Nějak si nemůžu vzpomenout, kdy měla tato "taktika" v automobilovém světě úspěch. Nepočítám Vauxhall/Opel/Buick, kde se značky aspoň nepotkaly na stejných trzích. Z této spolupráce se budou radovat akorát u Renaultu.
Sharan/Alhambra/Galaxy, Trafic/Vivaro, SUV od VW/Seat/Škoda, Opel/Peugeot... Dalo by se najít víc... To, jak to Mitsu vypadá, a jak bude úspěšný, to se uvidí. Já jen nevím, proč bych si měl kupovat klon, když můžu mít originál...Osobně nevěřím ani tomuhle, ani ASX. Souhlas, že vydělá jen Renault.
Ty dodávky a sharan/alhambra asi jo (I když těžko říct, kolik na tom seat vydělal). Ostatní se ale minimálně v designu výrazně odlišují. Tady se ani nenamáhali zrušit to vykrojení pro kosočtverec na přední kapotě. Pokud tam nebude ani technický rozdíl oproti cliu, tak to bude asi stejně úspěšné, jak corolla od Suzuki.
Ja bych se treba stydel mit Renault, ale pod Mitsubishi bych do toho sel, ma to uplne jinou image. A jen minimum lidi se o to zajima a vi to. Treba u Suzuki/Toyota to vnimam obracene. Tam ma lepsi image Toyota a sel bych do Toyoty. Navic Mitsubishi bude davat standartne 3 roky zaruku a je otazka, jak si bude hlidat kvalitu vyroby, jak budou nastaveny vybavy a ceny. Jen tady klasicky placate do vody a vetsina z vas ma pred barakem 20 let starej strep, ale vi, co si urcite koupi nebo nekoupi 🤣👍
Tak ty si iný expert. Buď ťa zamrazili v roku 2012 alebo o autách nevieš nič. Renault dáva záruku 5 rokov na všetky osobné autá už viac ako 10 rokov. Navyse zrejme nemas ponatia ako sa auta vyrabaju... ty hlídaní kvality.
Úspěch má.
Smysl je jednoduše takový že v různých zemích jsou různé značky různě vnímány.
Takže třeba v Rakousku nikdo nezavadí pohledem o Seat. A přitom technicky je to VW.... Naopak ve Španělsku je Seat doma. Takže pokud prodávají stejný model pod Seatem i VW, tak uspějí jak v Rakousku, tak ve Španělsku.
Otázka spíš je, jaký potenciál má oslovit Mitsubishi v Evropě. Za mě je to spíš nula. Ale směr východ to může být jinak.
"Po technické stránce přitom nehledejte žádné změnám, ty se odehrály pouze po stránce designu." - prečo po sebe nečítate? Je to také ťažké tých pár mizerných riadkov skontrolovať?
Atmosférická 1.6, pro tohle auto tak akorát... bez těch sko***n na elektriku.
A to mi z principu dobrej hybrid nevadí.
Ale tu převodovku 4+2 nechápu. Možná až se to vyzkouší, tak to tak hrozný nebude.
Jel jste s tím někdo?
Tu je jasna volba 1,0 turbo s manualom... nie je o com... hybrid nech si skor kupuju tam kde to ma zmysel a neriesia ani cenu... u maleho auta je ale stale najzmysluplnejsia volba klasicky lahky maly spalovak bez dalsich pridruzenych somarin...
Funguje to jinak. Když jedeš normálně, chová se projevem podobné hydroměniči, nejvíce mne zklamalo, že když jsem dal plnej plyn, elektromotor sice vyrazil (ale v testované Arkaně byl slabý na tak velké auto) a dost trvalo, než se natočí atmosférická šestnáctistovka. Pokud mohu srovnávat s eCVT, reakcí na plný plyn je to mnohem horší, pro někoho však bude plus absence monotonního blues motoru :D Já radši zesílím rádio a eCVT
Mám 4stupnovej hydroměnič s dvoulitrovou atmosférou a nemám s tím problém nikde, jo, žere to, ale jede to :D Mimochodem, tohle se chová uplně jinak, než konvenční převodovky....
V podstate ziadne prekvapko... bolo jasne ze to bude preznackovane clio... ale je fajn ze to ma vpredu cely jednofarebny naraznik ( vyzera to lepsie ) a nema na nom olepene kdejake sive nie moc vkusne plastove lemy ako u clia...ktoremu facelift za mna uz skor uskodil... ale asi najviac ma tesi navrat mena colt... to normalne ze som uz ani neveril ze sa raz vrati ... hmmm s tym litrovym turbom so 160 Nm bude aj motoricky uz celkom v pohode ( mam tiez jedno 90 konove turbo so 160 Nm a som spokojny .. na male auto uplne postacuje ) ... tu cakam aj najvacsie predaje... zaklad atmo je totiz uz prilis slaby a hybrid uz bude na male auto cenovo pre vacsinu pridrahy a neobhajitelny s minimalnym prinosom setrenia paliva..
no nic.. som zvedavy na cenu... ale kedze malych aut je coraz menej tak urcite ma sancu po boku clia aj taketo preznackovane clio ... a za mna bohudik ze je colt prave preznackovane clio a nie nejaka gycova 208ma ... lebo stale a nadalej tvrdim ze clio je kral segmentu... a tak mitsu ani nic lepsie opajcnut nemohlo... colt drz sa .... tento navrat je mozno iny ako sa cakalo alebo ako by som si zelal ... ale moze byt aj tak uspesny a hlavne... bohudik za dalsie normalne dostupne auto pre ludi.... urcite ho na jesen u nas omrknem ... aj ked planujem uz o rok dva cosi vacsie... no ale tych 391 litrov vzadu vyzera byt doslova zazracnych... to chcem vidiet :yes:
Na žádných 391 litrů se netěš, to je měření kapalinovou metodikou s prostorem rezervy. Prostě normální Clio, které prostorem neohromí (a kufr hlavně ani přístupem).
Takze som to okukol... 391 litrov bez rezervy.... s rezervou 318 litrov... a to uz nie je bohvie co... zazrak odhaleny ... ale na male auto proste standard... moj favorit scala je v tomto uz inde... este cakam na jej facelift... len ju nedokaslat
Kdyz Colt srovnam s nasi ojetou K.Rio 1.2, tak rozmerove je to stejne auto a motorove je rio lepsi bo ma 1.2 atmo, ktera prijemne jede jak ve meste, tak i na dalnici do tech 140kmh.
motor coltu 1.0 atmo je opravdu jen do mesta a na okresky. 1.0T je pochopitelne sviznejsi, ale turbo ma i nektere nevyhody. Elektrika bude pravdebobne cenove vyrazne vyse nez ty 1.0.
Ale inak by malo toto litrove turbo mat nepriamy vstrek... co je aspon jedno male plus ... vid napr moje tsi ma priamy vstrek... uz len cakam kedy mi pri tom behani po meste a nakupoch skarbonizuje :-[] ;-\
U nejslabšího motorui přijde hodně, na ten výkon bych očekával tak 13.5s 17 je moc. Stejně zase všechno špatně, základ mělo být nějaké silnější mpi s xtronicem, a silnější hybrid.
U auta do města jedině nepřímý vstřik a automat! Furt budou tlačit ty manuální převodovky....