Francouzský Peugeot pokračuje v modernizacích svých modelů a nově představuje inovovanou „dvěstěosmičku“ se svěžejším designem, vylepšeným interiérem i novými hybridními jednotkami pod kapotou.
Designově spíš krok zpět. Světla toho už snad budou umět víc než před FL a moc rád bych si projel ten hybrid. Ale asi zůstanu u toho, že nejlepší 208 je Corsa.
Už som ten hybrid vďaka klientovi v krátkosti skúšal v 3008. Je to podobné ako v Jeepe alebo BMW. Musím pochváliť prechody medzi elektro a spaľovákom, že sa to vie ísť aj 200 metrov na elektrinu a aj mieru rekuperácie. Ale teda tá 1,2-ka stále naskakuje a vypína sa, tak som zvedavý, koľko ten motor vydrží. Spotreba žiaden zázrak, je to proste len mild-hybrid a ide im o emisie. Uvidíme, aký bude cenový rozdiel, za mňa žiaden zázrak, mali s tým prísť už dávno.
...už napříště půjde koupit jen hybridizovanou a výhradně s automatem. Tak to mi stačí, s takovou "inovací" ať jde Peugeot k šípku! :-O:-(:no::no::no:
P.S. Kdy jsou ty časy, kdy byla 208 k mání jako skvělý hot-hatch s přeplňovaným čtyřválcem a 6st. manuálem! :-O:-O:-O:no:
Výhradně s automatem a za nesmyslné peníze byl v 208 od začátku. Mild hybrid s DCT může být fajn. Jen je otázka, co je ta převodovka zač a jaké budou servisní náklady. Elektromotor by mohl opotřebení spojek omezit.
Taky jsem s ním jezdil a byla to paráda. V tomto jediném případě jsem tomu autu vyjímečně odpustil i ten i-Cocpit, protože celkově bylo prostě výborné! :-):yes:
Souhlas, taky jsem měl 208GTI na dopoledne a paráda. Rohlík na obličeji během pár vteřin za volantem. Povedená motokára :yes: Nicméně 205GTI byla přímější a surovější ;-)
Btw současná 208 se silnější 1,2PT navíc jen s automatem je parodie na malé mrštné auto. Nechápu současné vedení PUGu, co to vyvádí. Auta bez motorů za přemrštěné ceny. Sportovní model žádný. To se jim vrátí jak bumerang…
Cenovo rozumiem tvojmu oplakávaniu, ale teda v tejto generácii manuál za veľa nestojí. Divný tvar páky (až tak, že ho teraz zmenili) a nepresné gumené riadenie. S automatom je to lepšie auto.
No, jestli toto je skutečně budoucnost malých městských vizitek Made in EU, tak nejprodávanějším malým městským vozem bude ... o třídu větší MG 4 electric :-! Protože takováto 208 zcela postrádá smysl :no:
Predná maska má veľkosť, ako keby bol pod ňou chladič minimálne 5-litrového osemvalca. Dnešný dizajn mi skrátka nereže, aj tento krpec sa hrá na niečo, čím nie je. Kde sú časy P206, malé hravé levíča vizážou aj technikou.