Testy
del42sa
5
škoda že už to nemá 2.0 HDi motor, to byla nejlepší motorizace :yes:
Přejít do diskuze
Asi jen proto, že u Pug ti nedá moc na výběr, buď 1,2PT/1.5HDI nebo PHEV, kde jsou ty emise vycucaný z prstu 😉
Spíš je smutný, že nedělají čistě benzinovou 1.6THP 133kW. 3hrnek se 114kW stejně nikdo nechtěl 😉
Auto je to hezké, mne se 3008 svým způsobem líbí, né tak, abych ho chtěl, ale líbí, je jiné, poznáš ho na parkovišti, nezapadne a je hezké.
Nejezdí asi zle a vlastně pokud by mi někdo dal na výběr 1.2PT vs tohle malé HDI, jdu do nafty, u SUV ten "krouťák" a pár deci objemu poznáš v běžných rychlostech, pojede to za solidní spotřebu... takže za 500 tisíc, s automatem za 600 tisíc, proč vlastně ne, jiný benzín tam nemontují, tak jako rodinné auto to asi fungovat bude.
No a pak se podíváš dolu, kolik ta sranda stojí a začneš počítat, jestli se ti nevyplatí mnohem silnější srandy jako Kuga HEV, či RAV HEV pro každého, kdo auto provozuje denně pár desítek km v příměstském provozu a občas někam po dálnici (asi jako drtivá většina soukromníků v kategorii SUV C segmentu), nebo něco s větší naftou, kdo jezdí hodně po dálnici, popřípadě, kdo chce ušetřit, tak se silnějším (zrovna Kuga má pořád Ecoboost, Renault Austral TCE140 a to je jen to, co takhle z hlavy vím kolik stojí, co jsem za poslední dobu koukal.... určitě přidáte další kousky) .
Nejezdí asi zle a vlastně pokud by mi někdo dal na výběr 1.2PT vs tohle malé HDI, jdu do nafty, u SUV ten "krouťák" a pár deci objemu poznáš v běžných rychlostech, pojede to za solidní spotřebu... takže za 500 tisíc, s automatem za 600 tisíc, proč vlastně ne, jiný benzín tam nemontují, tak jako rodinné auto to asi fungovat bude.
No a pak se podíváš dolu, kolik ta sranda stojí a začneš počítat, jestli se ti nevyplatí mnohem silnější srandy jako Kuga HEV, či RAV HEV pro každého, kdo auto provozuje denně pár desítek km v příměstském provozu a občas někam po dálnici (asi jako drtivá většina soukromníků v kategorii SUV C segmentu), nebo něco s větší naftou, kdo jezdí hodně po dálnici, popřípadě, kdo chce ušetřit, tak se silnějším (zrovna Kuga má pořád Ecoboost, Renault Austral TCE140 a to je jen to, co takhle z hlavy vím kolik stojí, co jsem za poslední dobu koukal.... určitě přidáte další kousky) .
1,5 blueHDI v 3008 reálne jazdí za 6 litrov medzi mesto a 7 litrov na dialnici (140kmh).
Mesto neviem. V automate.
Manual je mierne uspornejsi medzimesto a naopak uzranejsi o cca pol litra na dialnici (vyssie otacky ma manual oproti automatu).
Mesto neviem. V automate.
Manual je mierne uspornejsi medzimesto a naopak uzranejsi o cca pol litra na dialnici (vyssie otacky ma manual oproti automatu).
Já jako majitel lehce čiplého 2,0 HDI na 148 kW musím říct, že ten motor na to jak jede nic nežere. Na volnoběh trochu nýtuje, to umí konkurence líp, ale naopak v tahu je velmi kulturní.
Peugeot ale emisní cíle plní, ne? Nenašel jsem teda rychle loňský čísla, ale za 2020 mělo PSA nejnižší průměrné emise z velkých značek.
https😐/www.eea.europa.eu/ims/co2-performance-of-new-passenger
https😐/www.eea.europa.eu/ims/co2-performance-of-new-passenger
No, do 3008 mi moc nepasuje - v poslední emisní verzi to nebyl trhač asfaltu ani etalon úspornosti, pokud vím. Kupodivu ani 1.6 mi u předváděček 3008 nikdy úplně nesedla skrz sladění s převodovkou. Ale proč tam nedávají třeba 1.2 PT v nejsilnější variantě, to jsem nikdy nepochopil.
A kde jsi ten 2.0 BluHdi nechal chipovat ? Talky mam jeden s 177 HP / 130 Kw s EAT 8 .... diky za doporučení !
Osobně bych ubral z výbavy a vzal Ravku, či Kugu, kterou v akci máš za 904 tisíc PHEV 😁 HEV za 820 obojí ST line
to je jednoduché. Udržet diesel čistý, aby splňoval emise, je drahé. Dále, pokud dnes nemáš použitelný hybrid/EV, nebo extra úsporný motor, který ti sníží flotilové CO2, tak musíš pokutu zahrnout do ceny. No a u Peugeotu je to přesně tohle všechno dohromady.
Úsporný motor nemají ( dosahující 95g bez elektrifikace už asi není ani technicky reálný ), použitelný hybrid taky ne, o EV ani nemluvě a do toho ještě narvou do kompaktního auta nesmyslný diesel, který je nákladný na vývoj, výrobu a údržbu, aby vůbec nějaké emise plnil.
K ceně bych jen dodal, že to stojí jako Corolla Cross s 200k hybridem v maximální výbavě.
Úsporný motor nemají ( dosahující 95g bez elektrifikace už asi není ani technicky reálný ), použitelný hybrid taky ne, o EV ani nemluvě a do toho ještě narvou do kompaktního auta nesmyslný diesel, který je nákladný na vývoj, výrobu a údržbu, aby vůbec nějaké emise plnil.
K ceně bych jen dodal, že to stojí jako Corolla Cross s 200k hybridem v maximální výbavě.