Je to tak JSOU = většinou jde o EXTRÉMNÍ LEVICI jak to dopadlo poslední víš http://www.90000000.cz/ a ekonomicky sme to furt ještě nedohnali (viz nedávné vysvětlení české zástupkyně ve Světové bance = když už to matlové jako ty tady zpochybňovali, když sem to tu před nějakým rokem napsal já
"Tradiční hodnota" je moc pěkný eufemismus, pro ZAOSÁVÁME (a tvé ZASTÁVEJME ČÍM DÁL VÍC = ve volném překladu CHCI ZPÁTKY SOCIALISMUS :*)
Re: Na drifty a burnouty nepotřebujeme elektrickou jebku
no zrovna TEĎ a TADY = já JEN tu HLAVNÍ SOUDRUŽKU konečnou https://www.youtube.com/watch?… co SAMA SEBE naprosto ZTRAPNILA jen SAMA SEBE SVÝMI vlastními SLOVY
viz (reálné blbky a blbísci JAKO TY třeba zde https://www.stream.cz/…-nemine-64477307 ) to už tak máte = že VYŠŠÍ ZNALOSTI INTELIGENCI VZDĚLÁNÍ (vtipná je tam od tupouna ta "nějaká SOROSova univerzita (Karlova + ČVUT:)" :*) říkáte.. no tak jako ty (teď třeba) EXTRÉMISTI
ale CHÁPU že jsme pro tebe EXTRÉMNĚ jinde EXTRÉMNĚ mimo možnosti tvého mozku = tak to prostě je a pro jednou MÁŠ PRAVDU
a TVÁ (a ARESEho a dalších multinicků, většinou to bývá SÁM O SOBĚ a ty o nich meleš furt) úroveň je Autoforum = taky chápu
až TAKHLE si NATVRDLEJ = kategorie NAPROSTO NEchápavej? :D
jako vždy NECHÁPU VO ČEM dospělí mluví = začnu URÁŽET :-O:*):D:-!
nebo DOŠLO MI TO (jakej sem vůl = řešit ZPOŽDĚNÍ ještě VĚTŠÍM ZPOŽDĚNÍM = to je nějaká scénka o vlacích, jestli ji znáš :D ) = začnu (taky) URÁŽET :*)
tak ZKUS myslet a Myslet a MYSLET = v čem je rozdíl??? od MULTINICKu (možná i TEBE;)
Ty názory těch fanatiků tu v light verzi přezentuješ ty, čínskej agente :-) A další extrémisti typu Donvito Hendly , Mikesus, Barry atd atd https://www.autoforum.cz/…ila-jim-lepidlo/
si ÚPLNĚ PITOMEJ (nejen trapnej s plky čína) jako DOČISTA BLBEJ?
FANATIKY EXTRÉMISTY NACIONALISTY politiky NESNÁŠÍM + blbce ale těm je těžký se vyhnout https://www.stream.cz/…-nemine-64477307 vidíš tam ty lidi? podívej se do zrcadla TA PODOBA :-O:D
Re: Na drifty a burnouty nepotřebujeme elektrickou jebku
tohle mě vždycky fascinuje - to je asi nějaký "nastavení vesmíru". když BLBKA co věcem nerozumí, jak si teď napsal zas ty, se snaží urazit TAK PÍŠE snad vždy SAMA O SOBĚ :-O:*)
Jo je to tak stará linka s tím nic nenadělá = pamatuješ jak sem ti napsal HODNĚ informací ale KATASTROFA(lní) PRÁCE S NIMA? no tak TO FURT PLATÍ :*)
vysvětlení přes písmenka nezabralo, OBRÁZEK nezabral = jen to plkání (viděls jak sama sebe vlastními slovy ZTRAPNILA HLAVNÍ česká SOUDRUŽKA? no tak ty dtto) zůstává
Re: Na drifty a burnouty nepotřebujeme elektrickou jebku
Auto, který se vyrábí na 75x zaplacený výrobní lince se dá vyrobit hodně levně joudo.
Cinkni si do forda kolik stála výroba Fordu Crown Victorie v roce 2000 na výrobn í lince z roku 1982 nebo do Lady kolik stojí výroba Nivy Legend na několikrát upravené výrobní lince z roku 1976 (museli část vyměnit protože ta linka už byla tak opoteřobavná za ty roky, že to jinak nešlo)
Re: Na drifty a burnouty nepotřebujeme elektrickou jebku
jo = a PROTO je tak strašně trapný = co tu léta s bojem proti efektivnějším v konstrukci aut lepším výrobně levnějším autům vy multilink trapky předvádíte
Re: Na drifty a burnouty nepotřebujeme elektrickou jebku
Kolem se děje to, že na silniích je 99% spalováku, v zapadlých vesnicích 100%
A z toho je 70% pleček s R3 a R4 - ne to fakt nejsou moji soupeři ani se sedmi turby čínskej agente, nehlede že modernější verze mojí káry to dává za 5,0 s a dá se díky 8 st převodvce vejletit i za cca 10,2 když jedeš na pohodu a kochačku.
A se silnějšími verzmei není problém stovka za 3,5-4,5 s . Ted kolik "moderních aut" co potkáš na cestách dává tyhle čísla :-):-):-):-):-)
A ještě většina těch moderních aut sou SUV, to je z fyzikálního hlediska nejlepší kastle co nejlíp sedí na silnici, že jo, hlavně když třeba oproti 26 let starýmu Jaguaru je to asi o metr vyšší a váží to o 600 kg víc.
HAHAHA
PS: zrovna včera sme řešili, jak kolega v německu v 15 let starém 300C závodil a jak ho novější uberwageny předjížděli a on pak za 5 km předjížděl zpátky je, protože hoši sice uměli jet 220, ale ne těch 5 km v kuse, ono je to trošku náročný. Kolega je kamionák a má njeto 1 700 000 km za kariéru, takže po 5 km z těch 25 aut co ho přejdejli zas zpátky předejl 22 :-):-):-)
Tolik realita silnic, ono mít výkonný auto ještě neznaná, že někomu ujedeš, agente. Vono to chce nebejt výpln mezi volantem a pedály a umět taky řídit.
Re: Na drifty a burnouty nepotřebujeme elektrickou jebku
Lucid sem ještě nepotkal, za Teslou S sem se tuhle plazil z kopce 78 na 90, protože milostpán asi rekuperoval a nešlo předjet, protože provoz v protisměru.....Já taky rekupreroval, na 4 válce z toho kopce , okamžitá spotřeba 4,1 litru, HAHAHA
To víš, MDS je věc.
A většina mých soupeřů sou sazomety R4 a V6 a tříválce a R4 v benzínu a ty si dávám ke svačině.
A šetřlky plazící se 70 předjíždí o víkendu i téměr 40 let starý Rollsem. Styděl bych se sedět v káře z roku 2020 a nechat se předjíždět 40 let starým veteránem.
Tolik realita silnic, ty novější auto :-):-):-):-)
Na 3 Tesly co ptokám připadá 900 aut se spalovákem.
Tak rozšířené sou ty vaše "moderní auta" jezdící na uhlí a ruskej atom, čínskej agente :-)
a chytrej = fakt jak bačkora KDYŽ ŘEŠENÍ našeho EUropského zaostání v technice, chce řešit VĚTŠÍM zaostáním. to chce bejt chytrej jak... BARIK
ok JASNÝ = ameriku asii (kdyby jen čínu) NECHáME UTÉCT ještě víc = tvůj "plán" je jasný. Jen furt nevím jestli to je
a) ČISTÁ nefalšovaná HLOUPOST (vlastně typické Vaculíkovo pravidlo)
b) chceš aby to tu zaostalo stejně jako ruSSko pod Putinem (ten graf cos dostal v týdnu PŘED válkou, teda touhle poslední co teď tak "úspěšně" soudruh důchodce vede SI PAMATUJEŠ?)
C) bývá to c = a + b
Jediný co tu děláš je, že šíříš čínskou propagandu a kopeš za čínské zájmy.
Ty jsou předem jasné a každý ví co je cílem Číny. A koho Čína podporuje - jste to vy, zelený plácalové, fantický zelený aktivisti, radikální zelená levičáská lůza, podplacení poltici a pavědci a EV sekta.
Nic proti plnotušný V8 = ale když ti novější auta ujedou v zatáčce i na rovince NĚKDE bude chyba = ale na malý péro tyhle věci (možná) fungujou, já radši to svý (a třeba https://www.lucidmotors.com/ Hele JAKÝ TO JE když ti (drtivě) ujede třeba KIA?
Na drifty a burnouty nepotřebujeme elektrickou jebku
na to nám stačí RWD amerika s 300+ HP co jezdí za náklady R4 benzínu nebo R4 sazometu. To jezdí bokem kdykoliv chceš a hrabe to na každý křižovatce (když chceš a vypneš si el. fíčury typu esp, tcs atd)
.
A když jedu na vejlet, tak to mam za 11-12x14,50, což je 160 resp. 174 kč , cestou klidně předjedu 40 aut, protože slimáci sou schopný jezdit po okresce 70 a sazometáci a 4 válcový benzíny to maj za 5-6 x29 resp 6-7x35,50 tj 140 resp 174 resp 213 až 249.
Takže za náklady toho kadla kadla sazometu, kde je navíc u novějších aut 6x dražší udržba Nebot nemam dpf, turbo, močovinu, přímovstřik, olej co se mění po 25 000 km a další echtovní sragory
Tak až budeete plachtit z kopečka v hybridáčku a uvidíte kolem jet sazometvou Audi A6 apod, tak si vzpomen že jedu za stejný náklady jak oni. Akorát já mam plnotučnou V8 s 390 HP a oni sazometovej čtyřválec co zní studenej jak 30 let starý Ducato
že si PÁR lidí koupí mosti blbý škodoVWky apod. 7 let starou ameriku = MÁM spíš ZA POZITIVUM
a přestaň se ztrapňovat plky o pekingu (můj názor na čínu znáš = a Zemana a čínské investice = a jo dopadly snad ještě hůř)
a multilinku = jo sou tu (já sem ten PŘESNEJ OPAK - a jak sem řek TEĎ SE TEDA SEJDEM U NOTÁŘE a CELÝ TVŮJ vs MŮJ MAJETEK - už se těším, na kolik to odhaduješ?
a PŘESTAŇ s tím TRAPNÝ že SI dáš :yes: a mě :no: v tuhle dobu = trapný je to pokaždý když to děláš, v takovouhle dobu TRAPNÝ :D
a BAČKORO zbabělá ODPOVĚZ = na to svý ŘEŠME TO SKANZENem :D
44% elektricke energie z obnovitelnych zdroju v Nemecku v r. 2022.
At si kazdy udela usudek sam. Ale radeji na zaklade cisel (faktu) a ne na zaklade senzacnich titulku...
Odkud z tvych senzacnich titulku vitr vane? Z ruska?
Lenka Zlámalová
Podílela se na dvou ekonomických knihách kolektivu autorů, které vydal Institut Václava Klause. :no::no::no:
Jj ROZUM ten když není JE TO MALÉR snad až ta tvá katastrofa!
TOLIKRÁT sem to vysvětloval, když ti to nedá(vá) vlastní hlava a TY furt NIC :-(
OBA procesy (přechod na levnější efektivnější) zdroje energie (OZE = víš že vítr fouká slunce svítí voda teče moře oceán má příboj teplo v zemi je ZADARMO víš to, ne(bo?) tak i ten druhý přechod na levnější auta s vyšším výkonem umožňující lepší konstrukci auta jako takového, tak OBA TY PROCESY jsou velmi dlouhodobé. takže lidé BEZ ZDRAVÉHO ROZUMU by nejdřív dělali JEDEN a pak dalších mnoho dekád DRUHÝ
ale NECHÁPAT (a zaostávat a chtít "vše postaru") to je pro https://www.stream.cz/…-nemine-64477307 pro tebe "ty co mají sovětskou a dnešní ruSSkou techniku za skvělou = to je pro vás příznačné typické charakteristické.. běžné
Jako víš co... pokud máš 430kW a díky teplotě nebo nabití baterie budeš mít k dispozici třeba jen 390kW, tak to pořád není taková tragédie.
Při maximálním výkonu 430kW ti plně nabitá baterka 77kWh vystačí cca. na 10min... akorát mě nenapadá, jak by to mohlo prakticky nastat ;-)
Řekněme si na rovinu - za tu cenu je to pecka. Koně jsou koně ať žerou cokoli, tohle se mi líbí.
Jasně, driftovací režim je spíš blbinka a v článku hojně se vyskytující výrazy mrštný a hbitý beru trošku s rezervou, 2,1t je 2,1t... ale pokud si stěžuju na ceny EV u menších slabších aut, tak tady naopak nutno připustit, že spalovací alternativa se stejnou dynamikou za tyhle prachy nebude. Kia :yes:
PS: ano jasně, 77kWh baterka už taková pecka není, dojezd 400km asi spíš na papíře... ale je to něco za něco a to něco se mi líbí :-)
Re: Je tu nějaký odborník na techniku, nebo češtinu?
To jakože když sundáš nohu z plynu, tak se pověsíš na pásy silou 200 koní? To aby si teda člověk dával pozor až ho bude bolet pravá noha, aby si ji neodlehčil, když nepojede sám. :D
Bingo. Navic z clanku chapu, ze jet s tim ostre respektive bokem to auto vubec neumi. Nesvadel bych to na neschopnost ridicu, kteri si s tim nevedeli rady. Podobny radovanky musi auto umet a tohle na to konstrukcne podle toho co ctu nema. Jinak za ty penize ale pekna kara, kdyz s tim clovek chce jet normalne.
"Mimochodem, jen samotné elektromotory zvládají rekuperovat výkonem 150 kW! Po sešlápnutí brzdového pedálu se rekuperační síla dokonce zdvojnásobí."
To nám jako autor chtěl říct, že bez dotyku na brzdový pedál motory rekuperují 75kW, nebo vážně 150kW? A když se dotknu brzdového pedálu, tak mě zatlačí do pásů těch 150kW, když tolik motory zvládají, nebo najednou začnou zvládat 300kW a tudíž bych se neměl dotýkat pedálu, aby se mi po každé silou 408 koní nezařezal bezpečnostní pás do žeber?