Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche ukazuje luxusní způsob nabíjení na cestách. Navíc bez příplatku

Nová Porsche Charging Lounge nabízí snad vše, co si můžete při nabíjení na dlouhé trase přát.
Zpět na článek
28. 7. 2023 10:52
...součástí nabíječky i salonek, kde si posádky vozů mohou
No pochybuji, že to byla dlouhá cesta... pokud v tom Taycanu nejeli mezi kamiony, tak ta dlouhá cesta mohla trvat tak maximálně kolem tří hodin na dálnici pokud před tím dobili do plna....Takže odpočinout si asi moc nemusí, ale musí tam čekat, což si myslím, je celkem opruz pro někoho, kdo je bohatý a opravdu není zvyklý někde svůj čas mrhat čekáním ať už na cokoliv... :-)
Rozbalit vlákno
4
28. 7. 2023 11:46
Re: ...součástí nabíječky i salonek, kde si posádky vozů moh
Kam vsichni chodi na "mrhani casu"?

Mrhani casu by to bylo pro poslicka, kdyz se mu prodlouzi cesta (ktera je jeho obzivou).

Nikdo jiny (normalni) casem na nabijecce v dnesni dobe skutecne mrhat nebude!

PS Lituji bohate lidi, kteri se neustale honi za jeste vetsim bohatstvim a nemuzou si dovolit 20i minutovou pauzu po trihodinove ceste...
:D
V takovych chvilich si vzdy pripadam bohatsi nez oni.
:-!
28. 7. 2023 17:52
Re: ...součástí nabíječky i salonek, kde si posádky vozů moh
Jj za 20 minut nabijes na stovky km :D
29. 7. 2023 00:27
Re: Re: ...součástí nabíječky i salonek, kde si posádky vozů
To ale posudzuje kazdy sam. A zda sa, ze vacsinou toto ludia vnimaju ako mrhanie casom.
Avatar - eLzyx
28. 7. 2023 16:22
Re: ...součástí nabíječky i salonek, kde si posádky vozů moh
myslíš, že bohatý nepotřebuje řešit mejly, telefonáty, kontrolovat svoje investiční portfolio, zaměstnance, číst zprávy, nebo si hledat si zábavu na další dny, komunikovat s přáteli, příbuznými atp.?
To co popisuješ ty se jmenuje uštvaný zaměstnanec s GPS dozorem ...
Avatar - Mokrous
28. 7. 2023 11:12
Tak určitěéééé
"Energie by přitom měla pocházet z certifikovaných obnovitelných zdrojů."

Asi mysleli obnovené uhelky, namísto jádra...
Rozbalit vlákno
36
28. 7. 2023 11:19
Re: Tak určitěéééé
Hele ono je klidne mozne ze si to prislusna spolecnost proste zaplati a koupi si kapacitu nejaky hydroelektrarny, akorat pak ta energie z OZE nebude pro nekoho jineho. To dementum urovne Hamunasakra bohuzel nedochazi. Pokud pouziju energii z OZE, ktera nedostacuje na pokryti trhu, na nabijeni par aut nemuzu ji pak pouzit jinde a fabriky a domacnosti pojedou na uhli. Pitomci se ale budou honosit tim jak auto nabijeji z bezemisniho zdroje. Ze jim doma jde domacnost na uhli uz pak jaksi neresi.
Avatar - Mokrous
28. 7. 2023 11:26
Re: Tak určitěéééé
Stejně jako mě píše Innogy na FA, že mám zelenou elektriku :D :D :D
Tvl, to nevymyslíš.
Asi ty šmejdy začnu žalovat, abych se nenudil.

Viz já v 11:09
https://www.auto.cz/diskuse/90463/1#…
Avatar - xxc
28. 7. 2023 11:39
Re: Re: Tak určitěéééé
Ale sa môže niekto rozhodnúť, keďže už na neho zelená elektrina neostane, tak si postaví ďalší zdroj zelenej energie, alebo ju nebude odoberať.
28. 7. 2023 17:54
Re: Re: Tak určitěéééé
Jak si postavi dalsi zdroj zeleny energie? To neni budovatelska strategie. Solary ti v noci nejedou a vitr nefouka furt. A kapacita vodnich elektraren je u nas uz vycerpana.
28. 7. 2023 11:46
Re: Tak určitěéééé
Muzes svou myšlenku nejak rozvést a ukotvit v realite?
28. 7. 2023 11:55
Re: Tak určitěéééé
Nemuze.
Nerozumi trhu s elektrickou energii.

Jen pro informaci k Nemecku:
The share of electricity generated from renewable energies increased in 2022 to reach 48.3% (42.7% in 2021). :yes:

Takze ten certifikat za spotrebu obnovitelne energie neni problem...
28. 7. 2023 12:08
Re: Tak určitěéééé
Ale to me stve. Mokrous tu stale pod clanky pise veci proti EV, EU, ekologii atd.
V naproste vetsine ma spatne informace. Kdyz ho nekdo upozorni tak jde psat nesmysle pod jiny clanek.

A tak stale dokola.

Proc stale veri nesmyslum i kdyz dostane argumenty ktere nevyvrati?

Je to troll?
Prece se normalne uvazujici clovek takto nechova.
Avatar - Mokrous
28. 7. 2023 12:26
Re: Tak určitěéééé
Mluvíš o sobě?
28. 7. 2023 13:08
Re: Tak určitěéééé
Ja po tobe uz po x krat chci jen informaci kde beres podklady pro tva jednotliva tvrzeni zde.

Nikdy je nedostanu. a to je jedno kestli ae ptam tebe, Arese, Rohypnola, Windiesla atd

Vzdy jen plivanec lzi a nenavisti a pak klid.
28. 7. 2023 12:31
Re: Tak určitěéééé
nejvic tady na foru je placani cisel od Barika :D ..
Avatar - Mokrous
28. 7. 2023 12:27
Re: Tak určitěéééé
A certifikát na blbost taky asi nebude problém, ne? Papír snese všechno.

Já nerozumím trhu s energií, ale na rozdíl od magorů jako seš ty vím, že v noci po dušičkách, potmě a v bezvětří budu Porsche nabíjet z uhlí a plynu. A s certifikátem plným zelených lístečků si akorát tak můžu vytřít ***.
28. 7. 2023 12:32
Re: Tak určitěéééé
kdyt ty mas dum ne? Tak si muzes koupit fve a 2/3 roku fungovat na slunce. A to, ze po dusickach nabijes z uhli kompenzujes tim, ze v srpnu nebudes potrebovat uhli na klimatizaci, ohrev vody nebo kavovar..
Avatar - Mokrous
28. 7. 2023 12:46
Re: Tak určitěéééé
Kuwa já tady mluvím o pokrytectví a otevřeným lhaní korporací o 100% čisté energii a 100% uhlíkový neutralitě. Už mám těch 3,14čusů akorát po krk.
28. 7. 2023 13:04
Re: Tak určitěéééé
a auto.cz ktere vlastni majitel uhelnych elektraren a dolu je pro tebe zdroj informaci pro tvou nenavist?
Avatar - Mokrous
28. 7. 2023 13:31
Re: Tak určitěéééé
Ty si fakt blb.
Avatar - Mokrous
28. 7. 2023 14:38
Re: Tak určitěéééé
NE. Sem si chodím jen odplivnout na jedno téma.

Já si radši probírám historii zrůdných kreatur, které stály za zrůdnými ideologiemi, natřenými na ty barvy, které se zrovna hodily do krámu. + příslib lepších zítřků a zastavení utrpení a bídy.
Jako vždy za podpory bohatých mecenášů, zrádců a davů užitečných idiotů, kteří za to po chvíli zaplatili cenu nejvyšší.
Výsledky už všichni známe.
Ale kdo se nepoučí z minulosti, ten nemá budoucnost.

Ochutnávka: https://youtu.be/8YXrOqr16YI
28. 7. 2023 12:49
Re: Tak určitěéééé
Tak za prve:
Ty zadny Porsche nabijet z uhli nebudes, protoze ho nebudes mit.

Za druhe:
https://www.idnes.cz/…331_automoto_fdv
Priklad toho, jak moc se mylis:
Nejlepší nabíječka v ČR otevřela, elektroauta napájí energií z vody

Za treti:
Nemusis byt vlastnikem Porsche, abys jezdil na zelenou energii. Ja jezdim na zelenou:
https://www.futurego.cz/
28. 7. 2023 12:58
Re: Tak určitěéééé
Urazky misto znalosti..

Ten certifikat ma nejake pravidla. Kdyz je plni tak ho dostanou.

Podporuji tim produkci OZE.
28. 7. 2023 17:56
Re: Tak určitěéééé
Co je na tom tak nepochopitelneho? Zelena elektrina neni dostupna v neomezenem mnozstvi a neustale, takze kdyz nekdo vyuzije kapacitu nejakyho stabilniho OZE zdroje tak uz ten nemuze dodavat elektrinu jinam. Je to jen hra s cisly.
Avatar - speedfred
28. 7. 2023 12:51
Re: Tak určitěéééé
Tam budeš mať 3ks zásuviek a vyberieš si podľa toho na akú uhlíkovú stopu budeš mať náladu:
uhlie
jadro
oze 🍀
28. 7. 2023 13:21
Re: Tak určitěéééé
Obvykle to funguje tak, ze odeberes energii, za jakou zaplatis.

Jestlize poskytovatel nakupuje POUZE obnovitelnou, pak nacerpas obnovitelnou.

PS I elektrina z uhli je mnohem ekologictejsi nez stary diesel. To je muj trn v oku...
Avatar - Mokrous
28. 7. 2023 13:35
Re: Tak určitěéééé
Jasně. Na Silvestra v noci si vyberu OZE ze soláru. A voni mi to zaříděj. Pošlou pro elektriku do Austrálie a dovezou ji na centrálu a pak ji pošlou drátama s průvodním listem ke mě, aby se cestou někde neztratila.
28. 7. 2023 13:39
Re: Tak určitěéééé
Ne.

Kdyz mas virtualni baterku, treba, tak tu energii ze solaru cos dodal v lete (a nemusela byt vyrobena z uhli) si v zime vyberes.

Vim, ze je to pro tebe prilis slozity.
Tve chapani zvlada tak max ostrovni provoz..

Ale to, ze trh s el. energii nechapes nemusis ventilovat v diskuzi. :D
Avatar - Mokrous
28. 7. 2023 13:45
Re: Tak určitěéééé
Virtuální :D :D :D :D :D :D :D

Jako celej tvůj vesmír, pako.
28. 7. 2023 15:03
Re: Tak určitěéééé
Muj vesmir jsou znalosti v oboru elektromobilita a energetika.

Tvuj vesmir je trolling.

Sbohem
Avatar - Mokrous
28. 7. 2023 16:19
Re: Tak určitěéééé
Tvůj vesmír vypadá na LSD a sjíždění projevů Maa a Uljanova...
Avatar - speedfred
28. 7. 2023 14:06
Re: Tak určitěéééé
To je asi niečo podobné ako virtuálny sex. Tomuto aj niekto normálny verí??

Z Austrálie príde zeleným dopravcom ako si to niekde písal. ☘️🌿
28. 7. 2023 14:59
Re: Tak určitěéééé
To neni o zadny vire.

https://www.eon.cz/…oltaika-od-eonu/?…
Je to zpusob obchodovani s elektrinou.
:D
"Přebytky si uložte na později
Vyrobenou elektřinu, kterou nespotřebujete, si schováte do Virtuální baterie. Z ní si ji pak můžete vzít kdykoliv zpátky. Třeba v noci nebo v zimě."

Vy me fakt dneska bavite.
28. 7. 2023 15:32
Re: Tak určitěéééé
jde o to, ze nechapou, ze uhli ktery nehodej do kotle v sprnu pocka na prosinec. Tzn v
urcitym
mixu muze obnovitelna energie v lete zbejt na zimu
Avatar - speedfred
28. 7. 2023 16:54
Re: Tak určitěéééé
Ja to chápem moc dobre, pretože mám malinkú ale mám FVE a v barákoch sa dá kúriť plynom, elektrikou, drevom, uhlím a rozmýšlam nad malým TČ.
Príde mi ale smiešne nejako všetko miešat dokopy aby sme boli na oko EKO. Keď sa dá tak v lete ideme na (trepnem) 8O% z OZE a av zime 80% uhlie, voda, jadro.
Tu sa to bude ale miešať len aby to všetko vypadalo zelene.
Ako napísal Dinar: toto sa bude raz volať doba pokrytecká.
Avatar - Mokrous
28. 7. 2023 17:13
Re: Tak určitěéééé
To jsem psal já. Nebo možná jen taky já...
Avatar - Mokrous
28. 7. 2023 16:15
Re: Tak určitěéééé
Já bych tě ty blbe zavřel do místnosti s virtuální žrádlem, virtuální vodou, virtuálním topením a virtuální elektrikou na 30 dní. A byl by klid. On by byl už za tejden. Zato napořád.
28. 7. 2023 16:17
Re: Tak určitěéééé
Koukam, ze nejak ztracis posledni zabrany🙁
Pojem virtualni baterie je v energetice naprosto bezny.
Avatar - Mokrous
28. 7. 2023 16:24
Re: Tak určitěéééé
Čistá rasa, konečné řešení, proletariát a třídní boj s kulaky byly taky běžné pojmy...
Co tam máš dál, hňupe? Něco jako 100% uhlíkově neutrální dodávku od DPD?
28. 7. 2023 16:28
Re: Tak určitěéééé
Tak jeste niz nechces jit?
Cim mensi znalost tim vetsi agresivita.
To co jmenujes nikdy nebyl normalni termin.
Avatar - speedfred
28. 7. 2023 13:51
Re: Tak určitěéééé
Dupeľľľ
28. 7. 2023 13:32
Tomu říkám "z nouze ctnost"
Takže sice musíme hodiny čekat, než se baterka nabije, ale tak si alespoň trochu pohovíme. To chceš.
Rozbalit vlákno
42
28. 7. 2023 13:42
Re: Tomu říkám "z nouze ctnost"
Jasne, s Taycanem tam cekas hodiny. :D

Wtf

Proc maji potrebu petrolheadi se neustale vyjadrovat k tematu, o kterym vi prd?

The charging time for five to 80 per cent SoC (state of charge) is 22.5 minutes :-O in ideal conditions at an 800-volt charging station, with a maximum charging capacity (peak) of up to 270 kW.
28. 7. 2023 14:16
Re: Tomu říkám "z nouze ctnost"
A nepoškozuje náhodou rychlonabíjení baterii? Nemají náhodou vysoké teploty, na které se baterka zahřívá při rychlonabíjení, negativní vliv na její životnost? Nechceš mi snad říct, že si dobrovolně k....š baterku rychlonabíjením, že ne?
28. 7. 2023 14:18
Tomu říkám luxusní způsob bezemisni dopravy
Zkracene pro tebe:

V podstate NEPOSKOZUJE.

Muzeme se dohadovat o snizeni zivotnosti z dvaceti na patnact let?
Tezko rict.
Kazdopadne toto realny majitel neresi. ;-)

PS Zarazi me, jak jsou lide, kterym je tema elektromobilita (a ekologie) cizi, dobre informovani o negativech. Viz uhli, kobalt, rychlonabijeni vs zivotnost, emise pri vyrobe EV atd. Bohuzel je treba jit do hloubky a ne konzumovat autofory.

PPS Neposkozuje nahodou vytaceni do cervenyho (spalovaci) motor?? A taky kdyz chces, tak motor vytocis...
Avatar - Mokrous
28. 7. 2023 14:31
Re: Tomu říkám luxusní způsob bezemisni dopravy
Myslíš ty motory, kterejm ano po 20-30 letech nic není, zatímco EV má už 3 baterii, respektive se muselo sešrotovat? Ty ekologu.
28. 7. 2023 14:35
Re: Tomu říkám luxusní způsob bezemisni dopravy
a ktere ze to jsou motory?
Avatar - Mokrous
28. 7. 2023 14:39
Re: Tomu říkám luxusní způsob bezemisni dopravy
Především dieselové, hňupe.
Ne každý najede 50 tisíc ročně. Takže dnes nemá dobrý motor problém vydržet 30 let bez zásahu, krom běžné údržby.
28. 7. 2023 15:03
Re: Tomu říkám luxusní způsob bezemisni dopravy
Zas urazky misto odpovedi.
Ktery motor?
Avatar - Mokrous
28. 7. 2023 16:18
Re: Tomu říkám luxusní způsob bezemisni dopravy
TDI a HDI už jsi slyšel, šašku?
28. 7. 2023 20:01
Re: Tomu říkám luxusní způsob bezemisni dopravy
Ktery?

TDI bylo asi stovky druhu. Nektere vyloženě pasti.
Ostatní po 200 000km dymovnice.

Vyznas se aspon v necem kolem aut?

Prijde mi, ze tva prednost je max urazet.
Avatar - Mokrous
28. 7. 2023 20:07
Re: Tomu říkám luxusní způsob bezemisni dopravy
Chceš abych trávil svůj čas krmením trolla jako seš ty? Chceš, abych ti tu vypisoval kódy motorů, ročníky a kW?
Tak to máš blbý, protože na to ti zvysoka...
28. 7. 2023 21:17
Re: Tomu říkám luxusní způsob bezemisni dopravy
Psal jsi” Takže dnes nemá dobrý motor problém vydržet 30 let bez zásahu, krom běžné údržby”

Ja se ptam ktery motor to je a zatim jsi nerekl.


Pod zkratkou TDI a HDI bylo a je stovky naprosto ruznych motoru mnohdy naprosto odlišné konstrukce.

Bohuzel mnoho z nich vyzadovalo behem provozu velke investice ktere u starsich aut ( mnohdy uz i 10 let starych) presahuji zbytkovou hodnotu vozu.
28. 7. 2023 15:22
Re: Tomu říkám luxusní způsob bezemisni dopravy
a ktery, myslis ten srot co ma kolega ve superbu? Kde chvili olej ubejva (mesto) a na dalnici zas pribejva?

Nebo ten klenot tdi pd 2,0? Nebo srot vsech srotu subaru diesel? Nebo povestnej mazdi diesel? Nebo kral zivotnosti tdci? Nebo ten 200kw sajrajt audi, kteryho se nemuzu dockat az se toho zbavim?
Avatar - Mokrous
28. 7. 2023 16:22
Re: Tomu říkám luxusní způsob bezemisni dopravy
Chápu, taky už ti probil kabel od wallboxu a jsi zasažen a nemáš cesty zpět. Tak buď rád, užívej a jen to prosím nenuť ostatním.
28. 7. 2023 18:31
Re: Tomu říkám luxusní způsob bezemisni dopravy
kabel je ok, ale na slavnym 3,0tdi tecou ventilovy vika (ma to 120tkm), skube dsg jak jenom muze a k tomu to obcas nahodile rozsveci kontrolku motoru. Superba 147kw uz ani nahet nebudu, to nema smysl. Kupuj si pochopitelne co chces, ale nesir tu paleni preslicek jako spravnou zivotni volbu.
Avatar - Mokrous
28. 7. 2023 19:02
Re: Tomu říkám luxusní způsob bezemisni dopravy
Ten kabel byl nadsázka, že jsi už zasažen také...

Já nešířím pálení přesliček jako jedinou správnou cestu. Já jen nestojím o to, aby mne kdokoli k čemukoli nutil násilím.
Až mne nabídka skutečně dobrovolně přesvědčí, nemám s tím problém.

Odkdy má 3.0 TDI DSG?
29. 7. 2023 07:07
Re: Tomu říkám luxusní způsob bezemisní dopravy
https://www.auto.cz/…vic-prosim-85271

Ty nejen ze nic nevis o EV.
Ty se tu hloupe ptas i na spalovaky.
Jsi (agresivni) ostudou zdejsich diskuzi.

Pouc se:
"Sama o sobě není sedmistupňová skříň vyloženě špatná, to rozhodně ne, ale špičkové samočinné převodovky už zvládají jednotlivé úkoly lépe. S-tronic má poměrně dlouhé převody, což znamená, že třeba na dálnici není pružné zrychlení tak drtivé, jak byste od třílitrového motoru s těmito parametry očekávali. Trochu sice zkresluje téměř neslyšný běh agregátu, i tak ale máme za to, že konkurence se dere vpřed výrazněji.
Při běžné klidné jízdě nemáme k sedmikvaltu výhrady, za opožděné rozjezdy z křižovatky může spíše pomalý systém Start/stop, než rozvážnost převodovky. Rychlá změna jízdního stylu, třeba když z plynulé pomalé jízdy chcete náhle výrazně přidat, ale znamená větší váhání. Zvláštně působí i to, když při odbočování v křižovatce se zařazenou dvojkou přibrzdíte, bez plynu zatočíte a při následném přidání nejdříve přijde zvednutí otáček a následné sklouznutí spojky, podobně jako při rozjíždění."

PS https://cs.m.wikipedia.org/…ger%C5%AFv_efekt
"lidé s nízkými schopnostmi či kompetencemi v dané oblasti sice dosahují přiměřeně nízkého :D výkonu, mají-li však odhadnout svůj výsledek ve srovnání s ostatními, mají naopak tendenci jej nadhodnocovat"
;-) ;-)
Avatar - Mokrous
29. 7. 2023 10:26
Re: Tomu říkám luxusní způsob bezemisní dopravy
Já se ptám na spalováky??? Dokola se mě ptá Hendy, hňupe.

Proč mi dáváš číst něčí názor na DSG? Já jich četl už stovky. A na rozdíl od tebe tu techniku chápu a znám a umím používat.

Kdybys sám netrpěl Krugerem, tak bys tady den co den a rok co rok všechny dokola furt nesral sám, šašku.
29. 7. 2023 10:44
Re: Tomu říkám luxusní způsob bezemisní dopravy
Mokrous
28.7.2023 19:02
Odkdy má 3.0 TDI DSG?

Mokrous
Dnes 10:26
Já se ptám na spalováky?


Jsi ostuda teto diskuze.
Zaradil jsi se po bok ballika allias diskuzniho odpadu.

PS K tomu krugerovi. Bylo by smutne, kdybych byl na stejne casti krivky jako ty, kdyz se elektromobilitou zabyvam od rana do vecera. :D
Avatar - Mokrous
29. 7. 2023 12:59
Re: Tomu říkám luxusní způsob bezemisní dopravy
Jo aha. Klasika, chytání za slovíčka, stará zbraň chorobných manipulátorů.
Já se neptal na motor, ale na kombinaci s převodovkou, protože standardem je 3.0 TDI + hydroměnič.
Vím jen o podladěné verzi 245 koní s DSG, ale o té nebyla řeč. A bohužel jsem nenechal v dotazu 200kW. Jdu se zastřelit.
Nejsem chodící encyklopedie a neznám všechny kombinace.
Ty zajisté jsi, tak nám ten model představ. Ať se pak můžeš pochválit, že seš lepší, šašku.

Aspoň jsi se teď přiznal, že seš defekt a od rána do večera řešíš jen podělaný EV. Jiný lidi mají na práci i jiný věci, než masturbovat 24/7 nad baterkama.
29. 7. 2023 14:06
Re: Tomu říkám luxusní způsob bezemisní dopravy
a6 c7 3,0tdi 200kw pofacelift ma dsg 7 i pres to, ze konstrukcni limit prevodovky je 550Nm a auto ma 580. Predface mela tudle kombinaci taky ale s malinko mensim vykonem, tam se sypaly i spojky, ty faceliftem zlepsily. A protoze to porad neresilo mechatroniku, v dalsi generaci c8 tam dali ZF. To je cely audi potazmo koncern vw, proste to omrdame nadren
Avatar - Mokrous
29. 7. 2023 15:06
Re: Tomu říkám luxusní způsob bezemisní dopravy
Tuhle generaci jsem nezkoumal. A o faceliftu, kde to zvedli ze 180kW na 200 jsem netušil.
Já bral, že varianta 180kW a 500Nm je OK. Nad tou jsem taky uvažoval pro sebe v aktuální generaci 45TDI, protože tam stále DSG je. A až v 50TDI je ZF, ne?
A hele, každá automobilka má spoustu hrobečků a nepodělků.
BMW taky. Stačí vzpomenout na legendární spolupráci s Peugeotem na THP turbomotorech, pak jejich benzínové čtyřválce, nebo V8 4,4 atd. Plus kvalita předchozí pětky, nebo i současné osmičky.
To je samý hogo-fogo a pak to vrže jak stará postel. Jiný věci mají zase parádní. Tak to je se vším.
Nebo v Mercedesech ty jejich eko kůže, co po 100k popraskají, jak 30 let stará bazarovka.
Mazdí diesely, Subaru to samý, Alfa Twin Spark,... A toho by bylo.
Koncern ojebává a posírá, ale ostatní často taky. Si nevybereš. A nebo teda spíš musíš vybírat opatrně a většinou po FL a to ještě ideálně až za rok za dva, až se to začne ukazovat.
29. 7. 2023 15:12
Re: Tomu říkám luxusní způsob bezemisní dopravy
Nadavat nekomu kdo ti rekl neco co nevis?
Avatar - Mokrous
29. 7. 2023 15:16
Re: Tomu říkám luxusní způsob bezemisní dopravy
To bych taky uměl sedět cejej den jako šulin na webu a dohledávat informace k usvědčení protivníka. Ostatní lidi ale dělaj i jiný věci a píšou z hlavy, co tak nějak obecně ví a když neví, tak se třeba zeptaj. A to se pak může diskuzní mrzák blahem zesrat, že si něco může najít a ukázát to a vetřít se s tím do debaty dvou jiných lidí. No je to pašák.

Běžte se navzájem přeblafnout, elektropošuci.
28. 7. 2023 15:04
Re: Tomu říkám luxusní způsob bezemisni dopravy
Lhaním a bagatelizováním si nepomůžeš, zvlášť když se dají tvá tvrzení ověřit. Lžeš, když říkáš, že rychlonabíjení nemá negativní vliv na životnost baterií. Něco si o tom přečti, než budeš tvrdit opak.

A co jsi chtěl říct tím, že to "reálný" majitel nemusí řešit? Jakože "vybydlíš" baterku do neprodejného stavu za 10 let a pak je ti to jedno? Takže nevadí, že se za 10 let bude muset ta vylítaná baterka komplet vyměnit, resp. vyrobit celé nové auto (a znovu natěžit vzácné kovy na její/jeho výrobu), hlavně že ty teď nabíjíš rychle? Takhle jsi to myslel? Po mně potopa? Sem myslel, že vy "EV-apoštolové" máte víc na mysli ekologickou udržitelnost a ne že je ti jedno, že se to bude muset kvůli tvému aktuálnímu pohodlí na rychlonabíječce předčasně vyhodit a vyrobit nové.

Když je spalovací motor zahřátý, tak ho vytáčení k omezovači nepoškozuje. Nebo jak jsi přišel na opak?
Avatar - Mokrous
28. 7. 2023 16:20
Re: Tomu říkám luxusní způsob bezemisni dopravy
Sebereflexe se od pokryteckých demagogických neomarxistických parazitů nedočkáš.
28. 7. 2023 16:24
Re: Tomu říkám luxusní způsob bezemisni dopravy
Umis poskozeni rychlonabijenim kvantifikovat?
Ne??
Dovolis si tvrdit, ze rychlonabijeni znici baterii za deset let?

Jake k tomu mas podklady?

Nez zacnes psat hlouposti, doporucuji se informovat o tematu.
Tady muzes cerpat informace o tom, jak moc rychlonabijeni skodi a ze 600.000km s rychlonabijenim neni problem.
https://youtu.be/QuqrVAzvswY

PS Baterka po 600.000km rozhodne neskoncila kvuli rychlonabijeni, ty joudo.
Ano, je možné že baterka by vydržela přes milion kilometrů bez rychlonabíjení.
28. 7. 2023 16:39
Re: Tomu říkám luxusní způsob bezemisni dopravy
Já ne, ale tady např. ano: https://tn.nova.cz/…ivotnost-baterii

A takových článků je na webu spoustu, tak to nezametej pod koberec.

Přijde mi fascinující hájit rychlonabíjení jako výhodu, když je zřejmé, že vede k rychlejší degradaci baterie. Asi jako kdybych lil na pumpě do auta mizerný benzín s pocitem, že natankuju rychleji a co na tom, že budou za pár let vstřiky na odpis. Takhle se podle mého názoru člověk k autu nechová. Možná je to pro tebe spotřebka, kterou za pár let pustíš dál a co bude s baterkama tě netrápí, ale mně to jako udržitelný přístup nepřijde. Pokud bys to myslel vážně, tak bys pěkně x hodin čekal, než se to pomalu nabije. Bylo by to sice pomalé, ale šetřilo by to baterku a bylo by to tedy "udržitelnější".
28. 7. 2023 16:43
Re: Tomu říkám luxusní způsob bezemisni dopravy
Precti si, co tam pisou, joudo.
U vozidel s nižším nájezdem (80 až 100 tisíc km) výsledky ukazují, že při vysokém podílu rychlonabíjení i při relativně nízkém počtu ujetých kilometrů klesá zdraví baterie zhruba o 7,5 procent více než u vozidel bez něj.
Zdroj: https://tn.nova.cz/…ivotnost-baterii?…

Ano baterie starne o 7,5% rychleji.
Koho to zajima?? :D
Ze ti klesne zivotnost baterky z 1M km na 900.000km??

Nastuduj si fakta Nauč se počítat a pak piš
;-)
Znas zivotnost baterky Taycanu???
The Porsche Taycan's batteries should be able to last at least 300,000 miles or at least 10 to 15 years before needing any kind of repairs.
Avatar - Mokrous
28. 7. 2023 17:12
Re: Tomu říkám luxusní způsob bezemisni dopravy
Proč se furt střílíš do vlastní nohy, joudo?

"or at least 10 years" Toto vyjádření bohatě stačí.
28. 7. 2023 17:21
Re: Tomu říkám luxusní způsob bezemisni dopravy
Ne, nestaci. Jaka je minimalni zivotnost tvyho auta?
:D

https://youtu.be/8qacVvm-8ao

PS Obdobny vykriky do tmy staci jen konzumentum autoforu, ktery nejsou schopny precist a hlavne pochopit jediny odborny clanek. Nehlede na to, ze v clanku je min 10—15 let. Dogmatik si z toho samozrejme vyvodi 10 let...
Avatar - Mokrous
28. 7. 2023 17:26
Re: Tomu říkám luxusní způsob bezemisni dopravy
Minimální? Nevím? A tvýho? Minutu? Nebo za jak dlouho tě může sejmout kamion na 1. křižovatce po vyjetí ze salonu?

Mě zajímá průměr.

Běž si řídit autobus do Bohnic a neser normální lidi.
28. 7. 2023 17:34
Re: Tomu říkám luxusní způsob bezemisni dopravy
Staci kdyz nebudes obtezovat svymi blaboly v diskuzi o EV. ;-)

Prumer z 10-15 neni 10.
:D :D :D
28. 7. 2023 20:56
Re: Tomu říkám luxusní způsob bezemisni dopravy
Naprosto nepřesvědčivě to bagatelizuješ. U 200 tisíc tam uvádí o 17% vyšší dodatečné stárnutí. Jestli je pro tebe o 17% víc zničené auto rychlonabíjením málo, tak pro mne ne. To mi přijde jako podstatný rozdíl.
29. 7. 2023 07:19
Re: Tomu říkám luxusní způsob bezemisni dopravy
A vis o jakych se bavis hodnotach?

Kolik ma najeto tvy soucasny auto?

500.000km?

Kdyz budes jezdit s Taycanem pouze na rychlonabijecky, tak porad vydrzi vic nez tvoje auto!

Tak o co ti jde?
Ja nic nebagatelizuji.
Jen tvrdim, ze i pri vyuzivani rychlonabijecek baterka vydrzi vic nez (prumerne) auto.

Naopak ty s tvymi chybejicimi znalostmi starnuti baterek zvelicujes.
Umis tech 17% vyjadrit absolutne??
Kolik tedy bude mit baterka Taycanu po deseti letech a 300.000km???

Dal jsem ti tu odkaz na Teslu se 600.000km.
Bylo to k necemu?

Vysvetluje ti to tu eLzyx.
Pochopil jsi, co ti napsal on o degradace jeho baterie??
"Naprosto zanedbatelné"
:-!

https://www.autobild.de/…st-20546909.html
Und drittens nimmt der Taycan auch im Winter (wenn du die Säule ins Navi eingibst und die Batterie vorkonditionierst) den Saft mit einer Ladeleistung bis zu 270 kW auf, wodurch die Batterie nach weniger als 20 Minuten wieder auf 80 Prozent ist. Und da wir gerade bei den Prozenten sind: DEKRA bescheinigt dem Akku nach all den Schnelllade-Exzessen auf unserer Mammutdistanz Neuzustand. :yes:
Prelozim ti to:
Po 100.000km ma baterka Taycanu kapacitu jako nova!
:-O 8-s :D :-!
29. 7. 2023 22:35
Re: Tomu říkám luxusní způsob bezemisni dopravy
a na rozdíl od olítaného TDI kde po 500 tis bude výkon a krouťák výrazně jinde bude BEV pořád na stejném výkonu
Avatar - Mokrous
28. 7. 2023 14:30
Re: Tomu říkám "z nouze ctnost"
:D :D :D
Avatar - eLzyx
28. 7. 2023 16:24
Re: Tomu říkám "z nouze ctnost"
moje Tesla je nabíjena v 92% na Tesla Superchargeru a za posledních 40k km se mi degradace posunula o 0,3% na 7,5% po 220k km. Naprosto zanedbatelné
28. 7. 2023 16:40
Re: Tomu říkám "z nouze ctnost"
Uvidíme na trhu ojetin, jak si elektroauta povedou. Tam se bude lámat chleba.
Avatar - eLzyx
28. 7. 2023 17:00
Re: Tomu říkám "z nouze ctnost"
zatím si tahle auta docela drží hodnotu. A dají se prodat i s nájezdem přes 300k km, nebo bez záruky na baterii a pohon ...
28. 7. 2023 17:26
Re: Tomu říkám "z nouze ctnost"
Zbytecne pises nekomu, kdo necte a nechape vyznam...

"Pravda" (vira) odpurcu je silnejsi nez zkusenosti majitelu.
:D
Avatar - Mokrous
28. 7. 2023 17:06
Re: Tomu říkám "z nouze ctnost"
Nejdřív se bude muset spálit hromada prvokupců na ztrátě a pak především druhokupců na servisu/dojezdu...
29. 7. 2023 07:40
Re: Tomu říkám "z nouze ctnost"
Jak uvidime??
:D

On trh s ojetymi EV neexistuje dnes?
28. 7. 2023 13:36
Ta elektrodebilita je tak úžasná a bezpečná věc...
https://www.idnes.cz/…1_zahranicni_tbr
:-[] :-[] :-[] :-[] :-[]
Rozbalit vlákno
20
28. 7. 2023 13:45
Re: Ta elektrodebilita je tak úžasná a bezpečná věc...
Nejaky zdroj na pricinu pozaru?

Koukam, ze jsi rychlejsi nez hasici.
:no:
28. 7. 2023 14:25
Re: Ta elektrodebilita je tak úžasná a bezpečná věc...
Jasně, každý přece ví, že ICE hoří tisíckrát častějc, než EV. Je to konspirace ropných loby a diskriminace EV, když pořád píšou o nekontrolovatelných požárech na zaoceánských lodích, zničených a nebo i potopených vinou požáru z převáženého EV. A to je v průběhu roku teprve blbá druhá loď.

Proč teda nenapíšou i o těch stovkách shořelých lodí, zapálených od ICE? :D
28. 7. 2023 14:26
Kolik ze aut na lodi bylo EV?
Protoze by te to nezajimalo. ;-)

Vazne si myslis, ze doposud lode nehorely?

PS Stejne se nejspis vznitil nejaky hybrid.
Avatar - Mokrous
28. 7. 2023 14:33
Re: Kolik ze aut na lodi bylo EV?
Ano, zde se výjimečně shodneme. Zatím podle pojišťoven suverénně vedou hybridy se 3,5% zahoření. A to je kuwa vysoký číslo.
Na EV si holt ještě musíme počkat pár let, než opanují první příčku.
28. 7. 2023 15:02
Re: Kolik ze aut na lodi bylo EV?
Zdroj tech 3,5%?
Avatar - Mokrous
28. 7. 2023 16:17
Re: Kolik ze aut na lodi bylo EV?
Třeba tady šašku: https://fdrive.cz/…statni-vozy-8207
28. 7. 2023 16:22
Re: Kolik ze aut na lodi bylo EV?
“ Vyplynulo z ní jednoznačně, že elektrická vozidla jsou k požáru náchylná nejméně”

Prestan urazet. Pises ze je ti 50 a chovas se jak primitiv.
Avatar - Mokrous
28. 7. 2023 16:26
Re: Kolik ze aut na lodi bylo EV?
Všeho do času primitive. On totiž zatím není průměrný věk EV vozidel 16 let a podíl v provozu 90%.
Snažíš se chovat inteligentně, ale výsledek jsou názory redardovanýho 3 letýho hydrocefala.
28. 7. 2023 16:30
Re: Kolik ze aut na lodi bylo EV?
Tak kdyz uvadis statistiku na 100k tak ti pocet vozu je jedno.

Prumerny vek pojistenych aut v USA 16 let?
Avatar - Mokrous
28. 7. 2023 17:04
Re: Kolik ze aut na lodi bylo EV?
Jak říkáš, je to tam samej Riviján...

https://www.smartmotorguide.com/L49612121
28. 7. 2023 17:43
Re: Kolik ze aut na lodi bylo EV?
Ty sem das jako dukaz o horlavosti EV clanek o tom ze statustika pojistovny rika ze na 100 000 vozidel hori EV s naskokem nejmene.

Co si o tve argumentaci mam myslet?
28. 7. 2023 18:45
Re: Kolik ze aut na lodi bylo EV?
Argumentaci?
:D :D
28. 7. 2023 17:43
Re: Kolik ze aut na lodi bylo EV?
Ty sem das jako dukaz o horlavosti EV clanek o tom ze statustika pojistovny rika ze na 100 000 vozidel hori EV s naskokem nejmene.

Co si o tve argumentaci mam myslet?
Avatar - Mokrous
28. 7. 2023 14:34
Re: Ta elektrodebilita je tak úžasná a bezpečná věc...
:yes: :yes: :yes:
28. 7. 2023 14:34
Re: Ta elektrodebilita je tak úžasná a bezpečná věc...
“ Proč teda nenapíšou i o těch stovkách shořelých lodí, zapálených od ICE”

Protoze by te to nezaujalo.
Lode opravdu nehori od vzniku EV.

A v tom je ten problem. Zakladas sve nazory na zaklade par zprav z auto cz
28. 7. 2023 15:24
Re: Ta elektrodebilita je tak úžasná a bezpečná věc...
hori, predevcirem lehnul v praze autobus. Ropny tankery s ropou v mori, horici veze a plosiny..
28. 7. 2023 14:31
Re: Ta elektrodebilita je tak úžasná a bezpečná věc...
Zajimave je, ze původní zprava pobrezni straze onpuvodubpozaru o EV vubec nemluvi.
28. 7. 2023 15:27
Re: Ta elektrodebilita je tak úžasná a bezpečná věc...
“ Požár vznikl od elektromobilu, spekulují média”

spekulace jsou tvuj zdroj informaci?
29. 7. 2023 22:36
Re: Ta elektrodebilita je tak úžasná a bezpečná věc...
v době vynálezu bleskosvodu byl Diviš obviněn, že blesky přitahuje, takže podobní borci jsou v celé historii......
Avatar - KANKUNEN
28. 7. 2023 15:48
Tak čumím, že Vito
si představuje el. energii jak pixle s hráškem, kukuřicí a čočkou.
Rozbalit vlákno
1
28. 7. 2023 18:47
Re: Tak čumím, že Vito
Ja si nic nepredstavuju.

Takto funguje trh.
:D

Hosi, rad bych s vama nekdy pokecal, abychom si vymenily znalosti o elektrine, energiich atd.
Avatar - eLzyx
28. 7. 2023 16:37
nic nového, Tesla má takové lounge roky
některé Tesla Superchargery jsou takto "luxusní" už roky. A nepotřebuje to žádný článek. Prostě je užíváme. U některých je Tesla lounge spojená třeba i s poměrně luxusní restaurací. Jinde je malá lezecká stěna, stůl na pinčes, fotbálek, viděl jsem i gaming koutek s Nintendo. V Lovosicích je třeba knihovnička. A u jednoho v Německu je dokonce Tesla bazén. Některé jsou zastřešené (FVE), jiné ne - třeba časem budou.

Samozřejmě je i dost Superchargerů, kde je to zázemí minimální, ale pořád aspoň s dostupným WC a automatem na jídlo, pití.
Rozbalit vlákno
4
29. 7. 2023 22:03
Re: nic nového, Tesla má takové lounge roky
To je super. Já teda na benzínce nikdy bazén,lezeckou stenu ani pinčes nikdy na těch 5 minut nepotřeboval,ale když to někdo při cestách takto chce...Be my guest.
30. 7. 2023 08:27
Re: nic nového, Tesla má takové lounge roky
Ano, elektromobiliste si kazdou cestu uzivaji.

Narozdil od ridicu hlucnych dieselovych dodavak, kteri musi...
30. 7. 2023 10:25
Re: nic nového, Tesla má takové lounge roky
...elektromobilisté si každou cestu užívají...na výborných kávičkách u Humpolce.

A šťastlivci, co mají ePorsche, se mohou převléknout ze saka do sportovního, vylézt horolezeckou stěnu, jít se osprchovat, převléknout se do plavek a skočit si do bazénu zaplavat, jít se osprchovat, obléknout si sako a zajít si na oběd, potom odvázat děti od sloupu a je to - má nabito může jet dál, klidně i 300 km.
30. 7. 2023 22:00
Re: nic nového, Tesla má takové lounge roky
Co se mi na EV lidech líbí je ten pohled na svět: jakoukoliv nevýhodu vidí jako výhodu. To jim fakt závidím. Musíš stát? Nevadí, vykoupeš se, zalezeš si na lezecké stěně, dáš si kávičku u Humpolce.