Máte ještě dvoutaktní trabant, wartburg nebo starou jawu? V postkomunistických zemích se skrývají desetitisíce dříve vysmívaných veteránů, které trhají cenové rekordy.
Tak tak: NDR vs SRN a Severní vs. Jižní Korea jsou ty nejkrystaličtější důkazy o naprosté zhoubnosti šílené komoušské ideologie na lidskou společnost. Tohle žádný bolševický ideolog nikdy nevysvětlil ani nevysvětlí! :-[]
.... tak určitě.... :D jakmile z toho východní Němci odrostou, ceny se sesypou. Stejně jako ceny nezajímavých Škodovek v Česku. Možná si to dnes ještě koupí někdo komu je 40-50 a nudí se, ale těch lidí už bude jen ubývat a mladším lidem se z těch aut bude chtít leda tak zvracet. Navíc i ubývá lidí, kteří vám to poservisují. Ceny si jakžtakž budou držet opravdové veterány, rozhodně ne východní parodie na auta.
Technika byla v rámci doby a třídy úplně v pořádku i když lze diskutovat o použití dvoutaktního motoru. Ten je sice z dnešního pohledu nepoužitelný a to již dost dlouho, ale v době vzniku (50. - 60. léta) to byla legitimní alternativa pro nižší třídy i s některými výhodami. Znovu však se zdůrazněním, že tehdy. A v autech byly třeba i v Saabech do r. 68 a DKW do r. 65., tehdy byl ale také nejvyšší čas, aby s nimi skončili i v Eisenachu a Zwickau.