Renault je dávno ekonimicky díky elektromobilitě naprosto v pr*eli a nebýt dotací a státních záruk, Renault by dávno neexistoval... https://www.autoforum.cz/…lemu-svetu-lhat/?…
Tímto krokem si však jen zpečetil osud. Ale gratulace, Renault se pomalu stává již třetí (přinejmenším) evropskou značkou co bude vlastnit Čína!!!
Těším se na dobu za možná pět deset let, kdy VW prodá Škodu Číně.... Možná koupí Čína celou VW... Díky té politické euroekofašistické zelené diktatuře. Tohle jsou důsledky té vaší EV budoucnosti eurohujeři!!!
To si nemyslím. Chlapci kteří ovládají EK/EU si foukat "do polívky" nenechají. Čínské výrobky ano, ale ceny budou klimatickyodpovědnémaržedosprávnékapsičky přidělené.
Ale to je přeci naprosto jasné že v Číně vyrobiíš kvalitnější výrobek za méně než poloviční cenu než v EU!!!
Když Evropa díky své politice nakupuje ruské suroviny za násobně vyšší ceny než Čína, a navíc musí dodržovat eurobyrokratické normy i na velikost mýdlenky na záchodech pro třetí pohlaví tak se není čemu divit.
https://www.autoforum.cz/…lemu-svetu-lhat/?…
Tímto krokem si však jen zpečetil osud. Ale gratulace, Renault se pomalu stává již třetí (přinejmenším) evropskou značkou co bude vlastnit Čína!!!
Těším se na dobu za možná pět deset let, kdy VW prodá Škodu Číně.... Možná koupí Čína celou VW... Díky té politické euroekofašistické zelené diktatuře. Tohle jsou důsledky té vaší EV budoucnosti eurohujeři!!!
Dle Auto Bildu: heftige Preiskampf
Tolik k té Číně, kde již nemají dotace na EV, jako EU.
Jenomže heftige Preiskampf a zrušení dotací nakonec bude všude, i v EU.
Když Evropa díky své politice nakupuje ruské suroviny za násobně vyšší ceny než Čína, a navíc musí dodržovat eurobyrokratické normy i na velikost mýdlenky na záchodech pro třetí pohlaví tak se není čemu divit.