Už jste někdy viděli expediční speciál s kanystry na střeše? Ford se tímto řešením evidentně inspiroval a zvažuje jeho uplatnění ve světě elektromobility.
...jak se automobilky zoufale plácají ve snahách řešit v zásadě neřešitelné problémy zkratomobilů! :-[] Než by jejich vedení přiznalo, že se jedná o naprosto slepou uličku automobilového vývoje, představují takovéto nesmyslné "vynálezy", které mají řešit neustálou energetickou nouzi, panující na palubě všech bateriových zkratopřibližovadel. Ekologická přitom rozhodně nejsou a jen dokazují, že elektromobilní "král" je zcela nahý - po stránce praktické využitelnosti, ceny, nudně sterilních řidičských zážitků, obludné hmotnosti i zůstatkové hodnoty. Takže slovy Járy Cimrmana: "Tudy ne, přátelé, aneb vyfukováním tabákového kouře do vody v umyvadle zlato opravdu nevzniká"! :-[]:no:
P.S. Namontovat obludně těžkou baterií na nejvyšší bod karoserie je z hlediska těžiště vozu, resp. jeho jízdní stability v zatáčkách hotová sebevražda. Je to snad ještě větší blbost, než dříve navrhované umístění přídavných akumulátorů do přívěsného vozíku... :no:
Přesně tak a co na to těžiště? Tak třeba 200kg na střeše (většina aut má zatížení střechy jen 75kg), k tomu vyšší aerodynamický odpor, navíc ten box bude stát majlant. Není jednodušší si prostě koupit benzin a neřešit tyhle kraviny ;-)
Záleží na uhle pohľadu. ;-)
Z prevádzkového hľadiska áno.
Z ekonomického nie, pokiaľ berieš v úvahu len cenu paliva, nie auta, tak nie.
Z ekologického určite nie.
Celkovo ale sú baterky na streche samozrejme blbosť.
Kdo by to řekl, že až v Americe u Forda čtou diskuze plácalů tady na Auto.cz a hned pro ně vymyslí tenhle zázrak a honem peláší na patenťák, aby jim to náhodou někdo neokopíroval. Je jasný, že to bude chtít každý, kdo má v garáži hupcuk. :-)
No přece tys to říkal, cituji : ..."jen proto, že tu jsou plácalové, kteří"... .
Pokud jsi měl na mysli celosvětové plácaly, chtělo to vyjádřit se exaktněji. :-) Stejně je teda divný, že svět je plnej plácalů, co nedokážou náležitě ohodnotit ta pozitiva výborných káviček u Humpolce.
Ale on opravdu nestačí. Dobíjení je ten největší koncepční problém skladování energie v bateriích a tak je logické, že se hledají často možná slepé uličky, jak se dobíjení vyhnout za každou cenu. Typický tzv. rovnák na ohejbák.
Máš pravdu, ale tvoje snahy neustále kritizovať a diskreditovať EV sú taktiež tragikomické. Ba ešte viac, lebo tých tvojich drístov je tu tiež oveľa oveľa viac.
Tvl, co se ti na tom nelíbí?
Půl tuny za půl mega na střeše, co unese 50 kilo. Než se vyčuráš, manželka to jednou rukou hodí na střechu a můžete vyrazit na losí test :D:D:D
Asi si pošlu životopis do progresivně vývojového oddělení nějaké automobilky.
Takovejch debilit vyplodím 10 denně.
Posádce do kapsy, do batohu, do kastlíku u spolujezdce, na podlahu pod nohy, v motorovém prostoru je taky ještě místo, plný kufr baterek taky může být, pod zadní nápravou, z boků pod prahy, pod blatníky a taky mezi střechou a rakví je ještě místo. Pak jde ještě vyházet lidi ze zadních sedadel a zaplnit baterkami. Klidně i sedadlo spoujezdce a řidiči pod zadek.
A vem si takhle dát vše dohromady. Baterka v podlaze, kufru, pod sedačkou, na střeše, na vozíku a ještě na druhém elektrocentrála. To by byl dojezd :-[]
Aspoň nepíš hlúposti. Kde chodíš na také debilné argumenty? Kto si kúpi EV, tak vedel do čoho ide, aj prečo do toho ide. A ak bol pre teba manželkin zovňajšok hlavným kritériom, prečo si si ju vzal, tak ťa ľutujem.