Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové MG4 XPower je levná raketa za milion. Stovku zvládne pod 4 sekundy!

Britsko-čínská automobilka MG vytáhla eso z rukávu. Z modelu MG4 Electric udělá bestii s výkonem 429 koní.
Zpět na článek
7. 7. 2023 15:10
8. 7. 2023 08:49
8. 7. 2023 10:43
7. 7. 2023 16:55
7. 7. 2023 20:39
7. 7. 2023 17:57
8. 7. 2023 10:46
8. 7. 2023 13:27
7. 7. 2023 17:41
8. 7. 2023 09:36
7. 7. 2023 15:10
Zrychleni
Tak pojdte petrol/diesel-filove s prednaskou, jak zrychleni neni dulezity. :-)

Ze nirvana je klapot dieselu a meziplyny. :D

"Očekáváme, že tímto oslovíme zákazníky, kteří hledají výkonnou alternativu, jenž bude protikladem tradičních hlučných hatchbacků."
:yes: :-! :yes:
Rozbalit vlákno
13
Avatar - WinDiesel
7. 7. 2023 15:56
Re: Zrychleni
Ale my máme zcela dostatečnou akceleraci!!! :-[] :-[] :-[] V Rakousku jsem si hezky podal Teslu :-) Chlapec byl dost překvapený, snažil se mne dojet ale nějak se mu to nepovedlo :-)
Kdybys vylez ze své elektroulity, zjistil bys s překvapením že jsou dostupné i velmi výkonné spalováky a dokonce i tebou nenáviděné diesely :-)
Asi Mazdu nebudeš mít moc rád, což? :-[] :-[] :-[]
Avatar - Mikesus
8. 7. 2023 08:49
Re: Zrychleni
Myslis jako s těmi 8s jsi si podal teslu? Ještě tu o Karkulce prosím. :-[] :-[]
8. 7. 2023 10:43
Re: Zrychleni
Tesla se normalne (svizne) rozjizdela, ale win si myslel, ze zavodi.
Netusil, ze jela na pul plynu. A nejaky dieselovy cmoudik (ktery jiste neplni EU7) je ji ukradeny.
:D :D :D
Avatar - Barrichello
8. 7. 2023 09:43
Re: Zrychleni
Já tuhle předjel před začátkem venice Lojzu v Tesle 3, co se tam plazil 39 (k ceduli tak ještě 15 metrů) a za ním další 4 vymaštěnci co ho nebyli schopni předjet. Tak sem jich vzal rovnou všech 5 no.

39 na 90 fakt nejezdím, SORRY JAKO.

A jestli měl pán vybitý baterky, má to odstavit v příkopu a neblokovat ostatní.
Avatar - Emel
7. 7. 2023 16:55
Re: Zrychleni
Zrychlení je fajn, maximálka 200 je dejme tomu ok... na dnešní dobu to vypadá jako slušná koupě.
7. 7. 2023 18:31
Re: Zrychleni
Maximalka 200 je v pohode. Za me je to solidne vypadajici auto.
Avatar - Emel
7. 7. 2023 20:39
Re: Zrychleni
Od auta se stovkou pod 4s by člověk možná čekal víc, nebo od konkurenta HH... ale vyloženě omezující to není a za ty peníze je člověk na drobné pihy na kráse připravený, něco za něco. Holt se potvrzuje to, že ty výkonné varianty jsou u EV relativně nejzajímavější, protože ty kW navíc už tolik nestojí.
Avatar - Mokrous
7. 7. 2023 17:57
Re: Zrychleni
Ne, není. Pro normálního uživatele je cokoli pod 10s z 0 na 100 v pohodě.
Důležitější je jízda bez nervů, kde a jak rychle nabiju.
Avatar - rohYpnol
7. 7. 2023 18:01
Re: Zrychleni
Sice je fajn že 0 - 100 kmh je za 4s.

Jenže 0 - 100 km dojezdu je u spalováku možná právě za ty 4s a to je mnohem podstatnější :-[]
8. 7. 2023 10:46
Re: Zrychleni
Vis, normalni elektromobilista z toho zadny nervy nema... Bo rozdil je de facto jen v dobe zastavky. Pro normalni lidi neni rozdil v radu jednotek max par desitek minut podstatny.

Jen petro/diesel-fil (EV hejter...) si mysli, ze elektromobilista ma stres.
Jizda s EV je ale naopak mnohem klidnejsi, uvolnenejsi a pohodovejsi. :yes:
Avatar - Barrichello
8. 7. 2023 09:42
Re: Zrychleni
My petrolheadi máme zvuk rádi Lojzíku a 0-100 Km/h za 4-5 sekund dělá každej V8 dneska.

Nepotřebujeme elektroplečku od tvých čínských kamarádů, kteří tě tak dobře platí za propagaci EV a OZE :-) :-) :-)
8. 7. 2023 13:27
Re: Zrychleni
A má to takové zrychlení i s jiným než 100% nabitím?
Avatar - Barrichello
9. 7. 2023 15:35
Re: Zrychleni
EV Hummer v USA za 1-6/2023 49 ks.

Slušný, tohle trumfne každá druhá manufaktura na výrobu replik :-) :-) :-)

Podíl ICE na prodejích za letošní půlrok - 97,20 % :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
7. 7. 2023 15:11
je to hnusny ale vykonove presvedcivy
EU automobilky utapely penize a vyvojovy kapacity v dyzlech a ted nemaj cim konkurovat
jestli se rychle nevzpamatujou, tak to budou mit tezky
a cim driv se po EV zacne ohlizet i windiesel a arese, cim driv i oni shodej svuj chrocht ze skaly, tim to budou mit tezsi
ted plati dvojnasob - kdo chvili stal, stoji opodal
automobilka, ktera svoji firemni strategii zalozila na dyzlech, mozna uz za 5 roku nebude mit co prodavat
Rozbalit vlákno
32
7. 7. 2023 15:16
Re: je to hnusny ale vykonove presvedcivy
Krome tvyho titulku :yes:
Ja s tim designem totiz problem nemam.
Evropsky automobilky se uz probraly.
Treba VW diky Diessovi. Pozde, ale prece.

Windiesel se probere, az kdyz bude mit EV s dvakrat lepsi dynamikou (polovicnim zrychlenim) za stejny penize.
Vlastne ne, neprobere. Protoze to uz je tohle MG4. A nejaka sebereflexe techto bludařů (timto zdravim i ballika, arese, rohypnola atd.) neni na obzoru...

PS K autu se zrychlenim za 4 je tenhle design top. :yes:
Avatar - WinDiesel
7. 7. 2023 15:54
Re: je to hnusny ale vykonove presvedcivy
Done, nehul tolik. Až se jednou probereš ty, bude to na mašli, s tvým přístupem :-) :-)
Nevím jestli sis nevšiml, už jezdím s elektrikou, ale hlavní slovo má poctivý řadový šestiválec, výkonově s 254 koníky zcela dostatečný :-) Čas od času jedu i 5 km na elektriku, na to mi stačí MHEV a ty tvoje full elektrozkraty nepotřebuji.
Ale proč to vlastně píšu, s elektrofanatikem se diskutovat nedá.
Avatar - Mikesus
8. 7. 2023 08:52
Re: je to hnusny ale vykonove presvedcivy
Mild hybrid je jen rozšířený start/stop. To není elektrika. To uz bys mohl říct, te elektrikou jezdíš od autoškoly, protoze tam byla 12V baterka v autě.
8. 7. 2023 07:45
Re: je to hnusny ale vykonove presvedcivy
Nechcem EV s výkonom pol megawattu, so zrýchlením na stovku za 4 sekundy alebo menej, s ovládaním cez tablet a reálnym dojazdom 300 km. Nechcem EV za ceu 40-70 tisíc, alebo dokonca viac (Tesla, Volkswagen, Mercedes, atď...), ani čínskyEV za milión.

Chcem EV s dojazdom 500 km, akceleráciou za 10 sekúnd, za cenu okolo 20 tisíc €. Aké mám možnosti? odpoviem si sám - od tejto méty sme ešte ďaleko. EV budú ešte dlho pre bohatých hračkou a pre väčšinu ostatných nedosiahnuteľným luxusom.
8. 7. 2023 10:51
Re: je to hnusny ale vykonove presvedcivy
Vis kolik stoji MG4 v zakladni verzi?

Napis mi rozdil oproti Golfu, ju?

PS Ano, zakladni MG4 neda 500km na nabiti. Ale ma velmi rychle nabijeni. Coz je pro tebe jiste spanelska vesnice... Pochybuju, ze pochopis souvislost.
8. 7. 2023 13:05
Re: je to hnusny ale vykonove presvedcivy
Jakože tohle je rychlé? ;-)

Fastcharge Power (max) 135 kW DC
Fastcharge Time (36->288 km) 34 min

I toho základního Golfa naplníš za 5 minut a ujedeš 800km... To je rychlejší ne? ;-)
8. 7. 2023 14:08
Re: je to hnusny ale vykonove presvedcivy
Zbytečná diskuze.
Ano, Golfa natankuješ rychleji.
WTF

Řeč byla o ceně Golfu.
8. 7. 2023 15:26
Re: je to hnusny ale vykonove presvedcivy
Tak prosím:

Golf - zvýhodněná cena na skladovky:
https://skladovevozy.volkswagen.cz/…-2021-0621930-CZ
https://skladovevozy.volkswagen.cz/…-2021-0646641-CZ
https://skladovevozy.volkswagen.cz/…-2021-0627655-CZ

MG4 Electric
125 kW / 170 k 51 kWh RWD 779 960 Kč - skladem v Čechách není...
150 kW / 204 k 64 kWh RWD 884 960 Kč - skladem v Čechách není...

Takže rozdíl u aut, co můžeš mít hned:
G8 1.0TSI 81kW - 209tis Kč / 314tis Kč
G8 1,5 TSI 96kW - 180tis Kč / 285 tis Kč
G8 1.5 TSI 110kW - 170tis Kč / 275tis Kč

Až nemám zrovna G8 v lásce, pořád dostaneš kvalitněji vyrobené a lepší auto od renomovaného výrobce s výrazně lepšími užitnými vlastnostmi a ušetříš hodně peněz ;-)

Stačí takto?
Avatar - Mikesus
8. 7. 2023 16:47
Re: je to hnusny ale vykonove presvedcivy
Renomovaného výrobce? To jo, v podvodech a nekvalitě.

https://www.whatcar.com/…mily-cars/n23409

Golf krásné 34.místo, z 37. Horší jen octavia, Aclasse a A3. Takze ten renomovaný výrobce dokáže vyrobit 4 z 5 nejporuchovejsich aut v C segmentu.
A ma ten golf ve výbavě aspoň volant. Kdyz projdu sériovou výbavu, nějak tam chybí v seznamu. Aspon že dostanu palubní literaturu. Takovej holobyt se nedivím, že nikdo nechce i s tou slevou.

Nebo třeba 22. z 24 je super umístění ve spolehlivosti. To každý chce.
https://www.drive.com.au/…named-in-the-us/
8. 7. 2023 17:30
Re: je to hnusny ale vykonove presvedcivy
Ta migréna je svinstvo, co? Vem si prášek ;-)
Avatar - Mikesus
8. 7. 2023 21:03
Re: je to hnusny ale vykonove presvedcivy
A kde jsem psal, že mám nebo trpim na migrénu? :-[] :-[]
Problém chápat text? Psal jsem, že je lepší být znuděn než s migrenou. To uz 5 slov je moc na pochopeni? Věděl jsem, že nejeden trouba se najde.
Kdyz dojdou argumenty, zkusíš osobní útoky? Typické chování lidského odpadu. Ty k nim patříš?
Věcnou diskuzi odpad neumí, kdyz dostane neprustrelna fakta.
8. 7. 2023 21:28
Re: je to hnusny ale vykonove presvedcivy
Ani ne, osobní útoky nemusim taky, ale ty tu vysiluješ z migrénou ze zvuku motoru ;-) Přijde mi, jako by si poslední dobou trochu na té elektrice ujížděl a ztratil soudnost… Btw asi si nemusíme povídat o tom, že VW je kvalitnější a renomovanější značka než čínské MG ;-)
Avatar - Barrichello
8. 7. 2023 21:43
Re: je to hnusny ale vykonove presvedcivy
O tom co je správné rozhodují ONI - STRANA.

Jednou už to tady bylo :-) :-) :-) Ted to akorát není strana, ale aktivisti :-) :-)
8. 7. 2023 17:11
Re: je to hnusny ale vykonove presvedcivy
Ne, chci porovnat skladovky se skladovkama.

Nebo cenikovou cenu s cenikovou cenou.

Udelat mix muze jen.. ohybac ve svuj prospech.
V Nemecku skladovky jsou. ;-)

Ja vidim na ceskych strankach:
https://www.volkswagen.cz/modely/golf
Golf od 632.900Kc.
Oprav me, jestli se pletu.
:D
8. 7. 2023 17:25
Re: je to hnusny ale vykonove presvedcivy
Skladovky jsem hledal, ale v česku nejsou ;-) Tj MG4 el. mít hned nemůžeš... Jasně, ceník je o 50tis výše, ale za ten nikdo nekupuje. MG dolu u elektriky podle mě nepůjde ;-) A i kdyby, ten G8 s 1.5TSI, jedno jaký výkon, je pořád lepší auto :yes:
9. 7. 2023 02:30
Re: je to hnusny ale vykonove presvedcivy
Golf bude lepsi v dojezdu a rychlosti tankovani.
V cem jeste?

Zrychleni?
Automat?
Udrzba?
Naklady na km?
9. 7. 2023 09:44
Re: je to hnusny ale vykonove presvedcivy
Tvl zase chceš spustit kolečko dokazování si čehokoliv? Mě nepřesvědčíš a já tebe taky ne, takže se toho ušetříme ;-)
9. 7. 2023 21:43
Re: je to hnusny ale vykonove presvedcivy
Jen by bylo fajn prestat tu psat sva dogmata o "lepsich" autech.

Nikoho nepresvedcuju.
Bavim se vecne.

Golf je lepsi v dojezdu a rychlosti tankovani.
MG4 je lepsi v emisich atd.

Kazdy ma priority jinde.
Golf je pro TEBE lepsim autem.
Jen nepis, ze je to lepsi auto. ;-) ;-)
Pro me je (temer) kazde auto s vyfukem samozrejme horsi nez to bez vyfuku. ;-)

Tohle MG splni EU7 s prstem v nose.
I u mini aut je to pry problem. :D
9. 7. 2023 13:37
Re: je to hnusny ale vykonove presvedcivy
Je to čínske auto - už to stačí, aby som oň nemal nemal záujem. Nie, nechcem čínske auto.
Rozdiel oproti Golfu? Čo sem pletieš Golf? Volkswageny sú už tradične predražené, pre mňa nesympatické a nezaujímavé. Cenový rozdiel voči Golfu je úplne irelevantný.Cenový rozdiel voči čomukoľvek je irelevantný, písal som o cenách EV ako takých, že majú skrátka ustrelený dekel.
Rýchle nabíjanie je fajn, ale bude mi prd platné, že nabijem za hodinu, keď budem čakať hodinu-dve na uvoľnenie nabíjacieho stojana. Čo je pri našich tradičných dovolenkách južným smerom, pri zvyšujúcom sa podiele EV na crestách docela možné.
A sorry, auto, ktoré síce len 2-3x do roka, ale predsa len potrebujem na dlhšie trasy, tie dlhšie trasy proste zvládať proste musí. Bez kompromisov.
Avatar - Barrichello
8. 7. 2023 09:40
Re: je to hnusny ale vykonove presvedcivy
Nazdar vesnickej Lojzíku, ty tu ještě oxiduješ se svými zelenými neomarxistickými bláboly? Proč nejsi na dovolený v Ohnový zemi užívat vzoušek a ticho? :-)
Avatar - Emel
7. 7. 2023 16:57
Re: je to hnusny ale vykonove presvedcivy
Z pohledu zákazníka nevím o čem mluvíš.
"cim driv i oni shodej svuj chrocht ze skaly, tim to budou mit tezsi" jsi asi popletl, ale ani obráceně mi to moc smysl nedává.
7. 7. 2023 18:35
Re: je to hnusny ale vykonove presvedcivy
Protoze si Evropa sama nahazela klacky pod nohy. Je to chyba bruselskych soudruhu. Nemuseli zakazovat spalovaky. Naftovy a benzinovy auta umime, tak proc si je nevyrabet?
Avatar - Mikesus
8. 7. 2023 08:53
Re: je to hnusny ale vykonove presvedcivy
Naftová auta umíme, jen neumíme udělat taková, aby plnila emisni limity.
Avatar - Emel
8. 7. 2023 09:37
Re: je to hnusny ale vykonove presvedcivy
Každý umí vymyslet takové limity, aby se nedaly plnit.
8. 7. 2023 10:55
Re: je to hnusny ale vykonove presvedcivy
A zadny spalovaci auto nebude plnit limity po dvaceti letech.
Dokonce aktualni normy pozaduji jen deset??
A EU7 se planuje 16 let?
Nevim, presne si cisla nepamatuju.
Kazdopadne napr. dnesni krasna cista dieselova Mazda... , bude po dvaceti letech opet jedomet.
:no: :no: :no:
9. 7. 2023 13:40
Re: je to hnusny ale vykonove presvedcivy
Emisné limity sú hlúposť, ktorá dnes nemá s ekológiou prakticky žiadnu súvislosť. Je to už len a jedine bič. Reštrikcie, nie pozitívne opatrenia.
10. 7. 2023 08:50
Re: je to hnusny ale vykonove presvedcivy
Jen hloupý kecy jednoho hlupáka. :no:
Avatar - Mikesus
8. 7. 2023 14:02
Re: je to hnusny ale vykonove presvedcivy
To je pravda. O euro6 se tvrdilo, že to nejde. Kdyz propukla dieselgate, najednou to lusknutim prstu šlo v pohodě. Pak přišlo RDE a zase, že to nejde. No a během pár měsíců to šlo. Teď se křičí kvůli euro7, že to nejde a zase je problém jen u dieselu. U benzinu nic takového nikdo neříká. Takze jsme pořád v tom samém, diesely se tu umí vyrobit, ale ty které plní splnitelné emise, bohužel ne.
Avatar - twistedTSD
8. 7. 2023 21:35
Re: je to hnusny ale vykonove presvedcivy
Prosímtě koncern si primárně stěžuje na Euro 7 u malých aut a levných kompaktů, kde žádné diesely neprodává, tak nepiš nesmysly.
10. 7. 2023 08:52
Re: je to hnusny ale vykonove presvedcivy
Přesně tak. Ty limity jsou tak nesmylný v případě EURO7, že není problém u naftových motorů, ale u všech. Včetně malých benzínových. To je taky ten důvod, proč se proti tomu automobilky bouří. Normy totiž vymýšlejí technicky nevzdělaní lidé a pak podle toho dost často vypadají.
Avatar - Emel
9. 7. 2023 22:31
Re: je to hnusny ale vykonove presvedcivy
Problém s Euro7 je myslím i u benzínu. Ty původní návrhy byly plné frází typu "za všech okolností" a tak, nevím, jaká je teď pracovní varianta.
Nevím no, mně osobně je to asi ve finále jedno, jenom.. s vozovým parkem starým 15+ let bych asi klidně podporoval auta typu Fabia / Sandero s Euro 6d, pokud se tím ze silnic dostanou nějaké staré popelnice.
Euro 6 jsme myslím už probírali, tam nikdo nic netvrdil, tam se mělo za to, že všichni plní a všechno je v pořádku, i když o všeobecném "ohýbání" norem zejména měření spotřeby se vědělo... dokud to v USA nenarazilo na kámen.
10. 7. 2023 08:49
Re: je to hnusny ale vykonove presvedcivy
Skutečně? To jsem si nějak nevšiml. A ona současná naftová auta neplní emisní limity? Nevím kupříkladu, že by 2,0 TDI EVO měl nějaký problém s emisema.
Avatar - pradeda777
7. 7. 2023 15:50
Hlučných hatchbacků.....????
„Očekáváme, že tímto oslovíme zákazníky, kteří hledají výkonnou alternativu, jenž bude protikladem tradičních hlučných hatchbacků.
Blbečci....právě proto si takové výkonné HB lidi kupují. Aby byly trochu slyšet....i výfuky kvůli tomu mění....a vy blbečci budete tady cosi plácat o hlučných HB....běžte a vrazte hlavou do zdi.... :-[] :-[] :-[]
Rozbalit vlákno
68
Avatar - xxc
7. 7. 2023 16:16
Re: Hlučných hatchbacků.....????
mozno si to kupuju, lebo netusia, ze vykon moze byt aj bezhlucny
7. 7. 2023 18:21
Re: Hlučných hatchbacků.....????
To máš tak, jako by ses koukal na televizi bez zvuku, taky tě to za chvilku nebude bavit ;-)
7. 7. 2023 18:36
Re: Hlučných hatchbacků.....????
Trefne :yes: :-[]
Avatar - Mikesus
8. 7. 2023 08:54
Re: Hlučných hatchbacků.....????
Lepší být znuděn než s migrénou
Avatar - Barrichello
8. 7. 2023 09:39
Re: Hlučných hatchbacků.....????
Migréna? Ty seš ženská? To máš blbý čéče :-) :-) :-) :-)
Avatar - Mikesus
8. 7. 2023 14:04
Re: Hlučných hatchbacků.....????
To že tvá stará se vymlouvá na bolest hlavy, neznamená že má migrénu. ;-)
8. 7. 2023 11:20
Re: Hlučných hatchbacků.....????
Migrénou? Z čeho jako? Ze zvuku motoru? Jako vážně? :-[] Tvl nech se někde hospitalizovat, je to s tebou vážný... No tak nějak ty tvoje poslední příspěvky s migrénou dohromady pasují :yes:
Avatar - Barrichello
8. 7. 2023 11:49
Re: Hlučných hatchbacků.....????
:-) :-) :-) :-) :yes: :yes: :yes:

Jak pravil klasik (Zdenda Pohlreich v jednom z legendárních dílů Ano šéfe) : Chce to budto jinýz přášky, nebo vyměnit doktora :-)

PS: nejvíc mě rozbil ten týpek, co napsal ten blábol na seznam, aby přestali dávat chalupáře, že se tam týral Kapr. Lidem už hrabe, ale fest :-)

Bratr Fiale by z pomoci na Ukrjainu měl tak 5-7 miliard odklonit a postavit nejméně 5 nových psychiatrických leéčeben. Budou se sakra hodit. :-)
Avatar - Mikesus
8. 7. 2023 14:04
Re: Hlučných hatchbacků.....????
Nebreč. Ne každý je zvědavý na zbytečný hluk z okolí. Pokud chceš zvuk motoru, tak si svoje cng pouštějí do repraku uvnitř.
8. 7. 2023 17:32
Re: Hlučných hatchbacků.....????
Tobě normálně dneska praskne žilka, koukám ;-) Neměl by si tu svou 2,5 atmo z auta vykuchat, když ti ten motor tak vadí. Že už nemáš elektro? Já se ti divím,,. :-[]
8. 7. 2023 17:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 7. 2023 20:02
Re: Vážená redakce ACZ!
A ty mi prozraď Hamuno, proč musíme číst tvých x nicků? Nad tím by se měla redakce zamyslet ;-)
8. 7. 2023 20:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
8. 7. 2023 20:26
Re: Vážená redakce ACZ!
Fake nick, si nahlášen Lojzo.

Aneb všichni sou Čížek vid :-) :-)
9. 7. 2023 13:40
Re: Vážená redakce ACZ!
A prečo my musíme čítať tieto výplody tvojej chorej mysle?
Avatar - Mikesus
8. 7. 2023 21:09
Re: Hlučných hatchbacků.....????
Ja jsem v klidu. Chování lidského odpadu mne nerozhazi.
Bez argumentu pokus o osobní útoky, tleskám odvaze, že ukazuješ do které skupiny obyvatel patříš.
Možná pokud pochopíš co jsem psal a na co jsem reagoval. Ale to je už asi moc složité, co?
8. 7. 2023 21:45
Re: Hlučných hatchbacků.....????
Asi by sis to mel po sobě i přečíst ;-) Já v tom vidim osobní útok bez argumentů, ale nejsem taková cíťa, abych se z toho rozsypal… :yes:
10. 7. 2023 08:53
Re: Hlučných hatchbacků.....????
Ty jsi imbecil. Nevím jakou migrénu bych měl mít z TSI motoru, který není do určitých otáček vůbec slyšet :D A ostatní motory jiných automobilek jsou na tom obdobně. Jejich motory jsou naprosto tiché do doby než je fakt vyženeš do otáček.
7. 7. 2023 18:35
Re: Hlučných hatchbacků.....????
Ale ja chci slyset motor.
Avatar - xxc
7. 7. 2023 18:57
Re: Hlučných hatchbacků.....????
niektore automobilky pustaju hluk do reprakov, neviem, ci je to aj pripad mg :-)
Avatar - Mikesus
8. 7. 2023 08:55
Re: Hlučných hatchbacků.....????
Tak ať se pouští dovnitř. Okolí nestojí o nejakej kravál od blbecka co jede kolem.
Avatar - Barrichello
8. 7. 2023 09:38
Re: Hlučných hatchbacků.....????
Boubín čeká, ticho, ptáčci atd.

Nikdo tě tu nedrží :-) :-) :-) :-) Hluk je průvodním jevem civilizace
Avatar - Mikesus
8. 7. 2023 14:06
Re: Hlučných hatchbacků.....????
Říká ti něco hlukový smog? Pochybuju.
Avatar - Barrichello
8. 7. 2023 20:27
Re: Hlučných hatchbacků.....????
zruš veškerej průmysl, tramvaje, metro, dálnice.....tam všude je hlukový smog, Lojzíku :-)
Avatar - xxc
8. 7. 2023 20:31
Re: Hlučných hatchbacků.....????
preto je dolezite je mat tiche auto, nech uz nehuci fakt vsetko
Avatar - Barrichello
8. 7. 2023 20:34
Re: Hlučných hatchbacků.....????
My máme zvuk motoru rádi, lepší jak poslouchat rádio.

Pokud se Vám to nelíbí, emigrujte. Nikdo Vás tu nedrží.

A zakažte veškerý koncerty a festivaly, tento hluk obtěžuje 30 000 lidí v okolí, co to nechtěj poslouchat

:-) :-) :-)
8. 7. 2023 20:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
8. 7. 2023 20:47
Re: Hlučných hatchbacků.....????
Jsi nahlášen Hammuno pokračuj.

Všechny další fke nicky už ti zabanovali vid :-) :-)
8. 7. 2023 20:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
8. 7. 2023 20:59
Re: Hlučných hatchbacků.....????
V plzni nebydlím Lojzíku, máš to pomotaný. Já sem rodilý Pražák, odkojený Vltavou šášulo :-)
Avatar - Mikesus
8. 7. 2023 21:12
Re: Hlučných hatchbacků.....????
Tak právě proto to může jít z repraku, kdyz uz ani hudbu neposloucháš. A okolí o kravál nestojí. Stejně jako u těch koncertů třeba.
Avatar - Barrichello
8. 7. 2023 21:42
Re: Hlučných hatchbacků.....????
A pořád se ty koncerty pořádaj, zrovna tady u mě jeden duní.

Zajímavý co.

Já být na tvém místě - BYCH to všechno zakázal, SOUDRUHU!!! Co ty na to? Už píšeš petici?

Ale já bych chtěl, abys to lidem, který přijdou o práci zaplatil, tj pokud máš roční náklady 1,5 mega, bude holt mít roční náklady 3,7-7 mega. Zadotuješ toníka, co dělal zvukaře a bude na podpoře. Bereš? Nemáš na to? Máš smůlu.

Jak se ti to líbí, neobolševiku, neustále něco lidem zakazující a omezující osobní svobody?Nikde v zákoně není zakázán zvuk motoru, stejně jako ty koncerty, hluk od tramvají, vlaků atd

To dělali jenom stalinistický bolševici, kteří rozhodovoli o tom co je správné. Jen ONI - STRANA. Poznáváš se v tom? :-) :-) :-)
Je už konečně potřeba nazývat bolševiky pravými jmény, tyto trotly, schovající se za aktivisty a liberály. Jste jenom neostalinstičtí bolševici. NIC VIC!!!

90% lidí žádnej hluk motoru nevadí a kdo bydlí u sinici nejvíce slyší hluk od pneumatik :-) Ne motor.
Avatar - Barrichello
8. 7. 2023 21:54
Re: Hlučných hatchbacků.....????
A když tolik chceš zlepšit kvalitu života lidem, začni u paneláků, litobetonáků a starejch 2-4 podlažních baráků.

Kde lidi musí poslouchat kravál od neohleduplných sousedů, hádky, řev, nevychované a nevychované dětičky, party ukrajinců a vietnamců, kterých bydlí 8 v jednom bytě, dětičky, který jezdí na odrážedle v 23:20 večer, kuřáky co hulí na záchodech a balkonech a musí to dýchat nekuřáci, rekonstrukce bytů, vrtání, mlácení, řezání trvající třeba půl roku a další lahůdky.

Co kdybys daroval dejme tomu 40-70 mega na občansko srávní řízení, změn u legislativy, právní služby pro nízkopříjmové, trpící obyvatele těchto špeluněk?

Co ty na to soudruhu? Když tak bojuješ za lidská práva na klid.A čistej vzdoušek. Tam trpí miliony lidí, nebot nemaj kam jít. Na barák v hodnotě 8-19 mega dneska moc lidí nemá, při průměrné výplatě je to UTOPIE :-)
10. 7. 2023 08:54
Re: Hlučných hatchbacků.....????
Přesně tak. Když nemáš rád auta, tak vypadni opruzovat na jiný web.
8. 7. 2023 07:47
Re: Hlučných hatchbacků.....????
Bezhlučné auto neexistuje.

.
8. 7. 2023 10:58
Re: Hlučných hatchbacků.....????
EVs are 2-4 dB less noisy than ICEs at low speed.
Avatar - Mikesus
8. 7. 2023 14:10
Re: Hlučných hatchbacků.....????
Vtipné jak tu trotlové brečí, že je všem nuceno EV, ze tim jsou potlacovana jejich prava na mobilitu, ale sami mají právo obtěžovat okolí zbytečným hlukem a ničit jim zdraví a ostatní to musí tolerovat. Všichni v okolí jim musí ustoupit, ale oni sami nesmí být omezováni. Co mi to připomíná za neprizpusobivou menšinu?
Avatar - Mokrous
8. 7. 2023 20:22
Re: Hlučných hatchbacků.....????
Bomba argument pro EV fanatiky trávící svůj život v koloně pod Muzeem a nabíjením.
V normálním autě pří normální rychlosti neslyšíš motor, ale hluk od podvozku a obtékání vzduchu.
Normální člověk nepotřebuje někomu ukazovat 0-100 za 4 na semaforech. Normální člověk se normálně rozjede a pak normálně jede. A jede kdy chce a kam chce, nebo potřebuje a nemusí řešit jestli tam dojede a kde to nechá nabíjet a kam bude muset pěšky, když v cíli není nabíječka.
EV ať si užije někdo, kdo nabíjí doma a jezdí jen pár km okolo komína a po městě.
Já mu to neberu a on ať mi to společně s politiky nenutí.
Avatar - xxc
8. 7. 2023 20:30
Re: Hlučných hatchbacků.....????
To je casty omyl, ze normalny clovek nieco nepotrebuje. Mozno sa da zit aj bez toho, ale sposobuje to problemy.
Avatar - Mokrous
8. 7. 2023 21:49
Re: Hlučných hatchbacků.....????
Co způsobuje problémy? Že nezrychlíš z 0 na 100 za 4s???
Nebo co si tím chtěl říct?

Normální člověk totiž nepotřebuje číčoviny a machrovat. Normální člověk potřebuje normální věci a nepotřebuje, aby mu je banda deviantů zakazovala.
Avatar - xxc
9. 7. 2023 00:49
Re: Hlučných hatchbacků.....????
Presne tak, niekedy je potrebne zrychlit rychlo a okamzite, nemusi to prave byt za 4s na 100vku. Presne aj to je normalne, nie cakat na nejaky vykon motora a prevodovku :-)
Avatar - Mokrous
9. 7. 2023 01:40
Re: Hlučných hatchbacků.....????
S touhle logikou se do 10 let nebudeme z křižovatek rozjíždět, ale necháme se vždycky rovnou vystřelit z děla. Tam je to zrychlení ještě lepší.
9. 7. 2023 02:39
Re: Hlučných hatchbacků.....????
Ne, s touhle logikou se zacneme poradne rozjizdet na semaforech.

Ne ze tam stojis a kdyz padne zelena, zacnes saltovat za jedna. A kdyz se zacnes rozjizdet ty, tak teprve zacne saltovat ten za tebou atd.
Jestli se ti tohle nedeje, tak asi bydlis v Nemecku, kde lidi na semaforu stoji na spojce pripraveni se ihned rozjet.
Avatar - Mokrous
9. 7. 2023 11:36
Re: Hlučných hatchbacků.....????
Takže ty chceš pomocí brutálně zrychlujících EV řešit přiblblost, nepozornost a neschopnost některých individuí se normálně rozjet? A co ti přiblblíci, co si pletou plyn s brzdou? To bude řiť až to někdo z nich narve 0-zeď, nebo 0-auto před ním, nebo nedej bože 0-dítě na parkovišti za 0,9 sekundy.

Kde bydlím je zcela irelevantní. Volů nejen za volantem je všude přebytek a EV tento trend nezmění. A už vůbec ne mimo Prahu a spol. K čemu mi je raketové zrychlení v Horních Mísečkách, nebo Dolních Věstonicích?

Já dřív, jako každý normální běloch, řadil 1 včas, protože sleduju provoz a nečumím do mobilu, nebo stupidních infotainmentů. A dnes už za mne řadí automat a já šlapu na plyn když to uznám za vhodné, ne až ostatní zmizí. Dokonce když občas omylem zapomenu vypnout prudící kurwítko S&S, tak motor naskočí ihned, jakmile se auto přede mnou pohne o 1cm.

Každopádně opět debata o howně. Plynulost provozu neovlivní zrychlení vozu, ani polití, poblití, podělaní spolujezdci. Zkus povozit starší, citlivější, nebo nedej bože těhotnou ženu a dávej 0-100 za 4s. Moc ti poděkuje. Cestou rozházej nákup v kufru a další věci po autě a až to bude všechno lítat kolem a všichni budou zeblití a pneumatiky orvaný, honem šup na nabíječku.

A nezapomeň zakázat autobusy a nákladní auta a jinou techniku, protože jejich rozjezdy, to je na kriminál. 0-100 za 25s a nebo taky nikdy... ...to nechceš.
Avatar - xxc
9. 7. 2023 14:17
Re: Hlučných hatchbacků.....????
Jeden priklad z Hornich Mistecek. Vyjazd z vedlajsej cesty na hlavnu za zatackou. S normanlym autom pozriem jednu stranu, druhu, nic nejde pokial vidim, dam akcelerator a som na ceste. So spalovacim pozriem jednu stranu, druhu, nic nejde, dam plyn, motor sa zacne rozbiehat, pomaly zacne preklzovat hydromenic a auto sa zacne rozbiehat. Vtedy sa vyruti auto zo zakruty, minimalne sa zlakne, mozno ide aj trochu na brzdy. Nic vazne sa nestane, len je to zbytocne neprijemne a ked je duchom slabsi ten vodic, tak aj ponadava. Potom dalej v Dolnich Vestonicich stretnem cyklistu. Prerusovana ciara, s normalnym autom dam smerovku, bzzzm a v sekunde som pred nim s bezpecnym odstupom. So spalovacim autom dam smerovku, dam plyn, auto vytoci motor, podradi, cakam cakam a ked sa konecne rozbehne, objavi sa auto v protismere. Cyklistu nakoniec obehnem aj tak, len tesnejsie a v strese. Tak treba ake auto je lepsie pre normalneho cloveka?
Avatar - Mokrous
9. 7. 2023 14:24
Re: Hlučných hatchbacků.....????
Bože to je zase snůška keců...
V podstatě je to posledních 50 let na silnicích jen samej kolaps. Ale jakmile budou všechno elektrokřápy, nastane obecné blaho, klid a nirvana.

Normální člověk umí se svým autem jezdit. Dementní lama to nebude umět ani s EV.
Avatar - Barrichello
9. 7. 2023 14:46
Re: Hlučných hatchbacků.....????
Debata s ním nemá smysl, je to fanatickej utopista zcela mimo realitu :-)
Avatar - xxc
9. 7. 2023 15:53
Re: Hlučných hatchbacků.....????
Ved nehovorim, ze nevie jazdit, ale fyziku neoklame. To su tie stare mudrosti, ako dat kickdown na automate a poriadne podradit, ked chce clovek obiehat :-) A naco? Dam akcelerator a idem.
Avatar - Mokrous
9. 7. 2023 15:59
Re: Hlučných hatchbacků.....????
V 99,9% času jsem neměl potřebu dávat kickdown. Ty stará moudrosti.
Avatar - xxc
9. 7. 2023 17:27
Re: Re: Hlučných hatchbacků.....????
Ale no, neverím, že nikdy auto ešte nepotrebovalo akcelerovať. To už sú potom iné diagnózy.
Avatar - Mokrous
9. 7. 2023 18:25
Re: Re: Hlučných hatchbacků.....????
Když máš dostatek kW a Nm, tak většinou jezdíš na čtvrt, nebo půl plynu, nebo ještě méně.
Akcelerovat potřebuješ sice skoro pořád, ale nepotřebuješ při tom pálit gumy... ty diagnózo.
Avatar - Barrichello
9. 7. 2023 22:48
Re: Re: Hlučných hatchbacků.....????
To jezdcům sedlajícím tríválce a turbotraktory nevysvětlíš.

Mě Charger zrychluje do kopce a má tam ve 130 km/h 2300 otáček :-) :-) :-) :-) :-)

Holt objem ničím nenahradíš.

Nevím naco bych mačkal plynovej pedál do podlahy když chci předjět na okresce šneka co jede 70. Na to mi stačí sotva půlka plynu, ta V8 to dá s prstem v nose.
Avatar - Emel
9. 7. 2023 16:17
Re: Hlučných hatchbacků.....????
Spalovák.
Avatar - Barrichello
9. 7. 2023 14:43
Re: Hlučných hatchbacků.....????
rozjezdy na křižovatce sou mizerný, nebot většina čumí do mobilu, neumí řadit u manuálu nebo sou to spořínci co se rozjíždí jak s hnojem, aby to moc nežralo.

Kdo neumí s manuálem, necht si koupí automat.
Avatar - xxc
9. 7. 2023 22:29
Re: Re: Hlučných hatchbacků.....????
Nepomôže, vždy tam bude nejaký reakčný čas. Aspoň pri tých bežných
Avatar - Barrichello
10. 7. 2023 10:02
Re: Re: Hlučných hatchbacků.....????
6-20x menší než když tam někdo neumí narvat dvojku a ještě mu to chcípne :-)
dodnes občas vidím při rozjezdech z křižovatky
Avatar - Emel
10. 7. 2023 15:03
Re: Re: Hlučných hatchbacků.....????
Proto máš na semaforu oranžové světlo, které po červené svítí současně s červenou a znamená připrav se. Pokud bys na tuhle "oranžovou" vjel do křižovatky, tak je to samozřejmě jízda na červenou s příslušnou dávkou věrnostních bodů ;-)
PS: já to chápu, EV dobře zrychluje tak je dobré si trošku zamachrovat... ale zase tolik bych to nehrotil
Avatar - xxc
10. 7. 2023 17:04
Re: Re: Re: Hlučných hatchbacků.....????
Áno, treba dávať pozor, aby fakt skočila zelená, lebo normálne auto sa vie pohnúť aj na oranžovú. Rovnako sa človek naučí dávať pozor aj na zelenú, lebo niekedy aj v prvých stotinách zelenej ešte vie byť v križovatke auto. Na semaforoch až taký problém nie je, horšie, keď sa treba rozhodnúť v zlomku sekundy a ísť.
Avatar - Mikesus
8. 7. 2023 20:59
Re: Hlučných hatchbacků.....????
Tadz ale byla diskuze hlavně o hluku venku, ne uvnitř. A hned se tu vyrojilo lidi, jak každý chce slyšet motor, ale ten zvuk je venku, ne uvnitř.
9. 7. 2023 13:46
Re: Hlučných hatchbacků.....????
Nerozumiem reči tvojho kmeňa. Pokiaľ chceš niečo povedať, použi zrozumiteľný jazyk.
Reálne je EV o niečo tichšie, ale medzi tým a bezhlučnosťou je trochu rozdiel, nemyslíš?
So zvyšujúcou sa rýchlosťou je rozdiel voči spaľovacím autám stále menší, až zanedbateľný. Naopak, vplyvom podstatne vyššej hmotnosti môže byť hluk od kolies vyšší.
Avatar - Mikesus
8. 7. 2023 14:11
Re: Hlučných hatchbacků.....????
S tím souhlas. Ale pak tu máme zbytečně generovaný hluk obtěžující okolí. Pokud někdo chce slyšet motor, může to mít uvnitř z repraku a neobtezovat okolí.
9. 7. 2023 19:04
Re: Hlučných hatchbacků.....????
Viac ma obťažujú motocykle so "športovými" tlmičmi resp. s viac či menej otvorenými výfukmi, ktoré sa u nás veselo preháňajú po cestách, ale cez rakúske hranice s nimi majitelia nikdy nezavítajú, lebo pred Rakúskom ten rešpekt, ktorý im doma chýba, pre zmenu majú. Ja by som im ani nebral techničáky, lebo tichý výfuk na takej motorke vydrží len do návratu z STK. Mali by im tie stroje konfiškovať a rovno šrotovať, vrátane vodičákov - som zvedavý, koľko by týchto bezohľadných magorov na našich cestách ostalo.
Avatar - Mikesus
10. 7. 2023 06:30
Re: Hlučných hatchbacků.....????
Je jedno co to je se "sportovnimi" výfuky. A přesně to hned nahoře v prvnim prispevku zmiňoval, že si to někdo ještě upravuje.
Avatar - Emel
9. 7. 2023 22:40
Re: Hlučných hatchbacků.....????
To je ale trošku trapárna.
Když má auto pěknej zvuk, gradující s otáčkama, já podle toho řadím... to je fajn, to jsou ty sportovní auta na který jsme zvyklý.
Když ale EV auto nemá ani ten zvuk, ani ten manuál, no tak bych to nechal tak. Pouštět si zvuk spalovacího motoru z repráčku a ještě si u toho třeba řadit převodovkou jak to myslím měl nějaký koncept od Opelu, jen aby to bylo jako dřív... ne, to bych nechtěl.
Avatar - Barrichello
9. 7. 2023 23:05
Re: Hlučných hatchbacků.....????
Jasně, syntetickej zvuk z repráčku si budu pouštět, neměl bych si u toho dělat ještě brum brum, zvuky převodovky a otvírání dveří?

Připomíná mi to jak si Kopta hrával na půdě na autobus.
To ale stejně jako on nemusím nikam jezdit a můžu si dělat brrrm brr a pouštět repráček doma na kavalci.
35 minuta https://www.ceskatelevize.cz/…213522161600010/

Repráčkový, zelený Pomatenci.....nic jiného.
7. 7. 2023 18:20
Re: Hlučných hatchbacků.....????
No jo Doníkovi to ještě nedošlo a opět mele své mantry ;-)
Avatar - pradeda777
8. 7. 2023 10:42
Re: Hlučných hatchbacků.....????
11 blbečků ...ach jo..... :-!
Edit, A tady zase 6 blbečků....ach jo....
Avatar - pradeda777
8. 7. 2023 10:42
Re: Hlučných hatchbacků.....????
123456
7. 7. 2023 16:28
hnus jeden zelenej
kto by ho chcel? :no:
Rozbalit vlákno
8
7. 7. 2023 18:37
Re: hnus jeden zelenej
Tak ale objektivne vzato to nevypada spatne. Kdyz uz EV tak proc ne tohle. Proti krapu jako ID3 je tohle lepsi a za lepsi prachy.
Avatar - xxc
7. 7. 2023 19:00
Re: hnus jeden zelenej
Praveze nie je lepsie, podla testov to jazdi horsie, je to hlucnejsie, nema to svetla. A vacsiu baterku este len pripravuju. Aspon, ze vykon to ma dobry.
7. 7. 2023 22:56
Re: hnus jeden zelenej
Podle nemeckych (medii) testu?

V nemeckych mediich porazi id.3 i TM3.
:D :D :D
Avatar - xxc
7. 7. 2023 23:54
Re: hnus jeden zelenej
slovenske testy hovorili nieco ine
8. 7. 2023 07:48
Re: hnus jeden zelenej
Veríš účelovej reklame?Aký máš dôvod veriť účelovej reklame?
8. 7. 2023 11:02
Krasny britsky zeleny vuz
Ne, nejen nemecke testy beru s rezervou.

Stejne jako treba mistni testy (drive nenavidenych) hybridu. Se spotrebami vycucanymi z prstu.

Dnes je na acz hejt predevsim EV, viz absurdni test Corsy.
Ale porad vidim lasku k dieselum...
Temer kazde motoristicke medium je hlasnou troubou (lokalnich fosilnich) automobilek, ktere prechod k EV boli.

Automobilky prijdou o velkou cast nakladu na servis, protoze na pohonu EV neni co spravovat ani udrzovat.
Ke vsemu vyrova EV je mnohem automatizovanejsi a konkurence (mj z Ciny bude vetsi).
Kdo z toho bude tezit?
Zakaznik.
Nikdy bych nerekl, ze si snad jednou budu moct dovolit auto se zrychleni za ctyri!!!
Parada.
Tohle MG4 je krome dojezdu a tankovani (a krome nemecky dalnice/okruhu...) lepsi nez 99% spalovaku snad ve vsem.
:yes: :yes: :yes:
9. 7. 2023 13:52
Re: Krasny britsky zeleny vuz
Áno, prechod k EV bolí, aj bude bolieť.
Prevádzka je podstatne menej komfortná - dlhá doba dobíjania (voči tankovaniu), výrazne kratší dojazd.
EV sú podstatne drahšie. V ideálnom prípade sa cenový rozdiel po stotisícoch km vráti. Ale je rozdiel platiť nejakú sumu vopred naraz, a rokmi po troškách na palive. Pre väčšinu ľudí určite.
A na záver mi vysvetli, prečo by mi malo robiť radosť, a mal by som chcieť auto kvôli akcelerácii na stovku za 4 sekundy, ke´d to nikdy nevyužijem a nechcem? Ty rád platíš za veci, ktoré nepotrebuješ a netúžiš po nich? Zvláštne.
7. 7. 2023 17:30
Číňan
Prostě nás má v pasti. Vše díky těm debilům, co fanaticky nutí elektromobilitu ve jménu ideologie Green Deal. Až v roce 2035 přestaneme definitivně vyrábět auta na fosilní paliva, Číňan nás ovládne. V Evropě budou jezdit totiž miliony čínských EV a již budou mít vytvořenu síť a zákazníky. Kdo soudný by si totiž teď nekoupil EV( pokud ho chce) za polovinu ceny od konkurence??? Jen blázen.Kvalita je totiž u MG stejna jak u evropských značek a EV Číňan fakt umí.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - rohYpnol
7. 7. 2023 17:41
Re: Číňan
Omyl. Číňan nás ovládne mnohem dřív.

Už dnes v podstatě nemáš důvod kupovat ani evropskou prémii pokud se bavíme v rovině EV. Jediným důvodem proč přemýšlet nad nečínskou produkcí je jen zázemí a dostupnost servisu.

Jenže EV jsou přece super spolehlivé a servis nepotřebuji jak nás eurohujeři vždy přesvědčují, ne? :-[]
Takže zbývají jen opravy po nehodách. A vzhledem k tomu že dnes skoro vše je totálka a nikdo nic nechce spravovat, tak ani to už není argument.
Avatar - rohYpnol
7. 7. 2023 17:42
Kde je ten náskok Tesly?
Tak nějak nevím, kde je ten náskok Tesly coby technologického leadera elektromobility :-[] :-[]

Ano, možná to bude ten volant, protože jistá skupina má pocit, že ideální tvar volantu je houslový klíč...
Rozbalit vlákno
5
7. 7. 2023 18:05
I VW se chytá, zvyšuje o level produktivitu
Vždyť ve Španělsku VW buduje továrnu na 3 miliony ID.2 small.
Tesla staví továrnu na 5 milionů aut v Mexicu.

Jenomže tady v diskuzi jsou přizdiborci, co tu o level vyšší produktivitu nevidí.
7. 7. 2023 21:28
Re: I VW se chytá, zvyšuje o level produktivitu
Schválně komu to bude chtít VW prodávat :-[] Jak známe elektrické modely od VW, tak iD2 nebude ani za 20, ani za 25, ale spíš tak za 30 tis eur. Miniauto oholené na kost s miniaturní baterkou, čili nic o co by měla jakákoliv rodina se svým rozpočtem zájem ;-) Další marná investice do něčeho, co lidi nechtějí…
Avatar - rohYpnol
7. 7. 2023 23:09
Re: I VW se chytá, zvyšuje o level produktivitu
Jistě. Když všude slyším tu úžasnou produktivitu tak EV nepochybně cenově spadnou tak že je budou rozdávat ke každému nákupu v Makru nad 1000€ :-[]
7. 7. 2023 18:39
Re: Kde je ten náskok Tesly?
Baterky ma Tesla porad technicky nejlepsi. Co na tom ze se nedaji recyklovat a musi se drtit v drticce a drt palit :D
7. 7. 2023 22:59
Re: Kde je ten náskok Tesly?
Kam na ty informace chodis???

Tesla bere zakladni baterky od Cinanu (CATL), pokud vim...

PS Naskok Tesly na Cinu skutecne moc velky neni, prave z duvodu vybornych cinskych baterek. Jestli jsi mel na mysli battery-pack, tak ok. :yes:
7. 7. 2023 23:09
Suma-sumárum
Je to čínske auo, takže ani náhodou.
Akcelerácia za 4 s - pri jej využívaní, ako dlho vydržia gumy, brzdy? Prípadne výplata, kým sa zaplatia všetky pokuty, nedajbože škody spôsobené opojením zo zrýchlenia?
A Ďalšia vec - aký hlupák písal titulok? Auto za milión nebude "levné", ani keby dávalo stovku za dve sekundy,
Celé je to nezmysel. Kopa čínskeho šrotu na kolesách. Dať milión za čínske auto, to už musí byť niekto značne postihnutý.
Rozbalit vlákno
7
8. 7. 2023 08:09
Re: Suma-sumárum
Počkej, přijde zdejší elektroskvadra a vysvětlí ti, jak je to super levný ;-) A sami jezdí tak maximálně sockou nebo olítanym hybridem…
Avatar - Mikesus
8. 7. 2023 09:13
Re: Suma-sumárum
Milion není drahé. To je dnes ušmudlaná octavka nebo karoq s 1.5tsi a trochou výbavy. Sockou jsem nejel ani nepamatuju, ojetá auta taky nekupuji. Olitanej hybrid je podle tebe co?
Avatar - Barrichello
8. 7. 2023 09:37
Re: Suma-sumárum
nebo za 1,1 mega 300 konová V6.
A za 1,5 mega 380 HP V8

Každýho boj, jakou jebku si koupí :-) :-) :-)
https://www.sauto.cz/…lenger/174206366
https://www.sauto.cz/…harger/186157397
8. 7. 2023 11:29
Re: Suma-sumárum
Obe tyhle auta MG4 vypraska jako psy.
:D :D :D
A bezhlucne.
:yes:

2022 Dodge Charger SXT 0-60 mph – 6.4 seconds
2022 Dodge Charger GT 0-60 mph – 6.9 seconds
2022 Dodge Charger RT 0-60 mph – 5.2 seconds
2022 Dodge Charger Scat Pack 0-60 mph – 4.3 seconds
2022 Dodge Charger Scat Pack Widebody 0-60 mph – 4.3 seconds
2022 Dodge Charger SRT Hellcat Redeye Widebody 0-60 mph – 3.5 seconds
2022 Dodge Charger Jailbreak 0-60 mph – 3.4 seconds

Abys pojezdil tohle MG4 potrebujes pres 2 mega za vojetinu, ty moulo.
https://www.sauto.cz/…harger/188611440
Avatar - Barrichello
8. 7. 2023 11:52
Re: Suma-sumárum
A ty auta zas vypráskaj Karoq a Oktávku za mega, o kterých byla řeč výše :-) :-) :-)
A sou natankovaný za 5 minut :-)

PS: většině normálních lidí zrychlení za 4,3 nebo 5,2 nebo i těch 6,4 bohatě stačí, stejně to není kde využít :-) A nemusíš hlídat dojezd na baterku a pak se plazit jak tydýt 40 už 20 metrů před začátkem obce, v který je mimochodem 50, jak ten Lojza s tou Teslou 3 :-)
Avatar - Emel
9. 7. 2023 22:43
Re: Suma-sumárum
Vypráská kde? To by asi chtělo trošku specifikovat disciplínu. Myslím, že třeba Yaris GR by na MG stačil ve většině myslitelných závodních disciplín.
9. 7. 2023 13:55
Re: Suma-sumárum
Za koľko ten milión zarobíš, keď to nie je drahé? Je úplne fuk, aké auto ti za milión ponúkajú. Pokiaľ na to nedokážeš zarobiť, môžu ti za milión dať hoci pozlátené Ferrari, aj tak bude drahé.
Avatar - Barrichello
8. 7. 2023 09:36
Červen
MG - 179 ks
DongFeng - 4 ks

1-6/2023
MG - 1027 ks
DongFeng - 24 ks
Maxus - 5 ks
Rozbalit vlákno
0
8. 7. 2023 11:32
VW ID.3 již za 15 400€
https://www.arenaev.com/…00-news-2075.php

Ceny EV padají jako u elektroniky.
Není divu, že se v Číně EV tak dobře prodávají, když je ID.3 za 365 000 Kč.
Rozbalit vlákno
9
8. 7. 2023 11:36
Re: VW ID.3 již za 15 400€
Je to tak.
Uz aby zrusili dotace v Nemecku.
Pak tu pujdou ceny EV jeste o dalsich 100 tisic Kc dolu.

Ja koukal ted na Teslu a je tam TM3 long range novy za 1.1M! :-O

Uprimne nechapu, k cemu bych si mel kupovat V8, kdyz EV za polovicni cenu je ve vetsine dynamickych (pouzitelnych) parametru objektivne lepsi.

Bye bye american muscle car :-!
Welcome TM3, MG4, Taycan, i4....

PS Ameriky se vzdy holedbaly brutalnim zrychlenim. Ale najednou je nejpodstatnejsi vlastnosti hluk motoru. Doporucuju poridit starou Jawu 250 a sundat vyfuk. Udela to jeste vic "parady" nez hellcat.
:D
Avatar - Barrichello
8. 7. 2023 11:58
Re: VW ID.3 již za 15 400€
Tak určitě, taky sou ty čínský EV ludry stejně pohodlný, prostorný a servis a diagnostiku si uděláš na to doma.

Protože já jo :-) A to včetně kodování :-)
Takže když ztratím klíček, koupím si ho za 1500 na ebay a za 4 minuty si ho nakoduju, nemusím valit do VW, aby mi tami prodali + nakodovali klíček za 8500 Kč :-)

A vo vo vo tom to jeeeeeeeeeeee. Zdraví Milan Pitkin :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
8. 7. 2023 12:01
Re: VW ID.3 již za 15 400€
Třetí bonus, aktuální spotřeba 13,6. LPG za 14,00 Kč/1dm3
U ono je za to 5,3 L benzín, u kamarádů karteláků z omv, shell, mol, atd 5,0. Za to jezdí Fabie :-) :-)

Takže 190 Kč na 100 km, tedy 1,90 na 1 km. Šílený náklady jezdit s V8 :-) :-) :-) :-) :-)

V8 za náklady tříválcový zdechliny nebo sazometovýho R4 :-)
8. 7. 2023 12:54
Re: VW ID.3 již za 15 400€
Nikoho tu tvy auta na propan-butan nezajimaji.
Uz vubec ne v diskuzi pod EV.
Jsou pomaly a provoz je drahy.
Ty smoulo.
MG4 poridis levnejs, jezdi levnejs a zrychluje lip.
A navic je bezemisni.
:-!

https://oenergetice.cz/…cela-zkolabovaly
"Vůbec nejníže ceny v neděli poklesly pro hodinu mezi 2. a 3. odpoledne, kdy v Německu a několika propojených trzích, včetně Nizozemska, Rakouska, Maďarska, Slovinska či Chorvatska, dosáhly hodnoty -500 EUR/MWh."
Takze takhle si nabijes sve EV a jeste DOSTANES 20Eur. :D

Game Over
Avatar - Barrichello
8. 7. 2023 13:15
Re: VW ID.3 již za 15 400€
Tak určitě. Za dobu co jezdím na LPG sem ušetřil oproti benzínu 130 000 Kč. Takže mě to hodně zajímá :-)

Za mega si koupím milion aut zajímavějších jak EV čínan.

1,90 na kilák je drahý. Hele kolik stojí kilák s Teslou S při nabití doma za 6,80 Kw resp. na nabíjčce venku za ceny 9-14 Kč?
:-) :-) :-) :-)

Ne , nenabiješ si nic. Nabiješ si za 6,80+ , za kolik má 97% lidí fixovaný kilowatt u distributorů :-) Protože levněji to nikdo nenabízel a spotovky taky skoro nikdo loni na podzim nenabízel, kdy lidem končili smlouvy :-)
8. 7. 2023 14:12
Re: VW ID.3 již za 15 400€
Moulo.

https://www.cez.cz/cs/prejdeteknam?…
Tady máš kwh za 4,80Kč. Třeba.
Tesla Supercharger je pod 10Kč kwh.
A mám zmiňovat vlastní soláry??
Ty si doma LPG nevyrobíš...

Zajeď si na ONO pro propan-butan a neotravuj v diskuzích o něčem, o čem víš kulový.

PS Já třeba žádnou fixaci nemám. A můžu si zvolit co chci.
Avatar - Barrichello
8. 7. 2023 20:30
Re: VW ID.3 již za 15 400€
Soláry v zimě nic nedávaj, co tam dál, prolhanej pohádkáři placenej Čínou?
navíc neustále přibývaj tyto případy
https://tn.nova.cz/…odborne-zapojena

Za kolik je aktuální kilowatka nikoho nezajímá (5,
40 + distribuce je stále přes 6 kč za 1 rok fixace), když musel v říjnu podepsat fixaci na 1-2 roky za 6,80.

Nic jiného v nabídce nebylo :-)
9. 7. 2023 20:40
Re: VW ID.3 již za 15 400€
"Soláry v zimě nic nedávaj"
Neklam. Majú síce len 20-30% výkon, ale majú.
Avatar - Barrichello
9. 7. 2023 22:49
Re: VW ID.3 již za 15 400€
skoro nic. Spokojen? :-)
Avatar - speedfred
8. 7. 2023 14:51
Ako na koncerte rockovej kapely
Najprv novinky (nové argumenty oboch strán) a potom staré hity (lpg, green deal, dízlgejt, V8, manuál, Tesla).
A také tu boli dobré diskusie.
Rozbalit vlákno
2
9. 7. 2023 09:10
Re: Ako na koncerte rockovej kapely
No, klidne se zapoj.
Co rikas tomu zrychleni?

U Tesly tomu driv rikali vystizne:
ludicrous [ˈluːdɪkrəs]
(naprosto) směšný, absurdní
:D
Avatar - speedfred
9. 7. 2023 11:25
Re: Ako na koncerte rockovej kapely
...ale áno, zrýchlenie veľmi dobré.
Chcelo by to skúsiť ako je to auto naladené ako celok, možno by prekvapilo.U povedzme HH nie je všetko len zrychlenie.
Ja sa EV nebránim a na nejaku zábavu či cestu do práce by to mohlo aj stačit. 1M Kč není málo a na obyč použivanie stále dosť peňazí. Tam by to mohli poriešiť slabšie verzie MG.a
Pre mňa to ale zatial není keď HB tak jedine 3dv a momentálne už mám povedzme nakúpené nejaké tie autá aj s emóciami.