Tahle větší "cestovní" endura šla vždycky trochu mimo můj zájem. Honda TransAlp má speciální postavení díky tomu, že byla vyobrazena na titulce prvního Motorradu, který jsem si zakoupil v prodejně ve Vodičkově ulice v roce 1986. :😉
speedfred
1
Dlho som odolával týmto motorkám aj ja, ale vekom sa mi už nejako nechce hrbiť a zaľahávat tak som to skúsil a moc dobré spolu s “okapotovanými” naháčmi. Fakt paráda na dlhé cestovanie.
Xylo
0
Mám pár kamarádů, kteří "utíkají" před všedními dni (a manželkami) za zážitky. Většina měla bavorácká GS, teď se z nějakého důvodu spíše používají velká KTM (asi díky blízkosti Mattighofenu). Osobně jsem své nízké lety provozoval v okolí bydliště a nejdále na motorce jsem byl asi 50 km od baráku. Nejvíc jsem si užíval (tehdy) krásné nové silnice z Krumlova do Černé a Horní Plané. Tam jsem se taky poprvé vážně vymlel a přitom zničil svou krásnou Nolanku. Zpátky z Lipna se dalo jet kroucenkama přes Vyšší Brod a Rožmberg nebo na Dvořiště a Kaplici :😉
šofér
0
Nj, jak říká prof. MUDr Pafko, zavilý motorkář- kdo na motorce nespadl, tak na na ní nejezdí... 😊 , kdo z nás, motorkářů, nelehnul?
Ozzman
3
Jezdil si tim novym ? To by mel byt motor jako ma novy Hornet, ale neni uskrcen na A2 ze ?
Xylo
0
Hornet je čtyřválec původně z šestikilovového cebra nebo fároše. Tohle je dvouvál.
Edit: Omlouvám se za svou neznalost. Vůbec mě nenapadlo, že hornet má dvouvál.
speedfred
0
Nejazdil som a pod 1000ccm sa mi moc nechce ísť takže toto je trochu mimo mňa.
Láka ma skôr Multistrada V4 tá už má výkonu vcelku dosť 🙈
Dalibor Zacios
0
Měl jsem možnost se na novém Transalpu pár set kilometrů povozit (koupil si ho taťka). Taky si krátce předtím pořídil retro naháč Kawasaki Z900RS (948ccm, cca 110 koní, 215kg). Ta Kawa jede jak čert (neskutečně pružný a přitom točivý motor).
Jeli jsme společně (Transalp + Kawa) a motorky jsme střídali. Musím říct, že Transalp jede fakt moc dobře, do zatáček se klopí velmi snadno (jen musí člověk více pracovat než na tom nízkém naháči) a po projížďce jsem nebyl schopen seriózně říct, kterou motorku bych si vybral, kdybych mohl mít jen jednu.
Každá má samozřejmě svoje, ale obě považuji za velmi dobré. Nedostatek výkonu ani pružnosti tady není problém (v recenzi jsem se dočetl, že ten motor jede, jako by měl o 100ccm více - toto bych za sebe nerozporoval 😊).
Xylo
0
Mám zásadní dotaz na které z dvou testovaných motorek se ti lépe brousily stupačky ?
speedfred
0
Samozrejme na pohodové cestovanie majú tie moto výkonu dosť, hustota premávky je už veľká a kdesi na Stelvio to úplne stačí.
Xylo trochu mimo otázky ale : nie som nejaký brúsič kolien či stupačiek ale GS aj keď na to nevypadá to zvláda celkom slušne. A to som GS nikdy nechcel ale ten podvozok je fakt parádny.
Xylo
0
Mám stejnou zkušenost až jsem se trochu bál, že mi to ujede a urazím válec 😁
speedfred
0
🤣🤣🤣
GS podvozok a motor V4 z MS to by bolo niečo.
Dalibor Zacios
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Dalibor Zacios
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Dalibor Zacios
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Edit: Omlouvám se za svou neznalost. Vůbec mě nenapadlo, že hornet má dvouvál.
Láka ma skôr Multistrada V4 tá už má výkonu vcelku dosť 🙈
Jeli jsme společně (Transalp + Kawa) a motorky jsme střídali. Musím říct, že Transalp jede fakt moc dobře, do zatáček se klopí velmi snadno (jen musí člověk více pracovat než na tom nízkém naháči) a po projížďce jsem nebyl schopen seriózně říct, kterou motorku bych si vybral, kdybych mohl mít jen jednu.
Každá má samozřejmě svoje, ale obě považuji za velmi dobré. Nedostatek výkonu ani pružnosti tady není problém (v recenzi jsem se dočetl, že ten motor jede, jako by měl o 100ccm více - toto bych za sebe nerozporoval 😊).
Xylo trochu mimo otázky ale : nie som nejaký brúsič kolien či stupačiek ale GS aj keď na to nevypadá to zvláda celkom slušne. A to som GS nikdy nechcel ale ten podvozok je fakt parádny.
GS podvozok a motor V4 z MS to by bolo niečo.