Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Golf může přijít o manuální převodovky. Důvodem je Euro 7

Manuální převodovky by mohly zmizet v rámci modernizace, a to i ze sportovního modelu GTI.
Zpět na článek
17. 6. 2023 02:50
17. 6. 2023 13:08
17. 6. 2023 06:14
17. 6. 2023 06:50
Avatar - KANKUNEN
16. 6. 2023 17:22
Automaty udělaly za posledních 15 let takový
pokrok, že motor vytočit, šaltrovat a s pauzou dávat plyn znova mi přijde archaické.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - speedfred
16. 6. 2023 18:27
Re: Automaty udělaly za posledních 15 let takový
Máš pravdu ale i tak u nejakého šporťáku ak nenaháňaš desatiny je fajn občas "miešať guláš" keď ťa to ešte baví.
Avatar - white label
16. 6. 2023 19:34
Re: Automaty udělaly za posledních 15 let takový
Máte pravdu, oba dva... ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
16. 6. 2023 20:00
Re: Automaty udělaly za posledních 15 let takový
Je spravne nabizet i dvouspojku.
Je spatne rusit manual.
Avatar - twistedTSD
17. 6. 2023 16:37
Re: Automaty udělaly za posledních 15 let takový
WTF ne.
Avatar - Ja Prvni 123
16. 6. 2023 19:59
Hmm, presto je to vymluva.
Dsg jim dobre vydelava, zejmena servisni narocnosti, takze nemaji duvod nabizet manual.

Na zajem kupujicich uz davno neberou ohled.

Naskok diky marketingu.
Rozbalit vlákno
1
18. 6. 2023 21:13
Re: Hmm, presto je to vymluva.
DSG jim pěkně vydělává, dokud si za to můžou účtovat 50.000 Kč příplatek, i když výrobní náklady automatu nejsou o moc vyšší než výrobní náklady obyčejné převodovky. Jenže teď ji budou muset dávat i do nejzákladnější nejlevnější varianty, která přitom bude muset pořád zůstat konkurenceschopná k Focusům a Meganům a podobně, takže ten 50 litrovej příplateček už asi nebudou moct chtít, nebo jo?
Avatar - pradeda777
16. 6. 2023 20:16
Jako vždy.....
.....peníze to nakonec rozhodnou..... :-( :-( :-(
Rozbalit vlákno
0
16. 6. 2023 21:40
Mě je folkseaagn tak moc u pr de le
Že mi to je fakt jedno. Zaostala automobilka, která brzy skončí někde v rukách medvídka púče.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
17. 6. 2023 02:50
Automat
Je k tomu v priemere o 2000 eur drahsi voci manualu ... takze je celkom mozne ze sa coskoro dockame zakladneho golfu za 25 litrov ( v 2012 G7 stal 14 v zaklade ) ... to uz fakt aj tie elektra cochvila nebudu o moc drahsie ... kazi sa nam to... co uz... z auta bude uz coskoro opat luxusne nacinie len pre vyvolenych... ako pred 50 rokmi... pokrok nezastavime ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pradeda777
17. 6. 2023 13:08
Re: Automat
Je třeba si uvědomit, že zdražováním spalováků automobilky "dotují" EV a zároveň "tlačí" zákazníky do EV, které již "dosahují" cen spalováků střední třídy. Bude zajímavé vidět, co se stane s cenami EV, až se spalováci přestanou vyrábět a prodávat.... :-!
17. 6. 2023 06:14
CO2 a EURO7
Co ma norma EURO7 spolecneho s CO2?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Mikesus
17. 6. 2023 10:51
Re: CO2 a EURO7
Nic. Jen nekteri míchají dohromady emisni normu a flotilove emise.
Avatar - Ja Prvni 123
18. 6. 2023 10:34
Re: CO2 a EURO7
Ucel.
Maji spolecny ucel.
Avatar - hugino
17. 6. 2023 06:50
Manuál
Za posledných 5 rokov sme spolu s kolegami kupovali 5 nových áut a všetky s manuálom takže auto s manuálom je pre nás bežných motoristov pri kúpe nového auta zásadné a ide samozrejme hlavne o cenu.Ak sa začnú nové autá predávať len s automatom tak sa predražia o 1500-2000 € a ešte viac sa stanú nedostupné lebo už teraz sú dosť drahé. Takže sa budú naďalej udržiavať pri živote staršie autá lebo na nové ľudia jednoducho nebudú mať peniaze a to už je len fakt EKO. Ak bude Golf v ponuke len s DSG tak definitívne skončí už teraz sa dosť slabo predáva voči G 7 a to hlavne kvôli dizajnu/materiálom/infotainmentu a cene.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Mokrous
17. 6. 2023 10:18
Není manuál jako manuál... A pak se v tom vyznej...
"Jak přitom poznamenávají kolegové z Autocar, VW Golf GTI s manuálem produkuje 162 g/km CO2, zatímco model s manuálem jen 160 g/km."
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Jenik3
17. 6. 2023 13:06
Re: Není manuál jako manuál... A pak se v tom vyznej...
Editor mel zrovna volno.
Avatar - Mokrous
17. 6. 2023 13:13
Re: Není manuál jako manuál... A pak se v tom vyznej...
Asi jako v každém článku...

Mimochodem ten novej formát je opět o level větší trága...

Zřejmě to postupně chtějí dotáhnout na úroveň britskýho bulváru, kde je potřeba u každého článku 86 prokliků a ve finále se dozvíš howno, protože to píšou negramoti.
17. 6. 2023 17:52
Re: Není manuál jako manuál... A pak se v tom vyznej...
Jj ten formát je hnus, odstavec - reklama - odstavec - reklama - zvracel bych… Ať už to rovnou udělají do podoby Blesku… lemplové :no:
18. 6. 2023 01:58
Re: Není manuál jako manuál... A pak se v tom vyznej...
No, ono i nebýt toho překlepu, je smysl té věty, její vyznění, zcela absurdní ;-)

Ale za to nemůže autor článku, zda VW těžkou říct.

BTW - Golf - nebyla to ta legenda, nejprodávanější auto v Evropě, pověstná, mimo jiné, velkými možnostmi konfigurace, ergonomicky dotaženým ovládáním, kvalitními materiály interiéru, technické vyspělosti (multilink vzadu už před kolika lety - pro všechny), to vše za přijatelnou cenu?
Stačí jít omrknout a projet G VIII a člověk žasne.
Je mi líto.
Avatar - Mokrous
18. 6. 2023 10:14
Re: Není manuál jako manuál... A pak se v tom vyznej...
Jak to myslíš? Co by tam bylo absurdní, nebýt překlepu?

No já Golfy jezdil od trojky všechny. A většinou se postupně zlepšovaly až to nakonec zase zkazili. ;-\
18. 6. 2023 23:45
Re: Není manuál jako manuál... A pak se v tom vyznej...
Absurdní je odůvodnění 162 vs 160. Stačí např. o fous delší převody u manuálu...

S druhým odstavcem souhlas - tak jsem to myslel. Je mi líto, ale zdá se mi, že s novým vedením zamířil koncern na cestu do pekel. Jako Renault před nedávnem pod vedením de Mea. Takže - zažil jsem to. Smutné :'-(
Avatar - Mokrous
19. 6. 2023 07:01
Re: Není manuál jako manuál... A pak se v tom vyznej...
Jo takhle. No jasně, řešit 1% rozdílu je směšné. To je na hranici chyby měření.