Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Design VW čeká důležitá změna. Vrátí se duch devadesátek?

Design prvních elektromobilů značky měl nalákat progresivní zájemce, teď už ale přišel čas oslovit širší veřejnost.
Zpět na článek
18. 7. 2023 14:28
18. 7. 2023 16:55
18. 7. 2023 18:25
19. 7. 2023 06:18
18. 7. 2023 21:40
19. 7. 2023 07:46
Avatar - Jaros 00071
18. 7. 2023 14:28
Děs
Interier je děsný.. :no: a design nic moc.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
18. 7. 2023 16:55
Shrnuto
Když si odmyslíme PR pohádky a omáčku a zaměříme se na dřeň, tak nám nový šéfdesignér řekl jedno všeobsažné nic. Prostě budou vyrábět das Auto a budou doufat za lenost zákazníka změnit značku...

Současný design VW nemá nic společného s přezdobeností ani se zaměřením na early adopters. Současný design je LBGT+ bezpohlavní design generovaný inženýry na základě požadavku, aby se nenašel nikdo, komu se bude nelíbit... :-!
Rozbalit vlákno
2
18. 7. 2023 18:25
Re: Shrnuto
No v tom případě bych řekl, že se to nepovedlo: ono se to totiž nelíbí prakticky nikomu.

Vídám denně dost elektroušů, ale téměř žádný VW. Jistěže to nemusí být úplně vždycky jen designem, ale čím jiným, když celej koncern je stejnej? Vídám zásadně Škodovky, id4 kupříkladu prakticky nikdy. Ten jejich ID3 jsem viděl jednou, je to strašnej desinovej chudáček.
19. 7. 2023 06:18
Re: Shrnuto
Presne to som myslel - design ID je az nechutne politicky korektny, bezpohlavny a nemastny - neslany, chce sa pacit kazdemu a pritom prave vdaka tomu sa nepaci nikomu. Take jednorazove spotrebice 8-s
Avatar - Barry Lyndon
18. 7. 2023 18:24
ID.3 a ID.Buzz jsou super
a definují nový designový jazyk, na kterém se dá stavět dlouhé roky (možná desetiletí). Takže tyto bych určitě nezavrhoval, ba právě naopak. Oproti tomu ID.4 a ID.5 jsou podivné designově slabé patlanice (ale pořád jsou lepší než strašidelným dodatkovým rypákem zohyzdněný Enyaq).

Aktuální podoba ID.2 je taková snaha o sázku na jistotu, že něco ala retro nezklame a asi proč ne...
Rozbalit vlákno
3
18. 7. 2023 18:30
Re: ID.3 a ID.Buzz jsou super
Hm, to bych si nebyl tak jist.
ID3 se podle mýho nepovedl a ani ho na silnicích prakticky nevídám. Je to chudý příbuzný, plasťáček a prosťáček, takovej otloukánek jako že "vyrobme konečně ten elektromobil, hlavně ať to nic nestojí". Některý řešení uvnitř jsou doslova strašný. Jestli na tomhle bude chtít VW něco zakládat, tak zhyne.

ID4 a 5 jsou drahý a lidi si radši (lhosteno proč) kupujou Teslu nebo aspoň Enyaq kupé.

Enyaq a zejména kupé vídám všude násobně častěji než id3,4, pětku jsem zatím neviděl nikdy. Obecně se v mým okolí lidi shoduou na tom že Enyaq (zejména pak kupé) je výrazně hezký auto.

Jo a ID Buzz je super i za mě, vyloženě se mi to líbí a to elektrouše v oblibě teda nemám. :-)
Avatar - Barry Lyndon
18. 7. 2023 18:45
Re: ID.3 a ID.Buzz jsou super
u ID.3 jsem řešil jen design exteriéru, trabantoidní design interiéru taky nedávám.

Pokud jde o vkus většiny opič@nů, je to komplikované, strašidelný dodatkový rypák Enyaqu dolepili na auto až dodatečně, protože při testování reakcí zákazníků se prvotní s elektromobilem lépe konvenující řešení nelíbilo. Za mě ten rypák Enyaq naprosto zabil, ale většině se to asi líbí (ideálně pak ten svítící :D )
18. 7. 2023 20:17
Re: ID.3 a ID.Buzz jsou super
Je pravda, že "to svítící" je mimořádná trapárna, to zas jo
18. 7. 2023 21:40
Holt Toyota
I hnůjdej vám trošku ujely. No Škoda, to už nedoženete.
Rozbalit vlákno
1
19. 7. 2023 07:46
Re: Holt Toyota
Ale tak třeba jo, ale musí přestat vymýšlet, jak ještě víc odrbat zákazníka a začít dělat opět auta z poctivých materiálů, aby se vrátila ta "vnímaná kvalita" za přiměřené peníze. Tyhle předražené "woke" ID kraksny (Ale i G8) si můžou strčit tam, kde slunce nesvítí ;-)