Kříženec crossoveru a sedanu vám nemusí padnout do oka na první pohled, má ale nevšední charisma a v kombinaci se vznětovým motorem jde o příjemného společníka na dlouhé cesty, kterého si umím snadno představit ve fleetu i před domem.
Jazdil som s týmto autom mesiac a hoci ma ten zadok dizajnovo nenadchol (hatch je krajší), tak je to skvelé auto. Veľa robí to, že Stallantis doprial C4 modernú platformu CMP a skvelý naftový štvorvalec a k tomu keď pridáme komfort a dobrú ergonómiu, tak nemám akosi čo kritizovať. V zákrute sa s tým nejdete vysypať a nerovnosti to tiež pekne tlmí a nič nehrkoce. V meste mi len chýbal auto hold. No a výhody sedanu? Tuhšia karoséria a lepšie rozloženie hmotnosti. Aj tak by som ale radšej hatch.
My máme mimo jiné Berlingo s 8st HDM automatem Aisin 1,5 HDI, naprosto skvělá kombinace za 6 litrů na 100. To je prostě povedená kombinace, jak je to s benzíny nevím :-)
Když ty osobní verze přestal Citrón a Pažout nabízet, všichni si pro ně šli k Toyotě :-) I díky tomu je Toyota v ČR na špičce prodejů...
Áno, to je taká malá tragédia Stellantisu si myslím. Lebo tu nejde o to, že nemôžu predávať dodávky so spaľovákom, ale aj všetko ostatné. To je dosť blbé, keď nedávno prišli s novou C4, 308, Astrou aj DS4. Tie autá na cestách skoro vôbec nevidím a to ani v zahraničí. Teraz im spravia elektrické verzie a tie budú zase príliš drahé, takže super. :)
Presne tak. Jazdim teraz na octavii s dsg (scout so silnejsim dieselom) a zatial co pocas jazdy je to naozaj skvele tak parkovanie su vysloveje priskoky
Táto technika pohne hladko a jemne aj niekoľko tisíc tonami. Dostupné od desiatok kW po MW na vstupnom hriadeli. V osobnom aute je super jemnosť a aj bežným šoférom dosiahnuteľná presnosť manipulácie na milimetre. Nedostatky u nízkých výkonov sú dnes účinne eliminované premosťovaním meniča po rozjazde.
Sorry, ale jezdil jsem jejich aisinem ( p508, bohuzel jen jedinym, tak nemuhu srovnat vic aut s ni.) a byl úplně v pohodě, narozdil od dsg ( zkusenost s cca 10 ruznymi auty s dsg ), kde si s tím robotem hlavně v koloně a parkovani pripadam jako v autoškole pořád ( ale to i ozzmanovo dvouspojka dělá to samé, prostě vlastnosti konstrukce )
Jezdím už 2,5 roku s kombinací 1.5TSi a 7st DSG a to co popisuješ neznám. Funguje jak v kolonách tak při parkováni. Jen si sem tam cvakne při přeřazení z R na D, ale nijak zásadně neškube. Co mi na téhle DSG vadí, je, že jí moc nejde podřazování a “neučí se” styl jízdy. Ve sportu řadí ale o dost lépe :-)
No to nevim, naftu už doma nemám dlouho. Osobní jsem vyřadil ve 2011 a služební 2015… a už ji snad ani nechci… Jen pokud bych si kupoval velké obytné auto na cestování, tam smysl má ;-)
postavit toto auto pred dom, kde zo steny moze trcat wallbox a chodit s tym tankovat niekde na cerpaciu stanicu je tak absurdne, az je to smutno smiesne
Mozno bude casom syntetizator, dostanes k autu za 600 eur a bude kvapkat nafta z prebytkov fotovoltiky. Potom si to viem predstavit pred domom, ked to nakvapka, tak na dlhe trasy v pohode. Len si treba uvedomit, ze kazda dlha trasa ma aj nejake zastavenia a tam uz ten hydromenic nie je prave orechove. Inac k tomu 100 kw dc, tak mozno prezradim nieco sokujuce, ale asi kazdy dom moze mat aspon 22 kw ac.
Tak potom to máš ťažké. Elektro nie, Francúza nie, automat nie, samočinnú parkovaciu brzdu nie... Nakoniec budeš jazdiť len pri PC na simulátore a do obchodu sa s vďakou zvezieš s MHD. :-)
Ty to píšeš, jako kdybych já mohl za to, že nabídka automobilek je čím dál vzdálenější od požadavků normálních zákazníků! :-(
P.S. Když to nepůjde jinak, tak těch cca 25-30 zbývajících let své řidičské kariéry klidně dojezdím se svými současnými auty, i kdybych je měl po letech nechat třeba komplertně zgenerálkovat. Ale nevylučuju, že si za pár let ještě jednou udělám nějakou automobilovou radost. - např. zachovalým Mustangem 5,0V8 s manuální převodovkou. :-)
Zajimalo by mne, jak se ridi auto s 8 stupnovou prevodovkou? Prijde mi, ze to je hodne stupnu, kdyz vezmu v potaz, ze zakladni verze aut maji stale 5st. manual.
Je to naftak, takze mu bude vyhovovat na 8 st pod 2k.
Vacsi C5 X je 100krat krajsi ale k veci... 18tky 195ky? Nejake uzke kola na 18tky disky... ved ja mam 185ky ale na 15tkach.. a to na malom aute... lancer ma na 16tkach uz 205ky... kolega ma na golfe na 17tkach uz 225ky sirku.. pride mi to zase nejaky nestandardny rozmer na tom citrone .. proste velke ale uzke kola... ale zase spotrebu s nimi bude mat tak velke auto ( 4,6m ) asi very good... zvlast v kombinacii s dizlom ... kazdopadne v danej cenovke by som ho aj tak ovisiel oblukom... to radsej nejaku 1,5tsi scalu v elegance vybave :yes: