Vzhledem k dnešní zvrácené době jsem vlastně rád už jen za to, že Superb tu stále je, že stále je jako liftback, a že to není nesmysl EV.
A že se vytrácí svébytmost modelu? Že jde o klon Passatu? Ano, je to mrzuté, ale ve světle doby čert to vem.
Dá se na to nahlížet o tak, že Superb ve IV. generaci se konečně dotáhl na úroveň zcela shodnou s Passatem :D
Ve výsledku to za mě mnohem víc ublíží Passatu. A jsem hodně zvědavý na vysledmý poměr prodejních čísel. Ani bych se nedivil, kdyby Superb zválcoval Passat.
Myslim ze naopak passat je v teto generaci klon superbu. Ten bude dostupny v obou karosarskych variantach jako svebytny a plnohodnotny model, zatimco passat je jenom kombik, ktery od superbu prevzal vsechno vcetne rozvoru, jelikoz zkracovat jej by se nevyplatilo, stejne jako vyvijet variantu sedan. Zajimave, jak se to obratilo, protoze v prvni generaci to bylo presne naopak, respektive i prvni superb byl svebytnejsi, jelikoz mel aspon protazeny rozvor. Zaroven je to trochu smutne, ze z etalonu se najednou stane v podstate mrtvy okrajovy model a prioritu maji id podivnosti.
Tohle je zase sporny, protoze Kulhanek rikal, ze z toho cinskeho modelu vubec nevychazeli, dokonce o nem ani nevedeli a delali si to cely sami... Samozrejme je otazka, jak to ve skutecnosti bylo, ale je pravda, ze puvodni prodlouzeny cinsky passat B5 z devadesatek ma jinak reseny C sloupek. Ma v nem okenko stejne jako kratky passat, zatimco u superbu (a z nej nasledne vznikleho VW pro Cinu, ktery ale prisel az pozdeji) je okenko soucasti dveri.
Tyhle clanky nebo testy Skodofky maj jednu ohromnou vyhodu. Hned se vi, co v nich bude. Nekriticka adorace, v testech jasny vitezstvi a podepise se pod to expert nad experty Vaculik. Otresnej porojev, radoby vtipy, technicky to jakz, takz jde. Kdyby pred par lety Vaculik jeste v AMS v kazdem cisle nebrecel, jak stoji Skodovka za kulovy, jak ma za pravdu o ni zakazanej pristup k novinarskymu webu a jak nebyt kamaradu, ktery mu ty paskvily pujcuji, tak by je nemohl testovat a plivat na ne. Ha ha ha. Protoze mu je Skodofka nechce pujcovat. Nj kdyz potrebujes korunky, tak se upises i nepriteli checht. Neco z toho je dnes jeste na webu dohledatelny 🙂👍
Nový Superb bude asi opravdu strašný, když toto slovo použil 9x, většinou ne úplně vhodně. No a oblíbené "ajrodynamiky" jsme se také dočkali. Jestlipak letěl do Francyje ajroplánem?
Udivuje ma, ako tie klasické autá chýbajú. Ako sú klasické kombíky, liftypre a sedany žiadané a každý ich chce, najlepšie iba s dieslom alebo benzínom. A ako všetci plačú, že ich už skoro nikto nerobí, lebo sa nevyplatia, pretože ich nikto nekupuje...
hele presne :yes: vsichni breci, az skonci fosilni Alfy tak si budou rvat vlasy.... klasicke kombiky to same....a na silnicich same SUV s obrovskym tabletem v interieru.... ja se tomu jen smeju, co mi zbyva.... Trojkoveho Supa v nafte jsem jeste stihl objednat minuly tyden ;-)
Taky mám takový pocit, že bych měl " zachránit " nějaký diesel, ale když vezmu rozum do hrsti, podívám se na to z jednoho i druhého konce, tak mi to nedává praktický smysl, pokud nechci youngtimera. Nelítám po dálnicích přes týden ani o víkendech víc jak 100km.
ze plug-in dostal misto 1,4 tu lepsi 1,5 a konecne z ebude dojezd z 100km na nabiti a to i s DC nabijenim :yes: aneb jak beznemu lidu postupne tu elektriku priblizovat
je vam jasny ze tak jako skoncil manual, tak postupne lidi prestanou kupovat i ten spalovak, proste proto ze si zviknou a prijde jim to zbytecne to tam mit jinak, aneb tahle generace dojezd az 100km na nabiti, facelift az 150-200km, pristi generace mozna jeste se spalovakem 300km a pak jiz lidi.....a proc tam je ten spalovak? :-[]