Nový Peugeot 2008 přijíždí na český trh a už zná oficiální ceník. V základu má slabší tříválec, čtyřválcový turbodiesel mu zůstává, elektromobil se dočkal vylepšení a v příštím roce se můžeme těšit na hybrid.
Tak odporným bych to nenazval. Mě se třeba u FL líbí ten exteriér líbí víc než před tím, mimo alu kol, ty jsou děsný, ale to se dá léčit. Co se léčit nedá je střední část přístrojové desky, na to bych se každý den koukat nechtěl. Celkově je ta palubka dost nesourodá :-( A taky bych za to nedal 625tis Kč 1.2PT 96kW GT :no:
Ten střed ještě ujde. Co je horší, tak to co je před řidičem. Lestit volantem koule, abych viděl na přístroje, to bych fakt nechtěl. Jedna predvadecka na 5 minut a zase stačí na několik let dopředu.
Já jel s několika novými Peugeoty 208/308/5008 a moc mi ten iCockpit nevadil, ani malý volant. Mám 188CM a když si to dobře nastavíš, tak vidíš. Teda ne, že bych to chtěl, ale dalo by se to zkousnout. Mě vadí celkový nesoulad designu palubní desky, každý pes jiná ves, nemohl bych se na to koukat... je to takový cingrlátkový :-(
Taky bych rád věděl, proc 30 let stará modelová řada designově nestárne, zatímco tyto moderní obludy jsou hnusné od chvíle co sjedou z linky. Najde někdo 2 rozdíly mezi touto maskou a tou od Lexusu?
Hlavne je to neprakticke a neergonomicke riesenie... a dodnes nikto ani nepozna jeho vyhody... su len jasne preukazane nevyhody... lenze je to ine ako klasika a z toho pezo tazi... kedze inak dnes uz nema cim uputat... a mnohi ludia sa na to proste chytia ... chcu za kazdu cenu nejako vynikat aj keby mali volant medzi nohami sulat... ved ukol znel jasne... lebo inak bezne auto.... proste pezo jak furt... zlata mokka... pripadne arona ci kamiq
Jo těm volant. Vždy když stihnu zapomenout jaké to bylo, zajdu na predvadecku. Po 5 minutách útrap vrátím a mám zase na pár let vystaráno a jistotu, že tohle opravdu ne.