Pekne, potesi ako Toyota resp. Lex dokaze pridat technologicke finesy (razvor, citene lepsi 1.5 hybrid) pre zakaznikov.
Koncern sa nechyta, vsetky klucove motorizacie od Skody po Audi su uplne rovnake, max sa pohraju s odhlucnenim.
lyon667
3
Jen ten výkon mi k Lexusu nějak nesedí, zejména pokud chtějí konkurovat Countrymanu (až 306k).
lamal
1
To jo, konkurencia je vykonovo vyssie, to je klasicka (asi) negativna vlastnost Lexa 😄
twistedTSD
4
I Yaris dostal silnější hybrid, kupodivu ale trochu slabší než tady.
lamal
2
Cakam na cennik toho "Hybrid 130", snad sa ukaze aj v Yaris Cross.
Gvick2
4
Skutečně? A kde se dá koupit Škodovka s V10, V8, V6 nebos R5 od Audi? Nebo Škodovka s V6, V8 PHEV? Prodávat v modelu rádoby prémiové značky jako vrcholnou motorizaci tříválcový chrchel s výkonem 100 kW je spíše ostuda než nějaká "technologická finesa", skutečná prémie nabízí jako vrchol v této třídě násobně víc (A3, 1er, A).
lamal
2
Klucove motorizacie ... 1.0, 1.5tsi su vsade rovnake, tak ako aj 1.6, 2.0 tdi.
Gvick2
0
1.0 TSI, 1.5 TSI, 2.0 TDI nejsou pro Audi klíčové motorizace, ale jenom doplněk nabídky. 1.6 TDI už se dávno nepoužívá. A už vůbec to nejsou vrcholné motorizace jako je tříválec se 100kW v Lexusu LBX, A3 má RS3, Q2 má SQ2 a to jsou motorizace o vesmír jinde. Takže dávat třeba do A3 nějakou výkonnější 1.5TSI by byla jenom velká kravina, když tam zájemce může mít podladěnou 2.0 TSI, 300 koňovou 2.0 TSI nebo 400 koňovou 2.5 TSI.
lamal
0
Bavime sa o Q2 ano ?
Gvick2
0
Bavíme se o Q2 a A3, které v článku Lexus považuje za konkurenci.
lamal
0
Suhlasil by som, akurat tie motorizacie co spominas su okrajove. Su vykonnejsie bez debat v tomto sa Lexus nechyta. Kazdopadne najviac sa preda 1.0 a 1.5 a to su motory uplne bez zmeny oproti lacnejsiemu koncernu. Koncern nema na druhej strane tak efektivny hybrid ako Lex. (Pomer hmotnosti, vykonu, spotreby)
Gvick2
0
A čemu to vadí, že jsou bez změny? Přidání pár koní nějakému tříválci stejně nenahradí čtyřválec nebo pětiválec, které ta Q2 nebo A3 mají, takže co by to řešilo?
Efektivní hybrid? TFSI e je daleko výkonnější, nesrovnatelně rychlejší a když na to přijde, tak umí jezdit za nula jen na elektriku.
lamal
0
Neviem ci vadi, ale nema to doladenie pre premiovu aplikaciu, to je obligatna vycitka.
Riesilo by to mat za svoje prachy viac nez v nejakom Kamíku, pri zachovani parametrov spotreby, vykonu mensej jednotky.
Kolko ma emisie ta nahrada za hybrid kt uvadzas ? Lex by mal byt niekde medzi 100-120g/km. Ludia co hladia na emisnu stopu, emisnu buducnost a vysku dani hladia na kazdy gram.
Gvick2
1
"Dolaďovat" tříválec pro prémiovou aplikaci to je nastejno jako ladit formu paraplegika na 100m sprint v souboji se zdravými atlety. Tříválec si do této nákupní tašky koupí jen ten, koho motor absolutně nezajímá a pro toho něco "ladit" je nesmysl. A ten kdo chce pořádný motor, tak si koupí ten čtyřválec nebo pětiválec, u Lexe si nekoupí nic.
30-34 g/km, takže o galaxii jinde. Ale co znám lidi, kteří tyto pohony kupují, tak jim nejde o gramy CO2, ale o možnost vjezdu a parkování (jsou to nákupní tašky do města a elektrické značky jsou v řadě měst Evropy velká výhoda, kterou Lex neposkytne) a případně o tu výšku daní a machrování před sousedy jak si bzučí po městě na elektřinu.
lamal
0
Lex doladil to co ma, na rozdiel od koncernu.
Robis z Q2 petrolheadske vozitlo, pri tom si to kupuju presne ludia, kt. motor absolutne nezaujima. Mas niekde prehlad, cisla motorizacii, kt. sa najviac predavaju v Q2? Mne sa to nepodarilo dohladat.
Zrovnanie pluginu (prepokladam) s klasickym hybridom je dost od veci. Si asi jediny, kto na tejto stranke vyzdvihuje pluginy, to kvoli koncernu ? 😄
Mikesus
0
Spis je jediný, který vytahuje nesmyslna oficiální čísla emisi u pluginů. Nejspíš právě proto, že koncern obyčejný HEV nezvládnul a ty phev taky žádná sláva nejsou.
Koncern sa nechyta, vsetky klucove motorizacie od Skody po Audi su uplne rovnake, max sa pohraju s odhlucnenim.
Efektivní hybrid? TFSI e je daleko výkonnější, nesrovnatelně rychlejší a když na to přijde, tak umí jezdit za nula jen na elektriku.
Riesilo by to mat za svoje prachy viac nez v nejakom Kamíku, pri zachovani parametrov spotreby, vykonu mensej jednotky.
Kolko ma emisie ta nahrada za hybrid kt uvadzas ? Lex by mal byt niekde medzi 100-120g/km. Ludia co hladia na emisnu stopu, emisnu buducnost a vysku dani hladia na kazdy gram.
30-34 g/km, takže o galaxii jinde. Ale co znám lidi, kteří tyto pohony kupují, tak jim nejde o gramy CO2, ale o možnost vjezdu a parkování (jsou to nákupní tašky do města a elektrické značky jsou v řadě měst Evropy velká výhoda, kterou Lex neposkytne) a případně o tu výšku daní a machrování před sousedy jak si bzučí po městě na elektřinu.
Robis z Q2 petrolheadske vozitlo, pri tom si to kupuju presne ludia, kt. motor absolutne nezaujima. Mas niekde prehlad, cisla motorizacii, kt. sa najviac predavaju v Q2? Mne sa to nepodarilo dohladat.
Zrovnanie pluginu (prepokladam) s klasickym hybridom je dost od veci. Si asi jediny, kto na tejto stranke vyzdvihuje pluginy, to kvoli koncernu ? 😄