Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ford S-Max: Ceny po faceliftu začínají na 609.900,- Kč, PowerShift bez příplatku

18. 3. 2010 • 11:27
33
27
Zobrazit náhledy (33)
Ford S-Max Ford S-Max Ford S-Max Ford S-Max Ford S-Max Ford S-Max Ford S-Max Ford S-Max Ford S-Max Ford S-Max Ford S-Max Ford S-Max Ford S-Max Ford S-Max Ford S-Max Ford S-Max Ford S-Max Ford S-Max Ford S-Max Ford S-Max Ford S-Max Ford S-Max Ford S-Max Ford S-Max Ford S-Max Ford S-Max Ford S-Max Ford S-Max
Ford zveřejnil ceník faceliftovaného modelu S-Max. Modernizace znamená především osvěžený vzhled a nové motory, ceny zůstávají na srovnatelné úrovni, jako byly u staršího provedení.

Facelift Fordu S-Max přinesl nové motory a modernizaci těch zbývajících. České zastoupení ale v nabídce ponechalo i starší motory 2,2 Duratorq TDCi (122 kW) a 2,3 Duratec (129 kW) s automatickou převodovkou.

Hlavní novinkou je zážehový motor 2,0 SCTi EcoBoost (149 kW), který střídá dosud používaný pětiválec 2,5 Duratec. Na rozdíl od něj má ale čtyřválcová novinka standardně dvouspojkovou převodovku PowerShift. Vedle něj se nabízí atmosférický 2,0 Duratec (107 kW) v konvenční verzi FlexiFuel (FFV) spalující E85. Tento motor byl modernizován na normu Euro 5, souběžně se s automatickou převodovkou bude i nadále nabízet 2,3 Duratec vyhovující jen Euro 4.

Konstrukčně starý 1,8 TDCi (85 kW) nahradila stejně výkonná varianta moderního 2,0 TDCi, který také vyhovuje normě Euro 5. Tento agregát se nabízí také ve výkonových variantách 103 a 120 kW. Ford jako alternativu k nejvýkonnějšímu provedení nabídne i nadále 2,2 TDCi (129 kW).

Pro turbodiesely je v rámci aktuální akce nabízena dvouspojková převodovka PowerShift bez příplatku.

Ford S-Max facelift - ceny zážehových motorů (březen 2010)
Motor2,0 Duratec HE2,0 Duratec FFV2,3 Duratec2,0 EcoBoost SCTi
Převodovka5M5M6A6DS
Zdvihový objem [cm3]1999199922611999
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]107/6000107/6000118/6500149/6000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]190/4500190/4500208/4000300/1750-4000
Max. rychlost [km/h]197197194221
Zrychlení 0-100 km/h [s]10,910,911,28,5
Komb. spotřeba [l/100 km]8,28,29,78,1
Provozní hmtonost [kg]1605160516581676
Cena Trend [Kč]609.990,-624.990,---
Cena Titanium [Kč]649.900,--737.990,-789.990,-
Cena Titanium S [Kč]---869.990,-

Již základní výbava Trend představuje slušný základ. Mezi nejdůležitější prvky patří sedm airbagů, ESP, dvouzónová klimatizace, elektrické stahování předních i zadních oken, sedadlo řidiče s elektricky nastavitelnou výškou a rádio s ovládáním na volantu. Dále nechybí elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, přední mlhovky, palubní počítač, kůží potažený volant nebo monitorování tlaku v pneumatikách.

Připlatit si lze za sadu Trend Plus (elektricky sklopná zpětná zrcátka, světelný a dešťový senzor, přední a zadní parkovací senzory a 16palcová litá kola), která vyjde na 34.500,- Kč.

Titanium k základnímu Trend přidává diodová světla pro denní svícení (pro Trend za příplatek 5.500,- Kč), tedy hlavní rozeznávací znak faceliftovaného S-Maxe. Dále jsou v této výbavě navíc 17palcová litá kola, tempomat, audiosystém Sony, dešťový a světelný senzor a vyhřívané čelní sklo. Interiér má dále diodové osvětlení, informační displej FordConvers+ a svítilna v zavazadlovém prostoru.

Vrcholem nabídky je Titanium S nabízené jen s nejsilnějšími motory. Přidává sadu sportovních doplňků (podvozek, spoilery), 18palcová kola, adaptivní halogenové světlomety, čalounění kůže/látka v černé barvě s červeným prošití a zatmavená zadní skla.

Z příplatkových položek lze zvolit například bi-xenonové světlomety (+30.800,- Kč), panoramatickou střechu (+29.100,- Kč), adaptivní tempomat (+27.900,- Kč), parkovací senzory vpředu a vzadu (+16.900,- Kč) nebo Bluetooth hands-free (+11.400,- Kč). Sada Business SD přidává za příplatek 39.900,- Kč navigační systém s SD kartou a 5palcovým displejem v kombinaci s Bluetooth a parkovacími senzory.

Ford S-Max facelift - ceny vznětových motorů (březen 2010)
Motor2,0 Duratorq2,0 Duratorq2,0 Duratorq2,2 Duratorq
Převodovka6M6M (6DS)6M (6DS)6M
Zdvihový objem [cm3]1997199719972179
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]85/3750103/3750120/3750129/3500
Největší toč. mom. [Nm/min-1]300/1500-2250320/1750-2750340/2000-3250400/1750-2750
Max. rychlost [km/h]182196 (193)205 (202)212
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,210,2 (10,9)9,5 (10,2)9,4
Komb. spotřeba [l/100 km]5,75,7 (6,0)5,7 (6,0)6,6
Provozní hmtonost [kg]16901690 (1688)1690 (1688)1802
Cena Trend [Kč]699.900,-719.990,---
Cena Titanium [Kč]-759.900,-799.900,-822.900,-
Cena Titanium S [Kč]--899.900,-909.900,-

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Emel
TDCi
| 18. 3. 2010
R-class je jen navoněná bída ;-). S-Max 3.0 by se pořád mohl při troše dobré vůle vejít do milionu.
Avatar - Emel
TDCi
| 18. 3. 2010
No, možná... je to tak prý i u Superbu. Ale třeba Mondeo je relativně veliké auto.
TDCi
| 18. 3. 2010
Nojo, ale kolik by ten S max s tim 3.0 stál? Počítám, že stejně, co ořezanej R class. Na tom podle mě pohořel i vrchol Espace a pak ho dávali se slevou snad 30% rovnou.
Avatar - Ricardo
TDCi
| 18. 3. 2010
Nezapomínejte, že 3.0 je V6, takže má úplně jiné rozměry jak čtyřválec a možná do toho auta prostě nevejde
TDCi
| 18. 3. 2010
jasně, tahle nová generace naftových šestiválců musí být proti čtyrválcům jednoznačně identifikovatelná, když už i ten starší s podobným výkonem jako čtyřválec byl hodně citelný.

A hlavně mají tyto nové šestiválce velice slušnou spotřebu :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku