Novinky
Zpět na článek
Paříž bude od řidičů SUV vybírat vyšší parkovací poplatky kvůli znečištění
29 komentářů
Arese
Tak tohle je opravdu hnus. Paní a páni pařížští radí si jaksi neuvědomují, že půdorys, který SUV zabírají, je stejný, nebo dokonce menší, než běžné (nízké) vozy - tedy hatchbacky, a hlavně sedany a kombíky. Argument, že ve městě zabírají větší plochu, je tedy naprosto lživý. Také zdůvodnění o vyšší hmotnosti je k smíchu- srovnatelně velké elektrozkraty s obludnými bateriemi jsou ještě mnohem těžší a to jim nevadí?!! Prostě učebnicový příklad neomarxistického hnusu, namířeného proti svobodě občanů! 😲 😲 😲 😒 :no:
gil54
Jenom chtějí vyrvat víc prachů.
Aby jim polohladová agresivní chátra nezapálila i tu druhou půlku Paříže, zaměřili pozornost na kategorii SUV - auta obecně o něco dražší, takže majitelé lépe situovaní a tudíž nehrozí z jejich strany tolik nepokojů.
Zástupný důvod snížení znečištění je k smíchu. Podobně lze bojovat proti sprejerství zdražením barev.
Aby jim polohladová agresivní chátra nezapálila i tu druhou půlku Paříže, zaměřili pozornost na kategorii SUV - auta obecně o něco dražší, takže majitelé lépe situovaní a tudíž nehrozí z jejich strany tolik nepokojů.
Zástupný důvod snížení znečištění je k smíchu. Podobně lze bojovat proti sprejerství zdražením barev.
Ozzman
:-! 😒] Ja s tim souhlasim, napriklad kdo si kisto Scaly koupil nevim, treba Karoq, mel by platit vic
ryccardo
Oni je černý za chvíli přesvědčí, že Francie má ve skutečnosti úplně jiný starosti než SUV 😉
WinDiesel
Co dodat Klaudie? Snad je že jsi to shrnul krátce a přesně. Ještě by mne zajímalo zda budou bojovat taky proti elektrickým SUV, to jsou ty tanky o kterých píšeš.
ryccardo
Přesně tak. Reálný problém se snaží zakrýt bojem proti neexistujícímu nepříteli.
WinDiesel
Tak starosta je komunistka a k tomu zelená aktivistka, v Paříži totiž došlo k tomu, že se k moci dostala Gréta.
S nelegálními migranty si nevědí rady a tak bojují s SUV ... 😄 😄 😄 😄 😄
S nelegálními migranty si nevědí rady a tak bojují s SUV ... 😄 😄 😄 😄 😄
Anonym
to sou placení aktivisti, dokonce vrbují lidi na demonstrace a nabízí za to peníze. Poslechni si rozhovory s Filipem Turkem.
Arese
A u nás tihleti odporní dobytci pochodují po pražské magistrále a řvou, že chtějí všude rychlostmí limit 30 km/h! 😲 😲 😲 :no:
WinDiesel
Vypustit gumy, počmárat, pokutovat, vybrat větší poplatky než ze spalováků, které jsou o 300 kilo lehčí ...
ryccardo
No nevím jestli zrovna tam, ale na Ukrajině třeba po válce jo. Tam by mohlo být mnohem lépe, hlavně nesmí strčit hlavu do řiti Bruselu a nechat si od nich nadiktovat co všechno smí a nesmí Ukrajina dělat. Pak skončí ve stejný žumpě.
KANKUNEN
Já si dovolím jednu odpornost, někdy mi připadá, že v budoucnu by mohlo být svobodněji a bezpečněji v rusáckém bordelu, než na západě svázaném předpisy a obohaceném agresivními gangy.
KANKUNEN
jedna skupina lidí dělá bordel a prachy se zase vyberou od těch co pracují. Ale oni to zvládnou, SUV bude mít v techničáku SDN
Avantime
No original článok The Guardianu uvádza, že zvýšenie poplatkov sa nebude týkať elektromobilov ani áut s početnou rodinou. Tuto to nejak vypadlo...
Mikesus
Ja s tím taky obecne nemám problém. Ale když to chtějí podle motoru a váhy, proč to neřešit u všech aut bez ohledu na karoserii?
Váží hodně, platí víc. Má větší realne emise, platí víc. Za mne je tohle spravedlive. Kdyz si někdo místo scaly koupi kamiq, bude to vážit víc a mít větší emise, zaplatí víc. Za mne naprosto ok a nijak diskriminační.
Váží hodně, platí víc. Má větší realne emise, platí víc. Za mne je tohle spravedlive. Kdyz si někdo místo scaly koupi kamiq, bude to vážit víc a mít větší emise, zaplatí víc. Za mne naprosto ok a nijak diskriminační.
xxc
u nas bol tiez, co si to myslel, skusal emigrovat do ruska a uz si to nemysli 😁
Keby nezarezali MPV, nemuselo byť SUVéčiek toľko. Nakoniec tie väčšie rozmery a vyššiu hmotnosť výrobcom diktuje sama EÚ svojimi nezmyselnými nárokmi na bezpečnosť a asistenčné systémy. Čo dnes jazdí po cestách už pomaly nie sú autá ale tanky.