Ale my máme zcela dostatečnou akceleraci!!! :-[]:-[]:-[] V Rakousku jsem si hezky podal Teslu :-) Chlapec byl dost překvapený, snažil se mne dojet ale nějak se mu to nepovedlo :-)
Kdybys vylez ze své elektroulity, zjistil bys s překvapením že jsou dostupné i velmi výkonné spalováky a dokonce i tebou nenáviděné diesely :-)
Asi Mazdu nebudeš mít moc rád, což? :-[]:-[]:-[]
Tesla se normalne (svizne) rozjizdela, ale win si myslel, ze zavodi.
Netusil, ze jela na pul plynu. A nejaky dieselovy cmoudik (ktery jiste neplni EU7) je ji ukradeny. :D:D:D
Já tuhle předjel před začátkem venice Lojzu v Tesle 3, co se tam plazil 39 (k ceduli tak ještě 15 metrů) a za ním další 4 vymaštěnci co ho nebyli schopni předjet. Tak sem jich vzal rovnou všech 5 no.
39 na 90 fakt nejezdím, SORRY JAKO.
A jestli měl pán vybitý baterky, má to odstavit v příkopu a neblokovat ostatní.
Od auta se stovkou pod 4s by člověk možná čekal víc, nebo od konkurenta HH... ale vyloženě omezující to není a za ty peníze je člověk na drobné pihy na kráse připravený, něco za něco. Holt se potvrzuje to, že ty výkonné varianty jsou u EV relativně nejzajímavější, protože ty kW navíc už tolik nestojí.
Vis, normalni elektromobilista z toho zadny nervy nema... Bo rozdil je de facto jen v dobe zastavky. Pro normalni lidi neni rozdil v radu jednotek max par desitek minut podstatny.
Jen petro/diesel-fil (EV hejter...) si mysli, ze elektromobilista ma stres.
Jizda s EV je ale naopak mnohem klidnejsi, uvolnenejsi a pohodovejsi. :yes:
EU automobilky utapely penize a vyvojovy kapacity v dyzlech a ted nemaj cim konkurovat
jestli se rychle nevzpamatujou, tak to budou mit tezky
a cim driv se po EV zacne ohlizet i windiesel a arese, cim driv i oni shodej svuj chrocht ze skaly, tim to budou mit tezsi
ted plati dvojnasob - kdo chvili stal, stoji opodal
automobilka, ktera svoji firemni strategii zalozila na dyzlech, mozna uz za 5 roku nebude mit co prodavat
Krome tvyho titulku :yes:
Ja s tim designem totiz problem nemam.
Evropsky automobilky se uz probraly.
Treba VW diky Diessovi. Pozde, ale prece.
Windiesel se probere, az kdyz bude mit EV s dvakrat lepsi dynamikou (polovicnim zrychlenim) za stejny penize.
Vlastne ne, neprobere. Protoze to uz je tohle MG4. A nejaka sebereflexe techto bludařů (timto zdravim i ballika, arese, rohypnola atd.) neni na obzoru...
PS K autu se zrychlenim za 4 je tenhle design top. :yes:
Done, nehul tolik. Až se jednou probereš ty, bude to na mašli, s tvým přístupem :-):-)
Nevím jestli sis nevšiml, už jezdím s elektrikou, ale hlavní slovo má poctivý řadový šestiválec, výkonově s 254 koníky zcela dostatečný :-) Čas od času jedu i 5 km na elektriku, na to mi stačí MHEV a ty tvoje full elektrozkraty nepotřebuji.
Ale proč to vlastně píšu, s elektrofanatikem se diskutovat nedá.
Mild hybrid je jen rozšířený start/stop. To není elektrika. To uz bys mohl říct, te elektrikou jezdíš od autoškoly, protoze tam byla 12V baterka v autě.
Nechcem EV s výkonom pol megawattu, so zrýchlením na stovku za 4 sekundy alebo menej, s ovládaním cez tablet a reálnym dojazdom 300 km. Nechcem EV za ceu 40-70 tisíc, alebo dokonca viac (Tesla, Volkswagen, Mercedes, atď...), ani čínskyEV za milión.
Chcem EV s dojazdom 500 km, akceleráciou za 10 sekúnd, za cenu okolo 20 tisíc €. Aké mám možnosti? odpoviem si sám - od tejto méty sme ešte ďaleko. EV budú ešte dlho pre bohatých hračkou a pre väčšinu ostatných nedosiahnuteľným luxusom.
MG4 Electric
125 kW / 170 k 51 kWh RWD 779 960 Kč - skladem v Čechách není...
150 kW / 204 k 64 kWh RWD 884 960 Kč - skladem v Čechách není...
Takže rozdíl u aut, co můžeš mít hned:
G8 1.0TSI 81kW - 209tis Kč / 314tis Kč
G8 1,5 TSI 96kW - 180tis Kč / 285 tis Kč
G8 1.5 TSI 110kW - 170tis Kč / 275tis Kč
Až nemám zrovna G8 v lásce, pořád dostaneš kvalitněji vyrobené a lepší auto od renomovaného výrobce s výrazně lepšími užitnými vlastnostmi a ušetříš hodně peněz ;-)
Golf krásné 34.místo, z 37. Horší jen octavia, Aclasse a A3. Takze ten renomovaný výrobce dokáže vyrobit 4 z 5 nejporuchovejsich aut v C segmentu.
A ma ten golf ve výbavě aspoň volant. Kdyz projdu sériovou výbavu, nějak tam chybí v seznamu. Aspon že dostanu palubní literaturu. Takovej holobyt se nedivím, že nikdo nechce i s tou slevou.
A kde jsem psal, že mám nebo trpim na migrénu? :-[]:-[]
Problém chápat text? Psal jsem, že je lepší být znuděn než s migrenou. To uz 5 slov je moc na pochopeni? Věděl jsem, že nejeden trouba se najde.
Kdyz dojdou argumenty, zkusíš osobní útoky? Typické chování lidského odpadu. Ty k nim patříš?
Věcnou diskuzi odpad neumí, kdyz dostane neprustrelna fakta.
Ani ne, osobní útoky nemusim taky, ale ty tu vysiluješ z migrénou ze zvuku motoru ;-) Přijde mi, jako by si poslední dobou trochu na té elektrice ujížděl a ztratil soudnost… Btw asi si nemusíme povídat o tom, že VW je kvalitnější a renomovanější značka než čínské MG ;-)
Skladovky jsem hledal, ale v česku nejsou ;-) Tj MG4 el. mít hned nemůžeš... Jasně, ceník je o 50tis výše, ale za ten nikdo nekupuje. MG dolu u elektriky podle mě nepůjde ;-) A i kdyby, ten G8 s 1.5TSI, jedno jaký výkon, je pořád lepší auto :yes:
Jen by bylo fajn prestat tu psat sva dogmata o "lepsich" autech.
Nikoho nepresvedcuju.
Bavim se vecne.
Golf je lepsi v dojezdu a rychlosti tankovani.
MG4 je lepsi v emisich atd.
Kazdy ma priority jinde.
Golf je pro TEBE lepsim autem.
Jen nepis, ze je to lepsi auto. ;-);-)
Pro me je (temer) kazde auto s vyfukem samozrejme horsi nez to bez vyfuku. ;-)
Tohle MG splni EU7 s prstem v nose.
I u mini aut je to pry problem. :D
Je to čínske auto - už to stačí, aby som oň nemal nemal záujem. Nie, nechcem čínske auto.
Rozdiel oproti Golfu? Čo sem pletieš Golf? Volkswageny sú už tradične predražené, pre mňa nesympatické a nezaujímavé. Cenový rozdiel voči Golfu je úplne irelevantný.Cenový rozdiel voči čomukoľvek je irelevantný, písal som o cenách EV ako takých, že majú skrátka ustrelený dekel.
Rýchle nabíjanie je fajn, ale bude mi prd platné, že nabijem za hodinu, keď budem čakať hodinu-dve na uvoľnenie nabíjacieho stojana. Čo je pri našich tradičných dovolenkách južným smerom, pri zvyšujúcom sa podiele EV na crestách docela možné.
A sorry, auto, ktoré síce len 2-3x do roka, ale predsa len potrebujem na dlhšie trasy, tie dlhšie trasy proste zvládať proste musí. Bez kompromisov.
Nazdar vesnickej Lojzíku, ty tu ještě oxiduješ se svými zelenými neomarxistickými bláboly? Proč nejsi na dovolený v Ohnový zemi užívat vzoušek a ticho? :-)
Z pohledu zákazníka nevím o čem mluvíš.
"cim driv i oni shodej svuj chrocht ze skaly, tim to budou mit tezsi" jsi asi popletl, ale ani obráceně mi to moc smysl nedává.
Protoze si Evropa sama nahazela klacky pod nohy. Je to chyba bruselskych soudruhu. Nemuseli zakazovat spalovaky. Naftovy a benzinovy auta umime, tak proc si je nevyrabet?
A zadny spalovaci auto nebude plnit limity po dvaceti letech.
Dokonce aktualni normy pozaduji jen deset??
A EU7 se planuje 16 let?
Nevim, presne si cisla nepamatuju.
Kazdopadne napr. dnesni krasna cista dieselova Mazda... , bude po dvaceti letech opet jedomet. :no::no::no:
To je pravda. O euro6 se tvrdilo, že to nejde. Kdyz propukla dieselgate, najednou to lusknutim prstu šlo v pohodě. Pak přišlo RDE a zase, že to nejde. No a během pár měsíců to šlo. Teď se křičí kvůli euro7, že to nejde a zase je problém jen u dieselu. U benzinu nic takového nikdo neříká. Takze jsme pořád v tom samém, diesely se tu umí vyrobit, ale ty které plní splnitelné emise, bohužel ne.
Přesně tak. Ty limity jsou tak nesmylný v případě EURO7, že není problém u naftových motorů, ale u všech. Včetně malých benzínových. To je taky ten důvod, proč se proti tomu automobilky bouří. Normy totiž vymýšlejí technicky nevzdělaní lidé a pak podle toho dost často vypadají.
Problém s Euro7 je myslím i u benzínu. Ty původní návrhy byly plné frází typu "za všech okolností" a tak, nevím, jaká je teď pracovní varianta.
Nevím no, mně osobně je to asi ve finále jedno, jenom.. s vozovým parkem starým 15+ let bych asi klidně podporoval auta typu Fabia / Sandero s Euro 6d, pokud se tím ze silnic dostanou nějaké staré popelnice.
Euro 6 jsme myslím už probírali, tam nikdo nic netvrdil, tam se mělo za to, že všichni plní a všechno je v pořádku, i když o všeobecném "ohýbání" norem zejména měření spotřeby se vědělo... dokud to v USA nenarazilo na kámen.
Skutečně? To jsem si nějak nevšiml. A ona současná naftová auta neplní emisní limity? Nevím kupříkladu, že by 2,0 TDI EVO měl nějaký problém s emisema.
„Očekáváme, že tímto oslovíme zákazníky, kteří hledají výkonnou alternativu, jenž bude protikladem tradičních hlučných hatchbacků.
Blbečci....právě proto si takové výkonné HB lidi kupují. Aby byly trochu slyšet....i výfuky kvůli tomu mění....a vy blbečci budete tady cosi plácat o hlučných HB....běžte a vrazte hlavou do zdi.... :-[]:-[]:-[]
Migrénou? Z čeho jako? Ze zvuku motoru? Jako vážně? :-[] Tvl nech se někde hospitalizovat, je to s tebou vážný... No tak nějak ty tvoje poslední příspěvky s migrénou dohromady pasují :yes:
Tobě normálně dneska praskne žilka, koukám ;-) Neměl by si tu svou 2,5 atmo z auta vykuchat, když ti ten motor tak vadí. Že už nemáš elektro? Já se ti divím,,. :-[]
Ja jsem v klidu. Chování lidského odpadu mne nerozhazi.
Bez argumentu pokus o osobní útoky, tleskám odvaze, že ukazuješ do které skupiny obyvatel patříš.
Možná pokud pochopíš co jsem psal a na co jsem reagoval. Ale to je už asi moc složité, co?
Ty jsi imbecil. Nevím jakou migrénu bych měl mít z TSI motoru, který není do určitých otáček vůbec slyšet :D A ostatní motory jiných automobilek jsou na tom obdobně. Jejich motory jsou naprosto tiché do doby než je fakt vyženeš do otáček.
A pořád se ty koncerty pořádaj, zrovna tady u mě jeden duní.
Zajímavý co.
Já být na tvém místě - BYCH to všechno zakázal, SOUDRUHU!!! Co ty na to? Už píšeš petici?
Ale já bych chtěl, abys to lidem, který přijdou o práci zaplatil, tj pokud máš roční náklady 1,5 mega, bude holt mít roční náklady 3,7-7 mega. Zadotuješ toníka, co dělal zvukaře a bude na podpoře. Bereš? Nemáš na to? Máš smůlu.
Jak se ti to líbí, neobolševiku, neustále něco lidem zakazující a omezující osobní svobody?Nikde v zákoně není zakázán zvuk motoru, stejně jako ty koncerty, hluk od tramvají, vlaků atd
To dělali jenom stalinistický bolševici, kteří rozhodovoli o tom co je správné. Jen ONI - STRANA. Poznáváš se v tom? :-):-):-)
Je už konečně potřeba nazývat bolševiky pravými jmény, tyto trotly, schovající se za aktivisty a liberály. Jste jenom neostalinstičtí bolševici. NIC VIC!!!
90% lidí žádnej hluk motoru nevadí a kdo bydlí u sinici nejvíce slyší hluk od pneumatik :-) Ne motor.
A když tolik chceš zlepšit kvalitu života lidem, začni u paneláků, litobetonáků a starejch 2-4 podlažních baráků.
Kde lidi musí poslouchat kravál od neohleduplných sousedů, hádky, řev, nevychované a nevychované dětičky, party ukrajinců a vietnamců, kterých bydlí 8 v jednom bytě, dětičky, který jezdí na odrážedle v 23:20 večer, kuřáky co hulí na záchodech a balkonech a musí to dýchat nekuřáci, rekonstrukce bytů, vrtání, mlácení, řezání trvající třeba půl roku a další lahůdky.
Co kdybys daroval dejme tomu 40-70 mega na občansko srávní řízení, změn u legislativy, právní služby pro nízkopříjmové, trpící obyvatele těchto špeluněk?
Co ty na to soudruhu? Když tak bojuješ za lidská práva na klid.A čistej vzdoušek. Tam trpí miliony lidí, nebot nemaj kam jít. Na barák v hodnotě 8-19 mega dneska moc lidí nemá, při průměrné výplatě je to UTOPIE :-)
Vtipné jak tu trotlové brečí, že je všem nuceno EV, ze tim jsou potlacovana jejich prava na mobilitu, ale sami mají právo obtěžovat okolí zbytečným hlukem a ničit jim zdraví a ostatní to musí tolerovat. Všichni v okolí jim musí ustoupit, ale oni sami nesmí být omezováni. Co mi to připomíná za neprizpusobivou menšinu?
Bomba argument pro EV fanatiky trávící svůj život v koloně pod Muzeem a nabíjením.
V normálním autě pří normální rychlosti neslyšíš motor, ale hluk od podvozku a obtékání vzduchu.
Normální člověk nepotřebuje někomu ukazovat 0-100 za 4 na semaforech. Normální člověk se normálně rozjede a pak normálně jede. A jede kdy chce a kam chce, nebo potřebuje a nemusí řešit jestli tam dojede a kde to nechá nabíjet a kam bude muset pěšky, když v cíli není nabíječka.
EV ať si užije někdo, kdo nabíjí doma a jezdí jen pár km okolo komína a po městě.
Já mu to neberu a on ať mi to společně s politiky nenutí.
Presne tak, niekedy je potrebne zrychlit rychlo a okamzite, nemusi to prave byt za 4s na 100vku. Presne aj to je normalne, nie cakat na nejaky vykon motora a prevodovku :-)
Ne, s touhle logikou se zacneme poradne rozjizdet na semaforech.
Ne ze tam stojis a kdyz padne zelena, zacnes saltovat za jedna. A kdyz se zacnes rozjizdet ty, tak teprve zacne saltovat ten za tebou atd.
Jestli se ti tohle nedeje, tak asi bydlis v Nemecku, kde lidi na semaforu stoji na spojce pripraveni se ihned rozjet.
Takže ty chceš pomocí brutálně zrychlujících EV řešit přiblblost, nepozornost a neschopnost některých individuí se normálně rozjet? A co ti přiblblíci, co si pletou plyn s brzdou? To bude řiť až to někdo z nich narve 0-zeď, nebo 0-auto před ním, nebo nedej bože 0-dítě na parkovišti za 0,9 sekundy.
Kde bydlím je zcela irelevantní. Volů nejen za volantem je všude přebytek a EV tento trend nezmění. A už vůbec ne mimo Prahu a spol. K čemu mi je raketové zrychlení v Horních Mísečkách, nebo Dolních Věstonicích?
Já dřív, jako každý normální běloch, řadil 1 včas, protože sleduju provoz a nečumím do mobilu, nebo stupidních infotainmentů. A dnes už za mne řadí automat a já šlapu na plyn když to uznám za vhodné, ne až ostatní zmizí. Dokonce když občas omylem zapomenu vypnout prudící kurwítko S&S, tak motor naskočí ihned, jakmile se auto přede mnou pohne o 1cm.
Každopádně opět debata o howně. Plynulost provozu neovlivní zrychlení vozu, ani polití, poblití, podělaní spolujezdci. Zkus povozit starší, citlivější, nebo nedej bože těhotnou ženu a dávej 0-100 za 4s. Moc ti poděkuje. Cestou rozházej nákup v kufru a další věci po autě a až to bude všechno lítat kolem a všichni budou zeblití a pneumatiky orvaný, honem šup na nabíječku.
A nezapomeň zakázat autobusy a nákladní auta a jinou techniku, protože jejich rozjezdy, to je na kriminál. 0-100 za 25s a nebo taky nikdy... ...to nechceš.
Jeden priklad z Hornich Mistecek. Vyjazd z vedlajsej cesty na hlavnu za zatackou. S normanlym autom pozriem jednu stranu, druhu, nic nejde pokial vidim, dam akcelerator a som na ceste. So spalovacim pozriem jednu stranu, druhu, nic nejde, dam plyn, motor sa zacne rozbiehat, pomaly zacne preklzovat hydromenic a auto sa zacne rozbiehat. Vtedy sa vyruti auto zo zakruty, minimalne sa zlakne, mozno ide aj trochu na brzdy. Nic vazne sa nestane, len je to zbytocne neprijemne a ked je duchom slabsi ten vodic, tak aj ponadava. Potom dalej v Dolnich Vestonicich stretnem cyklistu. Prerusovana ciara, s normalnym autom dam smerovku, bzzzm a v sekunde som pred nim s bezpecnym odstupom. So spalovacim autom dam smerovku, dam plyn, auto vytoci motor, podradi, cakam cakam a ked sa konecne rozbehne, objavi sa auto v protismere. Cyklistu nakoniec obehnem aj tak, len tesnejsie a v strese. Tak treba ake auto je lepsie pre normalneho cloveka?
Bože to je zase snůška keců...
V podstatě je to posledních 50 let na silnicích jen samej kolaps. Ale jakmile budou všechno elektrokřápy, nastane obecné blaho, klid a nirvana.
Normální člověk umí se svým autem jezdit. Dementní lama to nebude umět ani s EV.
Ved nehovorim, ze nevie jazdit, ale fyziku neoklame. To su tie stare mudrosti, ako dat kickdown na automate a poriadne podradit, ked chce clovek obiehat :-) A naco? Dam akcelerator a idem.
Když máš dostatek kW a Nm, tak většinou jezdíš na čtvrt, nebo půl plynu, nebo ještě méně.
Akcelerovat potřebuješ sice skoro pořád, ale nepotřebuješ při tom pálit gumy... ty diagnózo.
To jezdcům sedlajícím tríválce a turbotraktory nevysvětlíš.
Mě Charger zrychluje do kopce a má tam ve 130 km/h 2300 otáček :-):-):-):-):-)
Holt objem ničím nenahradíš.
Nevím naco bych mačkal plynovej pedál do podlahy když chci předjět na okresce šneka co jede 70. Na to mi stačí sotva půlka plynu, ta V8 to dá s prstem v nose.
rozjezdy na křižovatce sou mizerný, nebot většina čumí do mobilu, neumí řadit u manuálu nebo sou to spořínci co se rozjíždí jak s hnojem, aby to moc nežralo.
Proto máš na semaforu oranžové světlo, které po červené svítí současně s červenou a znamená připrav se. Pokud bys na tuhle "oranžovou" vjel do křižovatky, tak je to samozřejmě jízda na červenou s příslušnou dávkou věrnostních bodů ;-)
PS: já to chápu, EV dobře zrychluje tak je dobré si trošku zamachrovat... ale zase tolik bych to nehrotil
Áno, treba dávať pozor, aby fakt skočila zelená, lebo normálne auto sa vie pohnúť aj na oranžovú. Rovnako sa človek naučí dávať pozor aj na zelenú, lebo niekedy aj v prvých stotinách zelenej ešte vie byť v križovatke auto. Na semaforoch až taký problém nie je, horšie, keď sa treba rozhodnúť v zlomku sekundy a ísť.
Nerozumiem reči tvojho kmeňa. Pokiaľ chceš niečo povedať, použi zrozumiteľný jazyk.
Reálne je EV o niečo tichšie, ale medzi tým a bezhlučnosťou je trochu rozdiel, nemyslíš?
So zvyšujúcou sa rýchlosťou je rozdiel voči spaľovacím autám stále menší, až zanedbateľný. Naopak, vplyvom podstatne vyššej hmotnosti môže byť hluk od kolies vyšší.
S tím souhlas. Ale pak tu máme zbytečně generovaný hluk obtěžující okolí. Pokud někdo chce slyšet motor, může to mít uvnitř z repraku a neobtezovat okolí.
Viac ma obťažujú motocykle so "športovými" tlmičmi resp. s viac či menej otvorenými výfukmi, ktoré sa u nás veselo preháňajú po cestách, ale cez rakúske hranice s nimi majitelia nikdy nezavítajú, lebo pred Rakúskom ten rešpekt, ktorý im doma chýba, pre zmenu majú. Ja by som im ani nebral techničáky, lebo tichý výfuk na takej motorke vydrží len do návratu z STK. Mali by im tie stroje konfiškovať a rovno šrotovať, vrátane vodičákov - som zvedavý, koľko by týchto bezohľadných magorov na našich cestách ostalo.
To je ale trošku trapárna.
Když má auto pěknej zvuk, gradující s otáčkama, já podle toho řadím... to je fajn, to jsou ty sportovní auta na který jsme zvyklý.
Když ale EV auto nemá ani ten zvuk, ani ten manuál, no tak bych to nechal tak. Pouštět si zvuk spalovacího motoru z repráčku a ještě si u toho třeba řadit převodovkou jak to myslím měl nějaký koncept od Opelu, jen aby to bylo jako dřív... ne, to bych nechtěl.
Jasně, syntetickej zvuk z repráčku si budu pouštět, neměl bych si u toho dělat ještě brum brum, zvuky převodovky a otvírání dveří?
Připomíná mi to jak si Kopta hrával na půdě na autobus.
To ale stejně jako on nemusím nikam jezdit a můžu si dělat brrrm brr a pouštět repráček doma na kavalci.
35 minuta https://www.ceskatelevize.cz/…213522161600010/
Praveze nie je lepsie, podla testov to jazdi horsie, je to hlucnejsie, nema to svetla. A vacsiu baterku este len pripravuju. Aspon, ze vykon to ma dobry.
Stejne jako treba mistni testy (drive nenavidenych) hybridu. Se spotrebami vycucanymi z prstu.
Dnes je na acz hejt predevsim EV, viz absurdni test Corsy.
Ale porad vidim lasku k dieselum...
Temer kazde motoristicke medium je hlasnou troubou (lokalnich fosilnich) automobilek, ktere prechod k EV boli.
Automobilky prijdou o velkou cast nakladu na servis, protoze na pohonu EV neni co spravovat ani udrzovat.
Ke vsemu vyrova EV je mnohem automatizovanejsi a konkurence (mj z Ciny bude vetsi).
Kdo z toho bude tezit?
Zakaznik.
Nikdy bych nerekl, ze si snad jednou budu moct dovolit auto se zrychleni za ctyri!!!
Parada.
Tohle MG4 je krome dojezdu a tankovani (a krome nemecky dalnice/okruhu...) lepsi nez 99% spalovaku snad ve vsem. :yes::yes::yes:
Áno, prechod k EV bolí, aj bude bolieť.
Prevádzka je podstatne menej komfortná - dlhá doba dobíjania (voči tankovaniu), výrazne kratší dojazd.
EV sú podstatne drahšie. V ideálnom prípade sa cenový rozdiel po stotisícoch km vráti. Ale je rozdiel platiť nejakú sumu vopred naraz, a rokmi po troškách na palive. Pre väčšinu ľudí určite.
A na záver mi vysvetli, prečo by mi malo robiť radosť, a mal by som chcieť auto kvôli akcelerácii na stovku za 4 sekundy, ke´d to nikdy nevyužijem a nechcem? Ty rád platíš za veci, ktoré nepotrebuješ a netúžiš po nich? Zvláštne.
Prostě nás má v pasti. Vše díky těm debilům, co fanaticky nutí elektromobilitu ve jménu ideologie Green Deal. Až v roce 2035 přestaneme definitivně vyrábět auta na fosilní paliva, Číňan nás ovládne. V Evropě budou jezdit totiž miliony čínských EV a již budou mít vytvořenu síť a zákazníky. Kdo soudný by si totiž teď nekoupil EV( pokud ho chce) za polovinu ceny od konkurence??? Jen blázen.Kvalita je totiž u MG stejna jak u evropských značek a EV Číňan fakt umí.
Už dnes v podstatě nemáš důvod kupovat ani evropskou prémii pokud se bavíme v rovině EV. Jediným důvodem proč přemýšlet nad nečínskou produkcí je jen zázemí a dostupnost servisu.
Jenže EV jsou přece super spolehlivé a servis nepotřebuji jak nás eurohujeři vždy přesvědčují, ne? :-[]
Takže zbývají jen opravy po nehodách. A vzhledem k tomu že dnes skoro vše je totálka a nikdo nic nechce spravovat, tak ani to už není argument.
Schválně komu to bude chtít VW prodávat :-[] Jak známe elektrické modely od VW, tak iD2 nebude ani za 20, ani za 25, ale spíš tak za 30 tis eur. Miniauto oholené na kost s miniaturní baterkou, čili nic o co by měla jakákoliv rodina se svým rozpočtem zájem ;-) Další marná investice do něčeho, co lidi nechtějí…
Je to čínske auo, takže ani náhodou.
Akcelerácia za 4 s - pri jej využívaní, ako dlho vydržia gumy, brzdy? Prípadne výplata, kým sa zaplatia všetky pokuty, nedajbože škody spôsobené opojením zo zrýchlenia?
A Ďalšia vec - aký hlupák písal titulok? Auto za milión nebude "levné", ani keby dávalo stovku za dve sekundy,
Celé je to nezmysel. Kopa čínskeho šrotu na kolesách. Dať milión za čínske auto, to už musí byť niekto značne postihnutý.
Milion není drahé. To je dnes ušmudlaná octavka nebo karoq s 1.5tsi a trochou výbavy. Sockou jsem nejel ani nepamatuju, ojetá auta taky nekupuji. Olitanej hybrid je podle tebe co?
A ty auta zas vypráskaj Karoq a Oktávku za mega, o kterých byla řeč výše :-):-):-)
A sou natankovaný za 5 minut :-)
PS: většině normálních lidí zrychlení za 4,3 nebo 5,2 nebo i těch 6,4 bohatě stačí, stejně to není kde využít :-) A nemusíš hlídat dojezd na baterku a pak se plazit jak tydýt 40 už 20 metrů před začátkem obce, v který je mimochodem 50, jak ten Lojza s tou Teslou 3 :-)
Za koľko ten milión zarobíš, keď to nie je drahé? Je úplne fuk, aké auto ti za milión ponúkajú. Pokiaľ na to nedokážeš zarobiť, môžu ti za milión dať hoci pozlátené Ferrari, aj tak bude drahé.
Je to tak.
Uz aby zrusili dotace v Nemecku.
Pak tu pujdou ceny EV jeste o dalsich 100 tisic Kc dolu.
Ja koukal ted na Teslu a je tam TM3 long range novy za 1.1M! :-O
Uprimne nechapu, k cemu bych si mel kupovat V8, kdyz EV za polovicni cenu je ve vetsine dynamickych (pouzitelnych) parametru objektivne lepsi.
Bye bye american muscle car :-!
Welcome TM3, MG4, Taycan, i4....
PS Ameriky se vzdy holedbaly brutalnim zrychlenim. Ale najednou je nejpodstatnejsi vlastnosti hluk motoru. Doporucuju poridit starou Jawu 250 a sundat vyfuk. Udela to jeste vic "parady" nez hellcat. :D
Tak určitě, taky sou ty čínský EV ludry stejně pohodlný, prostorný a servis a diagnostiku si uděláš na to doma.
Protože já jo :-) A to včetně kodování :-)
Takže když ztratím klíček, koupím si ho za 1500 na ebay a za 4 minuty si ho nakoduju, nemusím valit do VW, aby mi tami prodali + nakodovali klíček za 8500 Kč :-)
A vo vo vo tom to jeeeeeeeeeeee. Zdraví Milan Pitkin :-):-):-)
Třetí bonus, aktuální spotřeba 13,6. LPG za 14,00 Kč/1dm3
U ono je za to 5,3 L benzín, u kamarádů karteláků z omv, shell, mol, atd 5,0. Za to jezdí Fabie :-):-)
Takže 190 Kč na 100 km, tedy 1,90 na 1 km. Šílený náklady jezdit s V8 :-):-):-):-):-)
V8 za náklady tříválcový zdechliny nebo sazometovýho R4 :-)
Nikoho tu tvy auta na propan-butan nezajimaji.
Uz vubec ne v diskuzi pod EV.
Jsou pomaly a provoz je drahy.
Ty smoulo.
MG4 poridis levnejs, jezdi levnejs a zrychluje lip.
A navic je bezemisni. :-!
https://oenergetice.cz/…cela-zkolabovaly
"Vůbec nejníže ceny v neděli poklesly pro hodinu mezi 2. a 3. odpoledne, kdy v Německu a několika propojených trzích, včetně Nizozemska, Rakouska, Maďarska, Slovinska či Chorvatska, dosáhly hodnoty -500 EUR/MWh."
Takze takhle si nabijes sve EV a jeste DOSTANES 20Eur. :D
Tak určitě. Za dobu co jezdím na LPG sem ušetřil oproti benzínu 130 000 Kč. Takže mě to hodně zajímá :-)
Za mega si koupím milion aut zajímavějších jak EV čínan.
1,90 na kilák je drahý. Hele kolik stojí kilák s Teslou S při nabití doma za 6,80 Kw resp. na nabíjčce venku za ceny 9-14 Kč? :-):-):-):-)
Ne , nenabiješ si nic. Nabiješ si za 6,80+ , za kolik má 97% lidí fixovaný kilowatt u distributorů :-) Protože levněji to nikdo nenabízel a spotovky taky skoro nikdo loni na podzim nenabízel, kdy lidem končili smlouvy :-)
https://www.cez.cz/cs/prejdeteknam?…
Tady máš kwh za 4,80Kč. Třeba.
Tesla Supercharger je pod 10Kč kwh.
A mám zmiňovat vlastní soláry??
Ty si doma LPG nevyrobíš...
Zajeď si na ONO pro propan-butan a neotravuj v diskuzích o něčem, o čem víš kulový.
PS Já třeba žádnou fixaci nemám. A můžu si zvolit co chci.
Soláry v zimě nic nedávaj, co tam dál, prolhanej pohádkáři placenej Čínou?
navíc neustále přibývaj tyto případy https://tn.nova.cz/…odborne-zapojena
Za kolik je aktuální kilowatka nikoho nezajímá (5,
40 + distribuce je stále přes 6 kč za 1 rok fixace), když musel v říjnu podepsat fixaci na 1-2 roky za 6,80.
...ale áno, zrýchlenie veľmi dobré.
Chcelo by to skúsiť ako je to auto naladené ako celok, možno by prekvapilo.U povedzme HH nie je všetko len zrychlenie.
Ja sa EV nebránim a na nejaku zábavu či cestu do práce by to mohlo aj stačit. 1M Kč není málo a na obyč použivanie stále dosť peňazí. Tam by to mohli poriešiť slabšie verzie MG.a
Pre mňa to ale zatial není keď HB tak jedine 3dv a momentálne už mám povedzme nakúpené nejaké tie autá aj s emóciami.