Novinky
pradeda777
6
...by neměl být na dálnicích žádný rychlostní limit jako v Německu. Špatní řidiči by se rychle vyzabíjeli, ti co se bojí by si na dálnici netroufli a zůstali by tam jen "dálniční šviháci"..... :-! :-! :-! (A kamiony povinně v pravém pruhu......) :-!
Přejít do diskuze
potřebujeme i takovéto "výkřiky"
mimochodem když jedu na Hradec, v polovině cesty jedu po dálnici skoro sám, to stejné se dá říci o několika úsecích na Moravě
jinak máš pravdu ale dá se říci, že s výjimkou několika neuralgických bodů se věci konečně daly do pohybu, příští rok to bude docela paráda, přes 100 km nových dálnic, to už bude znát
mimochodem když jedu na Hradec, v polovině cesty jedu po dálnici skoro sám, to stejné se dá říci o několika úsecích na Moravě
jinak máš pravdu ale dá se říci, že s výjimkou několika neuralgických bodů se věci konečně daly do pohybu, příští rok to bude docela paráda, přes 100 km nových dálnic, to už bude znát
Řekl bych, že akorát zlegalizovali současný provoz na dálnicích 😉 150kmh v levém pruhu je zcela běžná rychlost a řekl bych že i ideální :yes:
(v tomto případě ČTK): "Tak to prošlo! V Česku na dálnici nově až 150 km/h
Do dvou let se na vybraných úsecích dálnic dočkáme rychlosti až 170 km/h."
Do dvou let se na vybraných úsecích dálnic dočkáme rychlosti až 170 km/h."
Aspon budu na par usecich jezdit v ramci pravidel. 150 jezdim na dalnicich bezne, kdyz to provoz dovoli uz ted, takze za me zadna zmena.
Tak si příště zvol Andreje a Pitomia můžeš se vrátit o 30 let zpět 😉
Btw každá vláda dělá kopance a kompromisy, protože prostě díky koalicím musí. Tohle mi jako špatná věc nepřijde. Tak nějak to jen legalizuje současný stav na dálnicích, Spousta lidí jezdí kolem 150kmh a vždy se najde nějaký magor, co jede nad 180kmh ať je povolená rychlost jakákoliv.. Na nehodovost to mít žádný vliv nebude, viz Německo. Většina lidí bude jezdit dál, tak jak jsou zvyklý. Když budeš chtít rychleji, prostě jen budeš moci, když budeš chtít a to je správně :yes:
Btw každá vláda dělá kopance a kompromisy, protože prostě díky koalicím musí. Tohle mi jako špatná věc nepřijde. Tak nějak to jen legalizuje současný stav na dálnicích, Spousta lidí jezdí kolem 150kmh a vždy se najde nějaký magor, co jede nad 180kmh ať je povolená rychlost jakákoliv.. Na nehodovost to mít žádný vliv nebude, viz Německo. Většina lidí bude jezdit dál, tak jak jsou zvyklý. Když budeš chtít rychleji, prostě jen budeš moci, když budeš chtít a to je správně :yes:
Proc? Mam to domu 1200km. Pokud jedu podstatne pres 130km/h jsem rychlejsi o vic nez hodinu. To je sakra rozdil
Tak podle vyhlášky máš jezdit vpravo, levý je pro předjíždění. Tolik teorie… Pokud si pako, tak samozřejmě jeď si 110kmh v levým, dokud tě nestopne policejní BMW a dostaneš pokutu za bezdůvodně pomalou jízdu v levém pruhu 😉
tak i za Kupky se dávají stavební povolení, kde pak zas bude stříhat pásky někdo jiný....
Čiže Poliaci so 140kou sa nevedia vyhnúť prekážke? Čo takí Nemci, tí musia mať najnebezpečnejšie diaľnice na svete. Podľa mňa dali len možnosť jazdiť 150, nie povinnosť, ale nečítal som článok 🙂
Zaujímavé, ako dokážu niektorí ľudia vidieť pozitíva v obmedzovaní iných. Už len aby iných povinne posadili do hromadnej dopravy a na bicykle a bude 🙂
takže já si v klidu počkám, které dva dvoukilometrové úseky a ve kterém století budou 150 označeny 😄 😄 😄 😄
......že hodně lidí už dnes jezdí tach. 140 a místy i těch 150 - 160, když je to bezpečné. Význam v povolení 150 je ten, že řidiči už nebudou nervózní kvůli tomu, že překračují max. pov. rychlost a jak víme nervózní řidič je špatný (nebezpečný) řidič. Ano, nebude to všude, ale za zkoušku to přece stojí. A nic nebrání tomu vrátit vše zpět na 130, když se ukáže, že to řidiči nezvládají. Naopak, když se ukáže, že je provoz bezpečný a plynulý, tak by se těch 150 mohlo zavádět i jinde, kde jsou k tomu podmínky.
Je to asi pět let, co to německá policie vzdala a na úseku z Weil am Rhein směrem na Karslruhe bylo zavedeno omezení na 120 km/h, a to asi na třiceti kilometrech od švýcarských hranic. Je to krásný rovný úsek, bohužel jim tam ti spořádaní a vyklidnění Švýcaři jezdili jako do země krále Miroslava a pořádali si silniční závody...
Jinak, ten demagogický brajgl, co tu ze sebe sypeš, je zbytečné komentovat.
Jinak, ten demagogický brajgl, co tu ze sebe sypeš, je zbytečné komentovat.
Preco by nikto nepotreboval? S rastom ekologickych vozidiel uz asi nebude vadit, ze auta jazdia 160, nevyprodukuju viac exhalatov, ale nabiju z obnovitelnych zdrojov. Inak keby nebola vobec obmedzena rychlost, ludia a dusevni mrzaci by vobec netusili, ze na dialnici sa musi jazdit prave 130 a nikdy inak 😄
Tenhle sem píše roky, všechno na jedno brdo, na tématu nezáleží, je to taková malá komoušská dušička, pro kterou spravedlnost znamená, že všichni mají stejné hov.no, všichni můžou stejné hov.no. To je jediný způsob pohledu na svět, kterého je schopen.
Když přijdeš domů, manželka tě spoutá a pak bičem preventivně ztrestá? Mě to neustálé nabádání k tomu, ať se ještě víc šněrujeme a dobrovolně nesmyslně omezujeme nic jiného nepřipomíná.
No, možná by nějaký ten špatný řidič mohl sundat supermana za volantem pradeda777 a byl by klid... :yes:
Hele, navrhuji zrušit právní předpisy. Přece se tu nebudeme omezovat ne? Stačí přece jen právo silnějšího...
Jestli potřebuješ tak si nech vyšetřit prostatu. Zdravý člověk to o tu minutu dýl vydrží :-!
Samozřejmě že pravdu mám. Protože vyšší míru rizikovosti nehody ti udělá klidně třeba jen 5% řidičů. Takže je úplně jedno, že většina třeba nezrychlí. Protože i oni budou ve vyšším riziku! Bude pro ně mnohem důležitější a náročnější pozorně hlídat zpětné zrcátka že.
Takže meleš kraviny a vůbec nepřemýšlíš o čem píšeš :-!
Takže meleš kraviny a vůbec nepřemýšlíš o čem píšeš :-!
Meleš právě úplný kraviny. Ano, jezdi se tady nadlimit. Ale tím řešením není že posunu limit. Tím řešením je že lidi začnou dodržovat pravidla.
Tvoje přirovnání k DE je úplně zcestné. Viz výš. Navíc DE je úplně jiná mentalita.
Podívej se třeba na Švýcarsko, jaký tam je vozový park a jak lidi dodržují rychlost...
Samozřejmě že pro naši mentalitu tohle bude znamenat vyšší nehodovost a horší následky nehod.
Tvoje přirovnání k DE je úplně zcestné. Viz výš. Navíc DE je úplně jiná mentalita.
Podívej se třeba na Švýcarsko, jaký tam je vozový park a jak lidi dodržují rychlost...
Samozřejmě že pro naši mentalitu tohle bude znamenat vyšší nehodovost a horší následky nehod.
Jsi úplně mimo.
130 kmh mj. znamená, že se stále jsi relativně schopný se vyhnout překážce pokud se věnuješ řízení. 150 kmh už nezareaguješ a je úplně jedno jestli jedeš v Maluchovi nebo Chironu. Protože to už je o reakční době řidiče.
130 kmh mj. znamená, že se stále jsi relativně schopný se vyhnout překážce pokud se věnuješ řízení. 150 kmh už nezareaguješ a je úplně jedno jestli jedeš v Maluchovi nebo Chironu. Protože to už je o reakční době řidiče.
Toto nejde I za Havlíčkem. Toto jde JEN za Havlíčkem. Tahle vláda ještě neudělala pro lidi v této zemi VŮBEC NIC.
Presne tak. Jenom pro predstavu, takhle vypada jizda s prumernou rychlosti 170 km/h (jak uz tu nekdo psal, nove pravidlo bude brzy 150 GPS=170 tacho, pricemz vlastne ani realnych 170 jeste neni na ridicak, takze blik blik) https😐/m.youtube.com/watch?…
Je to jen důkaz selhávají státu. Stát není schopný vymáhat dodržování 130, tak zvýšíme limit...
Úplně stejné je to s hlukovymi limity. Stát není schopný zajistit dodržení stanovených limitů, tak je zvýší. A je po problému... Typicky české řešení.
Reálně to bude znamenat zvýšení nehodovosti a zvýšení následků nehod, protože každý druhý Čech si to poskládá150 vmax = 170 tacho.
Úplně stejné je to s hlukovymi limity. Stát není schopný zajistit dodržení stanovených limitů, tak je zvýší. A je po problému... Typicky české řešení.
Reálně to bude znamenat zvýšení nehodovosti a zvýšení následků nehod, protože každý druhý Čech si to poskládá150 vmax = 170 tacho.
No tak 150kmh dosáhneš velmi rychle i průměrným motorem. Ani moje služební OIV s 1.5TSI 96kW Gtec s tím problém rozhodně nemá a 150kmh považuji za optimální rychlost na dálnici 😉
Kým budú na našich cestách jazdiť umelé mozgy ako ty, tak budem proti každému zvýšeniu rýchlostných limitov. Už takto je na cestách dosť nebezpečno.
V tomto smere prinosny krok... a urcite aj u nas by sa s tym dalo nieco robit... aj ked my mame asi ine starosti
No, zrovna u Vyškova není třeba 150 ale spíš snížení na 80 aby to vůbec někam jelo...
Krásný příklad toho co dělá vláda a co je reálná potřeba :yes:
Krásný příklad toho co dělá vláda a co je reálná potřeba :yes:
Ano chápeš tentokrát správně. Poláci mají menší šanci vyhnout se překážce.
A v DE je to jinak. Tam není neomezená rychlost. Tam platí že pokud jedeš rychleji jak maximální doporučená rychlost, tak si neseš vyšší míru odpovědnosti a následky jdou primárně za tím, kdo jel nadlimit.
A v DE je to jinak. Tam není neomezená rychlost. Tam platí že pokud jedeš rychleji jak maximální doporučená rychlost, tak si neseš vyšší míru odpovědnosti a následky jdou primárně za tím, kdo jel nadlimit.
Nemáš pravdu. Jezdím po dálnicích skoro denně a spíš vidím, že se lidi uklidňují než aby lítali jak dementi (a ty se samozřejmě najdou). Zkus trochu věřit, že to zvládnou. Já jsem s tím v pohodě 😉
Protože v zemi našich rozměrů a vzdáleností a hustoty provozu a osídlení tohle navyšování nepřináší vůbec nic pozitivního.
Bravo. Pětikolka opět pos*ala další věc. Opět řeší něco úplně mimo společenskou potřebu.
150 kmh naprosto nikdo nepotřebuje. Toto zvýšení rychlosti bude mít za následek jen vyšší nehodovost s těžším následky, protože spousta duševních mrzáků za volantem se mentálně přenastsví do režimu dálnice = 150 = tacho 170. Už to tady vidíme výš v diskusi...
Tohle je fakt vláda zoufalců a ubožáků :-! :no:
150 kmh naprosto nikdo nepotřebuje. Toto zvýšení rychlosti bude mít za následek jen vyšší nehodovost s těžším následky, protože spousta duševních mrzáků za volantem se mentálně přenastsví do režimu dálnice = 150 = tacho 170. Už to tady vidíme výš v diskusi...
Tohle je fakt vláda zoufalců a ubožáků :-! :no:
No nevím,
pokud jedeš 110 při předjíždění kamionů, tak zdejším čtenářům z Tebe praskne žilka.
Je zábavné pročítat tento pokec, když se v levém nyní může od 80 do 170. A často se vyblikává ve 150 s rozestupem 2m.
pokud jedeš 110 při předjíždění kamionů, tak zdejším čtenářům z Tebe praskne žilka.
Je zábavné pročítat tento pokec, když se v levém nyní může od 80 do 170. A často se vyblikává ve 150 s rozestupem 2m.
Bezduvodna jizda v levem pruhu je mene zavazny prestupek nez prekroceni rychlosti nebo predjizdeni zprava. Presto si blikaci a lepici mysli, ze jsou v pravu.
Jazdim dialnicu denne. Najvacsi klud bol cez Covid, logicky, a potom aj neskor, ked PHM zdrazeli a ludia jazdili na spotrebu.
Moja cestovna rychlost je cca 110 km/h a vo vacsine pripadov to staci. Dementi sa najdu stale ale tiez suhlasim s tym, ze sa ludia ukludnili a menej ich jazdi aj tych 130 km/h.
Moja cestovna rychlost je cca 110 km/h a vo vacsine pripadov to staci. Dementi sa najdu stale ale tiez suhlasim s tym, ze sa ludia ukludnili a menej ich jazdi aj tych 130 km/h.
A jak by byla bezpecnost vyřešena když se semafor kalibruje na nějakou konkrétní maximalni rychlost, kterou ty chceš zrušit?!?
Máš to opravdu promyšlené... 😒] 😒] 😒]
Máš to opravdu promyšlené... 😒] 😒] 😒]
Tak většině elektromobilů to zrychlení a následné zpomalení dělat problém nebude, nicméně v jejich případě to bude mít velký vliv na celkovou ujetou vzdálenost.
přesně tak :yes: vláda vykáže činnost, utratí prachy za zavádění do praxe ale reálně se to absolutně neprojeví.... Beru třeba 140kmh na frekventované dálnici Linec-Vídeň, tam to má efekt, je to hlavní tepna celého Rakouska.... ale že to Češi zavedou na nějakém periferním úseku neřeší absolutně nic.
Hlavně že před pár lety ŘSD říkalo že nemá peníze na instalaci velkých reflexních cedulí varujících před najetím do protisměru.
Hlavně že před pár lety ŘSD říkalo že nemá peníze na instalaci velkých reflexních cedulí varujících před najetím do protisměru.
Presne tak. Pristo rok to bude ficak s novyma usekama. To se to bude jezdit. D4, D3 atd. parada :yes:
Už počujem zavýjanie motorov, aby 150 km/h stihli dosiahnuť, kým ten "rýchlostný" úsek skončí. Šoférov vlepších autách bude triafať šlak, keď bude pred nimi ľavý pruh plný dýchavičných 20-ročných áut a mrakov čierneho dymu...😄
Já teda tyhle dlouhé trasy nejezdím moc často, jen párkrát za rok, takže mám určitě mnohem míň zkušeností něž někdo kdo to jezdí pravidelně domů, ale přecejenom nějaké zkušenosti mám. A ty říkají, že ať spěchám a jedu rychle, anebo jedu na spotřebu, tak při dlouhých dálničních cestách je nakonec průměrná rychlost vždycky někde mezi 100 a 110 km/h. Na celkové době cesty se MNOHEM víc podepíše to, jestli se někde zastavím na hodinu na oběd v restauraci anebo si jenom koupím sendvič jedu hned dál, žvýkajíce nad volantem a drobíce si do klína. A jestli dělám každy dvě hodiny čtvrthodinovou zastávku, aby se děti pohoupaly na houpačce. Tyhle věci jsou to, co může na celkové době cesty udělat sakra rozdíl. Rozdíl mezi tím, jestli mám na tempomatu 120 nebo 140, na celkové domě cesty vůbec nepoznám. Takže jsem si dost jistý, že nepoznám ani 150. A to tím spíš, jestli to na těch 1000km budou dva dvoukilometrové úseky někde na D3.
Prave naopak, ja by som neobmedzoval rychlost ani v meste, ale dal na kazdy priechod semafor a bezpecnost by bola vyssia
Můžete mně vysvětlit, proč by měly jezdit kamiony pouze v pravém pruhu?
Zdejší řidiči jsou amatéři,
prostě se počítá s tím, že když pojedu 170, tak to lekce ubrzdím na těch 80 za kamion.
Zdejší řidiči jsou amatéři,
prostě se počítá s tím, že když pojedu 170, tak to lekce ubrzdím na těch 80 za kamion.
... ODS si plní vlhký sen z devadesátek.... tehdy byly dálnice prázdné a už jsme měli jakžtakž auta, tak se Praha-Brno možná fakt tou 150 dala jet....
Dnes je všude přecpáno, že na pár úseků (kde si těch 150 můžu jezdit i dnes protože tam nikdy nikdo neměří) dáme 150 je naprostý alibismus, navíc drahý, protože to bude chtít nové značky, úpravy legislativy, nějakou tu techniku o které se píše v článku atd....
Potřebujeme obchvaty a širší dálnice, rychlejší výstavbu.... tahle 150 je fakt jenom takový nic neřešící výkřik...
Dnes je všude přecpáno, že na pár úseků (kde si těch 150 můžu jezdit i dnes protože tam nikdy nikdo neměří) dáme 150 je naprostý alibismus, navíc drahý, protože to bude chtít nové značky, úpravy legislativy, nějakou tu techniku o které se píše v článku atd....
Potřebujeme obchvaty a širší dálnice, rychlejší výstavbu.... tahle 150 je fakt jenom takový nic neřešící výkřik...
Typická politika ODS. Řeší věci, které vůbec řešit nejsou třeba a podstatně problémy neřeší. A navíc pod modrou dekou ochrany demokracie bují komunistické podhoubí.
Podmínkou pro úsekové navýšení maximální rychlosti ze současných 130 na 150 kilometrů za hodinu bude zavedení moderní telematiky s digitálními značkami, které umožňují měnit rychlost.
Na těchto vybraných úsecích se podle ministra počítá také s využitím radarů.
Takže velký bratr se opět rozrůstá. Telematika místo toho aby řešila bolestivé místo přetížené D1 tak se bude řešit úplně jinde na úsecích, které by mohly fungovat úplně v pohodě s běžným značením...
ODS a pětikolka se opět předvedla... :no: :no: :no:
Podmínkou pro úsekové navýšení maximální rychlosti ze současných 130 na 150 kilometrů za hodinu bude zavedení moderní telematiky s digitálními značkami, které umožňují měnit rychlost.
Na těchto vybraných úsecích se podle ministra počítá také s využitím radarů.
Takže velký bratr se opět rozrůstá. Telematika místo toho aby řešila bolestivé místo přetížené D1 tak se bude řešit úplně jinde na úsecích, které by mohly fungovat úplně v pohodě s běžným značením...
ODS a pětikolka se opět předvedla... :no: :no: :no:
Ano. A jedno velké hov.no máš ty v hlavě. Protože krásným vzorem toho komoušského státu omezujícího lidská práva kde nikdo nic nemá je Švýcarsko. Nikdo tam nemá problém dodržovat Vmax a jejich vozový park i stav silnic je ve stavu o kterém se nám může jen zdát.
Mimochodem, je opravdu příznačné že v tom komoušském Rusku právě typicky nikdo žádná pravidla nedodržuje...
Mimochodem, je opravdu příznačné že v tom komoušském Rusku právě typicky nikdo žádná pravidla nedodržuje...
Dávno neplatí. Není to samozřejmě taková hrůza jako D1 190-229 nebo D46, ale už i tady to není volná dálnice. Navíc je zde reko...
Plynová Ofce IV točí pri 150 opravdu velice málo a je krásně tichá. Pro spoustu aut,.zejména starších benzinovych, je 150 km/h již daleko za hranicí komfortu. Problém je, že nemáme na to dálnice. Sorry jako, ale já kvůli tomu, že sluzebaky chtějí letět 170, se nebudu srat mezi kamiony, a všichni problikavaci mi můžou klidně vlézt na hrb.
On to ve skutečnosti je opravdu jen výkřik. Žádná 150 se nezavádí, jen se umoňuje o 20 km/h zvýšit místní úpravou rychlost podobně jako je tomu u silnic pro motorová vozidla a jiných komunikací.
jj to otvirani novych useku je uzasne, uspora casu a vic bezpecnosti.... :yes: tohle jde i za Havlickem, to co se ted otvira se zaclo resit uz za nej....
I dosavadnich 130 patri mezi nejvyssi limity na svete. Vsichni argumentuji Nemeckem, ale to je naprosta anomalie, kde to navic ladi uz skoro sto let.
Překrucuješ. Nikomu nejde o nějaký bič. Jde mi o dodržování pravidel. To, že jsme tupý národ na které bohužel platí jen ten bič, to je bohužel fakt.
Tak když máš času na zbyt, nejezdíš často a nevadí ti modlit se, aby do tebe nevjel borec po noční, tak budiž, já teď taky známku nemám. Absolvovat to týden co týden je ale opruz.
Strašná katastrofa, že se zlegalizuje funkční stav místo vymáhání limitu z doby kamené.
Oni totiž budou řídit líp, když si budou na dálnici hrát ve 100 km/h s mobilem a v dosažení 18 let je po pár hodinách jízd posadíš do 30letého BMW.
Tak se prosímtě přestěhuj do Švýcarska, nebo do Rakouska, a užívej si ten bič státního aparátu nad tebou. Hlavně ho necpi mně, dík.
😁 😁 😁 Jasně, a mohl bych vidět tu studii, která říká, že ve 130 se v pohodě vyhneš a ve 150 ne?
Prosímtě ty už kritizuješ jen z principu. A ještě lžeš. Neexistuje důkaz pro to, že mírné zvýšení rychlosti na vhodné dálnici za ideálních podmínek vede ke zvýšení nehodovosti. :no:
Praha-Brno se opravdu nedala jet 150 jen v devadesátkách. Tímhle se možná nic dramaticky nezmění, ale ani to ničemu neuškodí, takže nevím, proč ti to vadí.
Samozrejme ze kamiony obieham vo vyssej rychlosti. Nehadzem sa pred rozbehnute auta v lavom pruhu ani nikoho neobmedzujem. Poznam auta kolegov, ktori ma po ceste do prace 10 km pred pracou obiehaju iduc 120-130km/h. Potom pridem na parkovisko a este len vystupuju z auta. Jazdim dost dlho na to aby som vedel, ze o minutu skorsi prichod nikdy nic neriesi.
Když jedeš na Hradec, tak v polovině dálnice máš spíš pocit, že to rusák začal střílet i sem, to co je mezi exity 35 a 39 je fakt katastrofa.
podla akej rychlosti? maximalnej povolenej, ktorej aj mierne prekrocenie znamena zavazne nebezpecenstvo pre premavku?
Z okna ložnice slyším železnici z hlaváku do KrPole. A protože na skřípající ocelová kola rychlost nemá vliv, asi nechám vytrhat koleje. Bezohlední železničáři... :-!
mě je to šumák, já po českých dálnicích nejezdím - už od roku 2015 😄
Po těch okreskách člověk aspon něco vidí, projíždí městy, vesnicemi atd.
Po těch okreskách člověk aspon něco vidí, projíždí městy, vesnicemi atd.
Mercedes E kombi 220d konstatni jizda po dalnici pres cele nemecko, i nejaky ty kopecky, dva tri 80kmh useky par km (maly vliv, celkem je to pres 400km)😒br />
110kmh gps - 5,2l
130kmh gps - 5,7l
150kmh gps - 6,4l
Vypaloval DPF nebo ne? Buh vi
Otacky na devitku cca 1500 pri 130kmh gps a 2000 pri cca 170kmh gps
130kmh gps - 5,7l
150kmh gps - 6,4l
Vypaloval DPF nebo ne? Buh vi
Otacky na devitku cca 1500 pri 130kmh gps a 2000 pri cca 170kmh gps
"Dodržování stanovené rychlosti je velmi přísně kontrolováno také na dálnicích a mimo obec. Tam stačí překročit rychlost o 21 km/h a více, na dálnicích pak o 26 km/h a více a hrozí pokuta 5 000 CHF". 120 tisíc kaček je podle mého názoru brutální pokuta i pro Švýcara.
Zdroj: http😐/www.globalassistance.cz/…ormace/svycarsko
Zdroj: http😐/www.globalassistance.cz/…ormace/svycarsko
Ve Švýcarsku se dodržuje rychlost, protože jsou tam brutální pokuty a nikdo se s přestupcem nepáře. Pokud se nemýlím tak už mohou rovnou strhnout pokutu z účtu majitele značky, která je namontovaná na vozidle, které spáchalo přestupek. Jak píše Dinar - jezdí se uvolnit do Německa nebo na horské cesty.
Na co zas potřebuješ studii?!? Potřebuješ studii na to, aby jsi pochopil že zákony fyziky platí?!?
Navíc mi zas podsouváš něco o co jsem nenapsal. Já říkám že ve 130 máš výrazně vyšší šanci se bezpečně vyhnout nenadálým věcem.
A ano, i na základě své nedávné zkušenosti moc dobře vím, že kdybych jel 150 a ne 130 tak už řeším škodní událost. Protože nejsem über řidič a fakt pro mě zákony fyziky a reakční doba platí :-!
Navíc mi zas podsouváš něco o co jsem nenapsal. Já říkám že ve 130 máš výrazně vyšší šanci se bezpečně vyhnout nenadálým věcem.
A ano, i na základě své nedávné zkušenosti moc dobře vím, že kdybych jel 150 a ne 130 tak už řeším škodní událost. Protože nejsem über řidič a fakt pro mě zákony fyziky a reakční doba platí :-!
Ja ty zkusenosti mam a kdyz se jede rychleji, tak to proste trva min. Kdyz decka spi tak se zastavky nedelaji. Hlavni je zredukovat cas v aute. Ne celkovy cas.
PS s detma pres 200km/h nejezdim.
PS s detma pres 200km/h nejezdim.
A víš že kdyby tam tu železnici stavěli dnes tak bys nic neslyšel??? Ale to ti nedojde že...
Nejsou tam primárně brutální pokuty. Jsou tam pokuty odpovídající příjmům. Ale v zásadě je to jedno. Nikdo tam nemá problém dodržovat pravidla. Nikdo tam nezvyšuje nebo neruší limity.
Nepochybně. Až bude Havlíček po Kupkovi otvírat 200 km dálnic za rok, tak budu psát že to jde za Kupkou a ne za Havlíčkem :-!
No dobře. Tak jsi nám popsal tvoje zážitky po příchodu domů.
Já myslím že problémem u nás vůbec není vmax 130, ale naopak nedodržování vmax a dál naopak absence dynamického snížení na 80 a její dodržování.
A to, že zakuklení komunističtí bezmoci nepochopí, že i snížení rychlosti a vyšší omezení jednotlivce ve výsledku může znamenat kratší jízdní čas, je jen smutnou vizitkou toho jak se tady socialismus zažral do smýšlení všech. A nejvíc těch co se přebarvili třeba na modro...
Já myslím že problémem u nás vůbec není vmax 130, ale naopak nedodržování vmax a dál naopak absence dynamického snížení na 80 a její dodržování.
A to, že zakuklení komunističtí bezmoci nepochopí, že i snížení rychlosti a vyšší omezení jednotlivce ve výsledku může znamenat kratší jízdní čas, je jen smutnou vizitkou toho jak se tady socialismus zažral do smýšlení všech. A nejvíc těch co se přebarvili třeba na modro...
To je nejaka povinnost ist 150? 😊 Keby bola neobmedzena rychlost, nikoho by ani nenapadlo, ze prave povinne je ist 130 a aj tak by vacsina jazdila 110-120. V tomto je to nebezpecne, ze to ludia chapu ako povinnost ist 150, ale predpokladam, ze to tak nie je.
Ved aj tu jazdim rychlejsie, ako je maximalna povolena rychlost a neviem vyssiu mieru zodpovednosti a na rozdiel od Nemecka mi hrozi pokuta
... přečti si ten článek.... není to jen o značkách, je to i o nějakém elektronickém systému řízení rychlosti atd.... spousta kravin a utracených peněz, abys z Vyškova do Kroměříže dojel o 3 minuty rychleji. Na kolika km se to celkem zavede, možná tak na 100....
A ja budem za každé zrušenie umelých limitov, keď dovolia takému psychopatovi žiť, tak nejaká rýchlosť 150 km/h na diaľnici je najmenší problém 😁
Změna nařízení vlády o ochraně proti hluku přináší násobné zvýšení hlukových limitů u dopravních staveb. Bydlíte v oblasti zatížené hlukem ze silnice nebo železnice? Připravte se na to, od 1. 7. 2023 bude hluku moct být několika násobně více
Bohužel ujíždí tahle vláda, ne já :-!
Bohužel ujíždí tahle vláda, ne já :-!
Přesně tak.
Viz Kupkovo zdůvodnění mentora, kdy si prostě jen tak vymyslel že vedle 17-ročního bude sedět zrovna rodič a ne starší kamarád který do něj rozhodně nemusí mít potřebu tlačit odpovědnost a opatrnost...
Viz Kupkovo zdůvodnění mentora, kdy si prostě jen tak vymyslel že vedle 17-ročního bude sedět zrovna rodič a ne starší kamarád který do něj rozhodně nemusí mít potřebu tlačit odpovědnost a opatrnost...
V Německu to až na pár výjimek to všichni "smaží" okolo 130. Já na nejmenované české dálnici, když nejedou nikde služební hovada, vidim, že běžné osobní auta jezdí 110-120 km/hod. Jakmile ale začnou sluzebaci jet těch svých 150, nezbyde všem nic jiného, nez taky na to šlápnout, ať nesmrdí mezi kamiony.