proč se neprosadil systém unifikovaných baterií, které by se vyměňovaly u benzínek za nabité, kus za kus. Jde to u článků do spotřební elektroniky, jde to u lahví, jde to u sifonových bombiček. Jenom u EV to nejde. Možná, kdyby si výrobci vytáhli hlavy z pr d ele a založili asociaci pro standardizované battery packy s možností rychlé výměny, mohla by se elektromobilita rozběhnout.
- Jak dlouho by asi trvala taková výměna vybité za nabitou ?
- o kolik kusů baterií by se muselo navíc povalovat u těch pump ? Kdo by byl vlastník a kdo by je platil ?
- výměnu by si dělala modelka s červenejma nehtama sama ? Nebo obsluha pumpy nebo sofistikovaný robot ? Kolik by ta výměna asi stála jen na té práci a pronájmu skladů a technice ?
- baterii do auta asi nepůjde napojit jedním konektůrkem, jako spotřební elektronika
- jak by se asi dařilo jednoduše zabezpečit voděodolnost při každé výměně ?
- pokud by bylo umístění baterie tam, kde je, kvůli hmotnosti, prakticky u všech EV dnes, tedy v podlaze, tak kromě čarování s několikasetkilovou baterií (nebo s několika menšími - tím hůř a složitěji) by to znamenalo ještě jakousi manipulaci - demontáž a následnou montáž základního krytu baterií.
- jak asi budou vypadat šrouby krytů, závity a konektory u denně používaného auta, které by teoreticky absolvovalo klidně dvě i tři výměny za den, v létě, v zimě za sajrajtu, po projížďce zablácenou cestou a pod. třeba po dvou letech ?
- jaká by byla garantovaná úroveň degradace ?
Jen tak co mě napadlo. Podobnost se sifonovou bombičkou mi nepřijde adekvátní. Aby nakonec to nabíjení nevyšlo rychleji a levněji.
Ty asi pracuješ ve středním managementu velké korporace. Sepsat tak rychle tolik snadno vyvratitelnych důvodu, proc něco nejde? Je skoro k neuvěření, že vůbec máme nějaké konektory na propojení zařízení. Být to na tobě, řekneš, že to nejde. Atd.
Myslím, že vidíš komplikace a problémy tam, kde nejsou. Já raději hledám řešení, ale jsem v tom dost výjimka. Většina lidí raději vymyslí, proč něco nejde.
no tak HEZKY seS POCHVÁLIL = no a teď realita = tohle samozřejmě dááávno všechny napadlo = promýšleno (a zkoušelo) se to v Americe i tady v EUropě i v Japonsku = s jednoznačným závěrem. Zkouší to dnes jedna čínská automobilka a PROČ VŠICHNI OSTATNÍ ne je jasné, vymýšlíš vymyšlené (a vyzkoušené!) PRÁVĚ ŽE TY PROBLÉMY a KOMPLIKACE a ta NEvýhodnost co teď "zfleku" dal gil = tam VŠICHNI krom tebe našli
nechval SEbe a zkus podumat (spočítat) PROČ to tak jednoznačně NEvychází
Napovím ti: A BUDE UŽ JEN HŮŘ
Nedá NEVYCHÁZÍ TO = je to dokonce ekonomická KRAVINA. Dobíjení zrychluje a zjevně nejsme (viz dobíjení pro Semi a obecně náklaďáky https://www.hybrid.cz/…daky-a-autobusy/ a viz Supercharger IV) zdaleka u konce
Z principu (použité) techniky lepší než spalovák je prostě https://www.novinky.cz/…rekordy-40432620 zajímavý KOLIK lidí a dál a dál KOLIK let se to snaží popírat
Aaa technicky guru nam to vysvetlil. Prober nejdriv s nejakym elektrikarem co to obnasi prenaset po kabelu vykony v radech set kW pri 400 nebo 800 V. Vyhoda vymennych baterek je ze je nemusis nabijet rychle a muzes je nabijet v libovolnou dobu. Treba kdyz je levny proud a je ho nadbytek. Rychlonabijeni neni to spravne reseni. To sit neunese.
Když zmiňuješ TECHNIKU tak jo SPECIÁL TECHNIKA ti to už loni vysvětlil = už dnes jsou BEV drtivě jinde = obyčejný zaplatitelný SUV (ty na to hodně dáš, i když je to snad nejNEsmslnější technický údaj, rozhodně ABSURDNĚ předimenzovaně vnímaný = 0-100 za 4,5 sekundy https://fdrive.cz/…redstaveni-10714
jinak TOHLE si tvrdil v době kdy byly dobíjecí rychlosti kolik KRÁT že menší?
3 rakouské rodiny mých příbuzných tankují HLAVNĚ doma https://www.hybrid.cz/…zelenou-energii/ ale to ti i ostatním bylo vysvětleno taky (sto?) KRÁT
ještě kolikrát to je potřeba NEŽ ti TO DOJDE?
RYCHLO nabíjení JEN jednou za rok když jedeš do Chorvatska :*):D:-!
KOLIK TEMELÍNů spočítal soudruh důchodce Macek? když budou VŠECHNA auta jen na elektřinu? (a okamžitě tam máš ode mě v diskuzi ŽE TO NEBUDE NIKDY ;-) ) tak KOLIK? ;-)
a to NEODEČETL že tím pádem DRTIVĚ spadne spotřeba elektřinu NUTNÁ na všechno kolem ropu :D
prober SE a dojdi si s elektrikářem třeba na pivo - a NESER SE do úrovně myšlení dospělých
Proc ne? Odpoved je jednoducha, bylo by to idealni, ale vsechny automobilky by museli mit stejnou konstrukci baterie i stejne ulozeni v aute - skoro neresitelny problem cislo 1
Bateri by musel vlastnit energeticky gigant jako cez apod. A clovek by si je jen pronajimal (levne auto ale vysi cena za km) - skoro neresitelny problem cislo 2
A to nejhorsi, bateri by muselo byt cca 2x tolik co aut a na to na zemi nejsou suroviny (pri soucasnych konstrukcich baterii) - absolutne neresitelny problem cislo 3
ANO to je pravda (jen NE odpůrce "z principu" AE po zvážení VŠECH pro a proti = odkazy na USA na EUropu i to Tokio si dostal, holt jako při https://www.idnes.cz/…05256_domaci_pas volíš čínskou cestu = jak dopadla víš
a jak víme TY když zvážíš (vždy;) OPAK JE SPRÁVNĚ = za idioty máš profesory Univerzity Karlovy ale dáš na Pitomia Klause (staršího i mladšího) občas Auforoum občas ruSSký HOAX prostě VŽDY NARUBY
Tvoje děti (doufám že TY pro ruSSká matla adorující https://www.youtube.com/watch?… žádné genové NÁSLEDNÍKY NEMÁŠ :-! ) budou třeba jezdit https://cnn.iprima.cz/…-za-jizdy-345600 rozhodně bude(asi všude) nornální, co je normální už dnes (v česku to jako první rozjela MONETA Bank = prostě dobíjíš v práci = a viz moji příbuzní VŠICHNI z OZE doma
Jaký to je ničemu nerozumět a machrováním se dožadovat (znovu)vysvětlení ;-)
to bys nečekal SOU FURT STEJNÝ jako před lety, zapomnělS je?
Popravdě dokonce - viz já tady včera 22:47 poslední 2 řádky (je to "horší" než před těma lety, kdy si dostal odkazY - a jak píšeš NEČETL nebo zapomněl, rozhodně (už ZAS) NEVÍŠ
hele si multilink rohor = nebo DVA podobně NEZNALÍ?
1) jste multilink rohoryccrardo
2) dva NECHÁPAJÍCÍ proč ne
3) ty CHÁPEŠ JAK ty poslední dva řádky z 22:47?? s nápovědou, když jsme se o tom před lety bavili bylo to jasné proč všem vyšlo ROHORYCCARDO to je ale BLBOST - a ten (technický) DŮVOD příčina proč NE se ZVĚTŠIL
4) jak to že dostaneš VYSVĚTLENÍ a ZAPOMENEŠ ho?
5) jak to že dostaneš vysvětlení a po čase se ZNOVU VRÁTÍŠ do svého původního módu ONI JSOU BLBÍ
6) jinak důvod proč 1 čínská to zkouší = najdeš v závěrečném odstavci POVEDENÉHO čínského výrobku, jehož test vyjde tenhle týden (kde víš)
7) jo a jak sem napsal DOBŘE to "na první dobrou" shrnul Gil = tak to prostě je, TAKŽE odTEĎ (i když si dál nechápeš bod 3) tak UŽ CHÁPEŠ proč NE?
Ten pán od Fordu je humorista, místo aby se staral o to, aby uměli dát do aut pořádné kvalitní baterie, když to tlačí do produkce a lidem horem i dolem, tak mudruje a vykládá jak to není potřeba. Dojezd 700 km není žádný velký dojezd, navíc v zimě při zapnutém topení bude sotva poloviční.
Elektrický pohon, je Z PRINCIPU techniky LEPŠÍ https://www.novinky.cz/…rekordy-40432620 nerozumíš tomu? Prokopec (snad) jen úmyslně lže, ty si (snad) fakt úplně (techniky) aut NEZNALEJ
"To, co můžeme číst v elaborátu IVK, je doslovně totéž, co najdeme v kremelské propagandě. Tvrzení o Sorosovi a jeho Open Society Fund financujícím barevné revoluce proti regulérně zvoleným vládám můžeme číst a slyšet ve státních či polostátních ruských médiích"
Siris tu stejne informace jako IVK/ballik/aeronet. :no::no::no:
Upravím DonVitův dotaz: JAK TO že ti NESTAČILO odhalení DEZINFORMÁTORŮ?
Dodám svůj: JAK TO že NESTAČILO tvé sebeztrapnění a hlásání ZDRAVÝ ROZUM = u BEV jezdí na uhlí?
to jsou TVÉ FATÁLNÍ selhání = na základě čeho dáváš palce nahoru (když někdo na známá ověřitelná fakta KVÍKá ""vylhané žvásty a placený čínou" a podobný TRAPNOSTI nebo spíš UBOHOSTi? TYS prokazatelně MEKTAL (s 800V architekturou teď se svým rádoby ZDRAVÝM ROZUMEM když právě rozum říká PŘESNÝ OPAK a prokazatelně kočil na lep byl mimo = ty no Ty prostě TY TY TY
O tom že jste placeni čínou není nejmenších pochyb, jednáte přesněn v jejím zájmu (a zřejmě podle jejich notiček ). Cílem je dodávat do evropy víc FV panelů, komponent pro větrníky a další OZE, zůsobit levnými Ev kolaps evropských automobilek a pak je levně zkoupit nebo přivézt ke krachu a to samé s celým průmyslem a pak ses stát majoritním dodavatelem surovin a komponentů pro EU.
Vlbec nejlepší je ruská energie dodaná čínou, typicky čínská nafta - vyrobená z ruský ropy, co objela půl světa a je dražíš o 25-42% než stála originál ruská nafta.
To je ekologie a ekonomie v praxi :-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)
viz tuhle tvůj příspěvek ZDRAVÝ ROZUM (elektromobily na uhlí) = co si ho už pořídit?
(ani) TO TI NESTAČILO? Si schválně za Neználka?
No hůř spíš denně za (ne jako urážka) IDIOTa = s těmi odkazy na EXTRÉMně (schválně - jestli to nechápeš) NEseriózní zdroj Autoforum. Bejt NEZNALEJ je jedna věc, ale tohle už je https://dvojka.rozhlas.cz/idiot-7548701
Autofory je to samy. Vysokoskolak by to mel poznat. ;-)
Vysokoskolak by si precetl radeji originalni informaci, nez jeji (dez)interpretaci na AF!
https://www.insider.co.uk/news/scotland-must-up-speed-charging-28582314
Neil Swanson, a director at EVA Scotland, commented: “We are seeing sales of electric vehicles in Scotland continue to grow exponentially and we expect the market to beat the 2030 deadline when the sales of all petrol and diesel cars banned. :yes:
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
Co asi čekat jiného od ředitele hnutí propagující elektromobilitu všech forem dopravy ve Skotsku.
Podobných nadšených prohlášení jsem za život slyšel stovky. Jako kdysi Tondovo slavné : "Maso bude vbrzku".
No, ale přímo z tvého originálního odkazu mimo jiné:
"Nedávná zpráva také odhalila, jak velká část stávající infrastruktury neodpovídá standardu, přičemž téměř každý čtvrtý skotský nabíjecí bod nefunguje správně.
Během šestitýdenního období v srpnu a září mělo podle výzkumu BBC problémy s fungováním 535 z 2 200 nabíječek instalovaných za peníze skotské vlády.
Většinu nabíječek vlastní úřady, které byly v rámci šetření zkoumány a zjistily, že nejhůře fungující jednotky byly ve skotských hranicích, kde každá nabíječka zaznamenala poruchu. Rady Highland, West Lothian a East Dunbartonshire také měly problémy s více než 94 % svých strojů."
94% ? Super výsledek. Jsem prostě jen to negativistický nevzdělaný hovado.
jestli KRITIZUJEŠ tupý politiky, státní úředníky a lemplovinu TAK TO ROZHODNĚ SOUHLAS = to je nad(mezi)národní MOŽNÁ i https://fzone.cz/…nacit-zivot-5976:-)
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
Vis, my elektromobilisti jsme si vedomi problemu s nabijeckami lip nez petrolheadi.
My si o nich jen necteme. ;-)
A zaroven z nich nedelame pitome zavery, viz autofory.
"Ukazuje to nejen na limity možného rozšíření infrastruktury - tak oblíbeného tématu politiků -, ale vrhá to též světlo na věrohodnost jejich současných proklamací okolo budoucnosti elektrických aut. Ta je očividně nulová."
Nicmene realita, pres problemy ktere jsi uvedl, je opacna.
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
My elektromobilisti....
A to je ta potíž.
Já sem chodím, protože mě celý život zajímají auta, mám je rád všechna a vybírám si auto vždy podle mých aktuálních potřeb a možností. Nikdy jsem se necítil jako benzínista, dieselista nebo elektromobilista. Jenom se občas nechám vtáhnout, většinou zcela zbytečně, do diskuze, ve které je v mých očích slepá zaujatost a neobjektivita. Stále si myslím, že dokážu posoudit klady i zápory jak celospolečensky, tak i pouze z mého pohledu. Možná si bláhově myslím, že to stejně dokáže vyhodnotit 99% ( no raději 95%) všech lidí, co provozují nějaké auto. Včetně "pacientů" typu Electro Dad nebo stealth01, ať jsou jejich postoje zištné nebo ne. A nemyslím, že potřeba plivat po každém, kdo má jiný názor nebo potřeby a trvale i po zdrojích informací, ať jsou jakkoliv pochybné. Je opět na každém, jak dokáže i takové zdroje vyhodnotit.
O problémech s nabíječkami slyším možná z tvých úst poprvé. No, jen a jen tvoje volba. Tak jsi třeba na dobré cestě od fanatizmu k objektivitě, třeba až na úroveň těch, sice zaujatých, ale z větší části objektivních Dadů a stealthů, kteří to ovšem dělají z části i za prachy a ne jen z lásky k autům. Proč to děláš ty, nevím.
Možná proto, že se cítíš jako příslušník sekty elektromobilistů....
je to normální proces = UČÍ SE TO (všichni asi kromě barika;) VE ŠKOLE https://cs.wikipedia.org/…uce_v_%C4%8Cesku nedávno třeba lokomotivy, ještě dobíhá u televizorů a nedávno začal u aut (a bude trvat "celý lidský život"). Což nic nemění na realitě
- elektromobil je z principu (téměř) ve všem co dělá auto autem lepší
- umožňuje lepší konstrukci auta + ten z principu rychleji dodávaný vyšší výkon, má i lepší dávkování výkonu
- nejde o "zaujatost" ale ZNALOST = viz třeba loňský Speciál TECHNIKA = 2 stejné modely stejná značka stejná cena = to s (drtivě) vyšším výkonem vypráskalo (kvalitní povedený) benzínový šestiválec (plus obrázek na začátku) = spíš NENÍ O ČEM
o názoru může být holka která se ti líbí = tohle je ZNALOST (+ je dobrá i zkušenost)
ZNALOSTi jsou v tomhle směru mluvící jednoznačně = doporučuju zkušenost (ať neplácáš v úrovni ryccardů ARESEů apod.
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
Jestli jsi to nahodou nepochopil, tak "my elektromobilisti" bylo mysleno: my, kteri ty nabijecky skutecne vyuzivame.
Ne my, jako sekta. :D
Btw. to je nejjednodussi diskuzni podpasovka, tudiz dal neni o cem.
Hezky vikend
PS Je mi jasny, ze ve tvem svete moji motivaci NIKDY nepochopis. Mne jde o cistejsi, udrzitelny svet, o zdravi me a mych deti. Vim, ze to jsou pro tebe hodnoty cizi. Resp. ze neveris na globalni oteplovani, obnovitelne zdroje ani na vliv cloveka na prostredi. Zamerne jsem pouzil slovo veris. Protoze fakta a data jsou ti nic nerikaji. Radeji si prectes clanek s jasnou interpretaci proti EV na AF. https://klimasemeni.cz/…lektromobilitou/
To je odkaz na "sektu". Fakta, ktera nemas rad.
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
Asi jsi nečetl můj text celý nebo jsi ho nepochopil.
Třeba ...že dokážu posoudit klady i zápory jak celospolečensky..... a ...i po zdrojích informací, ať jsou jakkoliv pochybné. ....
Takže tvé PS je zcela mimo, jen se marně zbytečně bráníš a pliveš jedovaté sliny. Ty mě rozhodit svými marnými útoky nemůžeš. Jsi neobratný i ve zbytečných útocích.
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
Dneska na akci 70 let LIAZ v Mnichově hradišti totálně narváno, plný náměstí, v ulicích kolem stovky lidí, plný historický busy RTO a ŠM11, co vozily lidi mezi jednotlivými místami výstavy, dopoledne se nedalo fotit jak byly exponáty obyspaný lidma, ale všem jde o lepší prostředí a elelktromobily. Proč teda chodí na tyto akce? Nějak ti to nezpadá do vylhnaých notiček co ti zadal čínan vid.
Jdi se s těmi vylhanými žvásty, jak už nikoho fosil nezajímá skočit z mostu, trolle.
A Víš co čínskej agente? Vem si půl roku volno na víkendy, objed za víkend 12 akcí, každej víkend po sobě a spočti si kolik lidí odivuje fosily na vystavách veteránů, srazech uscars, tunning srazech, traktoriádách, akcí historkcých autobusů, nákladáků, motorek, sporotvních aut, zěmědělské a vojenské techniky. + muzea. Až napočítáš 2-3,5 milionu lidí, třeba ti to dojde - i když u tebe pochybuju
A ještě kolik lidí na ty akce se svými stroji přijíždí, to sou taky desetitisíce až statiíce strojů
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
Von taky veterán nebo pár 911 apod. na syntetický benzín a něco možná na vodík NENÍ PROBLÉM
jen ta VĚTŠINA prostě na elektřinu = a BARIKOVI souhrn viz já 8:40
Celé je to O TO ABSURDNĚJŠÍ že barikové areseové atd. LÉÉÉTA řvou PROTI - přitom v pohodě dojezdí na ten svůj benzín naftu plyn.. až jim třeba MOŽNÁ jednou dojde jak https://elektrickevozy.cz/…ly-ovladnou-svet tak že z pohledu konstrukce je BEV prostě lepší auto (asi jako placatá tv proti starejm s menší obrazovkou horšíma parametrama a bacha s vyšší spotřebou CRT) i IDIOT by to mohl pochopit z loňského srovnání ve Speciál TECHNIKA = stejná značka stejná třída stejná cena, jen u jednoho výrazně vyšší výkon = a hodně jasný výsledek srovnávacího testu
a "bude hůř" teď v druhé polovině téhle dekády = až (všechny) automobilky začnou dávat na trh BEV na nových platformách, už plně využívajících že to je elektřina (elektro umožňuje z principu postavit auto líp, než se spalovacím motorem, což ty víš, ale přes 1000 opakování, to ARESEové - prostě "odmítají" ? chápu že TO NEVÍ teda nevěděLI - ale teď UŽ TO přece VÍ :*)
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
Ne doba se nemění, lidé chtějí spalovací motory a podepisují petice proti zákazům.....
A chodí obdivovat tyhle veterány, protože maj rádi poctivou techniku co pořád funguje po 20,30,50 nebo i 90 letech.
Elektromobily v tomto stáří nemaj šanci fungovat :-) A nikdo je renovovat nebude :-) Ani to nikdo v domácích podmínkách nezvládne.
Na legendách u delaera Ford AMB stáli lidi frontu na to si sednou do spalovacích Mustangů, Bronca, Kugy a o EV Mustang nebo hybridní Explorer se kupodivu nikdo nepral. Divný vid...
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
A zrovna naše EUropa, je v přechodu na placatý televize na tom docela dobře, ale v BEV jsme za KVÍKání řvaní takový hovad tupých jako si ty dosáhli OPRAVDU částečně toho co si techniky neznalé tupky tvé úrovně přáli JSME POZADU
VELMI vtipné už čistý černý humor, je tvůj ekonomický závěr (ty vs Vávra třeba;) jo je to PŘESNĚ NAOPAK než TU HLÁSÍŠ :-O:D
což bohužel sranda není = ABSOLUTNÍ ČERNÝ HUMOR je pak řvani TĚCH co se jim EUropský přechod na BEV zdálo: Jde to MOC RYCHLE = trapnost trapná teď když naše EUropské automobilky drtí americké https://elektrickevozy.cz/…davanejsim-autem korejské a teď přijdou čínské
CHÁPEŠ TU SVOJI DEBILITU non plus ultra *** nevzdělanej?
že TY SI totalně úplně MIMO ? tady NENÍ RUSKO tady je EUropa a "správně" je to PŘESNĚ NAOPAK = chápeš to aspoň po vysvětlení (a KDYŽ UŽ SE TO po čem si volal vlastně UŽ STALO) nebo si totální retard a nepochopíš nikdy?
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
Ano, propagnda jede vid. Útok provedly iránsko drony šáhid a z 35 ks bylo 34 sestřelno.
Azápadních, zdůraznuji západních vojenských webech fotky, jak byly zničené poslké houfnice krab nebo staré exsovětské dělostřelecké systémy ruskými drony, ovšem NIKOLIV šáhid, ale ZALA Lancet.
Ještě sem na novnikách nečetl jediný článk o útoky drony Zala na ukrajinu.
To sou ty objektivní informace vid čínskej agente. To vůbec není propaganda, stejně jako ty vaše zelený žávsty o OZE a EV nejsou čínská propagnada :-):-):-):-)
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
tak A JSI V PÉRDELE pro ruSSká SVOLOČI :D
vysvětluj PROČ tady tohle píšeš = si nečet vlákno? :D
a ODKUD máš tyto informace :-!
Jinak to čemu říkáš "zelené žvásty" začalo v době, kdy čína byla ještě https://plus.rozhlas.cz/…e-edward-7945167 VÍŠ jaká tam pod vedením strany byla (fakt) BÍDA? Že žrali listí ze stromů a stejně jich miliony zemřely hladem?
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
no a TO JE VONO bariku VÝBORNEJ PŘÍKLAD jak BLBĚ ti to myslíš jak jak NEMÁŠ KOULE
místo ANO JE TO obrovský spíš GIGAntický rozdíl = technicky výkonem prostě V12 benzín SE NECHYTÁ atd atp.
vytáhneš INTERIÉR = no A CO?????????????????????? jak souvisí s LEPŠÍM vs HORŠÍM pohonem??? :-)
nebo jak souvisí že denně potkám 100 Oktávek a 1 Ferrari = prostě lepší je to LEPŠÍ ;-)
takže VO TOM VO ČEM TO v tvým nefunkčním mozku je? :-O:*):D:-!:-[]
Ne vo technice ale POČTU? No hezkej holek taky potkám (ku.va) MÍŃ než vošklivejch průměrnejch. takže VO ČEM je to tvoje "vo tom to je"??
vo tvým:
a) NECHÁPÁNÍ PODSTATY?
b) úmyslným VODVÁDĚNÍM věci jinam VOKECÁVÁNÍ?
c) = a + b
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
A v čem je ta EV plečka lepší jak ten V12? Že má lepší zrychlení? A k čemu to je? Ty zrychluješ 75x denně někde za 3 sekundy? Fakt?
A ještě kolik km dá při neustálém zrychlení Lucid na baterku a kolik dá V12 Mercedes nebo i obyčejná V8 na nádrž, resp. nádrže, což je cca až 260 litrů paliva :-):-):-)
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
Jj to je jasný o tom auta nikdy nejsou nebyla a nebudou = o parametrech
a TAK ses konečně ukazal = jak reaguje trapka roku na realitu (techniku aut :*)
nejdřív zkusí INTERIÉR (jak ten s technikou souvisí = to TI už došlo jak seS ZTRAPNIL?
VÍŠ co to je kognitivní zkreslení = a jeho ÚMYSLNÉ AKTIVNÍ používání (přeložím ti to = být mimo rps. pak když už to nejde jinak BÝT ÚPLNĚ MIMO a SEbe SE ZTRAPŇOVAT - hlavně abych nemusel přiznat, že ten motor je efektivnější výkonnější UMOŽŇUJÍCÍ LEPŠÍ STAVBU AUTA jako takového!!!
vím že NEMÁŠ žádné ZKUŠENOSTI ale W12 netety Kylie bral klidně 50 litrů = je to JEN energie, že ty hlava dubová nemáš středoškolkou znalost motorů, tak to nevíš a nevíš že ten menší výkonnější efektivnější = není ten na ropu. A to na ropu PLUS elektřinu nebo jet JEN na elektřinu = tos taky celý léta nepochopil, ani teď přes OBRÁZEK https://elektrickevozy.cz/…ly-ovladnou-svet
místo toho vymýšlíš KRAVINY že lepší stavba auta + vyšší výkon = menší dojezd (přitom víš https://elektrickevozy.cz/…rekord-v-dojezdu hledáš ZOUFALE jakoukoli VÝMLUVU jen nepřiznat, jo je to modernější lepší (prostě https://aukro.cz/…-1962-6985810168 vs redakční 65´´ placka s AMBILIGHTem a ACR atd. jen pár HODNĚ ale opravdu HODNĚ ZAOTALÝCH ZPÁTEČNÍKŮ se zoufale KŘEČovitě snaží popírat realitu
jj TAKOVÝ SI FANDA DO AUT (lepší auto je jasný, to cos předved ŠÍLENÁ KŘEČ = no k tématu viz Speciál TECHNIKA + jestli OPRAVDU znáš nějakého konstruktéra aut NECH SI alespoň ZÁKLADy VYSVĚTLIT ať ze sebe denně neděláš idiota
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
Interiér dělá auto šmloulo, ty trapný plasty v EV plečkách podle pravítka a nekvalitní zpracování a nekvalitní materiály může obhajovat jen fanatik jako si ty.
Elektromotr je fajn věc - do sekačky. Umí to vyrobit každe tydyýt v Burkina Faso, na tom není nic složitého, ulhanej agente. Co Čína, platí dobře? Stále ses nepochlubil.
Ne do luxusního auta elektromomtor nepatří, to ví každé malé dítě , ale ztrapneuješ se krásně šmloulo.
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
ty tu NON PLUS ULTRA HLOUPOST nehraješ = viz interiér (třeba) toho Maserati TO PŘECE NIJAK NESOUVISÍ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tobě se fakt NESPOJÍ ani 2 (prázdnem bloudící) šedý buňky mozkový = správně :-!
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
čína MÁ VŠEKERÉ EKO kroky jen na papíře, v reálu dál staví desítky uheln ých elektráren a na další desítky poskytuje úvěry africe a jižní americe :-):-):-)
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
Jo a 2 a 2 sou 4 = rozdíl MEZI NÁMI JE že z obecně (všem) známých závěrů = ty SI děláš SVÉ závěry (odporující chápání STEJNÉ věci.. no těmi chytřejšími než si ty ;-)
ale TOHLE jsem ti psal už před LÉÉÉÉÉÉÉTY = JO TO CO DĚLÁ ČÍNA A RUSSÁK nejen V AFRICE = je (bude) ŠÍLENÝ mít šílený dopady
zhruba TO ŠPATNÉ co ty a tobě podobní říkají o "zlém USA" tady je a bude NESROVNATELNĚ HORŠÍ
Jinak NE JEN na papíře = a obecně známe co proč jak to je = sem (nejen) ti X-krát vysvětloval, takže další opakování pro Neználka co NECHCE VĚDĚT ale HÁDAT se a hlavně CHCE POTŘEBUJE VIDĚT VĚCI jen Jen JEN po svém = kognitivní zkreslení
nemá smysl = věci sou jak sou BEZ TVÉHO DIVADÉLKA jájájá NEVÍM CO JE DEKÁDA a tisíc další TRAPASŮ SEM TU O SOBĚ NAPSAL ani o tom nevím (dunning-kruger) ALE NIKDY SI NEDÁM PORADIT a BUDU PLÁCAT TO SVÝ = jako že podle TECHNIKŮ KONSTRUKTÉRŮ je BEV ve všem lepší auto, tak JÁ BUDU ŘÍKAT OPAK viď? :*)
A sice, ze kdyz je kde (super)nabijet, neni treba velka baterka.
https://www.hybrid.cz/…abijeci-zasuvku/
Už příští rok Ford zpřístupní síť Tesla Supercharger skrze nový adaptér. Elektromobilisté tak získají přístup k více než 12 000 nabíječek Tesla Supercharger navíc k už existujících 10 000 nabíječek v rámci sítě BlueOval.
Re: Já jsem skromný, mně stačí 100kWh baterky do roku 2025.
Odpůrci Ev se maj dobře a uživaj si víkendových motoristických aukcí s vůni benzínu a nafty. Tento týden třeba LIAZ Mnichovo Hradiště, Veteráni Brandýs, Legendy, open sesskon ve vojenském tech. muzeu lešany za účasti historických busů a další desítky akcí.
Re: Já jsem skromný, mně stačí 100kWh baterky do roku 2025.
ano a to NESOUVISÍ = JSI natvrdlý (nehraješ to :*)
víš ono VĚTŠINA lidí technice NEROZUMÍ = ideologii taky ne ale HUP NA ŠPEK (a zvlášť když je to "postaru") to taky VĚTŠINA (třeba teď pošta = vždycky tu byla, že to je dnes ekonomocká KRAVINA když jim kšeft sebraly levnější PPL DHL zásilkovny.. to k těm podpisum, to lidi taky podpisujou, ehm LIDI JAKO TY = BEZ znalostí ;-)
No a jo JÁ MYSLIM zkus to taky někdy, jo ty si vlastně Barik co se ve škole neučil o ropě a hádá se že neexistujou výrazy jako dekáda euroatlantická civilizace a dotace vymysleli komunisti = NO TAK NIC :-!
Re: Já jsem skromný, mně stačí 100kWh baterky do roku 2025.
narozdíl od tebe většina lidí technice rozumí, oni i pracovali na konstrukcích aut v době, kdy si tahal dřevěnýho kačera na dvorku, šmudlo. Jediný co umžít je urážet lidi, zesměšnovat jejich znalosti, vzdělání, schopnosti.
Napsat BLBOVI když napíše BLBINU že to je BLBOST + dát odkaz jak je to správně, není zesměnování (ale "uvádění na pravou míru") ale chápu že TY TO CHÁPEŠ JAKO ZESMĚŠNĚNÍ = když si tak často mimo (a místo AHA TAK TAKHLE TO JE se jen dál hádáš = všichni ste mimo JÁ co nebral ve škole nic o ropě JÁ SE VYZNÁM
no tak co ty a https://elektrickevozy.cz/…ly-ovladnou-svet a srovnání BEV vs ICE stejný výrobce stejný model stejná cena VELMI ROZDÍLNÝ výkon a celkový závěr testu JASNĚ LEPŠÍ
a co ty na realitu BUDE JEN HŮŘ = ty levnější auta s nižší výrobní cenou a výkonnějším motorem co je i efektivnější = budou se zvyšujícími se prodeji dál jen zlevňovat.
hele ZNÁŠ FAKT NĚJAKÝHO KONSTRUKTÉRA AUT? Tak jestli neplácáš NECH SI TY ROZDÍLY konečně VYSVĚTLIT = a neděl ze sebe dál a znovu a zas IDIOTa
z laboratoří a zkušebních polygonů do normálního provozu. Ale ještě uplyne hodně času a hodně peněz se bude muset vynaložit než ty elektrovehikly skutečně plnohodnotně dokáží nahradit auta se spalovacími motory. I cenově (pokud to nebude nějak regulované shora).
Případně dokud se nedojde k závěru: "Tak tudy ne, přátelé".
Polemizovat s tím co se píše v tom článku, snad nemá cenu :-(
ZNALOSTi říkají pravý OPAK. i reálné srovnávací, jedno jestli S-Klasse s nejlepším spalovákem vs https://www.lucidmotors.com/ nebo pěkný srovnání TÉHOŽ z obou světů = stejný výrobce stejná cena stejný model auta VELMI ROZDÍLNÝ výkon a dost rozdílný výsledek srovnání = právě technika ve Speciál TECHNIKA
právě CENOVĚ je BEV drtivě levnější než ICE = to je prostě ZNALOST. a to se BEV zatím vyrábí zlomek aut na ropu = a už to v mnoha třídách je srovnatelné (ty to bereš podle ceny prodejní)
Polemizovat o běžných znalostech technických i ekonomických - ověřitelných dostupných - snad nemá cenu. Ty (ne)ZNALOSTI jsou právě ten rozdílný pohled = profesionálů (třeba i "jen" ten Speciál TECHNIKA nebo ekonomů = versus DISKUTÉŘI
JESTLI chceš něco (do)vysvětlit = není problém (z pohledu techniky i právě peněz = jednoznačně vítězí = no viz třeba ten Speciál TECHNIKA, Martina Vaculíka "a jeho partu" znáš?
Z pohledu ekonomické viz investor Vávra (co vyměnil Ferrari a S-kládu právě za rychlejší efektivnější s vyšším výkonem elektro = no dneska už zdaleka nejen on, on protože byl z prvních a není moc lidí s takovou kombinací ekonomických znalostí a fandovství do aut, myšleno včetně praxe BÝT VLASTNÍKem nejdražších nejvýkonnějších aut
ale nepochopil jsem, co tím chtěl básník říci :-(
Já potřebuji a mám auto (před šestnácti lety jsem koupil nové asi za 240kKč) co s ním jezdím do hyperqelbů na nákup, na dušičky se poveselit na hroby předků a občas se podívat na vnoučata (ze středních Čech na jižní Moravu) a vím, že když naberu plnou, vystačím s tím tam i zpátky a nemusím si tu cestu předem plánovat jako let na Měsíc.
Chtěl jsem říct to, cos shrnul svými 3 úvodními slovy = je to vždy jen ta znalost vs neznalost. No viz zmínka o střední třídě důkladně rozebrané ve Speciálu TECHNIKA = už i tam je to obráceně, výborný šestiválcový benzín nestíhá. Jde to (vždy) odshora dolů = teď s nástupem korejských a čínských BEV padnou další třídy, zhruba po roce 2025 se technické rozdíly budou dál zvětšovat (a s přibývajícím prodejem https://vtm.zive.cz/…452/default.aspx se bude dál zvýrazňovat skutečnost, že BEV je levnější než odpovídající auto jezdící na ropu
ONO to pak jednou dojde všem,i těm co z nějakého důvodu mají potřebu psát SVĚT se mýlí a lidi úrovně ze Speciálu TECHNIKA se mýlí = já tomu rozumím (nej)LÍP. POPRAVDĚ ono by asi stačilo kdyby DNES porovnali = no třeba jen ty dva modely střední třídy, jeden velmi dobrý s benzínovým 6tiválcem = a ten druhý jasně lepší. Když to nejde teoreticky přes znalosti, praxe by snad fungovala
Hele co ty yardo zcela NOVÝ (multi?)nicku se STARÝmi "názory" na https://elektrickevozy.cz/…ly-ovladnou-svet ? Lepší konstrukce auta plus obrázek = to sou 2 ze 2 (a jo na VELMI VÝJIMEČNĚ viz odkaz dlouhé cestě musíš 1 použit apku = je to na vahách jestli ty 2 ze 2 a co to znamená NEBO a na extrémně dlouhý cestě = možná i DVĚ použití apky
Jinak myslím ke docela NEOBVYKLÉ koupit nové auto a mít ho 16 let, ale proč ne - co tehdy bylo za 240,000Kč? Někdo v příbuzenstvu měl (rok by tak nějak mohl odpovídat) Citroen C3 1.4 HDi ale ten byl myslím dražší
Chlapče. To co tu píšeš mne nějak neinspiruje k tomu, abych rozbil prasátko a jeden elektromobil si šel koupit.
Nejsi náhodou jedním s těch co se kanagonem lepí na vozovku? :no:
Chlapče. Zkus na sobě zapracovat a své diskusní příspěvky psát aby byly čitelné a pochopitelné i pro prostší lid.
Já se o to snažím, třeba tady: https://www.root.cz/…azory/vlakno/13/