Novinky
Proč ne, když to bude nepřímovstřik, tak je to ideální menší auto do města, nebude to karbonovat, ředit olej a brzda provozu v městě a okolí to taky nebude. Třeba pro mě s automatem a 4kolkou, je to ideální druhé auto do rodiny.
JIRI KLIMES
Příspěvek podléhá schvalování.
JIRI KLIMES
Příspěvek podléhá schvalování.
Tak určitě. Do muzea patří spíš fofrkláda - pak nemusíš řešit řezení, ono si to řadí samo.
1,6 atmo je jendoduchý, nenáročný motor, po kterém je pořád poptávka a když se to vyrobí kvalitně, je to nesmrtelný.
Jinak ono stále platí že objem ničím nenahradíš.... Kdo chce aby to víc jelo, tak to chce větší objem. Pka nemusíš motor honit nad 4tis otáček aby to jelo 😊
Takze odpoved...toto auto je v hladaciku ako druhe auto do rodiny...
1.2 htp boli naprd motory.
1.0 Tsi sú naopak dobre motory.
1.6 bez turba v dnešnej dobe ev, keď dynamika jazdy je výrazne vyššia ako pred 10 rokmi a premávka tie je hustejšia je hlúposť.
To auto bude lenivé ako svina a uzrane
Roky jsem jezdil 1.6 100hp v Meganu kombi a bylo to úplně v pohodě. Žádná brzda provozu.
Ma to 93 kW, ale az kdesi v 6000 otackach. V 2000 az 2500 iba takych 25-30 kW a okolo 120 Nm. Maximum krutiaku maju bezne moderne jedna-sestky okolo 150-160 Nm, ale az kdesi okolo 4000-5000 otacok. Bezny sofer nema ochotu hnat motor pri kazdej poziadavke vykonu az kdesi nad 4k. A do 4k to proste netahne.