Elektromobilita
Přihlásit pro přidání komentáře
Lubo
Nie je nad to, natiahnuť na auto prezervatív. Výstižné :-[]
rohYpnol
Moment já myslel že dobíjení elektromobilů se přeci zásadně odehrává v domaci klimatizované garáži, nebo samozřejmě v podzemních garážích nákupáků když zrovna majitel jde na pravidelnou ranní kávičku před začátkem pracovní doby v 10:59 nebo do kérovacího studia aby si nechal vytetovat další zelenou kytičku na intimní místo na čele...
Tohle do světa elektroeuroekohujerů nesedí... :-!
Tohle do světa elektroeuroekohujerů nesedí... :-!
:-[]
https://www.autoforum.cz/…y-sen-se-hrouti/
https://www.autoforum.cz/…-politicky-tlak/
https://www.autoforum.cz/…rnimu-spalovani/
...a něco radostného nakonec: :-)
https://www.autoforum.cz/…ci-ani-v-evrope/
https://www.autoforum.cz/…y-sen-se-hrouti/
https://www.autoforum.cz/…-politicky-tlak/
https://www.autoforum.cz/…rnimu-spalovani/
...a něco radostného nakonec: :-)
https://www.autoforum.cz/…ci-ani-v-evrope/
Autoforum je výplod chorých mozků a Vaše trapná propagace pravděpodobně Vašeho webu je úplně mimo. Žádný příčetný člověk si na odkaz na autoforum nemůže nikdy kliknout. To bych raději skončil v hrobu, pro oběti moru, než abych si četl ten mentální zvratek jménem autoforum.
Tož val val a už sa nevracaj, hrobeček čeká! :-[]
P.S. To, že Autoforum vyvolává u zelenorudých eurohujerů a fanatických elektrofašistů takové záchvaty zuřivosti a nenávisti je nejlepším důkazem, že svoji hlavní práci (odhalování naprosté lživosti současné elektropropagandy) dělají skvěle. Jen tak dál! :-) :yes:
P.S. To, že Autoforum vyvolává u zelenorudých eurohujerů a fanatických elektrofašistů takové záchvaty zuřivosti a nenávisti je nejlepším důkazem, že svoji hlavní práci (odhalování naprosté lživosti současné elektropropagandy) dělají skvěle. Jen tak dál! :-) :yes:
Autoforum je plne nekvalitnich clanku.
Jedine co muze vyvolavat je nevolnost a nebo soucit.
Skoro kazdy clanek lze vyvratit.
Jedine co muze vyvolavat je nevolnost a nebo soucit.
Skoro kazdy clanek lze vyvratit.
Vyvrátit můžeš strom, ale ne článek dexyle.
Není označení lidí, kteří chtějí čistý vzduch a lepší podnebí pro sebe a pro své děti, že jsou fašisty málo? Chápu, že Vaše ublížené ego a pravděpodobně smutný život bolí a že si potřebujete ulevit, tak zkuste něco víc, třeba že žereme děti a smrdí nám nohy, nebo tak něco.
A k tomu Vašemu autoforu - je mi naprosto ukradené, vůbec ho nečtu, pár článků mi před lety stačilo a je mi trošku líto lidí, kteří těm lžím a nesmyslům věří. Každopádně ani autoforum, ani zdejší diskutující, nezmění absolutně nic a svět se naštěstí brzy zbaví aut se spalovacím motorem.
A k tomu Vašemu autoforu - je mi naprosto ukradené, vůbec ho nečtu, pár článků mi před lety stačilo a je mi trošku líto lidí, kteří těm lžím a nesmyslům věří. Každopádně ani autoforum, ani zdejší diskutující, nezmění absolutně nic a svět se naštěstí brzy zbaví aut se spalovacím motorem.
Dej mi odkaz na LŽIVÝ článek z autofora... Myslím že nenajdeš :-[] :-[] :-[]
A to že výklad je občas tendenční? Možná je. Ale není o nic víc tendenční než mainstream články propagující eurohujerskou EV mobilitu :-! Jen to je samozřejmě na opačnou stranu. Takže každý eurohujer dostává logicky z autofora osypky :D:D
Rozumný člověk si z autofora odnáší fakta :-!
A to že výklad je občas tendenční? Možná je. Ale není o nic víc tendenční než mainstream články propagující eurohujerskou EV mobilitu :-! Jen to je samozřejmě na opačnou stranu. Takže každý eurohujer dostává logicky z autofora osypky :D:D
Rozumný člověk si z autofora odnáší fakta :-!
Ok, hod sem nejaky clanek z autofora. Vyber je na tobe.
Ono těch pravdivých článků o vnucované elektrodebilitě se v posledních měsících objevuje čím dál víc. A vůbec to nemusí být jen na Autoforu! :-) Elektrohujerům holt začínají těžké časy, protože se jim ta jejich propagandistická elektrická potěmkinova vesnice začíná hezky rozpadat! :-)
https://www.idnes.cz/…334_automoto_fdv
https://echo24.cz/…posledni-budicek
https://www.idnes.cz/…334_automoto_fdv
https://echo24.cz/…posledni-budicek
Citace z clanku” Nízká poptávka“ se však neomezuje pouze na elektriku: prodejci naznačili „výrazný pokles objednávek“ i u modelů se spalovacími motory”
a
“ Například Tesla uvedla na trh více než 100 000 Modelů Y, zatímco MG4 bylo zaregistrováno více než 23 000 kusů. Volkswagen se s ID.3 dopracoval na 28 000 registrací, přičemž produkce činila 36 500 kusů”
“
Některé média a experti připouštějí vnitří problémy koncernu, nikoliv globální.
“
Proc to aspon nectes nez to sem das?
a
“ Například Tesla uvedla na trh více než 100 000 Modelů Y, zatímco MG4 bylo zaregistrováno více než 23 000 kusů. Volkswagen se s ID.3 dopracoval na 28 000 registrací, přičemž produkce činila 36 500 kusů”
“
Některé média a experti připouštějí vnitří problémy koncernu, nikoliv globální.
“
Proc to aspon nectes nez to sem das?
K té citaci - „Nízká poptávka“ se však neomezuje pouze na elektriku: prodejci naznačili „výrazný pokles objednávek“ i u modelů se spalovacími motory...
Jev lze vysvětlit nebo chápat i tak, že normální člověk, který auto vlastní a chce ho obměnit, při tom to pro něj je investice na na několik let, není nakloněn a přesvědčen o nákupu EV. Zároveň však vnímá situaci a obecný tlak na prosazování EV prakticky ze všech stran. Proto raději nekoupí ani nové ICE a raději s nákupem počká se svým starým autem a doufá, že než se mu auto rozpadne, tak se pro něj nejasná a jemu nevyhovující situace vyvine nějakým jednoznačným směrem, který už nebude tak ohrožující pro jeho investici do vozidla nejen z hlediska uživatelského, ale i z hlediska následného prodeje po letech.
"Proc to aspon nectes nez to sem das?"
A proč ty o tom nepřemýšlíš, než to takhle primitivně neoglosuješ? Jak jsem již zde jednou uvedl, jsi opravdu bystrý...
Jev lze vysvětlit nebo chápat i tak, že normální člověk, který auto vlastní a chce ho obměnit, při tom to pro něj je investice na na několik let, není nakloněn a přesvědčen o nákupu EV. Zároveň však vnímá situaci a obecný tlak na prosazování EV prakticky ze všech stran. Proto raději nekoupí ani nové ICE a raději s nákupem počká se svým starým autem a doufá, že než se mu auto rozpadne, tak se pro něj nejasná a jemu nevyhovující situace vyvine nějakým jednoznačným směrem, který už nebude tak ohrožující pro jeho investici do vozidla nejen z hlediska uživatelského, ale i z hlediska následného prodeje po letech.
"Proc to aspon nectes nez to sem das?"
A proč ty o tom nepřemýšlíš, než to takhle primitivně neoglosuješ? Jak jsem již zde jednou uvedl, jsi opravdu bystrý...
Nejakou jeste slozitejsi teorii nemas?
Proc tedy Tesla a Cina roste?
Proc tedy Tesla a Cina roste?
Proč lidi berou drogy a chlastaj?
Tva otazka je uplne mimo tema.
Vymyslel jsi teorii proc se propadaji prodeje spalovaku. Prodeje Tesla ale tu teorii rozporuji.
Co s tim ma spolecny chlast a drogy?
Vymyslel jsi teorii proc se propadaji prodeje spalovaku. Prodeje Tesla ale tu teorii rozporuji.
Co s tim ma spolecny chlast a drogy?
Ach jo, těžko argumentovat, v tomto konkrétním případě, Teslou, když žádné ICE nevyrábí.
Proto ten chlast a drogy - souvisí to úplně stejně.
Proto ten chlast a drogy - souvisí to úplně stejně.
Jsou tam cisla prodeju. Vw atd pada s ev i spalovaky. Tesla a cina roste.
Proto mo tva teorie neprijde realna.
Krome toho trh novych aut tahne firemni sektor. Tam diky odpisum na stara auta koukaji trochu jinak.
Proto mo tva teorie neprijde realna.
Krome toho trh novych aut tahne firemni sektor. Tam diky odpisum na stara auta koukaji trochu jinak.
Vy máte pravděpodobně několik druhů kognitivního zkreslení zároveň a nebo, jste to, co píšete o podporovatelů EV, a tedy, jste fanatik.
Z Vámi sdíleného článku:
"Některé média a experti připouštějí vnitří problémy koncernu, nikoliv globální. Například známý německý bloger, které se věnuje automobilovému průmyslu Alex píše, že "budil" německé automobilky už před pěti lety. Německý automobilový průmysl ztratil podle něho 5 let, aby mohl udělat správná rozhodnutí, a nyní, když si uvědomí svou neznalost, chamtivost a aroganci, někteří budou litovat, že ztratili 5 cenných let, které se nevrátí, napsal v souvislosti s pondělním "budíčkem" Thomas Schäfera."
Elektrmobilita jede všude ve vyspělým světě, to že jsou ve VW nymandi a nechali si ujet vlak, je bohužel jejich problém. Čína, Tesla, KIA, Hyunday a další mají velký náskok a VW má zcela pochopitelně velký problém.
Z Vámi sdíleného článku:
"Některé média a experti připouštějí vnitří problémy koncernu, nikoliv globální. Například známý německý bloger, které se věnuje automobilovému průmyslu Alex píše, že "budil" německé automobilky už před pěti lety. Německý automobilový průmysl ztratil podle něho 5 let, aby mohl udělat správná rozhodnutí, a nyní, když si uvědomí svou neznalost, chamtivost a aroganci, někteří budou litovat, že ztratili 5 cenných let, které se nevrátí, napsal v souvislosti s pondělním "budíčkem" Thomas Schäfera."
Elektrmobilita jede všude ve vyspělým světě, to že jsou ve VW nymandi a nechali si ujet vlak, je bohužel jejich problém. Čína, Tesla, KIA, Hyunday a další mají velký náskok a VW má zcela pochopitelně velký problém.
posledni_skaut
Tyhle diskuze mě neskutečně baví a zároveň mrzí, jak marný můžou být lidé. Pod každou diskuzí je stále ta stejná banda nýmandů, kteří mají tak malou inteligenci a tak přebubřelé ego, že si potřebují kopnout každý den do směru, který má šanci pomoct naší planetě a našim dětem.
Tvl, fakt Vám ty vaše kydy nepřijdou trapné? Co mají v hlavě lidé typu rohypnol, barichelo a další? Jak si mohou stěžovat na dlouhé nabíjení a přitom denně tráví mnoho času čtením a hlavně blábolením na diskuzích na internetu.
Mno, tak jsem si postěžoval a vy se mějte jak chcete. Snad skončí prodej spalovacích aut ještě dříve, než v roce 2035..
Tvl, fakt Vám ty vaše kydy nepřijdou trapné? Co mají v hlavě lidé typu rohypnol, barichelo a další? Jak si mohou stěžovat na dlouhé nabíjení a přitom denně tráví mnoho času čtením a hlavně blábolením na diskuzích na internetu.
Mno, tak jsem si postěžoval a vy se mějte jak chcete. Snad skončí prodej spalovacích aut ještě dříve, než v roce 2035..
to není o EV, cokoliv mimo jejich komfortní zónu je špatně a nechápou, že některým to může vyhovovat. Zkus se někdy podívat do diskuze u Subaru Outback. To je dle místních expertů nejhorší auto na světě ;)
Je vidět, že jsi vůbec nic nepochopil. Těm zákazníkům, kterým elektrodebilita vyhovuje, ji samozřejmě ze srdce přeju. Ale zrovna tak oni ať přejí nám normální, pořádná spalovací auta. Pokud by se současné neomarxistické vedení EU nesnažilo elektrodebilitu vnutit všem automobilistům, nikdy by u nich nevyvolávalo takový odpor!
Zkusím se Vás na něco zeptat a neberte to prosím jako urážku. Jste blázen?
Proč Vy a Vám podobní stále píšete o zlé a hloupé EU, když je zákaz prodeje spalovacích aut naplánován v 31 zemích světa a to včetně Číny, Indie, USA, Kanady, Velké Británie, Japonska, Jižní Koreji a mnoha dalších. V mnoha zemích/státech USA, mají termín dřívější, než je 2035 a také mají termín na nákladní automobily.
Mohl byste prosím tuto informaci konečně vstřebat a už nás stížnostmi na EU neotravovat? A mmchd, pokud by do toho EU nešlápla na plno, tak Evropský průmysl půjde do kytek výrazně rychleji. Už teď v oblasti EV zaostává za USA, Jižní Koreou a Čínou.
Proč Vy a Vám podobní stále píšete o zlé a hloupé EU, když je zákaz prodeje spalovacích aut naplánován v 31 zemích světa a to včetně Číny, Indie, USA, Kanady, Velké Británie, Japonska, Jižní Koreji a mnoha dalších. V mnoha zemích/státech USA, mají termín dřívější, než je 2035 a také mají termín na nákladní automobily.
Mohl byste prosím tuto informaci konečně vstřebat a už nás stížnostmi na EU neotravovat? A mmchd, pokud by do toho EU nešlápla na plno, tak Evropský průmysl půjde do kytek výrazně rychleji. Už teď v oblasti EV zaostává za USA, Jižní Koreou a Čínou.
Hendly
komicke představy diskutujicich.
Jedu nakoupit, zaparkuju, zapojim kabel. Po nakupu kabel odpojim a odjizdim.
To auto tam stoji stejne jako dalsich stovky spalovaku.
A na dlouhe ceste stojim ve frontě na zachod, nakup a nebo svacim stejne jako majitel spalovaku.
Opravdu jde jen o rozsireni moznosti nabijeni.
Proc zde jede nekolik nicku stale stejnou agitku proti ev zalozenou na neznalosti?
Jedu nakoupit, zaparkuju, zapojim kabel. Po nakupu kabel odpojim a odjizdim.
To auto tam stoji stejne jako dalsich stovky spalovaku.
A na dlouhe ceste stojim ve frontě na zachod, nakup a nebo svacim stejne jako majitel spalovaku.
Opravdu jde jen o rozsireni moznosti nabijeni.
Proc zde jede nekolik nicku stale stejnou agitku proti ev zalozenou na neznalosti?
Hendlíku, je krásný globálně oteplený večer a my se dobre bavíme, tak nám to nekaž ju?
Sorry, tak to jsem nepochopil. Asi mam pod pojmem dobra zabava trochu neco jineho.
Nestojí tam stejně jako 1000 ICE bo z těch ICE necouha kabel dexyle
Aha, ono nejen psat tohle na netu je zabava. Jeste je zabava stat s upatlanou hadici na fleku od nafty a cichat smrad. Pak zaplatit u protivny zensky ve spolecnosti upocenych kamionaku.
To nevím, já naftu tankoval 1x v životě když mi za Prius v servisu půjčili náhradní flusswagn.
Podivej se nekdy pod nohy a kolem sebe kdyz tankujes.
Benzinova stanice je zvlastni misto. Neco jako verejny zachod.
Je tam takove rovnostarstvi. Chudak i milionar tam sdílí prostor. Je otazka zda existuje misto kde se potkavaji tak ruzne vrstvy lidi. Otazka je, jestli by tam nekdo sel dobrovolne.
Benzinova stanice je zvlastni misto. Neco jako verejny zachod.
Je tam takove rovnostarstvi. Chudak i milionar tam sdílí prostor. Je otazka zda existuje misto kde se potkavaji tak ruzne vrstvy lidi. Otazka je, jestli by tam nekdo sel dobrovolne.
Chápu, proto je příjemější nabíječka u mekáče či Lidlu, kam chodí jen vybraná společnost :D
Stale vidim nepochopeni o co jde.
Ja primarne nejedu tankovat. Jedu na nakup a v ramci parkovani zapojim kabel.
Ne ze jedu nekam abych tankoval.
Ja primarne nejedu tankovat. Jedu na nakup a v ramci parkovani zapojim kabel.
Ne ze jedu nekam abych tankoval.
To máme stejné, jen já nemusím po obchodě běhat dvě hodiny, ale skočím pro rohlík, pak tam cvrnknu za pětibábu či za palackýho a do tří minut jezdím dál, dle potřeby :)
A ty mas opravdu predstavu, ze majitel EV kouka v obchode na hodinky jestli uz muze jet?
Tankujes za 500?😀
Tak to jsi u benziky casteji nez si lze s EV predstavit😀
Tankujes za 500?😀
Tak to jsi u benziky casteji nez si lze s EV predstavit😀
Hendlíku já leju do priusu za 100 max za 200 protože na shellku rád jezdím. Dát tam za 500 tak se ustyskam
Jo, nekdy za 500, staci mi na tyden provozu ted v lete :) ujedu na to tak 250-300km, zbytek jezdim na moto za 250kc na tyden :)
Pred chvili sem tam cvrnknul za 1500 plnou (doponil asi ctvrtku abych byl presnej) a to mi na zitra staci az nekam k Modeně, to je fajn radius :D
Pred chvili sem tam cvrnknul za 1500 plnou (doponil asi ctvrtku abych byl presnej) a to mi na zitra staci az nekam k Modeně, to je fajn radius :D
Sorry, jsem fakt prekvapen z tankovani za 500. To musis po benzinkach stravit vic casu nez s pripadnym nabijenim.
To trochu podporuje mou teorii, ze o cas fakt nejde a hraje v tom spis strach z noveho.
To trochu podporuje mou teorii, ze o cas fakt nejde a hraje v tom spis strach z noveho.
Jezdil nekolika auty, takze mi staci do nich davat za 500-1000 na tyden. Do toho jeste na motorce. Tankovani trva 3 minuty po ceste u obchodu do ktereho jezdim. Proc by mne to obtezovalo ? Jinak strach z noveho to neni, maˇe v rodine hybrid a bemam problem postupne na hybridy prejit i dale, az auta doslouzi, porad budu jezdit za 3 minuty nabijeni tyden ;)
U vás nejsou platební automaty ? :-O
Ale jo, jen vetsinou u tech nejlevnejsich pump. A tam je taky nejvetsi bordel.
U nás jsou bezdotykové a bezprotivněženské Benziny, nemohu si stěžovat :)
Jojo, takovy “uprimny”usmev pani co skoncila jako prodavacka na benzine a posloucha po ste ty same “vtipne” reci nekomu lahodi.
O protivných prodavačkách si začal ty :)
Pral bys sve dceři praci na benzince?
A nechal bys kluka celý den na nabíječce?
Nevim, mam syna :D Proboha kam si s tou diskuzi zasel ?
Jen se te snazim posoupnout k tomu abys u tankovani otevrel oci. Nic vic.
Vid, ze tu vymyslis naprosto sileny teorie o tom, jak je to tankovani hruzostrasny, aby sis obhajil vlastni garaz ? Mne je fuk, ze trcis na nabijeckach, ja radsi budu 3-5 minut tydne se svymi plebs kolegy cichat benzin nebo naftu a dal nic nemuset resit. Spravna cesta je hybrid, nebo oak vodik, tomu fandim
Ne. Správná cesta je pro každého něco jiného!!!
Zatím neexistuje žádná alternativa, která by dokázala nahradit spalováky a nepřinášela další nevýhody.
Jestli mám důchodce, který za 10 let najede 50 tis. km, tak jemu se EV za celý život nevyplatí. Nedává žádný smysl. A to ani emisně.
Jestli někdo jezdí 40 km denně, má RD s FV a parkuje na firmě, kde má FV, ať si klidně pořídí EV...
Prostě je to individuální. Proto EU nemá co nařizovat a diktovat jedno jediné správné řešení. To je diktatura a ekofašismus!!!
Zatím neexistuje žádná alternativa, která by dokázala nahradit spalováky a nepřinášela další nevýhody.
Jestli mám důchodce, který za 10 let najede 50 tis. km, tak jemu se EV za celý život nevyplatí. Nedává žádný smysl. A to ani emisně.
Jestli někdo jezdí 40 km denně, má RD s FV a parkuje na firmě, kde má FV, ať si klidně pořídí EV...
Prostě je to individuální. Proto EU nemá co nařizovat a diktovat jedno jediné správné řešení. To je diktatura a ekofašismus!!!
Hele ok. At tomu necha EU volny prubeh.
Pak ale je s evropskym automotiv konec.
Jak bude evropsky automotiv dlouho odolavat mohutnym investicim do ev vsude jinde na svete?
Ve finale EU dava jen limity CO2. EV z toho vychazi jako nejlepsi reseni.
Pak ale je s evropskym automotiv konec.
Jak bude evropsky automotiv dlouho odolavat mohutnym investicim do ev vsude jinde na svete?
Ve finale EU dava jen limity CO2. EV z toho vychazi jako nejlepsi reseni.
Nejde o teorie.
Nekomu vadi ev s kabelem na parkovisti viz rohan.
Ja poukazuju na to, ze kdyz clovek sunda bryle zvyku a podiva se na benzinovou stanici tak tam nic moc krasneho nenajde
Nekomu vadi ev s kabelem na parkovisti viz rohan.
Ja poukazuju na to, ze kdyz clovek sunda bryle zvyku a podiva se na benzinovou stanici tak tam nic moc krasneho nenajde
Roland Von Wagen
Za chvíli budou mazat na konektory žabí vajíčka, aby ta elektřina lépe přeskakovala. EV je prehistorická technologie pro poblázněné lidi věřící v báje a pověsti. Takoví ti, co lijou ocet na práh, aby jim do baráku nevlezl covid.
Mr.Murphy
skomirajici zajem o ACZ je vyresen.... piste co nejvic o elektromobilite, cokoliv, klidne kraviny tohodle typu... a hejtri uz se postaraji o prokliky.... uzitecni idio*i vygeneruji stovky prispevku v diskusi jako za starych casu. Gratuluji, tohle je zlata zila :yes: :yes: :yes:
Jsem soucasti, ale nechavat nepravdy bez reakce je mi proti presvedceni.
Zaroven si myslim, ze tuhle strategii jede nejen auto.cz uz dele. Ale cim dal vice je videt, ze se meni nejen automotiv, ale i novinarina o nem. Umirajici stary svet co nepochopil co se deje i kdyz to ma primo pred ocima.
Zaroven si myslim, ze tuhle strategii jede nejen auto.cz uz dele. Ale cim dal vice je videt, ze se meni nejen automotiv, ale i novinarina o nem. Umirajici stary svet co nepochopil co se deje i kdyz to ma primo pred ocima.
Umírající svět je spíš ten elektrofašistický! :-)
https://www.autoforum.cz/…do-konce-mesice/
https://www.autoforum.cz/…p-nez-kdy-drive/
https://www.autoforum.cz/…-dostalo-padaka/
https://www.autoforum.cz/…bilky-varovanim/
...ale najdou se i pozitivní zprávy: :-)
https://www.autoforum.cz/…bilky-varovanim/
https://www.autoforum.cz/…tne-automobilky/
https://www.autoforum.cz/…do-konce-mesice/
https://www.autoforum.cz/…p-nez-kdy-drive/
https://www.autoforum.cz/…-dostalo-padaka/
https://www.autoforum.cz/…bilky-varovanim/
...ale najdou se i pozitivní zprávy: :-)
https://www.autoforum.cz/…bilky-varovanim/
https://www.autoforum.cz/…tne-automobilky/
Přesně :yes: A další stovky příspěvků vygenerují rozumradové co budou osvíceně komentovat ty hatery.... :yes:
rohor
Nabíjecí plachtu opatříme rahnem a do střechy vmontujeme stožár. Nebudete věřit, ale jízdou na vítr nejenže prodloužíme intervaly mezi nabíjením, ale získáme i delší dojezd.
Díl 28. Pred plachtu umistime lapač CO2. Ten potom za pomoci energie získané z tepelné radiace řidiče a cestujicich měníme na pevný uhlík a kyslík.
Díl 29. Získaný uhlík použijeme na výrobu kvalitních baterií.
Díl 30. Zvaž to, Arnošte.
Díl 28. Pred plachtu umistime lapač CO2. Ten potom za pomoci energie získané z tepelné radiace řidiče a cestujicich měníme na pevný uhlík a kyslík.
Díl 29. Získaný uhlík použijeme na výrobu kvalitních baterií.
Díl 30. Zvaž to, Arnošte.
×
Sdílení komentáře
×
Nevím, co je na tom divnýho, když by to samý měli dělat i nositelé pokroku s EV, jenom porád hejtujete ty EV, nejspíš ze závisti a z neznalosti. A když někdo konečně přijde s takovým šikovným nápadem jako je plachta pro lepší nabíjení, tak se jen posmíváte.