Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Jaguar XF 3,0D Edition na českém trhu: Dieselový základ za 1,163 milionu Kč

18. 3. 2010 • 13:15
16
21
Zobrazit náhledy (16)
jaguar ceniky ceskytrh novemodely vyssistredni jaguar ceniky ceskytrh novemodely vyssistredni jaguar ceniky ceskytrh novemodely vyssistredni jaguar ceniky ceskytrh novemodely vyssistredni jaguar ceniky ceskytrh novemodely vyssistredni jaguar ceniky ceskytrh novemodely vyssistredni jaguar ceniky ceskytrh novemodely vyssistredni jaguar ceniky ceskytrh novemodely vyssistredni jaguar ceniky ceskytrh novemodely vyssistredni jaguar ceniky ceskytrh novemodely vyssistredni jaguar ceniky ceskytrh novemodely vyssistredni
Jaguar uvádí na český trh nový základní model – XF Edition. Vůz s třílitrovým turbodieselem, kterému byl snížen výkon na 155 kW, stojí 1,163 milionu Kč.

XF Edition znamená krok do nižších sfér, kde německá konkurence nabízí bohatý výběr dieselových motorů, ale Jaguar tuto část trhu před časem opustil. Na motor 2,7D (152 kW, 435 Nm) nyní po krátké přestávce naváže nejslabší provedení vznětového třílitru s parametry 155 kW a 450 Nm.

Ačkoliv se jedná o vstupní bránu do světa Jaguarů, tento nejslabší agregát v modelové řadě stále výkonově patří k průměru vyšší střední třídy. Se snížením výkonu si třílitrový turbodiesel udrží kombinovanou spotřebu 6,8 l/100 km, která představuje o 0,7 litru nižší hodnotu, než jakou vykazoval 2,7D. Na akceleraci slabší parametry motoru uberou rovnou sekundu (8,1 s, 2,7D měl 8,2 s), maximální rychlost zůstane 240 km/h.

Jaguar XF Edition je nejslabším a nejlevnějším z Jaguarů. To bude zřejmě platit až do příchodu nové verze modelu XF s dieselovým čtyřválcem, systémem start-stop a osmistupňovou převodovkou. Ta by měla být představena v příštím roce.

Cena za XF Edition je pro český trh stanovena na 1,163 milionu Kč. I v tomto provedení má Jaguar kožené čalounění, ořechový dekor, vyhřívání předních sedadel, multimediální systém se 7palcovou dotykovou obrazovkou nebo elektricky nastavitelný sloupek řízení. V nabídce je i lépe vybavená verze Luxury s motorem 3,0D/155 kW, která stojí 1,389 milionu Kč.

Mimo to je v nabídce motor 3,0D ve výkonových variantách 177 a 202 kW, zážehový 3,0 V6 (175 kW), 5,0 V8 (283 kW) a vrcholné provedení XFR (375 kW).

Standardem je tříletá záruka bez omezení kilometrů a nové zastoupení Jaguaru garantuje pevné ceny servisu v síti autorizovaných partnerů.

Související články

Témata
Avatar - Emel
19. 3. 2010 09:31
Re: Motor
Může to být pouze software, případně v kombinaci se silnější pumpou a vstřiky. Jsem si víceméně jistý, že na základních komponentách žádné rozdíly nebudou. Přečipovat motor u nového auta a přijít o záruku si lidi dobře rozmyslí, obzvlášť u takového auta, navíc to nemusí být tak jednoduché.
Avatar - Pekelná Micinka
19. 3. 2010 01:25
Re: že by?
Je to fakt, ale s Jagem víc zapůsobíš, byť to bude holobyt. Zvlášť u nás, kde lidi v celku o Jagu zas tolik nevědí. Navíc, v základu je stejně všechno potřebný z hlediska řidiče. Takový ty ostatní serepetičky už jsou jen pro zhýčkance. To bych raději investoval do pěknějších, rozuměj větších kol na léto.
Avatar - Pekelná Micinka
19. 3. 2010 01:23
Re: Motor
Nemyslím, že by změna byla jen softwareová. To by se jim krajně nevyplatilo, to by si to každej třetí "přečipoval".
Avatar - Pekelná Micinka
19. 3. 2010 01:15
Re: že by?
Ne, přešel jsem na posunkovou řeč. >:-[] PS. ozvu se zítra.
18. 3. 2010 21:26
Re: že by?
Jen počkejte vy šmejdi! >:D
Články odjinud