Veterán
...jehož design nezestárnul ani po více než 3 desetiletích. Z jeho čistoty a elegance by se měli současní designéři BMW učit, protože jejich současná "díla" této ikoně většinou nesahají ani po ventilky.
P.S. Velký respekt majiteli, udržovat takto technicky a hlavně elektronicky složitý yong-timer není vůbec snadné. Ale jak známo, láska hory přenáší.
Pokud bych ovšem měl toto nádherné auto vybírat já, zvolil bych si osmiválcovou verzi s manuální převodovkou. 😄 :yes:
P.S. Velký respekt majiteli, udržovat takto technicky a hlavně elektronicky složitý yong-timer není vůbec snadné. Ale jak známo, láska hory přenáší.
Pokud bych ovšem měl toto nádherné auto vybírat já, zvolil bych si osmiválcovou verzi s manuální převodovkou. 😄 :yes:
8er se dá občas vidět na silnicích a je neuvěřitelné, jak to auto nestárne, ale zraje. Geniální design.
Amo CSI s V12 a MT! :yes:
Amo CSI s V12 a MT! :yes:
jestli se dobře pamatuju, tak to auto mělo ještě natáčení zadní nápravy :😉 což článek ke škodě nezmiňuje ,,,,
Mam to podobne... tiez sme mali 105ku 😄Lku cize luxe ... v tom case clovek okukaval testarossu ci diablo ... cizetu... corvetty... jaguara xj220 a pod... hondu nsx ... zlate casy mladi... casaky v skole pod lavicou.... ajaj... ale uprimne dnes uz lamba ani ferrarka nemam rad ani ma nezaujimaju ... obecne dnes uz mam ovela radsej ine segmenty... a dnes moj dream car je uz Gecko ci povedzme Range Rover ...uz ziadne lambo ani porsche... vek nepusti no 😁
Produkce pres 30 tis kusu me prekvapila.
To auto bylo ve sve dobe nehorazne drahe. Aby se ho v te dobe za ty penize prodalo pres 30 tisic, to musite udelat legendarni auto.
A tahle osmicka je proste legendarni, nenadelas nic.
V Anglii je vidam parkrat do roka, vetsina je pekna zachovala, majitele do toho investuji a nenici to nejakym tuningem … no a ten design je proste parada.
To auto bylo ve sve dobe nehorazne drahe. Aby se ho v te dobe za ty penize prodalo pres 30 tisic, to musite udelat legendarni auto.
A tahle osmicka je proste legendarni, nenadelas nic.
V Anglii je vidam parkrat do roka, vetsina je pekna zachovala, majitele do toho investuji a nenici to nejakym tuningem … no a ten design je proste parada.
https😐/www.youtube.com/watch?…
"The Integral Rear Axle is always reacting to what just happened – not what is happening. In order to minimize the delay to the rear-wheel steering and to maximize its efficiency, the chain of actions must be shortened. Therefore BMW equipped the Integral Rear Axle with a computer-controlled electrohydraulic actuator unit which can actively steer the rear wheels – the Active Rear Axle Kinematics. By using the steering input and vehicle speed the computer logic can steer the rear wheels even before the lateral forces build up and at a greater angle than the passive Integral Rear Axle"
"The Integral Rear Axle is always reacting to what just happened – not what is happening. In order to minimize the delay to the rear-wheel steering and to maximize its efficiency, the chain of actions must be shortened. Therefore BMW equipped the Integral Rear Axle with a computer-controlled electrohydraulic actuator unit which can actively steer the rear wheels – the Active Rear Axle Kinematics. By using the steering input and vehicle speed the computer logic can steer the rear wheels even before the lateral forces build up and at a greater angle than the passive Integral Rear Axle"
Tak to si teda na tom dost zle, ked tvoj dream car je totalna nuda. A nerozuniem, co to ma spolocne s vekom.
Asi to nebude daily car, takže náklady na spotřebu se dají akceptovat. 😉
S vyklápěcími světly máš pravdu, většina vypadá jako krabice od bot, nebo oči přišláplé žáby v animáku.
S vyklápěcími světly máš pravdu, většina vypadá jako krabice od bot, nebo oči přišláplé žáby v animáku.
Proč by na tom měl být zle? Každý má dream car něco jiného. Sto lidí, do chutí. Stačí jen respektovat názor druhého člověka. Věk s tím má společné možná to, že do Roveru se líp nastupuje. 😉
Asi jako tvrdit, že už nepřitahuje Cindy Crawford v dobách slávy, ale sice silnější a upocená kuchařka od "Slámů", která dělá výborné řízky. 😉
Souhlas. Mám 840 s 5ti st automatem a jezdi to standardne za 11, okrsky souralem pod 10. Peklo je mesto, to je tak 17. Ale nejsme taxikari a neni to daily. Blby sou dily ale SOU. SOU. sou drahy ale bmw má i novovýrobu. Ne všeho a ne pořád, ale má. Jak je to na countach nebo f40, to se bojím pomyslet😄
Přesně tak, pokud se s tím projdedš 1x za 14 dní, asi tě to finančně nerzruinuje . Navíc u těhle auta bývaj náklady za palivo to nejmenší.
Asi jsem tady jediný, ale takhle 850 (nebo 840) se mi nikdy nelíbila a to ani, když jsem byl mladý. Podle mého oka je to nějak moc velké a vůbec ne hezké. Podobně to mám s motorkama od BMW, kterým jsem nikdy nepřišel na chuť. Ze sporťáků jsem v devadesátkách měl Mitsubishi GT 3000, ale ne s vyklapávačkama, ale normálníma světlama (překrytama).
Panu Bittnerovi k autu blahopřeji, ale nezávidím, auto se spotřebou vejtřasky bych prostě neuživil.