Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Porsche Cayenne: Ceny nové generace začínají na 1,524 milionu Kč

31 komentářů

Avatar - Ricardo
Ricardo
Hybrid má dobrou cenu - stačí se podívat na cenovku X6 Activehybrid (asi 2,6 mega) nebo na to, co nabízí za nižší cenu Lexus RX. Škoda stájové konkurence v podobě Cayenne S V8, ta asi bude bránit větším prodejům hybridu ze všeho nejvíc (aspoň u nás).
Nový Cayenne vypadá po všech stránkách hodně slušně, jenom okamžitě potřebuje akutní "asslift". A u Porsche by měli zavčas vyhodit toho koreského designéra,co jim kreslí zadní světla
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
Naprosto souhlasím :yes:
Avatar - Ronault.
Ronault.
Tak já taky souhlasím, hlavně s těmi světly, ty jsou opravdu otřesné
acALIEN
Jsou hnusny no, ale treba maji poskytnout trosku sebevedomi , tomu chudakovi, ktereho v tom predjedes...vis...ze mu aspon davaji moznost zanadavat si na to, jak ma to Porsche hnusny svetla.... 😉 .
BTW nema podobne ,,superelegan" Koleos >😒] ?
Navtech
Ne, ten je celej tak krásnej, že mu stačí i ty svíčky z Ikea.
Avatar - Ricardo
Ricardo
Má, jenže u Koleosu zadní světla výsledný dojem zachraňují, tady ho kazí >😒] >😁
acALIEN
>😁 >😁 >😁 Aneb u ceho se nekde rika ,, no te pr_el", muze u druheho znamenat ,, zaplat Pan Buh"...a to je k placi >😁 >😁 >😁
Avatar - white label
white label
U základní dieselové motorizce mi rozdíl 370 tis. (proti sourozenci Touaregovi) nedává příliš velký smysl...
Designově je to (proti první generaci) podstatně méně "znásilněná 911", a to zejména zepředu a celkově díky níže položené střeše.... zadek ale vypadá (hlavně díky světlům) zbytečně asijsky (jako "kříženec" např. se "Subaru").
Podstatně lepší než předchůdce, ale stále je designově (jako SUV) Touareg celkově vyváženější a "čistší"...
Navtech
Imáge, ne? To je stejný, jako kdyby Golf stál stejně, jako Oktávka a pod. Teda asi...
acALIEN
Ono je to o interieru...a o imáge no... kazdopadne predchozi generaci Caenne se nedalo uprit to, ze interier Tuarega zahanbil...a soucasna generace s prvky z Panamery je take zdarila... 😉
Avatar - white label
white label
Nikdo logicky nečeká, že budou stát stejně, ale rozdíl by měl být (zvlášť u této zákl. motorizace) malinko "přiměřenější".
Rozdíl (v 😖 např. mezi A3 a Golfem je také mnohem menší, a podobně při prakticky totožném "technickém základu" a motorizaci...
Snad to částečně vykompenzují větší sériovou výbavou v základu...
Navtech
A když ne, tak co? >😒] Audi a VW bych chápal, ale tady jde o Porsche a to je přesně to, co si myslim, že dělá Rendl naopak, resp. špatně. Taky ta nafta nebude u Porsche stěžejní a udělali jí "jen tak" aby natáhli pár jedinců a hlavně nejen z koncernu. Oni i ty stejný brzd. destičky v krabici s nápisem Porsche budou stát 2x tolik.
Avatar - white label
white label
To jo, ale aby si se s tou naftou nedivil. Podle mě to bude v dnešní Evropě právě naopak jedna z nejprodávanějších motorizací Cayennu vůbec, případně k ní časem přibude i V8 TDI od AUDI... 😉
Navtech
Hmmm, no nevim. Proč s tou V8 už nezačali? Třeba neměli potřebu...

Dneska jsem jel za Touaregem, měl 4 laufy a vzadu W12. To je realita, nebo si to tam jen nalepil? Nevíš?
Navtech
Už jsem to našel.. dělaj ho 5 let! Pak nechápu, proč tady ohrnovali rypáky nad naftovou W12 Q7. Když to arabové chtěj, tak proč ne, že?
Avatar - white label
white label
V Q7 je šestilitrové V!12 TDI 368 kW (500 koní) točivý moment 1000! Nm v 1750–3250 ot./min...
Tady se běžně ohrnuje nos nad vším "koncernovým", přitom zrovna na tento "sériový" dieselový V12 nemá nemá ve světě obdoby, ale je to koncern, tak v diskusích na auto.cz je prostě nějaký "divný"... 😉 >😒]
Navtech
Jezděj s tim přes obrubníky kolem manželek 😉
Avatar - white label
white label
To víš, že se dělal, ale i tak byl pro místní "marianky" málo prémiový... :😉 8-s >😒]
[odkaz]
Navtech
Asi to bylo jen 12 zbastlenejch jednoválců >😁
Avatar - white label
white label
Ne ne..., čtyři HaŤaPky "zapojené" paralerně v jednom motoru... 8-s
>😁
Avatar - Ricardo
Ricardo
Já myslím, že Cayenne ten rozdíl dokáže obhájit. Touareg vypadá (hlavně vevnitř, ale částečně i zvenku) jako auto. Pocitvý, ale prostě jenom dobře udělaný auto. Zatímco Cayenne má v sobě něco víc.
Avatar - white label
white label
Já tam ten rozdíl zase až tak moc "nevidim". To není jako roccoR a CaymanS, nebo dokonce 911ka... To je jako bys Cayamana S postavil na "podvozku" rocca R a dal mu i stejný motor... a chtěl za něj o 370 litrů víc... a to hlavně jen k vůli interiéru a značce na kapotě + subjektivnímu dojmu...
Vnější design prvního Cayennu (zejména toho pčed faceliftem) byl hodnocen (právem) velmi negativně i některými profesionálními designery a dostával se často do čela "nejškaredších" vozů vůbec s čímž Touareg nikdy problém neměl, spíš naopak. Trochu se to zlepšilo po face Cayennu a teď je to lepší podstatně (hlavně předek a výška střechy), ale stále nevidím vnější design jako něco, co by se blížilo celkovou kvalitou nejen 911ce, ale ani Caymanu..., navíc to stále (podle mě) celkovým vnějším designem nepřekonává ani samotného současného Touarega...
Navtech
Ale má pravdu. Cayen vypadá mnohem líp, než touareg a nepleť sem Rocco a spol. To neni diference.
Avatar - white label
white label
Pro vás "maloměšťáky" >😁 vypadal líp vždycky, ale hlavně proto, že to má být Porsche, ale přesto že se Cayenne snažil vytěžit maximum z tradice a krásy 911ky, byl (nejen) pro mě úplně původní Cayenne (vnějším designem) i docela "slušný" kýč...

Např. u toho Rocco R a Cayman S se právě naopak o diferenci (jako p.rase) jednoznačně jedná. Od koncepce pohonu, motoru a prakticky všeho...
Tam si i podstatně větší cenový rozdíl obháji každý i "s prstem v nose"... 😉
Tohle je (při shodné motorizaci) prokazatelně stále "především" sportovněji převlečený Touareg s "cedílkem" vzadu...
Tahle"neDiferenciace" má v tomto případě (s V6 TDI) obdobu mnohem spíš někde u Golfu a A3..
acALIEN
Vedle Cayenne pusobi Tuareg jako Duster >😁 :yes: .
Avatar - white label
white label
Tak to je pro Duster parádní (i když "trochu" přehnaný) kompliment, ale aspoň zezadu vypadá Touareg (z těchto tří aut) nejméně "asijsky", a to je přitom relativně značně nefotogenický... 😉 😄
acALIEN
Chtel jsem tim spis rict, ze vedle Cayenne bude Tuareg pusobit tak, jak v predchozi generaci, tedy jako levnejsi dric do lesa, klidne bambusoveho>😁 , ale jen pri primem srovnani samozrejme.... 😉
lowkick
Také mne rozdíl téměř 400k zarazil, ale pak jsem se nad tím zamyslel a jsem v klidu. Cena Cayenne není určena jen náročnější výrobou, marketingem atp. ale především poptávkou a ochotou kupců zaplatit tuto cenu...no a takových bude dost na vytížení výrobních kapacit, takže Porsche :yes: btw proč by měl být Cayenne levnější než taková X6? Chtělo by se říct, že tedy naopak Touareg podstřelil cenovou hladinu, ale také to není pravda. V I.generaci byla situace na trhu úplně jiná, bylo to jedno z prvních "velkých" SUV s prémiovými technologiemi (vzduch)a nemělo (koncernovou) konkurenci. Dnes vyrábí velké SUV každý prémiový výrobce a VW prémie není, tedy stanovuje cenu tak, aby byla přijatelná pro kupce VW. To je celé. Takže podle mne má Cayenne i Touareg zajímavou cenovku. :yes:
Avatar - white label
white label
S tím souhlasím, vůbec si nemyslím, že Cayenne nějaký předražený, taky mě spíš (příjemně) překvapila cena Touaregu.
Psal jsem jen úvahu o absolutním cenovém rozdílu základních motorizací při prakticky "stejné" technice..., ale tak kdo chce mít na "klíči" logo Porsche, ať si klidně pořádně připlatí, osobně mně ale dieselový Cayenne (s touhle cenou vedle Touaregu) příliš velký smysl nedává, přesto že to u něj bude určitě velmi populární motorizace...
acALIEN
Pod toto se muzu podepsat. :yes:
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
Dá se někde dohledat příplatková výbava? Např. k 3,6 V6😒br /> automat
navigace
kůže