Když je auto moc tuhé tak nezatáčí, ale jo, to vlastně platí - pro kloubový nakladač. A ta úplně neřešitelná situace, utěsním díry kolem dveří a nakonec přestane fungovat ventilátor. Já bych jim poradil, navrtal bych do dveří díry a na dveře přimontoval v protisměru nasávač vzduchu ze Subaru STI a už by měli odvětrávaní a neteklo by tam. :D A to už řeší 4 roky.
Problémy, bla, bla a ešte raz bla bla...
Veta o tuhosti karosérie a zatáčaní fakt pobavila, sila, akú koninu dokážu novinári vymyslieť, len aby bolo čo písať...
Inak ide vpodstate o bežný vývoj. Stalo sa len to, čoho bývame svedkami aj v iných odvetviach - marketéri majú vlastné predstavy o schopnostiach auta a termínoch spustenia výroby a reálna situácia im nič nehovorí. Predstaviť produkt v polovici vývoja a potom tlačiť na konštruktérov, aby ho rýchle dokončili a pustili do výroby, to je špecialitka mnohých dnešných obchodníkov a manžaérov. Obvykle vedia o tom veľký prd, ale je im jasné, kedy to bude hotové a čo to bude stáť...
Ten tvar mi príde dosť uletený. Že by to bolo kvôli maximalizácii plôch na solárne panely? Zdá sa to byť dosť veľký ústupok priestoru, ergonómii aj dizajnu. Síce je to neprehliadnuteľné auto, ale viac pozitív sa hľadá ťažko.
Z mého pohledu je docela zajímavé pod jakou palbou kritiky je pořád TESLA. Vybavuji si stížnosti na spáry, kvalitu vnitřku, nedokonalost autopilota, ale nějak si nemohu vzpomenou na nějaké specifické problémy s provozem (ala 12V baterka u výrobců kombinujících výrobu aut se spalovacími motory a elektroauta).
Můžeš být prosím konkrétní - jaké nedodělky mají produkty firmy Tesla a jak tyto nedodělky ovlivňují schopnost přepravovat osoby a náklad. Například teď se tu dost řešil Zettiho problém s 12V baterkou u Toyoty BZ4X, já jsem tyhle problémy taky absolvoval, ale neslyšel jsem od novinářů (nečetl na auto.cz) žádnou kritiku výrobců. Tyhle informace si musím najít na youtube a tam jsou zkušenosti s tímhle problémem u všech možných značek včetně Tesly.
Tohle je hodně dobré video. James May vysvětluje, že se svým eskem dlouho nejezdil a tak měl připojenou nabíječku pro trakční bateriii. I přesto se mu 12V baterka vybila, což mu Tesla vysvětlila tak, že pokud máš trakční baterii na 100 % nabitou odpojí se všechno dobíjení. U elektroaut je hodně problematický nákup ojetých vozů přesně z důvodu toho, že nevíš jak s baterií byla zacházeno. Co mi není jasné proč do EV dávají jako fabrický díl velmi kapacitně malé baterky - např. v Tesla S je 33 Ah, Toyota BZ4X má 44 Ah, Ioniqy mají jenom 40 Ah (ty mají dost často mrtvou baterku). Tady je převzaté vyjádření Hyundaie k problémům u Ioniqu 5 : "Podle společnosti Hyundai byl problém s vybíjením 12voltové baterie od 31. ledna vyřešen omezením provozu serveru Bluelink na 20 transakcí denně. Kromě toho byly některé problematické neautorizované aplikace serverem zablokovány, ačkoli jejich název nebyl zveřejněn. Zákazníci byli rovněž informováni, aby si změnili heslo k Bluelinku." Zdroj: https://insideevs.com/…n-reveals-fixes/
Vývoj je právě o řešení všech problémů. Základní problém je, že na začátku nemáš to co chceš a na konci to chceš mít. A tento základní problém se potom rozpadne na množství dílčích problémů a ty se řeší. A to je ten vývoj. Senzaci z toho může udělat jen debYl.