Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeVolvo EX30 oficiálně: Chce být elektrickou prémií za nízkou cenu. Zrychluje jako žádné jiné volvo!
47 komentářů
Arese
...aneb kdo ve skutečnosti financuje evropské ekoteroristické spolky! A proč je ničivá dekarbonizace Evropy ve skutečnosti zcela zbytečná.... :-O :-O :-O :no:
https://medium.seznam.cz/…keho-draka-10194#…
https://medium.seznam.cz/…keho-draka-10194#…
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Lobby bullshit :no:
To píšeš o svojich príspevkoch? Sorry, stále častejšie mi tak znejú.
Cetl sis historii autora?
Publikace na iuhli na realisticka.cz.
Jestlize tematu trochu rozumis, tak tam najdes nespocet ohnutych (nechci psat rovnou lzivych) veci. :no:
Publikace na iuhli na realisticka.cz.
Jestlize tematu trochu rozumis, tak tam najdes nespocet ohnutych (nechci psat rovnou lzivych) veci. :no:
Tvoj názor, nič viac. Mne prídeš ohnutý skôr ty. Pozor na to.
iuhli prezentují názory řady vědců, expertů včetně třeba pana Smila.
Blbý co. Iuhli není žádný dezinformační zdroj
Blbý co. Iuhli není žádný dezinformační zdroj
traveldrive
Ten interiér je megahnusný. Prečo sa všetci musia o***ť po Tesle?
redakcii: odkedy je o p i č i ť sa, odvodené od slova opica, neslušné slovo, že mi to píše namiesto písmen bodky? Neprehnal to trochu niekto s ochranou našej mravnosti?
redakcii: odkedy je o p i č i ť sa, odvodené od slova opica, neslušné slovo, že mi to píše namiesto písmen bodky? Neprehnal to trochu niekto s ochranou našej mravnosti?
Takto je to daleko nejlevnější (výrobci tiskáren přešli na tento design 10 let před automotive, ale tam to dává smysl i funkčně!).
Navíc může vzniknout třeba 50 druhů čínských jebek s různými názvy (Volvo je jeden z nich) na jednom základu jen s minimálními náklady. Sorry Volvo...
Navíc může vzniknout třeba 50 druhů čínských jebek s různými názvy (Volvo je jeden z nich) na jednom základu jen s minimálními náklady. Sorry Volvo...
Přesně. Proč interiér EV MUSÍ být hnusný?
likvidují tito dobrodějové vše co obsahuje 5 písmen "p.i.č.i" a můžete za to Vy Slováci přehnaným používáním obratu "do pyčy" :-[]
esenbe
Moc pěkné auto za příjemnou cenu. Když si vezmu kolik stávala základní volva ( rozuměj tehdy přebrandovaný fordy ) a že to byla hrozná auta, tak ta cena je velmi dobrá.
Elektro už rozdrtilo konkurenci v cenách nad 1 mio a jde pomalu i do nižších segmentů.
Elektro už rozdrtilo konkurenci v cenách nad 1 mio a jde pomalu i do nižších segmentů.
Na Volvo je cena překvapivá, ale samozřejmě takticky neprozrazují parametry základní baterie. S ní to bude vyloženě auto do města. S lepší baterií a tepelným čerpadlem bude na ceně id.3 jak nic, i když to je v kontextu konkurence pořád ok.
EDIT: aha, tak prý bude mít 51 kWh, jen se to ACZ neobtěžovalo napsat.
EDIT: aha, tak prý bude mít 51 kWh, jen se to ACZ neobtěžovalo napsat.
Tak konfigurátor už jede.
Cca 720k bez DPH základ se slabší baterií a dojezdem cca 340 WLTP.
A cca 820k bez DPH s lepší bateriií a dojezdem 480km WLTP.
Výbava "PLUS" pak přidává možnost 4X4 se zrychlením 3,6/100 za 945k bez DPH.
Nejslabší verze je pak za 776k a ta Extended range za 896k bez DPH
Cca 720k bez DPH základ se slabší baterií a dojezdem cca 340 WLTP.
A cca 820k bez DPH s lepší bateriií a dojezdem 480km WLTP.
Výbava "PLUS" pak přidává možnost 4X4 se zrychlením 3,6/100 za 945k bez DPH.
Nejslabší verze je pak za 776k a ta Extended range za 896k bez DPH
Hm, s cenou do mega v rozumné výbavě a 480 km by to byl vrah Méganů, ideček a podobných verglů. Spíš ale čekám, že u nás bude elektropřirážka.
Nerozumím, jaká přirážka? To je CZ konfigurátor a ceny platné.
Top verze ve fullce vyjde na 1M bez daně. A předpokládám, že nějaká sleva bude existovat taky.
Já nejsem fanda EV, ale na druhou stranu jako druhé auto do rodiny už to pomaličku spěje k použitelným variantám. Sice víc smysl dává základ za 3/4M, když to stejně bude poskakovat po městě a okolí, ale ta TOP varianta zase bude asi dobrá hračka a bude s tím asi dost legrace, když to vystřelí za 3,6/100, tak to bude lámat krky solidně.
Jo a ty baterky mají 49 resp. 64kWh využitelné kapacity.
Top verze ve fullce vyjde na 1M bez daně. A předpokládám, že nějaká sleva bude existovat taky.
Já nejsem fanda EV, ale na druhou stranu jako druhé auto do rodiny už to pomaličku spěje k použitelným variantám. Sice víc smysl dává základ za 3/4M, když to stejně bude poskakovat po městě a okolí, ale ta TOP varianta zase bude asi dobrá hračka a bude s tím asi dost legrace, když to vystřelí za 3,6/100, tak to bude lámat krky solidně.
Jo a ty baterky mají 49 resp. 64kWh využitelné kapacity.
To zrýchlenie budú musieť obmedziť. Vieš si vôbec predstaviť to strašné znečistenie z opotrebených bŕzd a pneumatík? :D :-[] :-O
Spíš jsem zvědavej na počet karambolů při předávání nových aut a pak na parkovištích před obchodními centry, až to dostanou za kuřbu dvacetiletý blondýnky a vyzkouší si poprvé samy 0-100 za 3,5 s v botičkách na podpatku.
To bude asi taky "sranda".
To bude asi taky "sranda".
Ty věříš WLTP? Základání baterka bude mít 51kWh = bude to rádo za 300km dojezdu v eco režimu ve městě. Dálnice v povoleném limitu bude lehce nad 200km. Takže max do města a okolí ;-)
Neboj, nevěřím. :-! Minimálně ne u EV. U mý nafty to dokážu dlouhodobě jezdit i pod WLTP. Ale musím jezdit dálky. Kdybych cukal jen po městě a prokládal to dálnicí, tak smůla. Využitelná kapacita se udává 49, resp. 64kWH.
Nejsem EV fans. Já pořád preferuju naftový, případně benzínový kombíky.
Ale tohle začíná bejt zajímavý jako druhý auto do rodiny pro bábu do města a okolí na ty její přískoky. Tady to dává smysl. Je to malý, cena není tak brutální, do města je dojezd OK. Tam to asi přes těch 300 i dá. A možná i v zimě to dá 300.
Když by člověk vzal ten základ za 3/4 mega bez daně na firmu, tak už to nezní tak hrozivě. A ta obyčejnější baterka by měla snášet holčičí zacházení a víc cyklů líp, jak ta dražší. Na dálky bych takovej pojízdnej nákupní vozík z recyklovanýho odpadu fakt nechtěl. Je mi jasný, že pokud bych tomu naložil na dálnici, tak bych nedal ani 200 km v kuse. V zimě tak možná přískokama 120-150 km mezi nabíječkama a to by mě vezli do Bohnic. Pokud by baterka zvládla 12 let a furt dávala přes 200 km ve městě a pak šla vyměnit za dnešních cca 150 tisíc, tak by to ekonomicky nebylo tak zlý. Ale nevím, kolik bude tento díl stát... To budou možná vědět EV fans. Každopádně by to nemělo bejt víc, když tu furt musíme číst jak cena za 1kWh padá pod 100 USD :-!
Nejsem EV fans. Já pořád preferuju naftový, případně benzínový kombíky.
Ale tohle začíná bejt zajímavý jako druhý auto do rodiny pro bábu do města a okolí na ty její přískoky. Tady to dává smysl. Je to malý, cena není tak brutální, do města je dojezd OK. Tam to asi přes těch 300 i dá. A možná i v zimě to dá 300.
Když by člověk vzal ten základ za 3/4 mega bez daně na firmu, tak už to nezní tak hrozivě. A ta obyčejnější baterka by měla snášet holčičí zacházení a víc cyklů líp, jak ta dražší. Na dálky bych takovej pojízdnej nákupní vozík z recyklovanýho odpadu fakt nechtěl. Je mi jasný, že pokud bych tomu naložil na dálnici, tak bych nedal ani 200 km v kuse. V zimě tak možná přískokama 120-150 km mezi nabíječkama a to by mě vezli do Bohnic. Pokud by baterka zvládla 12 let a furt dávala přes 200 km ve městě a pak šla vyměnit za dnešních cca 150 tisíc, tak by to ekonomicky nebylo tak zlý. Ale nevím, kolik bude tento díl stát... To budou možná vědět EV fans. Každopádně by to nemělo bejt víc, když tu furt musíme číst jak cena za 1kWh padá pod 100 USD :-!
Já si říkám… Nějak nevidím důvod něco takového vůbec kupovat, pořád je to i na druhý auto do rodiny dost drahé…. Baterky a dojezdy o ničem a 3/4 mil Kč hmmm :no:
Tak doba, kdy si člověk mohl zajít pro novej Mégane za 299 už je pryč...
A optikou dnešních cen pro kupce, který se pohybuje již ve vodách řekněme 1-2M a počítá i s náklady na servis spalováku atd., už to prostě nezní tak příšerně.
Pochopitelně když člověk - soukromá osoba řeší rozumnou ojetinu mezi 200 - 400k s daní a chce to jako univerzál, nebo zvažuje něco jako Bayon atd..., tak to pořád není ideál a je to drahý.
Důvod je spíš v tom, že to je do města lokálně bezemisní a hlavně příjemný v tom, že si to vychladíš/vyhřeješ před cestou a neřešíš zahřívání a ničení motoru. Není ti líto 100x za den popojet kilometr. To když mám nastartovat TDI, tak jdu radši 3x pěšky a nebo si vše spojím do jedný akce, ale je mi proti srsti jak vůči autu, tak okolí den co den s tím někde poskakovat.
Takže 1 auto na dálky jako naftový kombi a druhý na poskakování kolem komína buď hybrid, nebo časem klidně nějaký dostupnější EV. Třeba se dočkáme brzy rozumnějších povozů pro tyto účely v cenách okolo 600-700 s DPH a to už bude úplně něco jinýho...
A optikou dnešních cen pro kupce, který se pohybuje již ve vodách řekněme 1-2M a počítá i s náklady na servis spalováku atd., už to prostě nezní tak příšerně.
Pochopitelně když člověk - soukromá osoba řeší rozumnou ojetinu mezi 200 - 400k s daní a chce to jako univerzál, nebo zvažuje něco jako Bayon atd..., tak to pořád není ideál a je to drahý.
Důvod je spíš v tom, že to je do města lokálně bezemisní a hlavně příjemný v tom, že si to vychladíš/vyhřeješ před cestou a neřešíš zahřívání a ničení motoru. Není ti líto 100x za den popojet kilometr. To když mám nastartovat TDI, tak jdu radši 3x pěšky a nebo si vše spojím do jedný akce, ale je mi proti srsti jak vůči autu, tak okolí den co den s tím někde poskakovat.
Takže 1 auto na dálky jako naftový kombi a druhý na poskakování kolem komína buď hybrid, nebo časem klidně nějaký dostupnější EV. Třeba se dočkáme brzy rozumnějších povozů pro tyto účely v cenách okolo 600-700 s DPH a to už bude úplně něco jinýho...
Taky se mi to líbí. Jezdím hlavně po městě, sem tam cesta do kanceláře (celkem cca 150 km). Pokukuju po druhém autě do rodiny. Něčem malém, ale aby i trochu jelo. Mám na střeše FVE. Napadá někoho něco v této cenové hladině, co dá stovku za 5 vteřin a jezdí to na vzduch? Pro mě asi ideální auto..
WinDiesel
:-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[]
Miroslav KAŠPAR
Krásné auto, hledám něco čím nahradím Citigo iv. Určitě si ho vyzkouším. Má EX30 tepelný management baterií? Nikde jsem tuto informaci nenašel. LFP baterie by měly být bezpečnější než klasické Li ion.
×
Sdílení komentáře
×
Vymysleny strasak? WTF
''Země se neustále ohřívá a my jsme plně zodpovědní za to, v jakém stavu ji předáme dalším generacím, upozorňuje jaderná fyzička Dana Drábová."
Dnes se to uci na zakladni skole. Lidi jako ty se to bohuzel uz nejsou schopni doucit/pochopit. Sorry. :D
https://cs.m.wikipedia.org/…Dkov%C3%BD_efekt