Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeZábava do milionu. 5 + 2 rychlých hatchbacků, jejichž nákupem neuděláte chybu
34 komentářů
speedfred
aký je dnes výber HH a ešte k tomu do miliona Kč :-(
Ešte ani nie 2 dekády späť mala snáď každá eu/jpn značka nejaký zaujímavý warm či hot hatch v ponuke a teraz tu ostalo pomaly už len toto a za nemalé peniaze.
Ešte ani nie 2 dekády späť mala snáď každá eu/jpn značka nejaký zaujímavý warm či hot hatch v ponuke a teraz tu ostalo pomaly už len toto a za nemalé peniaze.
Zase tak zlé to ještě není... naopak třeba Toyota neměla a dneska má... totéž Hyundai... Mercedes...
Za mě je zlatá éra tak tu generaci zpátky, tj. GGTI7 a spol.
Za mě je zlatá éra tak tu generaci zpátky, tj. GGTI7 a spol.
.Áno, ponuka tu ešte stále je ale v akej cenovej hladine? Milion za HH či jeden a pol za A45 by som fakt nedal.
My jsme se prostě rozmlsali. Mzdy rostly a ceny aut klesaly nebo byly stagnovaly. Když mluvíš o době před dvěma dekádami... to si myslím, že na tom jsme dneska pořád lépe, i s tím HH za mega (vůči reálné mzdě). Ten zlatý věk byl kolem 2014-2015-2016.
2 dekády dozadu som myslel ponuku HH čo tu bola.
Áno, s cenovo sme sa rozmlsali ako píšeš.
Áno, s cenovo sme sa rozmlsali ako píšeš.
Musel bych si to napsat, abych dokázal říct, jestli bylo nejvíc HH před 20 lety, před 10 lety nebo teď.
2003... Mazda ještě měla svou MPS, Astra OPCčko... ale Toyota nic, Peugeot nic, Hyundai nic... Ford měl asi ST i RS...
2003... Mazda ještě měla svou MPS, Astra OPCčko... ale Toyota nic, Peugeot nic, Hyundai nic... Ford měl asi ST i RS...
Nebudeme sa tu naťahovať o presné počty modelov ale keď si spomenul Pežó tak mali 308/208GTi a RCZ k tomu. Renault mal Megane/Clio RS, Cupry sú tu snáď ešte stále ale vtedy boli za fakt parádne ceny.
To je ale všechno až později, Rcz je 2010 myslím, 308gti bude možná nepatrně starší... ale před těma 20 lety?
lyon667
Jedna věc jsou ceníky, druhá věc je dostupnost. GR Yaris nejde objednat, na Nka se čeká velmi dlouho. Takže pokud chce člověk něco ještě na letošní sezónu, na výběr toho moc nemá.
×
Sdílení komentáře
×
Auto Outlet to má za 1 088 000 kč, ale jde to sehnat i levnějši https://www.sauto.cz/…lenger/174206366
řídil sem těhle aut celou spoustu - 2016 300S s 5,7 V8, 2015 Challenger R/T s 5,7 V8, 2014 300C SRT8 s 6,4 a adaptivníma tlumičema a i 2018 300 s 3,6 V6 v dalších xy autech sem jel jako spolujezdec. S tou 8st převodovkou ZF už to má hodně pěkný zrychlení, zvláště ve Sport režimu a kdo tam nemá originál výfuky, ale dal si tam třeba Magnaflow, Borlu atd tak to má i krásnej zvuk. Navíc ten challenger je velký pohodlný kupé, kam se doszadu vejdou v klídku i 12-15 letý děti.
Což třeba u Camara nehrozí nebo i u evropských kupé (vyjma Rollsu, Bentley atd)
Chrysler 300C, Dodge Charger, Challenger, Chevy Camaro, Ford Mustang a pak raritní Cadillacy CT5-V :-)
Ale na suchu a bez ručky ani omylem :-):-):-)
Jelikož sem měl 5 FWD, 1 AWD a 10 RWD, tak myslím že můžu docela solidně srovnávat s čím je větší zábava. RWD vede.
FWD je nějaký kompromis a jen jako ten kompromis to dává smysl... auto schopné každodenního provozu za ještě přijatelné peníze.
Edit: adresát měl být spíš Barrichello. Sorry.
A kdybych s tím měl i vozit rodinu, tak holt Focus ST kombi, protože kombík a manuál.
Vraky - nejlépe ty s nájezdem 63 a 97 tis km, jasně :-):-):-) víc nadrkotávno má i tvoje mamina v žebrinákovým SUV co je 3-4 roky starý, tak tu nedělej vesnickýho Lojzu co se tváří že má doma 4 prémiovky s nájezdem do 10 tis km každá :-)
Par dni než jsem přišel o golfa tak jsem vezl druhou polovičku na sraz z jeji prace a tam mě požadala jestli bych auto neukazal jejimu kolegovi a připadně ho nesvezl.
Neměl jsem problem vyhovět a vzal jej na vylet ze ktereho se nevratil v uplně stejnem stavu. Ze startu mi jen řekl, že je hondista a že ma rad akčni a rychlou jizdu. Takže pro mě impuls vybrat idealni trasu, přepl do sport+ a vypnul ESP. Nebudu popisovat co a jak se dělo nebo to jak reagoval/nereagoval. Ale když se vratila druha polovička domu tak prvni bylo co jsem to s nim provedl...přišel a byl mimo a prvni co z něj vypadlo bylo to, že zažil peklo. Ale prej mě i chvalil, že prej jsem ..... dobry řidič jen šilenec.
Každopadně osobně bych přivital ještě o něco "opilejši" zadnici ty 2-3 pulky by snesla tak, aby byla ještě o něco povolnějši. Jinak podvozkově bez připominek.