Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Tesla Cybertruck měla při vývoji obrovské problémy, prozradila uniklá zpráva

27 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Když je auto moc tuhé tak nezatáčí, ale jo, to vlastně platí - pro kloubový nakladač. A ta úplně neřešitelná situace, utěsním díry kolem dveří a nakonec přestane fungovat ventilátor. Já bych jim poradil, navrtal bych do dveří díry a na dveře přimontoval v protisměru nasávač vzduchu ze Subaru STI a už by měli odvětrávaní a neteklo by tam. 😁 A to už řeší 4 roky.
traveldrive
Problémy, bla, bla a ešte raz bla bla...
Veta o tuhosti karosérie a zatáčaní fakt pobavila, sila, akú koninu dokážu novinári vymyslieť, len aby bolo čo písať...
Inak ide vpodstate o bežný vývoj. Stalo sa len to, čoho bývame svedkami aj v iných odvetviach - marketéri majú vlastné predstavy o schopnostiach auta a termínoch spustenia výroby a reálna situácia im nič nehovorí. Predstaviť produkt v polovici vývoja a potom tlačiť na konštruktérov, aby ho rýchle dokončili a pustili do výroby, to je špecialitka mnohých dnešných obchodníkov a manžaérov. Obvykle vedia o tom veľký prd, ale je im jasné, kedy to bude hotové a čo to bude stáť...
Hendly
tohle nejspis nepsal clovek. Sbirka nesmyslu, domnenek a protimluvu.

Pad auto.cz je stale rychlejsi.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
AI by nikdy takové bludy nevyplodila.
Avatar - Anonym
Anonym
Co se nehodí zelenému utopistovi do krámu, to jsou nesmysly vid BORISOVE.

Jak platí Čína za podporu OZE a EV? Jde to? 😄 😄 😄 😄
DonVito
No to je tedy clanek.
O problemech s prilis tuhou karoserii slysim taky poprve. 😁

Uz jsem to psal, ja se nejvic obavam vyhledu z auta v levych zatackach...
Takze doslova: uvidime 😄
traveldrive
Ten tvar mi príde dosť uletený. Že by to bolo kvôli maximalizácii plôch na solárne panely? Zdá sa to byť dosť veľký ústupok priestoru, ergonómii aj dizajnu. Síce je to neprehliadnuteľné auto, ale viac pozitív sa hľadá ťažko.
Avatar - Emel
Emel
Myslím, že cílem je právě ten kosmický look.
traveldrive
Môže byť, ale väčší zmysel mi to aj tak nedáva. 😉
DonVito
A aerodynamika.

Jak moc prakticke to bude?
Uvidime.
Me tahle auta nezajimaji.
TMY je pro me uz zbytecne velka...
traveldrive
Aerodynamika? Kámo, tento tvar sa pod Cx 0,3 nedostane, ani keby sa pred ním Musk každý večer modlil.
Xylo
Z mého pohledu je docela zajímavé pod jakou palbou kritiky je pořád TESLA. Vybavuji si stížnosti na spáry, kvalitu vnitřku, nedokonalost autopilota, ale nějak si nemohu vzpomenou na nějaké specifické problémy s provozem (ala 12V baterka u výrobců kombinujících výrobu aut se spalovacími motory a elektroauta).
jirik_kirij
Že by to bylo tím, že tam ty problémy byly a jsou a když je na ně poukazování, jsou nejen firmou, ale zejména fanklubem bagatelizované?
Avatar - lyon667
lyon667
Protože Tesla už přes deset let vyrábí nedodělky, o kterých mylně tvrdí, že jsou to auta.
Xylo
Můžeš být prosím konkrétní - jaké nedodělky mají produkty firmy Tesla a jak tyto nedodělky ovlivňují schopnost přepravovat osoby a náklad. Například teď se tu dost řešil Zettiho problém s 12V baterkou u Toyoty BZ4X, já jsem tyhle problémy taky absolvoval, ale neslyšel jsem od novinářů (nečetl na auto.cz) žádnou kritiku výrobců. Tyhle informace si musím najít na youtube a tam jsou zkušenosti s tímhle problémem u všech možných značek včetně Tesly.
_Teddy_
12V baterka je ocividne problem aj u Tesly😒br />https😐/www.youtube.com/watch?…
Xylo
Tohle je hodně dobré video. James May vysvětluje, že se svým eskem dlouho nejezdil a tak měl připojenou nabíječku pro trakční bateriii. I přesto se mu 12V baterka vybila, což mu Tesla vysvětlila tak, že pokud máš trakční baterii na 100 % nabitou odpojí se všechno dobíjení. U elektroaut je hodně problematický nákup ojetých vozů přesně z důvodu toho, že nevíš jak s baterií byla zacházeno. Co mi není jasné proč do EV dávají jako fabrický díl velmi kapacitně malé baterky - např. v Tesla S je 33 Ah, Toyota BZ4X má 44 Ah, Ioniqy mají jenom 40 Ah (ty mají dost často mrtvou baterku). Tady je převzaté vyjádření Hyundaie k problémům u Ioniqu 5 : "Podle společnosti Hyundai byl problém s vybíjením 12voltové baterie od 31. ledna vyřešen omezením provozu serveru Bluelink na 20 transakcí denně. Kromě toho byly některé problematické neautorizované aplikace serverem zablokovány, ačkoli jejich název nebyl zveřejněn. Zákazníci byli rovněž informováni, aby si změnili heslo k Bluelinku." Zdroj: https😐/insideevs.com/…n-reveals-fixes/
rohor
Vývoj je právě o řešení všech problémů. Základní problém je, že na začátku nemáš to co chceš a na konci to chceš mít. A tento základní problém se potom rozpadne na množství dílčích problémů a ty se řeší. A to je ten vývoj. Senzaci z toho může udělat jen debYl.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Rohore, tyto problémy ti připadají normální?
rohor
Nevidím v článku žádný "nenormální" problém. Problém je problém a řeší se. Tečka.
Avatar - Emel
Emel
Já myslím, že házení železné kuličky na okno bude těžké nějakou supertajnou zprávou překonat 😊
Avatar - Mokrous
Mokrous
😁 😁 😁
Arese
....tak snadné: nekupovat Teslu, ale zvolit si auto nějaké normální slušné značky s normálním spalovacím motorem! 😄 :yes: :yes: :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Asi tak... :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Konecne aj predavaju? Ci treba na tu obludu este cakat dalsie 3 roky co by ... a la alfa ... ?
evocolt
Diamante,na rozdiel od Alfy sa Cyber bude predavat a v cislach o ktorych sa moze Alfe len zdat v najmokrejsich snoch.
Smutne ,ale taka je realita.
Avatar - Anonym
Anonym