Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jaguar XF 3,0D Edition na českém trhu: Dieselový základ za 1,163 milionu Kč

Jaguar uvádí na český trh nový základní model – XF Edition. Vůz s třílitrovým turbodieselem, kterému byl snížen výkon na 155 kW, stojí 1,163 milionu Kč.
Zpět na článek
18. 3. 2010 08:08
18. 3. 2010 08:43
18. 3. 2010 09:42
18. 3. 2010 13:27
18. 3. 2010 13:52
18. 3. 2010 14:31
18. 3. 2010 14:58
18. 3. 2010 18:04
18. 3. 2010 09:23
18. 3. 2010 10:03
18. 3. 2010 10:08
18. 3. 2010 10:10
18. 3. 2010 10:25
18. 3. 2010 21:26
18. 3. 2010 19:02
18. 3. 2010 21:09
19. 3. 2010 09:31
Avatar - T613
18. 3. 2010 08:08
že by?
Že by pro Jaguar začali v ČR pracovat profesionálové? Mates jdi do něj! >:-[]
Rozbalit vlákno
17
Avatar - KANKUNEN
18. 3. 2010 08:43
Re: že by?
Super, ví někdo kolik stojí 3,6ka Superb.
18. 3. 2010 09:42
Re: že by?
O více než 100 tis méně ve výbavě Exclusive a 4x4.
Avatar - Emel
18. 3. 2010 13:27
Re: že by?
To není o moc... na to že tu je rozdíl prémie a třídy.
18. 3. 2010 13:52
Re: že by?
Určitě člověk, který chce Jaga, nebude uvažovat o Superbu.
Ale čistě pragmaticky vzato, Superba dostaneš v prakticky maximální výbavě, čtyřkolce, automatu a s téměř dvěstěkilowatovým šestiválcem.

Oproti tomu dostaneš Jaga v základu s chybějící výbavou, jednou hnanou nápravou a slabším motorem.
Avatar - Emel
18. 3. 2010 14:31
Re: že by?
Pohon zadní nápravy se v prémiové třídě nepovažuje za nevýhodu a naftový motor má jiné přednosti než maximální výkon. Hlavní jsou ale ty dva rozdíly: rozdíl image a rozdíl velikostní třídy.

Ono Octavia je taky v plné palbě levnější než základní BMW 3...
18. 3. 2010 18:04
Re: že by?
Já jsem taky začal větou, že si tyto vozy nekonkurují. Je v tom rozdíl. ;-)

Ono, najde se dost lidí, kteří budou tvrdit, že pořád lepší benzínová atmosféra, než nafta a ještě v Jaguaru. Tím ale nezpochybňuji velmi povedený naftový motor Jaguaru. Stejně jako pohon na všechny čtyři, který bude ve většině případů ve výhodě.
Avatar - Pekelná Micinka
19. 3. 2010 01:25
Re: že by?
Je to fakt, ale s Jagem víc zapůsobíš, byť to bude holobyt. Zvlášť u nás, kde lidi v celku o Jagu zas tolik nevědí. Navíc, v základu je stejně všechno potřebný z hlediska řidiče. Takový ty ostatní serepetičky už jsou jen pro zhýčkance. To bych raději investoval do pěknějších, rozuměj větších kol na léto.
18. 3. 2010 09:23
Re: že by?
Podle čeho usuzuješ? Podle ceny? Na tom by teda měli ještě zapracovat.
Avatar - T613
18. 3. 2010 10:03
Re: že by?
ty bys taky vše chtěl zadara >:D
18. 3. 2010 10:08
Re: že by?
Jaguára asi jo ;-)
18. 3. 2010 10:10
Re: že by?
Terazky jsi zmlsaný z Clia, tak tvé výroky nejsou úplně objektivní >:-[]
18. 3. 2010 21:26
Re: že by?
Jen počkejte vy šmejdi! >:D
Avatar - Pekelná Micinka
18. 3. 2010 13:46
Re: že by?
Jo, tady máš důkaz povedenýho zadku. ;-)
Avatar - Ricardo
18. 3. 2010 19:02
Re: že by?
OT: máš ještě skype?
Avatar - Pekelná Micinka
19. 3. 2010 01:15
Re: že by?
Ne, přešel jsem na posunkovou řeč. >:-[] PS. ozvu se zítra.
Avatar - positivemind
18. 3. 2010 21:09
Motor
Je tenhle 3.0D technicky schodný s verzemi 177 a 202kw? Mají tak kupci možnost vzít fw motoru výkonnějšího a nahrát ho do téhle verze?

Pokud vím, 202kw má 2 turba, tohle bude mít asi jedno...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Pekelná Micinka
19. 3. 2010 01:23
Re: Motor
Nemyslím, že by změna byla jen softwareová. To by se jim krajně nevyplatilo, to by si to každej třetí "přečipoval".
Avatar - Emel
19. 3. 2010 09:31
Re: Motor
Může to být pouze software, případně v kombinaci se silnější pumpou a vstřiky. Jsem si víceméně jistý, že na základních komponentách žádné rozdíly nebudou. Přečipovat motor u nového auta a přijít o záruku si lidi dobře rozmyslí, obzvlášť u takového auta, navíc to nemusí být tak jednoduché.