Novinky
všude snadno zaparkuješ, otočíš se takřka na pětníku, ani fanda grýndýlu nepřijde jistě zkrátka 😄
Má teda tří nebo čtyřválec? Motory Ford či VW?
Je to Ford od hlavy až k patě.
Trošku mě překvapilo škubání digitální ručičky otáčkoměru. Příjemný zvuk šestiválce. Krátké sedáky, mizerné boční vedení opěradel, zajímavě řešené vnitřní kliky, poněkud "fórové" nášlapy. Centrální displej špatně čitelný, ikony miniaturní. Proti vnějšímu vzhledu nemám jedinou připomínku, ale to je čistě subjektivní.
Tolik první, velice rychlé dojmy.
Trošku mě překvapilo škubání digitální ručičky otáčkoměru. Příjemný zvuk šestiválce. Krátké sedáky, mizerné boční vedení opěradel, zajímavě řešené vnitřní kliky, poněkud "fórové" nášlapy. Centrální displej špatně čitelný, ikony miniaturní. Proti vnějšímu vzhledu nemám jedinou připomínku, ale to je čistě subjektivní.
Tolik první, velice rychlé dojmy.
že ve všem nový ale pořád Amarok. Aha takže dvovaječné dvojča Fordu Ranger má čo z pôvodného Amaroku? Názov?
Bohužel je Amarok zase o kus horším autem. AWD antikoroz, zpracování...
Počkáme si co řekne pan Vaculík. On tak miluje vozy VW.
Tak v podstatě se jede PR vlna že takhle je to super, protože Amarok díky tomu i nadále existuje.
Podle mě ale toto na potlesk není. Když už mám mít kvalitativně jen Ford, tak si koupím rovnou Ford.
Přitom proti vnějšímu vzhledu Amaroku nemůžu říct vůbec nic. Ten se povedl. Ale je to typické nahoře huj dole fuj.
Podle mě ale toto na potlesk není. Když už mám mít kvalitativně jen Ford, tak si koupím rovnou Ford.
Přitom proti vnějšímu vzhledu Amaroku nemůžu říct vůbec nic. Ten se povedl. Ale je to typické nahoře huj dole fuj.
Často se na webu píše, jak strašně se propadl GOLF. Už se ale nepíše, že se velice dobře prodávají náhrady Golfu ve formě malých a středních SUV.
Koncern vykazuje obrovské zisky, takže už do světa díru udělal. nakonec to může být černá díra, do které koncern zahučí ale prozatím zákazníky holí a stříhají a vykazují obrovské zisky.