Novinky
Takove to okruhy se mi moc nezamlouvaji,jejich delka totiz opravdu nahrava pouze vyrobcum,,civilnich" aut-je totiz potreba dve sedacky-ridic a jako v rally-navigator ;-\
Zadny problem, jednou je to okruh a okruhy se daji natrenovat, at uz jsou dlouhe, jak chteji. A spickovi jezdci to zvladnou levou zadni, takze navigator by jim tam jen zbytecne zabiral misto 😊
a pridaval vahu 😄
Tady se pořád mluví, jak jsou ty auta rychlá, ale zapomíná se na to, že je taky někdo řídí. Časy na okruhu
můžou sloužit pouze jako orientační, v případě 20km Nur.
stačí pár chyb, a máte ztrátu minutu. Navíc různým autům vyhovují různé silnice nebo okruhy. A pokud bych si měl vybrat dorazit do cíle o pár vteřin rychleji s GT2, jehož motor má charakter turbodieselu, interiér ze 70 let a exteriér jako vyladěný VW brouk, tak se raději opozdím s 430 nebo Lambem a užiju si otáček, zvuku a exhibice. / a to nemluvím o Scuderii /
můžou sloužit pouze jako orientační, v případě 20km Nur.
stačí pár chyb, a máte ztrátu minutu. Navíc různým autům vyhovují různé silnice nebo okruhy. A pokud bych si měl vybrat dorazit do cíle o pár vteřin rychleji s GT2, jehož motor má charakter turbodieselu, interiér ze 70 let a exteriér jako vyladěný VW brouk, tak se raději opozdím s 430 nebo Lambem a užiju si otáček, zvuku a exhibice. / a to nemluvím o Scuderii /
Seš si jistý, že píšeš o GT2? Koukej se probrat, to auto je špička. Nejrychlejší způsob, jak se dostat z bodu A do bodu B a to ti v cestě může stát okruh. Pochybovat o zážitcích za volantem 911? Auta na jehož základě stojí dnes už legendární GT3 či Turbo. Radši už se nevyjadřuj. :no: :no: :no:
8.40 na VW to není špatný, když přidají ještě tak 300-400 koní, možná ten čas srovnaj.
Už Turbo je ve zrychlení 0-100, 0-200 o fous lepší než F430 nebo Gallardo. I když o to tady až tak nejde. Přesto čas na okruhu ve srovnání s Carrerou GT jasně ukazuje kde jsou kvality tohoto vozu. HODNĚ vysoko :yes: