Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeČtyřválcový Lotus Emira i4 konečně odhalil všechny detaily. Menší motor mu sluší
7 komentářů
webpaja
0
...je o cca 10kEUR levnější než zpěvný V6. Asi jasná volba ve prospěch většího motoru.
Emel
1
Asi jo.. zase na druhou stranu - Lotus má být lehký... tady by mě R4 neurážel.
webpaja
1
Podle evo.co.uk je rozdíl 8kg! 😉
Emel
0
Jestli jen rám pod motorem je lehčí o 12kg... hele nevím, intuitivně samozřejmě šestiválec, ale u Alpinky, Lotusu i 4C mám pro ten čtyřválec větší pochopení než třeba u Supry.
webpaja
1
I kdyby to bylo 50 (i když snad anglický web by mohl mít přesné informace), tak je to pořád super.
Anonym
2
taky bych bral radši V6, viděl sem britské testy a tam to auto docela chválí
toryu
0
Emira je povedené auto, i když už to není úplně pravověrný Lotus. V6 je vyzkoušený a nesmrtelný agregát, o čtyřválci jsem nikdy ani neuvažoval a V6 při pořízení byla pro mě podmínka. Naneštěstí u Emiry je zvukový projev V6 hodně potlačen ve srovnání s Evorou, nebo Exige. R4 na tom z pohledu dynamiky nebude špatně, nicméně srovnání kompresor + V6 vs. turbo + R4 mi dává větší naději na vítěze v podobě V6 z pohledu výdrže a životnosti motoru. Sázím na nesmrtelný V6...