Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Dostupné SUV Tivoli má po faceliftu. Novou značku prezentuje velmi decentně

20 komentářů

Avatar - Jenik3
Jenik3
1.6 atmo v roce 2023? To je preklep autora clanku nebo se mi to zda?
_Teddy_
Zas 93kW je celkom slusny vykon (ak je to z 1.6 atmosfery)...
Anonym
93 kW je slusne cislo. Na papieri. V realite je to ale bieda, pretoze v oblasti 2000 az 2500 kde si najcastejsie, mas z toho vykonu tak tretinu, co Ta nuti v kuse radit. Na beznu jazdu je oturbeny trojhrncovy liter s 200 Nm od 2000 otacok daleko prijemnejsi. Takze atmosfericku jedna - sestku urcite nie. Atmosfery patria do muzea.
Avatar - Anonym
Anonym
😄 😄 😄 😄 😄

Tak určitě. Do muzea patří spíš fofrkláda - pak nemusíš řešit řezení, ono si to řadí samo.

1,6 atmo je jendoduchý, nenáročný motor, po kterém je pořád poptávka a když se to vyrobí kvalitně, je to nesmrtelný.

Jinak ono stále platí že objem ničím nenahradíš.... Kdo chce aby to víc jelo, tak to chce větší objem. Pka nemusíš motor honit nad 4tis otáček aby to jelo 😊
lukas13
Ne. To opravdu je 1.6 atmo a za mě je to na potlesk ve stoje. BTW - ten výkon je na atmo 1.6, EURO 6, fakt výborný.
traveldrive
Na druhú stranu, chcel by si také auto? Tých 93 kW je v bihvieakých otáčkach, od atmosféry 1,6 litra sa bohvieaký krútiaci moment nedá čakať. K tomu automat, takže spotreba sa dá čakať tak 9-10 litrov, to je na pomerne malé auto docela dosť. Ja by som to nechcel. Ale asi je to móda, rozplývať sa nad hocijakým benzínom bez elektra. 😄
Avatar - speedfred
speedfred
Súhlas, atmo 1,6 pri týchto emisiách to nebude ktoviečo.
traveldrive
Áno, keď budeš chcieť, aby to šlo svižne, budeš musieť viac pritlačiť plyn. Ale ako základ pre dôchodcu prečo nie.
jam2015
Je to jasné - keď vláčiš v kufri cement, tak kW a Nm potrebuješ 😉
argejev
Na zahori je korand celkom pozehnane. A ked sa v reportazi iny pan rozplyval nad tym, ze cinania konkuruju svojimi SUVkami dacii, tak asi cielen nehovoril prave o korande a tivoli. Narozdiel od cinanov, toto vie 4x4...a je to za podobne peniaze. 1.6 atmo vydrzi a to sa pocita...
Takze odpoved...toto auto je v hladaciku ako druhe auto do rodiny...
traveldrive
Tak ja by som na toto auto nereflektoval pravdepodobne vôbec. Keby som ho mal z nejakého dôvodu brať, určite nie so základnou atmosférou.
argejev
Kamarat chcel kupit z dovodu spolhalivosti subaru xv, 1.6 atmo...skoncili pri atece 2.0 TSi 4x4...je mozne, ze by som tu dopadol s motorizaciou rovnako 😉
RD
Ono ta 1,6 asi vydrží a pro normální ježdění asi i stačí….ale nechtěl bych být v kůži předjíždějícího a objevit se naproti kamión …. ;-\
traveldrive
Niečo s atmosférou by som možno kúpil. Ale buď takáto 1,6 v menšom aute, alebo by to musel byť objemnejší motor, čo dnes pri mainstreame okrem Mazdy a Subaru asi nekúpiš.
Meky
Spoľahlivosť nezáleží ma tom, či ma motor preplňovanú časť alebo nie.

1.2 htp boli naprd motory.
1.0 Tsi sú naopak dobre motory.

1.6 bez turba v dnešnej dobe ev, keď dynamika jazdy je výrazne vyššia ako pred 10 rokmi a premávka tie je hustejšia je hlúposť.

To auto bude lenivé ako svina a uzrane
lukas13
Já ne... 1.5 turbo, 160hp ideál. Ale pro někoho, kdo často jezdí okolo komína, ideální volba.

Roky jsem jezdil 1.6 100hp v Meganu kombi a bylo to úplně v pohodě. Žádná brzda provozu.
Anonym
Potlesk v stoje ? A za co ? Ze si pre kazdy kilowatt vykonu a trochu zatahu musis zajst az do cerveneho pola otackomeru ? Atmosfery su dobre iba do mesta, aj to musia byt nepriamovstrekove. A je uplne jedno, od ktorej znacky.
Ma to 93 kW, ale az kdesi v 6000 otackach. V 2000 az 2500 iba takych 25-30 kW a okolo 120 Nm. Maximum krutiaku maju bezne moderne jedna-sestky okolo 150-160 Nm, ale az kdesi okolo 4000-5000 otacok. Bezny sofer nema ochotu hnat motor pri kazdej poziadavke vykonu az kdesi nad 4k. A do 4k to proste netahne.
JIRI KLIMES
Proč ne, když to bude nepřímovstřik, tak je to ideální menší auto do města, nebude to karbonovat, ředit olej a brzda provozu v městě a okolí to taky nebude. Třeba pro mě s automatem a 4kolkou, je to ideální druhé auto do rodiny.
JIRI KLIMES
Příspěvek podléhá schvalování.
JIRI KLIMES
Příspěvek podléhá schvalování.