Ekonomika
Emel
0
R-class je jen navoněná bída 😉. S-Max 3.0 by se pořád mohl při troše dobré vůle vejít do milionu.
Přejít do diskuze
Nojo, ale kolik by ten S max s tim 3.0 stál? Počítám, že stejně, co ořezanej R class. Na tom podle mě pohořel i vrchol Espace a pak ho dávali se slevou snad 30% rovnou.
Nezapomínejte, že 3.0 je V6, takže má úplně jiné rozměry jak čtyřválec a možná do toho auta prostě nevejde
jasně, tahle nová generace naftových šestiválců musí být proti čtyrválcům jednoznačně identifikovatelná, když už i ten starší s podobným výkonem jako čtyřválec byl hodně citelný.
A hlavně mají tyto nové šestiválce velice slušnou spotřebu :yes:
A hlavně mají tyto nové šestiválce velice slušnou spotřebu :yes:
3.0HDI v C5 má 177kW, což je oproti 120kW značný rozdíl. O špičkové výkonové variantě tohoto motoru v Jaguaru ani nemluvě...
přesně takhle hodnotí i 3.0dCI (Isuzu) vs. 2.0dCI v Espace/Grand Espace. Výkonově podobné 180k/175k, ale ten krouťák a přebytek výkonu byl pocitově výrazně v prospěch šestiválce. Druhá věc byla spolehlivost....
Takže za mně pro V6 v naftě jednoznačně ano :yes😒br />
No ale co má chudák Ford dělat, když jim ho PSA ukradlo komplet i se vší dokumentací a výrobní linkou >😒]
Takže za mně pro V6 v naftě jednoznačně ano :yes😒br />
No ale co má chudák Ford dělat, když jim ho PSA ukradlo komplet i se vší dokumentací a výrobní linkou >😒]
...dokud nepotřebuješ třeba předjíždět. Pak se ukáže, že na auto velikosti Galaxy je dvoulitr sice přiměřený motor, ale nějakou velikou rezervu nemá. Zvuk a záběr šestiválce by tě rychle nahlodal, pak je to rozum vs. srdce. Pro pohodovou rodinnou jízdu je dvoulitr každopádně dostatečný.
Podtrhl bych slovo stačí... o tom přesně ty úvahy jsou. Dvoulitr stačí, třílitr je ale velká porce radosti navíc.
S-maxu staci v pohode 2.0TDCI a so zvysenym vykonom na 120kw to bude az az a to vsetko pri super spotrebe :-!
Většina lidí nakonec sečte peníze a s povzdechem skončí u 2.0 nafty... mám podezření, že bych dopadl stejně. Ale každopádně by mě třílitr hodně lákal.
Nemůžu nic než souhlasit, pro S-Max by byl 3,0TDCI ideální. Sám jsem o S-Maxu uvažoval, ale nakonec mě odradila nabídka naftových motorů. Je to velké a těžké auto, 3,0 TDCI by mu rozhodně sednul. :yes:
Ono ani u PSA 2.2HDI velkou díru do světa neudělal a pokud vím tak už byl stažen z nabídky. Je škoda, že Ford vypustil 3.0TDCI, to by byl do S-Max luxusní motor.
No ja jsem si na Slovensku u Benziny těsně před vánoci natankoval do MAN 440TGX 800litrů,přijel jsem na firmu a po vánocích jsem neodjel,totálně ucpaný filtry.Celý den se to čistilo,a paradoxně po cestě na Sk jsem byl v servisu na olejích a všech filtrech tak jsem to jednoznačně natáhnul tam,ta nafta nechtěla ani téct,filtr plný "másla" to se dalo prstem mazat na chleba 😄 . JJ,ještě to dlouho potrvá než se tu bude držet nějaký standard kvality!
Tak potom je ten rozdíl hmotnosti těžko vysvětlitelný...
Ty zkušenosti se vstřikováním jsou nemilé, ale je to dáno asi hlavně (ne)kvalitou paliva...
Ty zkušenosti se vstřikováním jsou nemilé, ale je to dáno asi hlavně (ne)kvalitou paliva...
Tiez som si vsimol tú hmotnost: preto napriek vyssiemu výkonu a znacne vyssiemu tocivému momentu je zrýchlenie len o 0,1s lepsie. A tých vyse 100 kíl bude zrejme cítit na spotrebe. Volba nového 2,0 TDCI oproti 2,2 TDCI sa mi zdá preto jasná.
2.2 neni biturbo, je to s PSA, ale biturbo je v Citroenu C5 2.2, v Mondeu je jedno turbo, mam ho ve svem Mondeu 2009 2.2 TDCi.
Jinak me zkusenosti😒br /> Mondeo 2004 2.0 TDCi - v cca 40 000 km (pri stari 2 a pul roku)se zadrely vsehcny trysky, oprava cca 45 000
Focus 1.8 TDCi - jezdil dobre, ale ten zvuk !!! katastrofa, najeto 70 000 bez problemu
reditelovo mondeo 2006 - zadrene trysky pri 80 000 km
Momentalne mam Mondeo 2009 2.2 TDCi, cerpam jenom Vervu od benziny, mam najeto 19 000 km, zatim vse v pohode.
Dnes jsem cetl, ze od leta zase zvysi bioslozku v palivech, uz me s tim pekne se*ou.
Jinak me zkusenosti😒br /> Mondeo 2004 2.0 TDCi - v cca 40 000 km (pri stari 2 a pul roku)se zadrely vsehcny trysky, oprava cca 45 000
Focus 1.8 TDCi - jezdil dobre, ale ten zvuk !!! katastrofa, najeto 70 000 bez problemu
reditelovo mondeo 2006 - zadrene trysky pri 80 000 km
Momentalne mam Mondeo 2009 2.2 TDCi, cerpam jenom Vervu od benziny, mam najeto 19 000 km, zatim vse v pohode.
Dnes jsem cetl, ze od leta zase zvysi bioslozku v palivech, uz me s tim pekne se*ou.
Zkusenosti s 2,0TDCi a 2,2 TDCi (minule generace)...jediny problem citlivost na nekvalitni naftu (najete cca 180 tis.) vse Mondea, u 1,6 TDCi uplne bez problemu ted ma 159 tis. Focus - a celkove zadna zavada na aute. Koukam na rozdil vahym noveho 2,0 versus 2,2...tam je rozdil pres 100 kg...to uz je radna porce navic/mene na predni napravu
Měl jsem tim na mysli starší generace motorů co se dávaly do Escortu atp. myslím 1.8TD na to byla kritika opravdu veliká i na převodovky ale nevím jak jsou na tom TDCi co jsou v Focusech a Mondeu.
Bohužel, přes to, že jsou to nejrozšířenější dieselové motory na světě! , nikdo s nimi zkušenosti nemá >😁 Je to jako napsat, má někdo zkušenosti s auty, která mají čtyři kola, vždycky bylo lepší se autů se čtyřmi koly vyhnout >😒] Nesmíš věřit českým hospodským povídačkám. Tady co není pod koncernem VW tak je buď nekvlitní a nebo moc drahé, moc to žere a jsou na to drahé díly >😁