Novinky
"Po technické stránce přitom nehledejte žádné změnám, ty se odehrály pouze po stránce designu." - prečo po sebe nečítate? Je to také ťažké tých pár mizerných riadkov skontrolovať?
Atmosférická 1.6, pro tohle auto tak akorát... bez těch sko***n na elektriku.
A to mi z principu dobrej hybrid nevadí.
Ale tu převodovku 4+2 nechápu. Možná až se to vyzkouší, tak to tak hrozný nebude.
Jel jste s tím někdo?
A to mi z principu dobrej hybrid nevadí.
Ale tu převodovku 4+2 nechápu. Možná až se to vyzkouší, tak to tak hrozný nebude.
Jel jste s tím někdo?
Tu je jasna volba 1,0 turbo s manualom... nie je o com... hybrid nech si skor kupuju tam kde to ma zmysel a neriesia ani cenu... u maleho auta je ale stale najzmysluplnejsia volba klasicky lahky maly spalovak bez dalsich pridruzenych somarin...
Funguje to jinak. Když jedeš normálně, chová se projevem podobné hydroměniči, nejvíce mne zklamalo, že když jsem dal plnej plyn, elektromotor sice vyrazil (ale v testované Arkaně byl slabý na tak velké auto) a dost trvalo, než se natočí atmosférická šestnáctistovka. Pokud mohu srovnávat s eCVT, reakcí na plný plyn je to mnohem horší, pro někoho však bude plus absence monotonního blues motoru 😁 Já radši zesílím rádio a eCVT
Je to Clio IV, že!? Jen krapet upravené!
No snad i ta technika bude korespondovat spojení s Renckem, buď jak buď!
No snad i ta technika bude korespondovat spojení s Renckem, buď jak buď!
To si snad dělaj srandu??? Čtyřkvalt je v dnešní době prehistorie.
V podstate ziadne prekvapko... bolo jasne ze to bude preznackovane clio... ale je fajn ze to ma vpredu cely jednofarebny naraznik ( vyzera to lepsie ) a nema na nom olepene kdejake sive nie moc vkusne plastove lemy ako u clia...ktoremu facelift za mna uz skor uskodil... ale asi najviac ma tesi navrat mena colt... to normalne ze som uz ani neveril ze sa raz vrati ... hmmm s tym litrovym turbom so 160 Nm bude aj motoricky uz celkom v pohode ( mam tiez jedno 90 konove turbo so 160 Nm a som spokojny .. na male auto uplne postacuje ) ... tu cakam aj najvacsie predaje... zaklad atmo je totiz uz prilis slaby a hybrid uz bude na male auto cenovo pre vacsinu pridrahy a neobhajitelny s minimalnym prinosom setrenia paliva..
no nic.. som zvedavy na cenu... ale kedze malych aut je coraz menej tak urcite ma sancu po boku clia aj taketo preznackovane clio ... a za mna bohudik ze je colt prave preznackovane clio a nie nejaka gycova 208ma ... lebo stale a nadalej tvrdim ze clio je kral segmentu... a tak mitsu ani nic lepsie opajcnut nemohlo... colt drz sa .... tento navrat je mozno iny ako sa cakalo alebo ako by som si zelal ... ale moze byt aj tak uspesny a hlavne... bohudik za dalsie normalne dostupne auto pre ludi.... urcite ho na jesen u nas omrknem ... aj ked planujem uz o rok dva cosi vacsie... no ale tych 391 litrov vzadu vyzera byt doslova zazracnych... to chcem vidiet :yes:
no nic.. som zvedavy na cenu... ale kedze malych aut je coraz menej tak urcite ma sancu po boku clia aj taketo preznackovane clio ... a za mna bohudik ze je colt prave preznackovane clio a nie nejaka gycova 208ma ... lebo stale a nadalej tvrdim ze clio je kral segmentu... a tak mitsu ani nic lepsie opajcnut nemohlo... colt drz sa .... tento navrat je mozno iny ako sa cakalo alebo ako by som si zelal ... ale moze byt aj tak uspesny a hlavne... bohudik za dalsie normalne dostupne auto pre ludi.... urcite ho na jesen u nas omrknem ... aj ked planujem uz o rok dva cosi vacsie... no ale tych 391 litrov vzadu vyzera byt doslova zazracnych... to chcem vidiet :yes:
Naraznik dobry.
Ale co je to to nad tim?
Vzdyt to vypada jak pripravene do laku, po nehode.
😒
Ale co je to to nad tim?
Vzdyt to vypada jak pripravene do laku, po nehode.
😒
Na žádných 391 litrů se netěš, to je měření kapalinovou metodikou s prostorem rezervy. Prostě normální Clio, které prostorem neohromí (a kufr hlavně ani přístupem).
do riti
Niccolò Machiavelli
Kdyz Colt srovnam s nasi ojetou K.Rio 1.2, tak rozmerove je to stejne auto a motorove je rio lepsi bo ma 1.2 atmo, ktera prijemne jede jak ve meste, tak i na dalnici do tech 140kmh.
motor coltu 1.0 atmo je opravdu jen do mesta a na okresky. 1.0T je pochopitelne sviznejsi, ale turbo ma i nektere nevyhody. Elektrika bude pravdebobne cenove vyrazne vyse nez ty 1.0.
motor coltu 1.0 atmo je opravdu jen do mesta a na okresky. 1.0T je pochopitelne sviznejsi, ale turbo ma i nektere nevyhody. Elektrika bude pravdebobne cenove vyrazne vyse nez ty 1.0.
U nejslabšího motorui přijde hodně, na ten výkon bych očekával tak 13.5s 17 je moc. Stejně zase všechno špatně, základ mělo být nějaké silnější mpi s xtronicem, a silnější hybrid.
U auta do města jedině nepřímý vstřik a automat! Furt budou tlačit ty manuální převodovky....
U auta do města jedině nepřímý vstřik a automat! Furt budou tlačit ty manuální převodovky....
Co máš proti ekonomický výhodným a zábavným manuálům?!! To už jsi taky řidičsky úplně zdegeneroval? 😲 😒 :no:
Smysl je jednoduše takový že v různých zemích jsou různé značky různě vnímány.
Takže třeba v Rakousku nikdo nezavadí pohledem o Seat. A přitom technicky je to VW.... Naopak ve Španělsku je Seat doma. Takže pokud prodávají stejný model pod Seatem i VW, tak uspějí jak v Rakousku, tak ve Španělsku.
Otázka spíš je, jaký potenciál má oslovit Mitsubishi v Evropě. Za mě je to spíš nula. Ale směr východ to může být jinak.