Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Čtyřválcový Lotus Emira i4 konečně odhalil všechny detaily. Menší motor mu sluší

Nejvýkonnější čtyřválcový Lotus za svým šestiválcovým sourozencem příliš nezaostává.
Zpět na článek
14. 7. 2023 07:41
Takže bručivec R4...
...je o cca 10kEUR levnější než zpěvný V6. Asi jasná volba ve prospěch většího motoru.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Emel
14. 7. 2023 08:46
Re: Takže bručivec R4...
Asi jo.. zase na druhou stranu - Lotus má být lehký... tady by mě R4 neurážel.
14. 7. 2023 14:54
Re: Takže bručivec R4...
Podle evo.co.uk je rozdíl 8kg! ;-)
Avatar - Emel
14. 7. 2023 16:16
Re: Takže bručivec R4...
Jestli jen rám pod motorem je lehčí o 12kg... hele nevím, intuitivně samozřejmě šestiválec, ale u Alpinky, Lotusu i 4C mám pro ten čtyřválec větší pochopení než třeba u Supry.
14. 7. 2023 17:01
Re: Takže bručivec R4...
I kdyby to bylo 50 (i když snad anglický web by mohl mít přesné informace), tak je to pořád super.
Avatar - Barrichello
14. 7. 2023 13:33
Re: Takže bručivec R4...
taky bych bral radši V6, viděl sem britské testy a tam to auto docela chválí
28. 7. 2023 16:54
Re: Takže bručivec R4...
Emira je povedené auto, i když už to není úplně pravověrný Lotus. V6 je vyzkoušený a nesmrtelný agregát, o čtyřválci jsem nikdy ani neuvažoval a V6 při pořízení byla pro mě podmínka. Naneštěstí u Emiry je zvukový projev V6 hodně potlačen ve srovnání s Evorou, nebo Exige. R4 na tom z pohledu dynamiky nebude špatně, nicméně srovnání kompresor + V6 vs. turbo + R4 mi dává větší naději na vítěze v podobě V6 z pohledu výdrže a životnosti motoru. Sázím na nesmrtelný V6...