střední třídy - poslední kombík v nové generaci, protože pravděpodobně další ani u konkurence, už nebude (nevím, jestli zustane Superb kombi? - edit tak bude, je to v článku, ale to je stejné auto, žejo).. Škoda, že poslední dobou od majitelů koncernu v okolí slýchám rozporuplnné zkušenosti, jinak by se mi to i docela líbilo, ale nechám se překvapit, protože kombík je pro mne ideální volba
Ano, najlepsi kombik je crossover subaru outback :-D Inak ake poctive motory ostanu? Minule mi pred branou parkoval passat w8, fakt ostane poctivy osemvalec, alebo uz aj stvorvalce su poctive?
The Subaru Outback is the midsize SUV that's built for off-road adventure while still delivering all the comfort, convenience, and safety you need.
Mne je jedno, nech si to kazdy nazyva ako chce, ale ked niekomu ako odporcovi suv vyjde ako idealne kombi suv, tak je to zaujimave. Ale pochopitelne. Len mi trosku chyba integrita cloveka, to je ako keby niekto obdivoval mitsubishi a nakoniec kupil VW :)
Pamatuji a srovnával jsem to s karoqem, kdy rozměry čelní plochy byly u karoqu o několik čísel větší u menšího auta o třídu. Takze jasná ukázka kombiku.
V době, kdy se nám Francouzi snaží vnutit myšlenku, že pro auta střední třídy (nebo podobně těžká) je nejlepší tříválec 1,2, se jeví dvoulitrové čtyřválce jako poctivé motory.
Keby si niekto ten článok aspoň prečítal, že...
Inak neviem, čo si pán Mára predstavuje pod "poctivými motormi". O motoroch nie je v texte žiadna konkrétna informácia.
Ale áno, prečítal som ho až do kona. Nikdy nehovor nikdy, možno im urežú valec-dva, objemy pôjdu na pol litra, výkony pod 100 koní, len tie skratky ostanú. Alebo si sa z tých skratiek dozvedel viac?
Před pár týdny tu byla motorová paleta pro Tiguan. Opravdu myslíš, že extra pro Passat všechny ty 2litry ořežou o válec a nebudou mít naprosto stejné parametry 110-150kW u čistě spalovacích variant, jako ten Tiguan?
Ale prosím vás... vždyť už tu byl článek o motorech v Kodiaqu - 2.0TSI 150kW, 2.0TDI 110 a 142kW, k tomu 1.5TSI PHEV... tak minimálně tohle je podle mě jisté i v Passatu.
No tím bych si nebyl tak jistý. Viz nová 5er. BMW se chvástá jak zachovalo všechny druhy pohonů a zákazník si může vybrat. Přitom je to zavádějící lež, ty nejlepší motory 530d/540d a 540i/550i nejsou a v EU zřejmě nebudou.
Nový Passat ve fotkách v článku jinak vypadá docela dobře, tak uvidíme.
Neviem či to bude posledná generácia ale predajné hity ako Mondeo alebo Lagúna to už zabalili tak ostáva z mainstreamu už len 508 lebo neviem či sú info z článku pravdivé ale nový Sup má byť len liftback. Kombi je za mňa ideálne rodinné auto ktoré kupovali generácie vodičov. Doba sa mení a ako skončili MPV takisto postupne skončia aj kombíky. Ak VW neurobí fail ako s G VIII tak si myslím že to bude super auto ale mám obavy o cenu lebo VW je momentálne pri cenách čo zaň pýtajú ne-ku-pi-teľ-ný .
Obecně jsem ten který vymírání střední třídy vnímá jako obrovskou chybu.
Ale dovolím si i menší nadhled. Dnešní nižší střední třída dosahuje rozměrů střední třídy před deseti, patnácti lety. Dá se tedy říct, že rodinný kombík dnes zastane nižší střední třída (rozměrově).
Takže konec mainstream střední třídy nevidím hako úplnou tragedii. Navíc díky cenovému nárůstu se dá říct, že cenový rozdíl Mondea, Passatu, Insignie či Superbu proti BMW 5 nebo MB E či Audi A6 není až tak dramatický.
Takže kdo cche, stále (snad) bude moct jít do 5/E/A6
A s ještě větším nadhledem říkám, že díky EU a NATO nás čekají mnohem zásadnější problémy, které budou pro celou EU fatální. Takže nějaká existence střední třídy stejně nebude nikoho zajímat.
Ano, proto jsem psal prostorově. Střední třída mj. vesměs znamenala nezávislé zavěšení i vzadu, viceprvkové nápravy vepředu, a celkově lepší odhlučnění, více těsnění, silnější skla atd. atd. Prostě střední třída... Zcela souhlasím.
Prostorově byla i kompaktní třída rodinné auto před 10 nebo 15 lety. Nebo chceš říct, že O2 v kombiku nebyla rodinné auto?
Dokonce tehdy rodiny mnohem častěji jezdili ve fabiich kombi. Dnes si raději koupi C SUV se stejným vnitřním prostorem jako v té fabii.
Felicie Combi ano, ale Fabie I. Combi určitě ne, protože měla podstatně kratší i užší interiér. To, že byla Felicia proti Fabii I pojízdná rakev, je druhá věc...
Lepší mainstream se relativně přibližuje cenově prémii...ale že by o třídu menší Passat (D segment) stál to co 5er/E-class/A6 (E segment)? :D Zkoušels někdy aspoň online konfigurátor? Já tam vidím rozdíl v základu asi o 300-400 tisíc a to nepočítám, že Passat má od základu lepší výbavu.
Ty bys tady měl dostat nálepku dezinformátor. Nebo uznej, že jsi napsal nesmysl. Do toho proč zmiňuješ NATO ani šťourat raději nebudu...
Budeš mě za tohle zase urážet? A psát mi jak o těchto autech nic nevim? Passat i 5er současných generací jsem měl.
O jakém "nezájmu" to proboha mluvíš?! Nejprodávanějším autem v EU je malý hatchback Peugeot 208, pokud to náhodou nevíš! Přitom kvůli fanatickému ekoterorismu EU jsou dnes v ohrožení i malé hatchbacky, auta s nejnižší produkcí emisí CO2!!! A že by o novou Fabii Combi nebyl na trhu zájem, to snad ani nemůžeš myslet vážně! :-[]:-[]:-[]
Umíš číst víc než první větu? Diskuze je o kombicich B segmentu. Co s tím má společného prodej hatchbacku? Hatchback je kombik? Asi těžko.
Ne o combi fabii není globalne zájem, pár prodejů na pidi nevyznamnem trhu jako ČR to nezachrání. Tvůj dvorek není pupek světa.
auto střední třídy s motorem napříč a skoro 5 metrů?
Není ta délka pro běžné rodinné použití už trochu overkill? Blbě se s tím parkuje a při nevelké světlé výšce a nataženém rozvoru to má tak mizerný přechodový úhel, že jdou lidi radši do SUV/crossoveru (protože by s tím třeba ani nevyjeli z garáže na ulici...)
Re: auto střední třídy s motorem napříč a skoro 5 metrů?
Taky si říkám, mám B8 a na nedostatek prostoru si stěžovat nemůžu, naopak si někdy říkám, že to vyměním za něco kratšího. Dalších 14 cm opravdu nepotřebuji, spíš naopak..
Hm předek pusobi modernějšim pohlednym dojmem ve stylu golfa což by mohlo byt fajn jen co zbytek...konzerva ? A co ten narust do delky jen o 14cm a pouze 15" ne zrovna dobře zakomponovany středovy displej v interieru neni to malo panove z VW hm
Tak koukam a zde je zaběr zřejmě nemaskovaneho kousku...
njn ono se při prezentacich zřejmě musi jen chvalit.
No ja si pustil jedno video a ještě jsem si všiml, že passat ma či bude mit zřejmě rozdilne ovladani než bylo vidět u noveho tiguana. Konkretně neni na středove konzoli vidět variabilni ovladač či co to ten tiguan měl za nějaky novy hokus pokus.
A říkám si, jestli honem ještě jeden neobjednat.
Novinka vypadá příšerně a nemusí ani sundavat maskování.
Z relativně vychytaného auta zas bude další moderní nesmysl od VW.
Předek bude ocucanej bombón po vzoru i.d.
Vzadu nesmyslnej batoh s kufrem, kterej nikdo nepotřebuje a nikdo nedosáhne na jeho konec a parkovací místa budou zase větší vzácnost, zato ESP si užije až se to naloží a přijde krizovka.
Uvnitř novodobý cirkus s lacinými plasty, obří televizí a navzdory slibům opět s patlacím volantem. Ergonomie pryč - to je dnes sprosté slovo, nenastavitelná loketka, zato levá sdružená páčka, která bude vyžadovat měsíční školení na to, aby si člověk zapnul co chce a omylem nezapnul to co nechce.
Audio jako každý rok horší provedení. A pokud se nepletu, hlavové opěrky přijdou o podélné nastavení??? A co zadní kamera? Taky už nebude v logu, jako to provedli v G8 Variant, kde asi ušetřili 1 Euro na autě a tak je tam špinavá kamera místo trvale čisté...?
Už se jen těším na povinné buzerpípače a další libůstky.
Prostě: "Měli jsme skvělé auto, ale naše týmy usilovně pracovaly na tom, aby ho zmrzačily. A povedlo se."
Vypadá to, že nakonec bude další auto z Číny, nebo co... Evropská produkce ve spolupráci s Evropskou komisí se snaží co může, aby tenhle boj prohrála.
Green Deal netušíš, co je, ale hezky se to v médiích akcentuje... tohle má mnohem širší souvislosti a mysím, že kdyby si zjistil, že jedna z hlavních myšlenek green dealu je třeba snížení plýtvání potravinami, tak by si v tom neviděl toho jediného ďábla.