Novinky
Neviem či to bude posledná generácia ale predajné hity ako Mondeo alebo Lagúna to už zabalili tak ostáva z mainstreamu už len 508 lebo neviem či sú info z článku pravdivé ale nový Sup má byť len liftback. Kombi je za mňa ideálne rodinné auto ktoré kupovali generácie vodičov. Doba sa mení a ako skončili MPV takisto postupne skončia aj kombíky. Ak VW neurobí fail ako s G VIII tak si myslím že to bude super auto ale mám obavy o cenu lebo VW je momentálne pri cenách čo zaň pýtajú ne-ku-pi-teľ-ný .
Obecně jsem ten který vymírání střední třídy vnímá jako obrovskou chybu.
Ale dovolím si i menší nadhled. Dnešní nižší střední třída dosahuje rozměrů střední třídy před deseti, patnácti lety. Dá se tedy říct, že rodinný kombík dnes zastane nižší střední třída (rozměrově).
Takže konec mainstream střední třídy nevidím hako úplnou tragedii. Navíc díky cenovému nárůstu se dá říct, že cenový rozdíl Mondea, Passatu, Insignie či Superbu proti BMW 5 nebo MB E či Audi A6 není až tak dramatický.
Takže kdo cche, stále (snad) bude moct jít do 5/E/A6
A s ještě větším nadhledem říkám, že díky EU a NATO nás čekají mnohem zásadnější problémy, které budou pro celou EU fatální. Takže nějaká existence střední třídy stejně nebude nikoho zajímat.
Ale dovolím si i menší nadhled. Dnešní nižší střední třída dosahuje rozměrů střední třídy před deseti, patnácti lety. Dá se tedy říct, že rodinný kombík dnes zastane nižší střední třída (rozměrově).
Takže konec mainstream střední třídy nevidím hako úplnou tragedii. Navíc díky cenovému nárůstu se dá říct, že cenový rozdíl Mondea, Passatu, Insignie či Superbu proti BMW 5 nebo MB E či Audi A6 není až tak dramatický.
Takže kdo cche, stále (snad) bude moct jít do 5/E/A6
A s ještě větším nadhledem říkám, že díky EU a NATO nás čekají mnohem zásadnější problémy, které budou pro celou EU fatální. Takže nějaká existence střední třídy stejně nebude nikoho zajímat.
Prostorove to narostlo, ale za mne tam vnimam u D segmentu i lepsi odhlucneni. Alespon u velke casti automobilek… tedy vnimal, ted uz neni srovnani
Prostorově byla i kompaktní třída rodinné auto před 10 nebo 15 lety. Nebo chceš říct, že O2 v kombiku nebyla rodinné auto?
Dokonce tehdy rodiny mnohem častěji jezdili ve fabiich kombi. Dnes si raději koupi C SUV se stejným vnitřním prostorem jako v té fabii.
Dokonce tehdy rodiny mnohem častěji jezdili ve fabiich kombi. Dnes si raději koupi C SUV se stejným vnitřním prostorem jako v té fabii.
Prostorově kompaktní třída nikdy rodinná nebyla.
To, že na trzích s malou kupní sílou tuto funkci plnily, to je úplně jiná debata.
To, že na trzích s malou kupní sílou tuto funkci plnily, to je úplně jiná debata.
Takze o2 nikdy nebyla rodinné auto? To chceš říct?
Chci říct přesně to co jsem napsal.
Octa II. už ano, ale jedničková ani omylem. Vždyť to auto mělo pro zadní cestující méně místa na nohy, než Felicie! 😲 😒 :no:
Lepší mainstream se relativně přibližuje cenově prémii...ale že by o třídu menší Passat (D segment) stál to co 5er/E-class/A6 (E segment)? 😁 Zkoušels někdy aspoň online konfigurátor? Já tam vidím rozdíl v základu asi o 300-400 tisíc a to nepočítám, že Passat má od základu lepší výbavu.
Ty bys tady měl dostat nálepku dezinformátor. Nebo uznej, že jsi napsal nesmysl. Do toho proč zmiňuješ NATO ani šťourat raději nebudu...
Budeš mě za tohle zase urážet? A psát mi jak o těchto autech nic nevim? Passat i 5er současných generací jsem měl.
Ty bys tady měl dostat nálepku dezinformátor. Nebo uznej, že jsi napsal nesmysl. Do toho proč zmiňuješ NATO ani šťourat raději nebudu...
Budeš mě za tohle zase urážet? A psát mi jak o těchto autech nic nevim? Passat i 5er současných generací jsem měl.
Ona vymírá i nižší střední a malá auta. Fabia Combi. Clio Combi. Punto. Atd..... .
Budeme jezdit na kole. 😉
Budeme jezdit na kole. 😉
Bohužel jo, je to škoda. Ale důvodem je nezájem. Kdyz by kazdej nechtěl suv, tak by taková auta byla dal.
O jakém "nezájmu" to proboha mluvíš?! Nejprodávanějším autem v EU je malý hatchback Peugeot 208, pokud to náhodou nevíš! Přitom kvůli fanatickému ekoterorismu EU jsou dnes v ohrožení i malé hatchbacky, auta s nejnižší produkcí emisí CO2!!! A že by o novou Fabii Combi nebyl na trhu zájem, to snad ani nemůžeš myslet vážně! 😒] 😒] 😒]
Umíš číst víc než první větu? Diskuze je o kombicich B segmentu. Co s tím má společného prodej hatchbacku? Hatchback je kombik? Asi těžko.
Ne o combi fabii není globalne zájem, pár prodejů na pidi nevyznamnem trhu jako ČR to nezachrání. Tvůj dvorek není pupek světa.
Ne o combi fabii není globalne zájem, pár prodejů na pidi nevyznamnem trhu jako ČR to nezachrání. Tvůj dvorek není pupek světa.
Není ta délka pro běžné rodinné použití už trochu overkill? Blbě se s tím parkuje a při nevelké světlé výšce a nataženém rozvoru to má tak mizerný přechodový úhel, že jdou lidi radši do SUV/crossoveru (protože by s tím třeba ani nevyjeli z garáže na ulici...)
Hm předek pusobi modernějšim pohlednym dojmem ve stylu golfa což by mohlo byt fajn jen co zbytek...konzerva ? A co ten narust do delky jen o 14cm a pouze 15" ne zrovna dobře zakomponovany středovy displej v interieru neni to malo panove z VW hm
Tak koukam a zde je zaběr zřejmě nemaskovaneho kousku...
https😐/youtu.be/ToLxyPzRW8k?t=376
Tak koukam a zde je zaběr zřejmě nemaskovaneho kousku...
https😐/youtu.be/ToLxyPzRW8k?t=376
Pobavilo mne, jak mluví o komfortu a jezdi na dokonale rovné ploše.
Ale ten bilej vypadá, že by mohl být nemaskovanej.
Ale ten bilej vypadá, že by mohl být nemaskovanej.
njn ono se při prezentacich zřejmě musi jen chvalit.
No ja si pustil jedno video a ještě jsem si všiml, že passat ma či bude mit zřejmě rozdilne ovladani než bylo vidět u noveho tiguana. Konkretně neni na středove konzoli vidět variabilni ovladač či co to ten tiguan měl za nějaky novy hokus pokus.
No ja si pustil jedno video a ještě jsem si všiml, že passat ma či bude mit zřejmě rozdilne ovladani než bylo vidět u noveho tiguana. Konkretně neni na středove konzoli vidět variabilni ovladač či co to ten tiguan měl za nějaky novy hokus pokus.
A říkám si, jestli honem ještě jeden neobjednat.
Novinka vypadá příšerně a nemusí ani sundavat maskování.
Z relativně vychytaného auta zas bude další moderní nesmysl od VW.
Předek bude ocucanej bombón po vzoru i.d.
Vzadu nesmyslnej batoh s kufrem, kterej nikdo nepotřebuje a nikdo nedosáhne na jeho konec a parkovací místa budou zase větší vzácnost, zato ESP si užije až se to naloží a přijde krizovka.
Uvnitř novodobý cirkus s lacinými plasty, obří televizí a navzdory slibům opět s patlacím volantem. Ergonomie pryč - to je dnes sprosté slovo, nenastavitelná loketka, zato levá sdružená páčka, která bude vyžadovat měsíční školení na to, aby si člověk zapnul co chce a omylem nezapnul to co nechce.
Audio jako každý rok horší provedení. A pokud se nepletu, hlavové opěrky přijdou o podélné nastavení??? A co zadní kamera? Taky už nebude v logu, jako to provedli v G8 Variant, kde asi ušetřili 1 Euro na autě a tak je tam špinavá kamera místo trvale čisté...?
Už se jen těším na povinné buzerpípače a další libůstky.
Prostě: "Měli jsme skvělé auto, ale naše týmy usilovně pracovaly na tom, aby ho zmrzačily. A povedlo se."
Vypadá to, že nakonec bude další auto z Číny, nebo co... Evropská produkce ve spolupráci s Evropskou komisí se snaží co může, aby tenhle boj prohrála.
Novinka vypadá příšerně a nemusí ani sundavat maskování.
Z relativně vychytaného auta zas bude další moderní nesmysl od VW.
Předek bude ocucanej bombón po vzoru i.d.
Vzadu nesmyslnej batoh s kufrem, kterej nikdo nepotřebuje a nikdo nedosáhne na jeho konec a parkovací místa budou zase větší vzácnost, zato ESP si užije až se to naloží a přijde krizovka.
Uvnitř novodobý cirkus s lacinými plasty, obří televizí a navzdory slibům opět s patlacím volantem. Ergonomie pryč - to je dnes sprosté slovo, nenastavitelná loketka, zato levá sdružená páčka, která bude vyžadovat měsíční školení na to, aby si člověk zapnul co chce a omylem nezapnul to co nechce.
Audio jako každý rok horší provedení. A pokud se nepletu, hlavové opěrky přijdou o podélné nastavení??? A co zadní kamera? Taky už nebude v logu, jako to provedli v G8 Variant, kde asi ušetřili 1 Euro na autě a tak je tam špinavá kamera místo trvale čisté...?
Už se jen těším na povinné buzerpípače a další libůstky.
Prostě: "Měli jsme skvělé auto, ale naše týmy usilovně pracovaly na tom, aby ho zmrzačily. A povedlo se."
Vypadá to, že nakonec bude další auto z Číny, nebo co... Evropská produkce ve spolupráci s Evropskou komisí se snaží co může, aby tenhle boj prohrála.
relativne vychytany auto je teda hodne odvazny tvrzeni. Posledni relativne vychytany auto byla bfl, ale 6. Od ty doby to jde akorat dolu
Bohužel Evropa jde ekonomicky dolů. Propadne se rapidně.
Ano, ***ský sebevražedný Green Deal se o to dozajista postará.... 😲 😲 😲 :no:
Green Deal netušíš, co je, ale hezky se to v médiích akcentuje... tohle má mnohem širší souvislosti a mysím, že kdyby si zjistil, že jedna z hlavních myšlenek green dealu je třeba snížení plýtvání potravinami, tak by si v tom neviděl toho jediného ďábla.
Čekáme návrat W8 či R36???? Když mluvime o poctivých motorech.
Nebo půjde cestou směrem k 3 válcům?
Nebo půjde cestou směrem k 3 válcům?
....jakou katastrofální chybu sázkou na totální budoucí elektrodebilitu udělali...
https😐/echo24.cz/…posledni-budicek
https😐/echo24.cz/…posledni-budicek
Mne je jedno, nech si to kazdy nazyva ako chce, ale ked niekomu ako odporcovi suv vyjde ako idealne kombi suv, tak je to zaujimave. Ale pochopitelne. Len mi trosku chyba integrita cloveka, to je ako keby niekto obdivoval mitsubishi a nakoniec kupil VW 😊
Možná tak světlou výškou, ale to je vše.
Inak neviem, čo si pán Mára predstavuje pod "poctivými motormi". O motoroch nie je v texte žiadna konkrétna informácia.
Nový Passat ve fotkách v článku jinak vypadá docela dobře, tak uvidíme.