Profi
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeIkonická Praga V3S slaví 70 let. Dodnes vozí i fekálie, ale znáte původní účel?
15 komentářů
RD
Jezdil jsem s ní, dvě věci mi scházely: servo a větší rejd :😉
Ty vymoženosti postupně přicházely jak byly modernizace - OD M2, kterou vyvinula Avia po M6, co už dělaly ty opravárenské závody.
Ale klimu pravda neměla žádná.
Ale klimu pravda neměla žádná.
klima je pro zhyckaly Zapadaky
my jsme v tomhle meli prorazit co nejbliz k atlantiku
soudruzi nepocitali, ze bychom prezili, byli by jsme obetovani a potom velebeni
tak na co klimu ?
nemel jsi na mysli obrazek klemy ??
tak ten si tam mozna nekteri davali...
... jak lezi v truhle
my jsme v tomhle meli prorazit co nejbliz k atlantiku
soudruzi nepocitali, ze bychom prezili, byli by jsme obetovani a potom velebeni
tak na co klimu ?
nemel jsi na mysli obrazek klemy ??
tak ten si tam mozna nekteri davali...
... jak lezi v truhle
Topení taky ne.. Servo tam jde dobastlit z ZF, ale reálně to jde i bez toho. Mám A😱0 a nějak tu věc mám rád, sice sem si u toho hodněkrát zanadával, ale dycky to práci udělalo. A utopit to v blátě sice jde, ale dá to až překvapivě práce. Příšerný jsou zrcátka, kterej blbec je udělal tak malý a ke všemu na dveřích. Jezdit s tím jde jedině s otevřenejma dveřma, což ale znamená bez zrcátek. Když se v tom v zimě zamlžíš, musíš počkat na jaro. Pokud ti v kabině něco někam spadne, už to nikdy nenajdeš.
Nicméně vedle třeba Zetoru z podobný doby je to šíleně zastaralý.
Nejlepší zážitek s tím ale byl, když mi to zdechlo na pumpě (kabel ke startéru) a roztahoval jsem to za svým autem. Ten výraz blbců při pohledu na EL spz jak to táhne autojeřáb byl k nezaplacení😁D
Nicméně vedle třeba Zetoru z podobný doby je to šíleně zastaralý.
Nejlepší zážitek s tím ale byl, když mi to zdechlo na pumpě (kabel ke startéru) a roztahoval jsem to za svým autem. Ten výraz blbců při pohledu na EL spz jak to táhne autojeřáb byl k nezaplacení😁D
topten
jeden z mala chrochtu, nad kterym me srdce zaplesa, kdyz ji potkam na silnici
a odpoustim ji ten smrad a ze se za ni tahnu jako slimak
u nas obcas potkavam jednu obzvlast luxusne zrenovovanou jako hov*nocuc, kterej se dostane na chalupy tam, kam se jinej hov*nocuc nikdy nepodiva
delal jsem na ni autoskolu a hned vyjezd do hor, kam bych se snad ani pesky neodvazil ...
a odpoustim ji ten smrad a ze se za ni tahnu jako slimak
u nas obcas potkavam jednu obzvlast luxusne zrenovovanou jako hov*nocuc, kterej se dostane na chalupy tam, kam se jinej hov*nocuc nikdy nepodiva
delal jsem na ni autoskolu a hned vyjezd do hor, kam bych se snad ani pesky neodvazil ...
pradeda777
I dnes ji lze potkat na českých silnicích v mnoha konfiguracích, třeba i jako fekální vůz.
Osobní zkušenost z vojny. Pokud jde o přepravu vojáků na korbě, tak my jsme ji neříkali "vejtřaska", ale zkráceně "třaska", protože podvozek byl tak tvrdý, že byla schopna z vás na kostkách vytřepat duši. 😒
Osobní zkušenost z vojny. Pokud jde o přepravu vojáků na korbě, tak my jsme ji neříkali "vejtřaska", ale zkráceně "třaska", protože podvozek byl tak tvrdý, že byla schopna z vás na kostkách vytřepat duši. 😒
Anonym
dodnes jezdí zejména jako fekály, autojeřáby a vrtné plošiny, sem tam je vidět i nějaká armádní a ještě donedávna měl Dopravní podnik v Praze skřínové jako montážní a údržbové vozy.
A sem tam je vidět nějaký nadšenec se skřínovou co to má na veteránech na výlety a srazy.
A sem tam je vidět nějaký nadšenec se skřínovou co to má na veteránech na výlety a srazy.
PS. Dobrých materiálov a článkov nie je nikdy dosť.