Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dříve vysmívané dvoutakty rostou na ceně! Čoudí, smrdí a zase frčí

Máte ještě dvoutaktní trabant, wartburg nebo starou jawu? V postkomunistických zemích se skrývají desetitisíce dříve vysmívaných veteránů, které trhají cenové rekordy.
Zpět na článek
28. 5. 2023 13:16
Avatar - KANKUNEN
27. 5. 2023 14:32
Německo pod vlivem Kremlu
upadlo tak, že tento Warťas byl jejich vrcholem, zatímco za plotem měli 12tiválce.
Rozbalit vlákno
4
28. 5. 2023 09:24
Re: Německo pod vlivem Kremlu
Tak tak: NDR vs SRN a Severní vs. Jižní Korea jsou ty nejkrystaličtější důkazy o naprosté zhoubnosti šílené komoušské ideologie na lidskou společnost. Tohle žádný bolševický ideolog nikdy nevysvětlil ani nevysvětlí! :-[]
28. 5. 2023 12:36
Re: Německo pod vlivem Kremlu
Tak to vypada kdyz nekdo chce ridit trh a nakazovat co se bude a nebude vyvijet, vyrabet a prodavat.
28. 5. 2023 12:44
Re: Německo pod vlivem Kremlu
Přesně tak, hlavně by si to měli uvědomit západoevropané a nevolit šílené neomarxistucké politiky do orgánů EU!!!!! :-O :-O :-O
28. 5. 2023 13:43
Re: Německo pod vlivem Kremlu
Dnes sa to deje tiež. Iným, sofistikovanejším spôsobom, ale tiež.
27. 5. 2023 18:11
Investiční dvoutakt....
.... tak určitě.... :D jakmile z toho východní Němci odrostou, ceny se sesypou. Stejně jako ceny nezajímavých Škodovek v Česku. Možná si to dnes ještě koupí někdo komu je 40-50 a nudí se, ale těch lidí už bude jen ubývat a mladším lidem se z těch aut bude chtít leda tak zvracet. Navíc i ubývá lidí, kteří vám to poservisují. Ceny si jakžtakž budou držet opravdové veterány, rozhodně ne východní parodie na auta.
Rozbalit vlákno
1
28. 5. 2023 13:44
Re: Investiční dvoutakt....
Prečo píšeš o veciach, o ktorých nemáš ani šajn? Netušíš, aké hlúpe sú tie tvoje kecy a aký si smiešny.
27. 5. 2023 22:38
Těma dederonskejma smrdutýma..
...popelnicema jsem opovrhoval už v totalitních dobách coby teenager a dodnes se na tom nic nezměnilo a ani nezmění. :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barrichello
27. 5. 2023 23:14
Veterány mam rád
ale Wartase a Trabuky fakt ne. To je parodie na auto... Max ještě tak ty poslední Wartase s motory VW, to už jakžtakž auto
Rozbalit vlákno
6
28. 5. 2023 07:58
Re: Veterány mam rád
no tak některé unikáty řady 1000 byly hezké, třeba sportovní dvovdveřové kabrio či panaramatický kombík.

https://commons.wikimedia.org/…-Sport-Coupe.jpg

https://auta5p.eu/katalog/wartburg/wartburg_312_03.php
28. 5. 2023 09:26
Re: Veterány mam rád
Tyhle výjimky hezké byly, ale ta jejich technika... :-( :no:
28. 5. 2023 10:41
Re: Veterány mam rád
Technika byla v rámci doby a třídy úplně v pořádku i když lze diskutovat o použití dvoutaktního motoru. Ten je sice z dnešního pohledu nepoužitelný a to již dost dlouho, ale v době vzniku (50. - 60. léta) to byla legitimní alternativa pro nižší třídy i s některými výhodami. Znovu však se zdůrazněním, že tehdy. A v autech byly třeba i v Saabech do r. 68 a DKW do r. 65., tehdy byl ale také nejvyšší čas, aby s nimi skončili i v Eisenachu a Zwickau.
Avatar - Stejsn
28. 5. 2023 11:18
Re: Veterány mam rád
Jenže ve Wartburgu do 1988 a v Trabantu do 1989.
28. 5. 2023 12:46
Re: Veterány mam rád
A to se tyhle bolševické parodie na auta do konce své výroby nezmohly ani na samonosnou karoserií!!! :-O :-O :no:
28. 5. 2023 13:56
Re: Veterány mam rád
Áno, ale to je pre zberateľov skôr výhoda vo forme dostupnejších náhradných dielov.
Avatar - lamal
28. 5. 2023 13:16
zweitaktbejbi
Na 2takt sa kyda lahko, v zavodoch aj v praxi su to vytecne motory, lahke, vykonne, charakterne, spolahlive.

hudba pre moje uši :-! :D
https://www.youtube.com/watch?…

po tech stranke bol wartas prehistoricky, na druhej strane podvozok mal pokrokovy ;-) :-O :D
http://www.die-besten.de/…/353-1973/s6.jpg

PS pre autora: wartburg 353 mal zmiesavaci pomer 1:50 urceny vyrobcom
Rozbalit vlákno
0