Čínské automobilové značky nabírají směr Evropa, přičemž vyzdvihovány jsou hlavně pro své nízké cenovky. Elektrické SUV z Číny však může stát i 2,2 milionu korun. Co všechno za takovou sumu nabídne?
Včera jsem v tom seděl. Ano, stojí to 2 miliony, což je ceníková cena, která jistě bude mít i možnost slev. Za rok koupíte třeba předváděcí vůz s nájezdem 3000 km za 1,5 mega. Tudíž stejně jako KIA EV9 a mnoho dalších aut, která se svou výbavou a zpracováním Voyahu ani zdaleka nepřibližují. Ovšem jeho kvalitu prověří teprve čas. Čína není malý trh a tam se tato auta prodávají dlouho. Jde jen o přepnutí v mozku evropana. Nepropaguji ani nezavrhuji. Jen neodsuzuji kvůli zemi původu. Koneckonců na evropských vozech je z Číny hodně součástek a nikomu to nevadí
Takže uvidíme co přinese budoucnost.
Ta doba, kdy tabulkám spolehlivosti vévodily evropští výrobci, je dávno pryč. Postupně se propadají tabulkou pod tlakem asijských značek. Mrzí mě to. Mám evropské auto.