Novinky
Zpět na článek
Zábava do milionu. 5 + 2 rychlých hatchbacků, jejichž nákupem neuděláte chybu
34 komentářů
Emel
2
Článek o zábavných RWD do milionu by byl poměrně krátký :-)
Přejít do diskuze
speedfred
aký je dnes výber HH a ešte k tomu do miliona Kč :-(
Ešte ani nie 2 dekády späť mala snáď každá eu/jpn značka nejaký zaujímavý warm či hot hatch v ponuke a teraz tu ostalo pomaly už len toto a za nemalé peniaze.
Ešte ani nie 2 dekády späť mala snáď každá eu/jpn značka nejaký zaujímavý warm či hot hatch v ponuke a teraz tu ostalo pomaly už len toto a za nemalé peniaze.
gil54
Ano, ale v perexu je kritérium ...nových hot hatchů do milionu... . Pokud do toho zatáhneme ojetiny, Camara a Challengery a káry nad milion, tak se zase diskuze rozplizne mimo základní téma.
Edit: adresát měl být spíš Barrichello. Sorry.
Edit: adresát měl být spíš Barrichello. Sorry.
Barrichello
Koupíš, ale musíš se trochu zasnažit a bude to jen V6. Ale i ta má furt 300 koní. Jezdí to celkem v pohodě, kdo to chce jako daily car, klidně. V8 je samozřejmě lepší, takže kdo to chce jako víkendovku, pro zábavu, tak lepší to.
řídil sem těhle aut celou spoustu - 2016 300S s 5,7 V8, 2015 Challenger R/T s 5,7 V8, 2014 300C SRT8 s 6,4 a adaptivníma tlumičema a i 2018 300 s 3,6 V6 v dalších xy autech sem jel jako spolujezdec. S tou 8st převodovkou ZF už to má hodně pěkný zrychlení, zvláště ve Sport režimu a kdo tam nemá originál výfuky, ale dal si tam třeba Magnaflow, Borlu atd tak to má i krásnej zvuk. Navíc ten challenger je velký pohodlný kupé, kam se doszadu vejdou v klídku i 12-15 letý děti.
Což třeba u Camara nehrozí nebo i u evropských kupé (vyjma Rollsu, Bentley atd)
řídil sem těhle aut celou spoustu - 2016 300S s 5,7 V8, 2015 Challenger R/T s 5,7 V8, 2014 300C SRT8 s 6,4 a adaptivníma tlumičema a i 2018 300 s 3,6 V6 v dalších xy autech sem jel jako spolujezdec. S tou 8st převodovkou ZF už to má hodně pěkný zrychlení, zvláště ve Sport režimu a kdo tam nemá originál výfuky, ale dal si tam třeba Magnaflow, Borlu atd tak to má i krásnej zvuk. Navíc ten challenger je velký pohodlný kupé, kam se doszadu vejdou v klídku i 12-15 letý děti.
Což třeba u Camara nehrozí nebo i u evropských kupé (vyjma Rollsu, Bentley atd)
Barrichello
Já sem taky driftoval s Alerem na parkovišti v zimě a jezdil bokem. Vono letní pneu na sněhu a ruční brzda umí divy :-):-):-):-):-)
Ale na suchu a bez ručky ani omylem :-):-):-)
Jelikož sem měl 5 FWD, 1 AWD a 10 RWD, tak myslím že můžu docela solidně srovnávat s čím je větší zábava. RWD vede.
Ale na suchu a bez ručky ani omylem :-):-):-)
Jelikož sem měl 5 FWD, 1 AWD a 10 RWD, tak myslím že můžu docela solidně srovnávat s čím je větší zábava. RWD vede.
Emel
Jo, varianty jsou různý... kdybych já měl koupit auto pro zábavu za mega, tak dokud to jde vezmu tu GR86...to je sportovní auto dle mého gusta, RWD samosvor, relativně lehký, i ty dvě nouzový místa se hodí. MX-5 se mi sice líbí, ale kabriolety já zase úplně nemusím.
A kdybych s tím měl i vozit rodinu, tak holt Focus ST kombi, protože kombík a manuál.
A kdybych s tím měl i vozit rodinu, tak holt Focus ST kombi, protože kombík a manuál.
Barrichello
Haha, nebud vtipnej :-)
Vraky - nejlépe ty s nájezdem 63 a 97 tis km, jasně :-):-):-) víc nadrkotávno má i tvoje mamina v žebrinákovým SUV co je 3-4 roky starý, tak tu nedělej vesnickýho Lojzu co se tváří že má doma 4 prémiovky s nájezdem do 10 tis km každá :-)
Vraky - nejlépe ty s nájezdem 63 a 97 tis km, jasně :-):-):-) víc nadrkotávno má i tvoje mamina v žebrinákovým SUV co je 3-4 roky starý, tak tu nedělej vesnickýho Lojzu co se tváří že má doma 4 prémiovky s nájezdem do 10 tis km každá :-)
Barrichello
Ojetiny sem do toho tahat nechtěl, tam si můžeš koupit za 2 mega cokoliv, třeba Maserati, Ferrari atd Ale ty nové ameriky kolem milionu sehnat jdou, jde jen o to jak kdo chce vynaložit energie a času aby ušetřil 100-200 tis vůči komerčním nabídkám dovozců.
Barrichello
Za milion se dá sehnat v pohodně Dodge Charger, Challenger a Chrysler 300 s motorem V6 3,6 když se ti přivezeš bud sám nebo přes dovozce co maj nižší marže.
Auto Outlet to má za 1 088 000 kč, ale jde to sehnat i levnějši https://www.sauto.cz/…lenger/174206366
Auto Outlet to má za 1 088 000 kč, ale jde to sehnat i levnějši https://www.sauto.cz/…lenger/174206366
Barrichello
To byl a většina z toho budou ameriky :-)
Chrysler 300C, Dodge Charger, Challenger, Chevy Camaro, Ford Mustang a pak raritní Cadillacy CT5-V :-)
Chrysler 300C, Dodge Charger, Challenger, Chevy Camaro, Ford Mustang a pak raritní Cadillacy CT5-V :-)
KANKUNEN
že je rozdíl zábavná a rychlá jízda. Předokolku ukočíruje každý šmudla. Ale jak to má zadek, tak už to chce fištróna.
Emel
To je ale všechno až později, Rcz je 2010 myslím, 308gti bude možná nepatrně starší... ale před těma 20 lety?
speedfred
Nebudeme sa tu naťahovať o presné počty modelov ale keď si spomenul Pežó tak mali 308/208GTi a RCZ k tomu. Renault mal Megane/Clio RS, Cupry sú tu snáď ešte stále ale vtedy boli za fakt parádne ceny.
Emel
Musel bych si to napsat, abych dokázal říct, jestli bylo nejvíc HH před 20 lety, před 10 lety nebo teď.
2003... Mazda ještě měla svou MPS, Astra OPCčko... ale Toyota nic, Peugeot nic, Hyundai nic... Ford měl asi ST i RS...
2003... Mazda ještě měla svou MPS, Astra OPCčko... ale Toyota nic, Peugeot nic, Hyundai nic... Ford měl asi ST i RS...
lyon667
Jedna věc jsou ceníky, druhá věc je dostupnost. GR Yaris nejde objednat, na Nka se čeká velmi dlouho. Takže pokud chce člověk něco ještě na letošní sezónu, na výběr toho moc nemá.
speedfred
2 dekády dozadu som myslel ponuku HH čo tu bola.
Áno, s cenovo sme sa rozmlsali ako píšeš.
Áno, s cenovo sme sa rozmlsali ako píšeš.
Emel
Zase tak zlé to ještě není... naopak třeba Toyota neměla a dneska má... totéž Hyundai... Mercedes...
Za mě je zlatá éra tak tu generaci zpátky, tj. GGTI7 a spol.
Za mě je zlatá éra tak tu generaci zpátky, tj. GGTI7 a spol.
Emel
Ale tak to nikdo nezpochybňuje... samozřejmě si taky můžeš koupit ojetou Corvettu třeba.
FWD je nějaký kompromis a jen jako ten kompromis to dává smysl... auto schopné každodenního provozu za ještě přijatelné peníze.
FWD je nějaký kompromis a jen jako ten kompromis to dává smysl... auto schopné každodenního provozu za ještě přijatelné peníze.
Emel
My jsme se prostě rozmlsali. Mzdy rostly a ceny aut klesaly nebo byly stagnovaly. Když mluvíš o době před dvěma dekádami... to si myslím, že na tom jsme dneska pořád lépe, i s tím HH za mega (vůči reálné mzdě). Ten zlatý věk byl kolem 2014-2015-2016.
Barrichello
A von ti někdo brání si tam dát jiný kotouče? Pefromance brzdy od Raybestos stojí 35-40 tis kč :-) a Od 6,4 výš to má tovární Brembo :-)
speedfred
.Áno, ponuka tu ešte stále je ale v akej cenovej hladine? Milion za HH či jeden a pol za A45 by som fakt nedal.
miromen
Tohle mužu jen potvrdit a tohle video jsem viděl.
Par dni než jsem přišel o golfa tak jsem vezl druhou polovičku na sraz z jeji prace a tam mě požadala jestli bych auto neukazal jejimu kolegovi a připadně ho nesvezl.
Neměl jsem problem vyhovět a vzal jej na vylet ze ktereho se nevratil v uplně stejnem stavu. Ze startu mi jen řekl, že je hondista a že ma rad akčni a rychlou jizdu. Takže pro mě impuls vybrat idealni trasu, přepl do sport+ a vypnul ESP. Nebudu popisovat co a jak se dělo nebo to jak reagoval/nereagoval. Ale když se vratila druha polovička domu tak prvni bylo co jsem to s nim provedl...přišel a byl mimo a prvni co z něj vypadlo bylo to, že zažil peklo. Ale prej mě i chvalil, že prej jsem ..... dobry řidič jen šilenec.
Každopadně osobně bych přivital ještě o něco "opilejši" zadnici ty 2-3 pulky by snesla tak, aby byla ještě o něco povolnějši. Jinak podvozkově bez připominek.
Par dni než jsem přišel o golfa tak jsem vezl druhou polovičku na sraz z jeji prace a tam mě požadala jestli bych auto neukazal jejimu kolegovi a připadně ho nesvezl.
Neměl jsem problem vyhovět a vzal jej na vylet ze ktereho se nevratil v uplně stejnem stavu. Ze startu mi jen řekl, že je hondista a že ma rad akčni a rychlou jizdu. Takže pro mě impuls vybrat idealni trasu, přepl do sport+ a vypnul ESP. Nebudu popisovat co a jak se dělo nebo to jak reagoval/nereagoval. Ale když se vratila druha polovička domu tak prvni bylo co jsem to s nim provedl...přišel a byl mimo a prvni co z něj vypadlo bylo to, že zažil peklo. Ale prej mě i chvalil, že prej jsem ..... dobry řidič jen šilenec.
Každopadně osobně bych přivital ještě o něco "opilejši" zadnici ty 2-3 pulky by snesla tak, aby byla ještě o něco povolnějši. Jinak podvozkově bez připominek.
KANKUNEN
Pane bože, víš o čem je článek, o autech a ne popelnicích, které ani 2x po sobě nezabrzdí z kila na nulu, protože to má kotouče jak z Felicie.
hugino
Za mňa Golf ako aj v článku bolo spomenuté je to najkomplexnejšie auto= daily car.
iudex
A ja si dovolím odporovať. Zabaviť sa vieš aj s predokolkou, len nie každý to dokáže. Pozri si videá chalanov z corners.cz, aj s "blbým" Golfom GTI dokážu ísť na okreske bokom tak, že by sa väčšine spotil zadok: https://www.youtube.com/watch?…
iudex
Asi tak. Do milióna nedostaneš jedinú zadokolku (ja viem, že Ty tvrdíš, že niekde sa podpultovo GR86 dá zohnať, ale oficiálne nie).