Dostupné SUV Tivoli má po faceliftu. Novou značku prezentuje velmi decentně
Nový vlastník automobilky SsangYong inovuje stávající portfolio modelů, ze kterých postupně mizí staré logo.
Značka SsangYong dlouho hledala kupce, kterým se nakonec stala skupina KG Mobility. Začátkem roku pak společnost ohlásila změnu názvu jedné z nejstarších jihokorejských automobilek, Ssang Yong, který se nově jmenuje KG Mobility. Nové i stávající modely tak pomalu opouští staré značení a dostávají nové.
KG Mobility Tivoli: Facelift a vylepšení
Někdy je změna minimální, spojená pouze s novým označením, v případě kompaktního SUV Tivoli se ji ale společnost rozhodla spojit s faceliftem. Ostatně model je na trhu již od roku 2015, přičemž v roce 2019 už prodělal jednu drobnou modernizaci. Ta letošní by měla být výraznější.
KG Mobility Tivoli tak dostává upravenou příď, která má menší horní masku chladiče s drobným nápisem Tivoli a výraznější dolní masku chladiče s hliníkovým dekorem kolem dokola. Moduly světel zřejmě zůstaly původní, stejně jako ostatní části karoserie.
V podbězích vidíme nově navržená 18“ litá kola, inovované by však měly být i prahy a spodní část zadního nárazníku. Z exteriéru kompletně zmizela loga společnosti SsangYong a její označení. Místo toho vidíme napříč pátými dveřmi výrazný nápis Tivolo, v pravém dolním rohu je pak decentní označení KG Mobility. Jde přitom o jedinou připomínku nové značky.
Nový design, výbava i pohonné ústrojí
Za volantem, který stále zdobí staré logo SsangYong, vidíme 10,25palcový displej přístrojového štítu, zatímco v palubní desce je 9“ obrazovka multimediálního systému. Oba displeje nejspíš pochází z původní verze. Pod infotainmentem je ovšem nově dotykový panel ventilace a sedadla dostala nové čalounění.
V rámci bezpečnostní výbavy by měl modernizovaný model Tivoli nabídnout až sedm airbagů a 14 asistenčních systémů. Mimochodem stejnou modernizací měl projít i prodloužený model Tivoli XLV/Grand.
Na výběr dva benzínové motory
Pod kapotou může být jedno ze dvou neelektrifikovaných pohonných ústrojí. Základem je 1,6litrový atmosférický čtyřválec, který nabízí nejvyšší výkon 93 kW a 155 Nm točivého momentu. Alternativou je přeplňovaný 1,5litrový motor o výkonu 120 kW s 260 Nm točivého momentu. Oba motory jsou spojeny s šestistupňovým automatem a mohou pohánět jednu nebo volitelně obě nápravy.