Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto díky očekávanému odkladu zavedení emisní normy Euro 7 nezavře jednu výrobní halu a nepropustí 3000 lidí, jak dřív avizovala.
EUropské auto roku 2021 a světové 2022 takové Polo do Toyoty YARIS je od 425t. kč při využití slev a bonusu od 380.000kč, ale jezdí parádně https://www.novinky.cz/…oji-pul-40353069 osobně ověřeno
V naší firemní RAV4 mi končí sedadla cca v půlce stehen, radši si ani nepředstavuju, jak to vypadá v Yarisu. Tato levná alternativa tu tedy není pro každého. :no::D:D
Pokud je cena od 450 nepřijatelná, tak jak chtějí obhájit cenu (alespoň trochu použitelných) BEV od 1M? Technologický průlom v bateriích se neblíží ani výhledově a navíc emisní šílenství postihne i kamionovou a hromadnou dopravu, takže po 30. letech se bude na minulost vzpomínat jako na krásnou dobu blahobytu a svobody pohybu. Jestli je dobré a ekologické uvrhnout celou Evropu do doby temna a to doslova i obrazně je otázkou. Tímto způsobem lze vyhovět požadavkům ekoteroristů na bourání silnic, protože je netřeba udržovat pro 1% nejbohatších.
Jaký "emisní šílenství" to co tu běží (celoplanetárně) od poloviny 60tých let? Nojo NECHCE se to zastavit = nakonec to po mnoha dekádách (říkejme tomu "proces na celý lidský život") dojde asi nakonec (třeba po 100 letech) do NULA emisí
no KDO by to byl čekal = tys čekal že se to zastaví KDY (velmi rozšířené, u věci neznalých, je "PRÁVĚ TEĎ"
Zastavit se to má nejpozději v bodě, kdy jsou požadavky zelenorudých zločinců schválně už tak extrémní, aby výrobu normálních aut za dostupné ceny znemožnily. A ten moment s příchodem ekoteroristické Euro 7 právě nastal! Proto je nezbytné se neomarxistucké pakáži rázně postavit!
ale tady NEJSI NORMÁLNÍ ty = to je princip celé naší historie, že LEVNĚJŠÍ věc s LEPŠÍMI parametry vyráběna MENŠÍM počtem lidí = hotl zvítězí nad tou starou (technologií
že to TY NECHÁPEŠ na věci nic nemění
plácání o TERORISMU a RUDÝCH ZLOČINCÍCH = je jen přiznání, toho řádku výš i odstavce nejvýš. JEN znalost (věci) vs NEZNALOST (ale tak to vždy bylo, o průmyslové revoluci ses učil ne(pamatuješ)?
Nerozumíš technické ani ekonomické stránce věci = co se dá dělat, ale už hodně lidí TI TO VYSVĚTLILO a ty dál opakuješ to své. máš HRUBKU i v tom svém (nerozumím tak si vymýšlím = závěry JAK CHCI ABY BYLY) tím chci říct BEZ JE LEVNĚJŠÍ i kdyby ses vrátil třeba na Euro 5
je to Arese JEN TVÁ a fakt velká NEZNALOST - a blbým urážením (vzdělanějších znalejších) se to nezlepší, jen si den za dnem za větší a Větší a VĚTŠÍ.. (řeknu to slušně) pako
Život je principielně NENÍ bezemisni a jakási uhlíková neutralita je virtuální konstrukt zelenorude totalitní sebranky. Zde více než kde jinde platí - všeho s mírou. Evropa se vlastní idiocí dostala do situace kdy bud vpustí čínské automobilky a ty dumpingovymi cenami znici evropské, potažmo velkou cast prumyslu a ekonomiky, nebo je zablokuje clem a budou zde jen predrazena a v budoucnu kusove na zakazku vyrabena evropska BEV a Evropa bude vypadat jako Asie. Bohatí na kole a nejbohatší na mopedu.
tady si trochu smotal víc věcí, mluvíme o snižování EMISÍ AUT což začalo v polovině 60. let minulého století a tisíciletí. EUropa se přidala trochu později https://www.auto.cz/…-roku-1970-94232
a jo TEHDY určitě nepočítali, že v tom bude za 50-60 let lepší a dál čína :-)
Máš tam rozšířenou hrubku, to nemá co s EUropou = to je celej tvůj život (nevim teda kolik ti je;) celoplanetární. zrovna v těch autech BEZ ROPY (což sou auta s vyšším výkonem a nižší výrobní cenou, s bonusem že takový auto jde z pohledu konstrukce postavit líp než to na ropu) tak jak správně píšeš, zrovna v nich sme my EUropani POZADU za amerikou a asií
Jsem ekonom = nevysvětluj mi mou oblast, je to dokonce PŘESNĚ NAOPAK problém je naše zaostání ROZHODNĚ NENÍ "řešení" být ještě zaostalejší, jak mnoho (sorry ale) NEZNALÝCH (technické i ekonomické stránky věci) navrhuje. Před nějakým rokem tu byl rozhovor s ekonomem fandou do aut (Ferrari S-Klasse dnes https://fdrive.cz/…jezd-800-km-5870 ) má samozřejmě pravdu (znalosti i praxi - zas sorry - DRTIVĚ JINDE než..
Jak se ti líbí třeba https://www.autorevue.cz/…stoji-tak-akorat motor 410 kW/650 Nm to je raketa doslova vynikající motor = jen elektrická verze má vyšší výkon a vektorování točivého momentu jak stranově tak mezi nápravy (plus samozřejmě nižší těžiště a lepší rozložení hmotnosti = TO CHCI
takže se tak nějak rozdělujeme na lidi kteří něčemu rozumí a dojdou k NĚJAKÉMU závěru, a pak ten opak co technické ani ekonomické části problému nerozumí (a ty často sere i tahle část https://elektrickevozy.cz/…ly-ovladnou-svet ) a ti dochází K OPAČNÉMU
Pravdu měl i Buddha: "Tři věci dlouho neutajíš. Slunce, měsíc a pravdu" ALE TO NEZNAL TEBE :D
hele MATLO konstrukce aut NEZNALÁ = co tvůj moze(če)k na to Maseratti (a co dělaj 3 elektromotory - nemluvím o z principu lepší konstrukci ani náběhu výkonu ani vyšším výkonu! ;-)
to je HLOUPÝ trapný dotaz = i na tebe (takový ryccardo tohle "umí" :*)
to je furt BARIKU řešení co navrhuješ u BEV = jsme pozadu ZPOMALME
NO A TEĎ TO MASERATI!!! VÍŠ vůbec chápeš rozumíš O ČEM mluvím?? (viz já 11:44 závěr O ČEM to VŠICHNI MLUVÍME? ;-)
Plus si zas SÁM NA SEBE prozradil že o autech víš ho.no = rozdíly v elektromotorech, jsou tak trochu STEJNĚ OBŘÍ jako u spalováků = že ty to NE&NEVÍŠ? :-O
blbý bariku Maseratti V8 měl soused z rohového domu, jo dobrý, jen to píšeš FURT NECHÁPU vo čem S tou TECHNIKOU vo čem mluvíš :-O:-!
víš jak říkáš BLBÝ NO tak tady je na místě (aut neznalý) BLBČE no NEMACHRUJ (už ani nebaví jak seŠ ZA IDIOTA) A nech si to konečně od někoho od aut VYSVĚTLIT!!!!!
SÁM SEBE extrémně ZTRAPŇUJEŠ plácáním že mezi elektromotoy nejsou rozdíly apod. To je v dnešní době DŮKAZ TUPOST rsp. slušně NAPROSTÉ NEORIENTACE a NEZNALOSTI oboru (aut co ujedou těm co jezdí na směs tekutých uhlovodíků PLUS mají díky tomu LEPŠÍ KONSTRUKCI AUTA vole = chápeš aspoň NĚCO z toho?
Tento rozruch okolo Euro 7 je poriadna komedia. Aj ked vacsina "expertov" na automobily a emisie siri nazor "Europa musi byt super cista a zkrachuje a v Cine sa bude jazdit na cmudiacich autach", uz vyse 20 rokov su cinske emisne normy vzdy prisnejsie ako europske a samozrejme ze aj dnesna emisna norma China6 je prisnejsia ako aktualne platna Euro 6d a o mesiac vstupi do platnosti China6b ktora je vyrazne prisnejsia ako len planovana Euro7 a to je uz v plane China7. Takze aj ked sa sa z Euro7 robi najvacsie zlo, ktore potopi EU a cely jej priemysel a VAG, extra Skoda sa stale vyplakava ako treba Euro7 zastavit. Pritom najvacsi automobilovy trh, to plati aj pre VAG, je cinsky a teda bez ohladu na Euro normu, VAG bude musiet investovat do znizenia emisii tak ci tak. Asi sa snazi vyzmykat z EU vacsie ulavy, alebo stimuly. Pritom mal VAG uz davno investovat do hybridov, namiesto emisnych podvodov...
Urcite co? Clanok je o tom, ze dileri aut pozaduju oneskorenie platnosti China 6b, pretoze maju vela aj EU automobilov na sklade o ktore nie je zaujem, kedze stvrtina novych aut su BEV a stale to stupa. Nie je jasne ci sa to oneskorenie uskutocni, ale pointa ostava ta ista. Euro7 norma ostava uplne nepodstatna, kedze aktualne platna norma China 6a je prisnjsia ako v EU platna Euro 6d a skor bude v platnosti China 6b ako Euro 7, takze EU automobilky musia aj tak investovat do splnenia prisnejsej normy ako tej na ktoru sa stazuju a vyplakavaju ako bude likvidacna a potom si aj tu na ACZ vies precitat ako vyhrazanie sa Skody prepustanim a obmedzovanim vyroby bol len prvoplanovy blaf a vyroba pokracuje dalej. EU automobilky si musia uvedomit, ze prechod je na BEV je nezastavtielny a bude sa diat s nimi alebo aj bez nich, kedze najpredavanejsim autom sveta aj EU je BEV a momentalne VAG predava BEV so stratou a vacsinu prijmu posiela do CN a Korei za baterky, takze svoj 400 miliardovy dlh iba prehlbuje a je blizsie k banktrotu ako kedykolvek bola "expertami" tak casto odpisovana Tesla, z ktorej si VW CEO Muller robil srandu, kym ho vyhodili a zacali kopirovat strategiu Tesly :) .
Zato Sigmund FREUD tě znal: Od omylu k omylu objevuješ pravdu
NIČEHO NEZNALÝ má tohle JAKO TY za mínus = no a vono (i ty třeba možná NAKONEC objevíš pravdu) TO JE PLUS navíc JAK KRÁVA :-O:*):D:-!
LEVNĚJŠÍ auta, na která potřebuješ MÉNĚ zaměstnanců, mají VYŠŠÍ výkon a umožňují LEPŠÍ konstrukci + (bonus) https://elektrickevozy.cz/…ly-ovladnou-svet (to že auto jede BUĎ na ropu PLUS elektřinu, nebo JEN na tu elektřinu VÍŠ ode mě DÁÁÁVNO)
takže BLB BLBEJ KŘEČOVITĚ ZAKŘEČOVANEJ (staro)řeckého OIKONOMIA a konstrukce AUT ZCELA NEZNALEJ stejně jako TY MATLO = to má za MÍÍÍÍÍNUS a ještě se svou BLBostí CHLUBÍ
No a aut znalej s ekonomickými znalostmi = ZA PŘESNÝ OPAK (protože tak to je = máš ve svém okolí někoho kdo není EKONOMiCKÝ IDIOT jako ty? no tak si to od něj nech vysvětlit + od těch konstruktérů cos včera psal že znáš TU KONSTRUKCI
sme se na tebe totiž DOMLUVILI = všichni ekonomové a všichni konstruktéři (a loni nás podpořil Vaculík a jeho parta ze Speciál TECHNIKA :*)
místo přečíst a pochopit = dál VŠICHNI KECÁTE (včetně toho srovná STEJNÝ výrobce STEJNÁ třída auta STEJNÁ cena - jen /drtivě/ vyšší výkon a 6tiválec benzín fajn, jen SE naprosto NECHYTÁ NESTÍHÁ
viz citáty TY PRAVDU SLYŠET NECHCEŠ a PRO TEBE JE JÍ ŠKODA
Rozumím perfektně k tomu, že rychlokvaškové automobilky vyrábějící EV, který nikdy předtím nedělali spalovací auta, maj naprosto tragické zpracování , mizernou výstupní kontrolu , údesné interiéry a design aut a to vše díky tomu, že nemají žádné zkušenosti s výrobou, nemaj žádnou tradici, nemaj na co se odkazovat, vyrábějí nevzhledné kisny pro mileniály a kašpary co jim jde o přepravu z A do B a že je to cool a sou na to dotace.
To vím perfektně. Ostatně je na tom xyz vidí na youtube, kde se rozebíraj špatné spáry, chybějící díly, zatékání, vrzání plastů atd. Problémy s elektrikou, problémy s displeji atd.
Tyhle rychlokvaškové automobilky mě absolutně neazjímaj, pokud ti to neušlo.
To není technologický náskok, nýbrž úpadek
není nad SEBE chválu = no a co (třeba) ta Vaculíkova parta a Speciál TECHNIKA??
na mě s mou úrovní znalostí, to působí jako dost jednoznačně jasně naprosto bez diskuzí (a to se -náct let motám kolem techniky a testů techniky). Jo bez diskuzí ŽE PROSTĚ NEVÍŠ NEZNÁŠ dokonce VŮBEC NEVÍŠ vo čem to je, NEMÁŠ PÁRU vo čem to sem to mluvil třeba u toho Maserati
JAK SÁM ŘÍKÁŠ starý televize https://www.rema.cloud/clanek/vetsinu-vyhozenych-televizi-tvori-stara-crt-zarizeni-co-se-s-nimi-deje-na-recyklacnich-linkach umíš
Ty sis zase NABĚHL viď? takže FAKT NETUŠÍŠ vo čem to je
NECH SI TO VYSVĚTLIT od těch konstruktérů (jestli sis je nevymyslel) co znáš
viš jak ti to říct JE TO *** ROZDÍL mezi tím konstruktérem a tebou co se chlubí že umí "zašroubovat": Já mluvím o KONSTRUKCI = a principu (znáš význam slova princip?;) že BEV umožňuje stavět auto líp
Jo a NECH SI VYSVĚTLIT ten rozdíl = třeba na příkladu toho Maserati (skvělý) benzín vs elektřina
no a dtto (víš co znamená dtto?:) to(též) srovnáni UŽ LONI v tom Speciál TECHNIKA = je to HODNĚ písmenek, ale třeba bys to dal..
a von se s tebou někdo o ten první odstavec HÁDÁ? jsi TAK EXTRÉMNĚ MIMO znalosti, že fakt nerozumíš, že to jsou DVĚ ROZDÍLNÉ VĚCI??
ad ten druhý odstavec = no jo dobře seS vlastně popsal TVOJE ZNALOSTI SOU TAK ZOUFALE TRISTNÍ že si pleteš opraváře s konstruktérem, TAKE VŮBEC NEVÍŠ O ČEM JE TU ŘEČ viď?
víš jak ti to jen říct TOHLE JE PLATNÝ ÚPLNĚ STEJNĚ u auta na naftu benzín plyn vodík elektřinu KONSTRUKCE AUT (prostě lepší nebo horší a taky to v čem proč je lepší elektrická verze toho Maserati než jinak VYNIKAJÍCÍ benzín = nechápeš CO SE DÁ DĚLAT
rovnou (po tolika příspěvcíh) odpovím NIC SE NEDÁ DĚLAT Barik zůstane Barikem
kterej EV s výkon 300 HP a velikostí vyšší střední, ideálně v kupé lze koupit za 925 000 Kč?
Protože Challenger 3,6, pokud si ho dovezeeš indviduálně jo.
víš že TY máš něco co je obecná ZNALOST za bblý žvásty = to máš BLBÝ no ;-)
sCHodnými se píše jinak = a já teda radši SE SHODNÝMI PARAMETRY Teslu 3 (který v Číně a doma v Americe vyjde tak nějak podobně, jen ta silnější verze má 440 koní ale TY NECHÁPEŠ FURT PODSTATU = bude "jen hůř" ;-)
znáš opravdu nějakého konstruktéra (klidně starejch škodovek)? NECH SI TO VYSVĚTLIT!!