Novinky
Enthusiastic.driver
0
Myslim, ze kdyby si do toho retrovozitka s motorem jako z traktoru nasedl, tve trenyrky by byly hnede driv, nez bys stacil zaradit dvojku, ty Scuderio... >😁
Přejít do diskuze
Seš si jistý, že píšeš o GT2? Koukej se probrat, to auto je špička. Nejrychlejší způsob, jak se dostat z bodu A do bodu B a to ti v cestě může stát okruh. Pochybovat o zážitcích za volantem 911? Auta na jehož základě stojí dnes už legendární GT3 či Turbo. Radši už se nevyjadřuj. :no: :no: :no:
Tady se pořád mluví, jak jsou ty auta rychlá, ale zapomíná se na to, že je taky někdo řídí. Časy na okruhu
můžou sloužit pouze jako orientační, v případě 20km Nur.
stačí pár chyb, a máte ztrátu minutu. Navíc různým autům vyhovují různé silnice nebo okruhy. A pokud bych si měl vybrat dorazit do cíle o pár vteřin rychleji s GT2, jehož motor má charakter turbodieselu, interiér ze 70 let a exteriér jako vyladěný VW brouk, tak se raději opozdím s 430 nebo Lambem a užiju si otáček, zvuku a exhibice. / a to nemluvím o Scuderii /
můžou sloužit pouze jako orientační, v případě 20km Nur.
stačí pár chyb, a máte ztrátu minutu. Navíc různým autům vyhovují různé silnice nebo okruhy. A pokud bych si měl vybrat dorazit do cíle o pár vteřin rychleji s GT2, jehož motor má charakter turbodieselu, interiér ze 70 let a exteriér jako vyladěný VW brouk, tak se raději opozdím s 430 nebo Lambem a užiju si otáček, zvuku a exhibice. / a to nemluvím o Scuderii /
Výkon a hmotnost ostré F430 jsou už známé. Pohybují se na hodnotách 510 koní a 1250kg vs 530 koní a 1440kg GT2. Ale nezapomeň, že GT2 má turbomotor s mamutím točivým momentem 680Nm.
Už Turbo je ve zrychlení 0-100, 0-200 o fous lepší než F430 nebo Gallardo. I když o to tady až tak nejde. Přesto čas na okruhu ve srovnání s Carrerou GT jasně ukazuje kde jsou kvality tohoto vozu. HODNĚ vysoko :yes:
Už Turbo je ve zrychlení 0-100, 0-200 o fous lepší než F430 nebo Gallardo. I když o to tady až tak nejde. Přesto čas na okruhu ve srovnání s Carrerou GT jasně ukazuje kde jsou kvality tohoto vozu. HODNĚ vysoko :yes:
Zadny problem, jednou je to okruh a okruhy se daji natrenovat, at uz jsou dlouhe, jak chteji. A spickovi jezdci to zvladnou levou zadni, takze navigator by jim tam jen zbytecne zabiral misto 😊
Takove to okruhy se mi moc nezamlouvaji,jejich delka totiz opravdu nahrava pouze vyrobcum,,civilnich" aut-je totiz potreba dve sedacky-ridic a jako v rally-navigator ;-\