Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Piráti chtějí vypudit auta z centra Prahy. Jeď jinudy, nebo zaplať, navrhuje Hřib

Inspiraci pro „zklidňování centra Prahy“ hledají Piráti v Karlových Varech. Za své nápady však zatím schytávají spíš výsměch a kritiku.
Zpět na článek
9. 6. 2023 16:43
9. 6. 2023 19:46
10. 6. 2023 07:50
Avatar - Mikesus
9. 6. 2023 16:43
srovnani
Takže tenhle skoro budižkničemu srovnává nejen nábřeží s lázeňskou zónou v jedné ulici?
Kromě toho, že tahle ulice je dost daleko od nějaké tranzitní ulice ( výpadovka na Prahu se právě dělala za městem, aby se nemuselo jezdit kolem téhle lázeňské zóny ), tak také je možnost jet ulicemi okolo.
Tenhle cyklistickej truhlík vůbec neví, že srovnává hrušky a jablka.
Pokud dokončí pražský i městský okruh, radiály, tak se můžeme bavit o zklidňování centra. I když si myslím, že ono se zklidní samo těmito stavbami.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ozzman
9. 6. 2023 19:46
Re: srovnani
Jojo, přesně si říkám,že nutně musím jezdit po nábřeží a stát tam v koloně.... tvl, kdo tam nemusí, nejede tam :D Kdyby dokončili obchvat a postavili pořádná P+R na stanicích metra, vyřeší se vše samo...
10. 6. 2023 07:50
Re: srovnani
Ano je to tak. To je na tyhle tupany ale asi moc slozity uvazovani.
Avatar - WinDiesel
9. 6. 2023 18:37
Vypudit z centra Prahy Piráty !!!
Jediné řešení. Vypudit z centra Prahy Piráty !!!
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Mikesus
9. 6. 2023 19:06
Re: Vypudit z centra Prahy Piráty !!!
souhlas. Pirati a Praha Sobě, to je tragedie v Praze
10. 6. 2023 07:51
Re: Vypudit z centra Prahy Piráty !!!
Tak hlavne jestli jste je vy dva zrovna nevolili, aby nevyhral Babis :D
Avatar - Ozzman
10. 6. 2023 08:11
Re: Vypudit z centra Prahy Piráty !!!
To je fuk, v lokálním zastupitelstvu jsou jiní lidé, než v PS.... hele, osobně je pro mne Bartoš jeden z nejinteligentnějších a nejslušnějších politiků současnosti, stejně tak velmi pozitivně vidím jejich ministra zahraničí... No a to je tak vše, nikdy jsem je nevolil, ale pevně doufám, že tito dva si založí normální stranu a pak bych o tom velmi uvažoval.... jo a ještě je pěkná ta komunistka Michalidu, škoda že nemá Only Fans :D
Avatar - rohYpnol
10. 6. 2023 09:48
Re: Vypudit z centra Prahy Piráty !!!
Bartoš a jeden z nejinteligentnějších??
Nojo.... vlastně máš pravdu. BOHUŽEL!!!

Ve srovnání s elektrikářem, politologem, bakalářem a dalšími je to hvězda. Bohužel ale vůbec nechápe význam slova a přínos digitalizace. Například.
Avatar - Ozzman
10. 6. 2023 20:50
Re: Vypudit z centra Prahy Piráty !!!
ja myslim, že je chytrej a slušnej člověk, bohužel jako jeden z mála... jestli to stačí ? V konkurenci, která tam je ano :) Jestli je to ideál, ne to není, ale takovy politik tam už dlouho nebyl :D
10. 6. 2023 11:44
Re: Vypudit z centra Prahy Piráty !!!
Za me je Bartos normalni vyhulenec. Takovych vyhulencu tady v Jablonci mame na vyvoz. Ministr zahranici si mysli ze ma velky koule, ale ve finale neverim ze je fakt ma, takze za me tihle dva prach a bida. Michailidu to je tresnicka na dortu. Nekdo tak blbej se musel snad vyskytnout ani ne narodit.
Avatar - rohYpnol
10. 6. 2023 13:39
Re: Vypudit z centra Prahy Piráty !!!
Ministr zahraničí je parodií na ministra. Stejně jako zbytek této vlády. Bohužel.
Avatar - Ozzman
10. 6. 2023 20:49
Re: Vypudit z centra Prahy Piráty !!!
Já ji teď potkal a jako, nebránil bych se :D Stačí kdyby mlčela :D


Bartoš nehulí, zkus ho někdy poslouchat, je to chytrej člověk a dost normální proti zbytku pirátů, taky ho chtěli sesadit z vedení.. Příjde mi jako slušnej a chytrej člověk z toho, co tam je na výběr, to je celé :)
10. 6. 2023 21:48
Re: Vypudit z centra Prahy Piráty !!!
Jj, krasavice, zvlášť když si udělá to obočí jako Frida. Ale Hayek z ní stejně nikdy nebude, spíš Brežněv.

Pak už jen zbývá naložit tu nádheru do duhové škůdky LGBTQIA+ a je to kompletní nirvána.
Avatar - Ozzman
10. 6. 2023 23:23
Re: Vypudit z centra Prahy Piráty !!!
Podívej se na to politicky panoptikum, tohle je tam jediny sjízdný....
10. 6. 2023 23:42
Re: Vypudit z centra Prahy Piráty !!!
No, kdysi jsem taky skočil do kdejakýho opela jen abych se svezl.
Avatar - Mikesus
11. 6. 2023 08:18
Re: Vypudit z centra Prahy Piráty !!!
:-[] :-[] :-[]
Avatar - Ozzman
11. 6. 2023 08:23
Re: Vypudit z centra Prahy Piráty !!!
No, chápu, ale kolikrát je lepší svezení Pěkná Insignie GSI, než opulentní BMW s orientací na východní trhy, plné makeupu a prapodivných křivek... no proti gustu :D
11. 6. 2023 14:38
Re: Vypudit z centra Prahy Piráty !!!
Nerikam ze neni pekna, ale v hlave uplne vymleto. Ta muze tak v Bille vyrovnavat susenky do regalu. Na vic nema. Je mozny ze Bartos aktualne nehuli a s necim co rika se skutecne da souhlasit, ale volit ho skutecne nepujdu. Slusnej mozna je, ale to je fakt malo.
Avatar - Mikesus
10. 6. 2023 16:53
Re: Vypudit z centra Prahy Piráty !!!
Co má sněmovna společného s komunálním volbami? Když volis jednu stranu do sněmovny, znamená to, z eji volis v komunálních volbách? To dělají jen ti s politickou knížkou
9. 6. 2023 19:56
Re: Vypudit z centra Prahy Piráty !!!
Tahle rudozelená pirátská verbež mohla být z magistrátu po posledních volbách už vypakovaná, nebýt vši Marvanové.
10. 6. 2023 10:35
Re: Vypudit z centra Prahy Piráty !!!
Přesně tak. Hřib je naprostý diletant. Řidiči mají svobodně na výběr? Vážně a kde jsou hotové oba okruhy? Parkovací domy P+R? Co na to majitelé obchodů? Co řemeslníci? Ptal se někdo i rezidentů, jestli to vůbec podporují🤔? Poplatky za vjezd do centra jsou naprostá prasárna :no:
Avatar - rohYpnol
10. 6. 2023 09:53
Alespoň nějaký přínos
Aspoň s koncem zvýhodnění EL půjdou prodeje těchto vehiklů strmě dolů. Se ukáže kdo je skutečně chce a kdo je kupoval jen pro parazitní výhody.
Ještě by měli zrušit bezplatnou dálnici pro EV, která absolutně nedávala nikdy smysl. Na dálnici by spíše měli méně platit diesely, které jsou zde velmi efektivní!!!
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Barry Lyndon
10. 6. 2023 11:54
Re: Alespoň nějaký přínos
To není parazitní výhoda. To je jen malá výhoda částečně napravující nefér prostředí, kdy může Prahou beztrestně prohánět kdejaký diesedezolát při absenci jakýchkoliv limitů.

A jinak diesely na dálnici méně platí už dávno - protože celá desetiletí parazitují na "dotované" naftě.
Avatar - rohYpnol
10. 6. 2023 13:28
Re: Alespoň nějaký přínos
Jak má cena nafty vliv na cenu dálniční známky?!? Jsi fakt tak blbej nebo to jen hraješ??
Pokud tím pojmem dieseldezolát myslíš majitele typu DPF off atp. tak to je právě ta lež. Tihle majitelé se beztrestně pohybovat nemohou ani v Praze, ani ve vyhnalově. A to že stát není schopný dostat kontroly, je na úplně jinou debatu.
Avatar - Barry Lyndon
10. 6. 2023 17:46
Re: Alespoň nějaký přínos
Vlastní (nablblá) medicína ti nechutná? :D

Jinak dálniční známky by neměly existovat vůbec, protože chtít, aby auta platila na dálnicích víc než na silnicích (a nebo dokonce na ulicích) jak na hlavu postavené (resp. dané technologickými možnostmi z poloviny minulého století).

Diesedezoláti jsou prakticky všichni - buď jsou jejich auta stará (žádné filtry, neplní vůbec nic), nebo novější (ta z kauzy diesegate, neplní oxidy dusíku) a nebo nejnovější (takže zbytečná, protože dneska už je to v podstatě jen jakási kolenovrtná obsese)
Avatar - rohYpnol
10. 6. 2023 19:07
Re: Alespoň nějaký přínos
Hele, jak víš že staré auta = vůbec nic neplní???

Co když někdo najede třeba 5 tis. km za rok, auto má 20 let v garáži a řádně se o něj stará??? Jasně, taky dezolát co???

Ty máš v hlavě řádně vyklizeno...
Avatar - Mikesus
11. 6. 2023 08:20
Re: Alespoň nějaký přínos
20 let diesel co iezdi 5tis km. Tne motor za ty krátké poskakovani s největší pravděpodobností nebude plnit opravdu nic.
Protože přesně jsi dal příklad toho dieseldesolata. Koupi diesel na 5tis ročně.
Avatar - Ozzman
11. 6. 2023 08:24
Re: Alespoň nějaký přínos
Muže jezdit akorát ČR - moře -ČR v zimě ČR -Alpy- ČR... ideal :D
Avatar - rohYpnol
11. 6. 2023 12:33
Re: Alespoň nějaký přínos
Co meleš za kraviny?? Když někdo má garážováno a jede jednou za týden na nákup a za doktorem třeba 15, 30 km, tak proč by se na to nehodil diesel???
Avatar - Mikesus
11. 6. 2023 19:33
Re: Alespoň nějaký přínos
vtip dne? Docela se ti povedl. :-[]
10. 6. 2023 11:51
Není to žádná věda.
Pokud bude existovat koncepční a kapacitní varianta, která lépe nahradí průjezd centrem, (obchvaty, tunely, možná i omezeně estakády) nikoho ani nenapadne se trápit v kolonách kličkováním v uličkách centra.

Poplatek to primárně neřeší a ani by nebyl potom vůbec nutný, pokud tedy nejsem prase, kterýmu - pod rouškou zklidnění dopravy - jde jen o to, jak co nejvíc vyrvat sprostě z lidí prachy.

Autem do centra do práce, na kávu, do kina nebo si něco z centra odvézt lze vstřícně vyřešit opět koncepčním způsobem poplatků za parkování.

Do práce autem do centra neschvaluji, asi tedy neumožnit parkování nad 2 hodiny. Poplatek do 1/2 hodiny přijatelný, do hodiny vysoký, do 2 hodin velmi vysoký, aby si tu kávu a kino autem raději řidič přehodnotil, ale aby byla - řekněme výjimečná - možnost odvézt nemocnou babičku nebo lustr. Rezidenty řešit mírným ročním poplatkem s limitem jednoho auta na osobu.

A byl by klid, spokojenost a centrem by se nikdo zbytečně neprojížděl. Má to však ty dva háčky - nemají a ani se moc nesnaží vybudovat ty náhradní komunikace za průjezd centrem (zejména dokončené obchvaty) a hladovost po penězích.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - rohYpnol
10. 6. 2023 13:34
Re: Není to žádná věda.
Úplně polopatě - Praha má problém s dopravou. Proč tady tedy stát 30 let staví dálnice směr Praha??? Veškerou tranzitní dopravu dálnice stahují k Praze, aniž by existovala alternativa. A navíc chybí VMO aneb D0.... K tomu politicko-ekonomický pragocentrizmus budování v téhle zemi nejmíň 50 let a pak se někdo diví???
Když někdo chce z jižní Moravy do jižních Čech, kudy pojede?!? Proč není dálnice Brno-Třebíč-České Budějovice?!? ... No protože není ani dálnice Brno - Vídeň že... Resp. je ale jen v Rakousku.
10. 6. 2023 14:13
Re: Není to žádná věda.
Dálnice Brno-Třebíč-České Budějovice ani dálnice Brno - Vídeň problémy v centru Prahy asi moc neřeší, když tedy reaguješ na mě...
Avatar - rohYpnol
10. 6. 2023 15:37
Re: Není to žádná věda.
Každé auto které nemusí jet přes Prahu je pro pražskou dopravu přínosem.
Samozřejmě že i když odvedenou tranzit tak zůstane pražská doprava. Jenže kdyby byl hotový VMO + malý městský okruh a k tomu ses zbavil tranzitu, tak dost možná dopravně funguje i ta Praha.
10. 6. 2023 16:16
Re: Není to žádná věda.
Téma, které já komentuji je "zaplať nebo jeď jinudy" a je řeč o centru Prahy.

Ač jsou tvá témata jakkoliv důležitá, k problému centra se váží jen okrajově. Budou-li dokončené obchvaty, jak jsem psal již v prvním příspěvku, nebude tranzit nikoho v centru trápit, všechen bude na obchvatech.

Teď, u tohoto článku, nechci pitvat, jak je to už padesát let na ho.no v celý republice od poslanecké sněmovny až po Vídeň, ať je to sebevětší pravda nebo ne. Pokud to chceš řešit ty, klidně, ale založ k tomu samostatné vlákno a já ho nechám volně plynout. Když chceš reagovat na mě, tak víc k meritu věci.
Avatar - rohYpnol
10. 6. 2023 19:09
Re: Není to žádná věda.
Ano. Ale reago al jsem na to co jsi napsal právě tak, protože za mě ten problém je výš a je širší.
Avatar - Mikesus
11. 6. 2023 08:23
Re: Není to žádná věda.
Ty bys cestou do Vídně nebo do Budějovic zajizdel až do Prahy?
Kdyz uz bys chtěl jet nutne po d3, není náhodou nějakých 20km před Prahou?
Dokonce ani na okruh nedojedeš, nebo ty jezdíš skrz centrum Prahy do Budějovic?
Avatar - Ozzman
11. 6. 2023 10:25
Re: Není to žádná věda.
Protože Brno nikoho nezajímá…. :-!
Avatar - Mikesus
11. 6. 2023 19:36
Re: Není to žádná věda.
presne. Pak se ty z Brna ( nebo obecne Moravy ) cpou do Prahy a tady delaji bordel.
Ten Hřib pochází odkud překvapivě. Pak když člověk vyjmenuje další nejhorší politiky, naprostá většina dorazila z východu.
Avatar - twistedTSD
12. 6. 2023 19:51
Re: Není to žádná věda.
Z Brna by nikdo normální do Prahy nešel.
Avatar - twistedTSD
12. 6. 2023 19:50
Re: Není to žádná věda.
Jasně, tedy kromě pomalu každé významné tech společnosti.