa kyda lahko, v zavodoch aj v praxi su to vytecne motory, lahke, vykonne, charakterne, spolahlive.

hudba pre moje uši :-! 😁
https😐/www.youtube.com/watch?…

po tech stranke bol wartas prehistoricky, na druhej strane podvozok mal pokrokovy 😉 😲 😁
http😐/www.die-besten.de/…/353-1973/s6.jpg

PS pre autora: wartburg 353 mal zmiesavaci pomer 1:50 urceny vyrobcom