93 kW je slusne cislo. Na papieri. V realite je to ale bieda, pretoze v oblasti 2000 az 2500 kde si najcastejsie, mas z toho vykonu tak tretinu, co Ta nuti v kuse radit. Na beznu jazdu je oturbeny trojhrncovy liter s 200 Nm od 2000 otacok daleko prijemnejsi. Takze atmosfericku jedna - sestku urcite nie. Atmosfery patria do muzea.
Tak určitě. Do muzea patří spíš fofrkláda - pak nemusíš řešit řezení, ono si to řadí samo.
1,6 atmo je jendoduchý, nenáročný motor, po kterém je pořád poptávka a když se to vyrobí kvalitně, je to nesmrtelný.
Jinak ono stále platí že objem ničím nenahradíš.... Kdo chce aby to víc jelo, tak to chce větší objem. Pka nemusíš motor honit nad 4tis otáček aby to jelo :)
Na druhú stranu, chcel by si také auto? Tých 93 kW je v bihvieakých otáčkach, od atmosféry 1,6 litra sa bohvieaký krútiaci moment nedá čakať. K tomu automat, takže spotreba sa dá čakať tak 9-10 litrov, to je na pomerne malé auto docela dosť. Ja by som to nechcel. Ale asi je to móda, rozplývať sa nad hocijakým benzínom bez elektra. :-)
Na zahori je korand celkom pozehnane. A ked sa v reportazi iny pan rozplyval nad tym, ze cinania konkuruju svojimi SUVkami dacii, tak asi cielen nehovoril prave o korande a tivoli. Narozdiel od cinanov, toto vie 4x4...a je to za podobne peniaze. 1.6 atmo vydrzi a to sa pocita...
Takze odpoved...toto auto je v hladaciku ako druhe auto do rodiny...
Kamarat chcel kupit z dovodu spolhalivosti subaru xv, 1.6 atmo...skoncili pri atece 2.0 TSi 4x4...je mozne, ze by som tu dopadol s motorizaciou rovnako ;)
Niečo s atmosférou by som možno kúpil. Ale buď takáto 1,6 v menšom aute, alebo by to musel byť objemnejší motor, čo dnes pri mainstreame okrem Mazdy a Subaru asi nekúpiš.
Potlesk v stoje ? A za co ? Ze si pre kazdy kilowatt vykonu a trochu zatahu musis zajst az do cerveneho pola otackomeru ? Atmosfery su dobre iba do mesta, aj to musia byt nepriamovstrekove. A je uplne jedno, od ktorej znacky.
Ma to 93 kW, ale az kdesi v 6000 otackach. V 2000 az 2500 iba takych 25-30 kW a okolo 120 Nm. Maximum krutiaku maju bezne moderne jedna-sestky okolo 150-160 Nm, ale az kdesi okolo 4000-5000 otacok. Bezny sofer nema ochotu hnat motor pri kazdej poziadavke vykonu az kdesi nad 4k. A do 4k to proste netahne.
Proč ne, když to bude nepřímovstřik, tak je to ideální menší auto do města, nebude to karbonovat, ředit olej a brzda provozu v městě a okolí to taky nebude. Třeba pro mě s automatem a 4kolkou, je to ideální druhé auto do rodiny.