Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeOstrý Hyundai Ioniq 5 N předčasně odhalen. Detail uvnitř nemůže myslet vážně
18 komentářů
Arese
https://www.autoforum.cz/…m-odporem-k-nim/
https://www.autoforum.cz/…rte-ani-sekundu/
https://www.autoforum.cz/…-musi-zlevnovat/
https://www.autoforum.cz/…ny-elektromobil/
https://www.autoforum.cz/…hniku-od-cinanu/
https://www.autoforum.cz/…-podstatne-mene/
https://www.autoforum.cz/…-nechteji-dalsi/
https://www.autoforum.cz/…di-elektromobil/
https://www.autoforum.cz/…sech-za-kvartal/
...a to nejvtipnější na konec: :-)
https://www.autoforum.cz/…hou-byt-zruseny/
https://www.autoforum.cz/…rte-ani-sekundu/
https://www.autoforum.cz/…-musi-zlevnovat/
https://www.autoforum.cz/…ny-elektromobil/
https://www.autoforum.cz/…hniku-od-cinanu/
https://www.autoforum.cz/…-podstatne-mene/
https://www.autoforum.cz/…-nechteji-dalsi/
https://www.autoforum.cz/…di-elektromobil/
https://www.autoforum.cz/…sech-za-kvartal/
...a to nejvtipnější na konec: :-)
https://www.autoforum.cz/…hou-byt-zruseny/
hlavně to AUDI, to je snad špatnej vtip :-!
a Dacii už taky začíná hrabat .....
a Dacii už taky začíná hrabat .....
Celkovo medved aj audi uz pekne imidzom padaju dole... coskoro aj nio s xpengom ich vyskoli ... otazka 2 rokov
Neboj... spalovaky len tak nezmiznu... na ich uplnu nahradu elektromobilmi nie je ani dost elektrarni ... ale mozno uz za par rokov bude mat auto opat len kazdy druhy sused v bloku... ako za cias skody 105ky 120tky a vratime sa v tomto kdesi do polovice 80tych rokov... len nikomu stale asi nenapadlo ze na rozdiel od vtedajsej doby su dnes potreby ludi aj naroky na ( dopravu byvanie cestovanie a celkove prezitie ) uz kusok na inej urovni... cele to raz prdne a potom este bude mela uvidis... len skoda ze na ten cely zbytocny chaos opat doplati najviac zase len ten poctivy clovek... nikto iny
Problém je, že os. auty je zamořená celá republika. A je to tím, že pořízení a vlastnictví auta je snadné a levné. Brzy to u nás bude jako v Japonsku, kde před koupí vozu musíš mít potvrzení z radnice, že ho máš kde zaparkovat.
Plus u nás, kromě povinného ručení a 1x za dva roky STK, se nic jiného neplatí. Jinde v zahraničí se často platí každoroční registrační poplatek, který může vyjít i na našich 25 000 Kč, ve kterém je však i povinné ručení. To by snad odradilo dost lidí o pořizování vozu, pokud ho opravdu nepotřebují.
Možná tady hraje tlak na pořízení EV určitou roli... :-!
Plus u nás, kromě povinného ručení a 1x za dva roky STK, se nic jiného neplatí. Jinde v zahraničí se často platí každoroční registrační poplatek, který může vyjít i na našich 25 000 Kč, ve kterém je však i povinné ručení. To by snad odradilo dost lidí o pořizování vozu, pokud ho opravdu nepotřebují.
Možná tady hraje tlak na pořízení EV určitou roli... :-!
rohor
Měl jsem to auto a na dálnici z prudkého kopce jsem jednou vyždímal tacho 136. Takže co by jako mělo být?
Mno a nám sa s kamošom tiež dolu kopcom podarilo na jeho 130l dôjsť s ručičkou tachometra až za 180 :)
Xylo
Myslím si, že tohle je fajn počin a doufám, že se tady objeví někdo jako Zetti s bZ4X a tudíž i skutečné poznatky z provozování takového elektrohothatche. Je fajn, že Ioniq 5 je neustále sledován a kontrolován bluelinken, tedy výrobce dostává nonstop data o stavu vozidla.
Mino 1
bude 260 km/h, tak co je na tachometri, ktory konci na 300 km/h zvlastne? Ved tak isto to maju aj spalovaky.
×
Sdílení komentáře
×
To auto je k tomu vsetkemu cele akesi prerastene... 3m razvor na urovni bmw 5 fakt nema ziadny iny hatch na svete ( s tym sa musi fakt super rezat zakruty .. dam krk ze na okrske ho vyskoli aj seicento ) .. aj vyska auta je obludna.. cele to posobi ako nejake zvacsene cudo pre nejakych nadrozmernych ludi .. pod hatchom si predstavim nieco ako ceed alebo golf... ale nie takuto prerastenu autobusovu skatulu... ale ako elektro za kazdu cenu vymykajuce sa standardnemu vzhladu aut ioniq svoj ucel splnil... exot je to riadny... a to aj vedla inych elektro
Z definičného pohľadu teda 5N je hothečom. Je to 5-dverový praktický hatchback, ktorý má výkon a dynamiku športiaku (cca. 600k). Otázna je len tá cenová dostupnosť, každopádne sa dá očakávať, že bude oveľa lacnejší ako športiaky s výkonom +/- 600 koní. Takže kde je problém?
Ze to v realu pojezdi temer veskery spalovaky.
8-s