Novinky
Jediné řešení. Vypudit z centra Prahy Piráty !!!
souhlas. Pirati a Praha Sobě, to je tragedie v Praze
Tak hlavne jestli jste je vy dva zrovna nevolili, aby nevyhral Babis 😁
To je fuk, v lokálním zastupitelstvu jsou jiní lidé, než v PS.... hele, osobně je pro mne Bartoš jeden z nejinteligentnějších a nejslušnějších politiků současnosti, stejně tak velmi pozitivně vidím jejich ministra zahraničí... No a to je tak vše, nikdy jsem je nevolil, ale pevně doufám, že tito dva si založí normální stranu a pak bych o tom velmi uvažoval.... jo a ještě je pěkná ta komunistka Michalidu, škoda že nemá Only Fans 😁
Bartoš a jeden z nejinteligentnějších??
Nojo.... vlastně máš pravdu. BOHUŽEL!!!
Ve srovnání s elektrikářem, politologem, bakalářem a dalšími je to hvězda. Bohužel ale vůbec nechápe význam slova a přínos digitalizace. Například.
Nojo.... vlastně máš pravdu. BOHUŽEL!!!
Ve srovnání s elektrikářem, politologem, bakalářem a dalšími je to hvězda. Bohužel ale vůbec nechápe význam slova a přínos digitalizace. Například.
Za me je Bartos normalni vyhulenec. Takovych vyhulencu tady v Jablonci mame na vyvoz. Ministr zahranici si mysli ze ma velky koule, ale ve finale neverim ze je fakt ma, takze za me tihle dva prach a bida. Michailidu to je tresnicka na dortu. Nekdo tak blbej se musel snad vyskytnout ani ne narodit.
Já ji teď potkal a jako, nebránil bych se 😁 Stačí kdyby mlčela 😁
Bartoš nehulí, zkus ho někdy poslouchat, je to chytrej člověk a dost normální proti zbytku pirátů, taky ho chtěli sesadit z vedení.. Příjde mi jako slušnej a chytrej člověk z toho, co tam je na výběr, to je celé 😊
Bartoš nehulí, zkus ho někdy poslouchat, je to chytrej člověk a dost normální proti zbytku pirátů, taky ho chtěli sesadit z vedení.. Příjde mi jako slušnej a chytrej člověk z toho, co tam je na výběr, to je celé 😊
Jj, krasavice, zvlášť když si udělá to obočí jako Frida. Ale Hayek z ní stejně nikdy nebude, spíš Brežněv.
Pak už jen zbývá naložit tu nádheru do duhové škůdky LGBTQIA+ a je to kompletní nirvána.
Pak už jen zbývá naložit tu nádheru do duhové škůdky LGBTQIA+ a je to kompletní nirvána.
Podívej se na to politicky panoptikum, tohle je tam jediny sjízdný....
Tahle rudozelená pirátská verbež mohla být z magistrátu po posledních volbách už vypakovaná, nebýt vši Marvanové.
Aspoň s koncem zvýhodnění EL půjdou prodeje těchto vehiklů strmě dolů. Se ukáže kdo je skutečně chce a kdo je kupoval jen pro parazitní výhody.
Ještě by měli zrušit bezplatnou dálnici pro EV, která absolutně nedávala nikdy smysl. Na dálnici by spíše měli méně platit diesely, které jsou zde velmi efektivní!!!
Ještě by měli zrušit bezplatnou dálnici pro EV, která absolutně nedávala nikdy smysl. Na dálnici by spíše měli méně platit diesely, které jsou zde velmi efektivní!!!
To není parazitní výhoda. To je jen malá výhoda částečně napravující nefér prostředí, kdy může Prahou beztrestně prohánět kdejaký diesedezolát při absenci jakýchkoliv limitů.
A jinak diesely na dálnici méně platí už dávno - protože celá desetiletí parazitují na "dotované" naftě.
A jinak diesely na dálnici méně platí už dávno - protože celá desetiletí parazitují na "dotované" naftě.
Jak má cena nafty vliv na cenu dálniční známky?!? Jsi fakt tak blbej nebo to jen hraješ??
Pokud tím pojmem dieseldezolát myslíš majitele typu DPF off atp. tak to je právě ta lež. Tihle majitelé se beztrestně pohybovat nemohou ani v Praze, ani ve vyhnalově. A to že stát není schopný dostat kontroly, je na úplně jinou debatu.
Pokud tím pojmem dieseldezolát myslíš majitele typu DPF off atp. tak to je právě ta lež. Tihle majitelé se beztrestně pohybovat nemohou ani v Praze, ani ve vyhnalově. A to že stát není schopný dostat kontroly, je na úplně jinou debatu.
Vlastní (nablblá) medicína ti nechutná? 😁
Jinak dálniční známky by neměly existovat vůbec, protože chtít, aby auta platila na dálnicích víc než na silnicích (a nebo dokonce na ulicích) jak na hlavu postavené (resp. dané technologickými možnostmi z poloviny minulého století).
Diesedezoláti jsou prakticky všichni - buď jsou jejich auta stará (žádné filtry, neplní vůbec nic), nebo novější (ta z kauzy diesegate, neplní oxidy dusíku) a nebo nejnovější (takže zbytečná, protože dneska už je to v podstatě jen jakási kolenovrtná obsese)
Jinak dálniční známky by neměly existovat vůbec, protože chtít, aby auta platila na dálnicích víc než na silnicích (a nebo dokonce na ulicích) jak na hlavu postavené (resp. dané technologickými možnostmi z poloviny minulého století).
Diesedezoláti jsou prakticky všichni - buď jsou jejich auta stará (žádné filtry, neplní vůbec nic), nebo novější (ta z kauzy diesegate, neplní oxidy dusíku) a nebo nejnovější (takže zbytečná, protože dneska už je to v podstatě jen jakási kolenovrtná obsese)
Hele, jak víš že staré auta = vůbec nic neplní???
Co když někdo najede třeba 5 tis. km za rok, auto má 20 let v garáži a řádně se o něj stará??? Jasně, taky dezolát co???
Ty máš v hlavě řádně vyklizeno...
Co když někdo najede třeba 5 tis. km za rok, auto má 20 let v garáži a řádně se o něj stará??? Jasně, taky dezolát co???
Ty máš v hlavě řádně vyklizeno...
20 let diesel co iezdi 5tis km. Tne motor za ty krátké poskakovani s největší pravděpodobností nebude plnit opravdu nic.
Protože přesně jsi dal příklad toho dieseldesolata. Koupi diesel na 5tis ročně.
Protože přesně jsi dal příklad toho dieseldesolata. Koupi diesel na 5tis ročně.
Pokud bude existovat koncepční a kapacitní varianta, která lépe nahradí průjezd centrem, (obchvaty, tunely, možná i omezeně estakády) nikoho ani nenapadne se trápit v kolonách kličkováním v uličkách centra.
Poplatek to primárně neřeší a ani by nebyl potom vůbec nutný, pokud tedy nejsem prase, kterýmu - pod rouškou zklidnění dopravy - jde jen o to, jak co nejvíc vyrvat sprostě z lidí prachy.
Autem do centra do práce, na kávu, do kina nebo si něco z centra odvézt lze vstřícně vyřešit opět koncepčním způsobem poplatků za parkování.
Do práce autem do centra neschvaluji, asi tedy neumožnit parkování nad 2 hodiny. Poplatek do 1/2 hodiny přijatelný, do hodiny vysoký, do 2 hodin velmi vysoký, aby si tu kávu a kino autem raději řidič přehodnotil, ale aby byla - řekněme výjimečná - možnost odvézt nemocnou babičku nebo lustr. Rezidenty řešit mírným ročním poplatkem s limitem jednoho auta na osobu.
A byl by klid, spokojenost a centrem by se nikdo zbytečně neprojížděl. Má to však ty dva háčky - nemají a ani se moc nesnaží vybudovat ty náhradní komunikace za průjezd centrem (zejména dokončené obchvaty) a hladovost po penězích.
Poplatek to primárně neřeší a ani by nebyl potom vůbec nutný, pokud tedy nejsem prase, kterýmu - pod rouškou zklidnění dopravy - jde jen o to, jak co nejvíc vyrvat sprostě z lidí prachy.
Autem do centra do práce, na kávu, do kina nebo si něco z centra odvézt lze vstřícně vyřešit opět koncepčním způsobem poplatků za parkování.
Do práce autem do centra neschvaluji, asi tedy neumožnit parkování nad 2 hodiny. Poplatek do 1/2 hodiny přijatelný, do hodiny vysoký, do 2 hodin velmi vysoký, aby si tu kávu a kino autem raději řidič přehodnotil, ale aby byla - řekněme výjimečná - možnost odvézt nemocnou babičku nebo lustr. Rezidenty řešit mírným ročním poplatkem s limitem jednoho auta na osobu.
A byl by klid, spokojenost a centrem by se nikdo zbytečně neprojížděl. Má to však ty dva háčky - nemají a ani se moc nesnaží vybudovat ty náhradní komunikace za průjezd centrem (zejména dokončené obchvaty) a hladovost po penězích.
Úplně polopatě - Praha má problém s dopravou. Proč tady tedy stát 30 let staví dálnice směr Praha??? Veškerou tranzitní dopravu dálnice stahují k Praze, aniž by existovala alternativa. A navíc chybí VMO aneb D0.... K tomu politicko-ekonomický pragocentrizmus budování v téhle zemi nejmíň 50 let a pak se někdo diví???
Když někdo chce z jižní Moravy do jižních Čech, kudy pojede?!? Proč není dálnice Brno-Třebíč-České Budějovice?!? ... No protože není ani dálnice Brno - Vídeň že... Resp. je ale jen v Rakousku.
Když někdo chce z jižní Moravy do jižních Čech, kudy pojede?!? Proč není dálnice Brno-Třebíč-České Budějovice?!? ... No protože není ani dálnice Brno - Vídeň že... Resp. je ale jen v Rakousku.
Dálnice Brno-Třebíč-České Budějovice ani dálnice Brno - Vídeň problémy v centru Prahy asi moc neřeší, když tedy reaguješ na mě...
Každé auto které nemusí jet přes Prahu je pro pražskou dopravu přínosem.
Samozřejmě že i když odvedenou tranzit tak zůstane pražská doprava. Jenže kdyby byl hotový VMO + malý městský okruh a k tomu ses zbavil tranzitu, tak dost možná dopravně funguje i ta Praha.
Samozřejmě že i když odvedenou tranzit tak zůstane pražská doprava. Jenže kdyby byl hotový VMO + malý městský okruh a k tomu ses zbavil tranzitu, tak dost možná dopravně funguje i ta Praha.
Téma, které já komentuji je "zaplať nebo jeď jinudy" a je řeč o centru Prahy.
Ač jsou tvá témata jakkoliv důležitá, k problému centra se váží jen okrajově. Budou-li dokončené obchvaty, jak jsem psal již v prvním příspěvku, nebude tranzit nikoho v centru trápit, všechen bude na obchvatech.
Teď, u tohoto článku, nechci pitvat, jak je to už padesát let na ho.no v celý republice od poslanecké sněmovny až po Vídeň, ať je to sebevětší pravda nebo ne. Pokud to chceš řešit ty, klidně, ale založ k tomu samostatné vlákno a já ho nechám volně plynout. Když chceš reagovat na mě, tak víc k meritu věci.
Ač jsou tvá témata jakkoliv důležitá, k problému centra se váží jen okrajově. Budou-li dokončené obchvaty, jak jsem psal již v prvním příspěvku, nebude tranzit nikoho v centru trápit, všechen bude na obchvatech.
Teď, u tohoto článku, nechci pitvat, jak je to už padesát let na ho.no v celý republice od poslanecké sněmovny až po Vídeň, ať je to sebevětší pravda nebo ne. Pokud to chceš řešit ty, klidně, ale založ k tomu samostatné vlákno a já ho nechám volně plynout. Když chceš reagovat na mě, tak víc k meritu věci.
Protože Brno nikoho nezajímá…. :-!
presne. Pak se ty z Brna ( nebo obecne Moravy ) cpou do Prahy a tady delaji bordel.
Ten Hřib pochází odkud překvapivě. Pak když člověk vyjmenuje další nejhorší politiky, naprostá většina dorazila z východu.
Ten Hřib pochází odkud překvapivě. Pak když člověk vyjmenuje další nejhorší politiky, naprostá většina dorazila z východu.
Kromě toho, že tahle ulice je dost daleko od nějaké tranzitní ulice ( výpadovka na Prahu se právě dělala za městem, aby se nemuselo jezdit kolem téhle lázeňské zóny ), tak také je možnost jet ulicemi okolo.
Tenhle cyklistickej truhlík vůbec neví, že srovnává hrušky a jablka.
Pokud dokončí pražský i městský okruh, radiály, tak se můžeme bavit o zklidňování centra. I když si myslím, že ono se zklidní samo těmito stavbami.