Krásný článek o krásných autech. Seriál miluju od doby, kdy jej poprvé spustili v cca 80-tých letech minulého století u nás.
Pane Máro, asi špatně vidíte nebo neumíte počítat...
Zlatý má 43.222 mil = 69.599 km
Stříbrný 53.939 mil= 68.806 km
Takže stříbrný najel o 10.000 mil více což je o ještě 800km míň než zlatý???
Asi překladatelský šotek... :-)
Třetí generace Capri byla ta nejkrásnější a její účinkování v kultovních a nezapomenutelných Profesionálech její prestiž ještě výrazně zvýšila. Dřívější Doylův Escort Mk.II RS 2000 byl také fantastický, ten se ale do dnešních dnů bohužel nedochoval. A nesmíme zapomenout ani na několik exemplářů nádherné Cowleyho Granady Ghia, to byla taky prvotřídní pecka.
Příznivci Fordu už mohou na dobu, kdy "jejich" značka vyráběla takto skvostná a populární auta, bohužel jen hořce vzpomínat... :-O:-O:-O:-(:no:
Tohle jsou parádní kousky, které jsem obdivoval jako malý capart v profesionálech. Co čert nechtěl, byl jsem o víkendu s dětmi na zámku Červená Lhota a tam uprostřed parkoviště stál Ford Capri 2.0S v tmavě červené metalíze na veteránských značkách :yes: Prostě nádhera a těšil se velkému zájmu lidí ;-)
Je to dneska hezká doba. Auta mě až tolik neberou, ale včera jsem potkal chlápka na Yamaze SR 500 a taky mi to pohladilo duši. Nové (japonské) motorky se mi nelíbí vůbec.
Čím víc budou automobilky tlačit zákazníkům nechtěné elektrozkraty a řidičsky impotentní hybridy, tím budou youngtimery populárnější. Stačí si zajet na nějakou pořádnou veteránskou výstavu či závody! :-):yes: