Ekonomika
Jak tady píšu pravidelně - eurohujeři z EU a automobilky si vykopaly vlastní hrob.
Jediný způsob, jak konkurovat čínským automobilkám, je vyrábět v Číně :-! . Nebo v rozvojových zemích. Výroba Made in EU nikdy nebude pro Čínu konkurenceschopná.
Navíc tu je další faktor, a to je vývoj. Vývoj čínské automotive je násobně rychlejší a efektivnější než ten v EU.
Výsledek? Přežijí jen prémiové evropské značky, kde dokáží zákazníka udržet pro jiné než měřitelné hodnoty. Stellantis, VAG, Renault mají neřešitelný problém :-!
Jediný způsob, jak konkurovat čínským automobilkám, je vyrábět v Číně :-! . Nebo v rozvojových zemích. Výroba Made in EU nikdy nebude pro Čínu konkurenceschopná.
Navíc tu je další faktor, a to je vývoj. Vývoj čínské automotive je násobně rychlejší a efektivnější než ten v EU.
Výsledek? Přežijí jen prémiové evropské značky, kde dokáží zákazníka udržet pro jiné než měřitelné hodnoty. Stellantis, VAG, Renault mají neřešitelný problém :-!
mas pravdu, eu ujel vlak prave diky trvani na spalovacich motorech. Videt je to na audi, kde je dneska vyvoj v8 biturbo kompresor tdi, kde je tdi s6. Prodeje dieselu padaj z nezajmu. A mercedes s jejich slavnym phev 2,0.. Jakej ma smysl XM phev, ktery si namaze na chleba spalovaci suv stejne jako to elektricky.. Vsechno tohle byl cas pro vyvoj ev. A jestli sem cinani nacpou 150kwh baterku s min jak 2/3 hmotnosti dnesnich 100kwh v eu autech…
Ne. V Číně nikdo EV nenařídil a nezaložil ten business na dotacích. PROTO je tam ten vývoj dramaticky rychlejší. Navíc jim v poslední dekádě Evropa díky hamižnosti EU automobilek předala technologické know how evropské automotive.
doporučil bych si i o číně něco zjistit. elektromobily jsou tam vládou tlačeny mnohem důrazněji a déle než v evropě.
Kecáš voloviny, troubo. Zájem o diesely je ale když je automobilky stáhly z prodeje, tak si je lidi asi těžkou koupí, bezmozku.
Ty automobilky, které si v nabídce diesely nechaly, jich prodávají hodně.
Ty automobilky, které si v nabídce diesely nechaly, jich prodávají hodně.
Naopak , EU ujel vlak díiky tomu, že Čína umí vyrobit za nižší cenu Ev plečku v 98% kvalitě evropské Ev plečky.
Zatímco u spalováků umí u aut nad cenu 500 tis Kč vyrobit za levnější cenu auto v 85-30% kvalitě Evropského vozu, čím dražší auto, tím větší nekonkurensechopnost Asie 😄 😄 😄
Už si viděl jak asijské automobilky vytlačují z trhu auta vyšší střední a luxusní třídy? Neviděl vid a ještě tak 40 let bys neuviděl, protože čínan neměl šnaci v tom konkurovat 😄
Blbý co , zelený soudruzi 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
Zatímco u spalováků umí u aut nad cenu 500 tis Kč vyrobit za levnější cenu auto v 85-30% kvalitě Evropského vozu, čím dražší auto, tím větší nekonkurensechopnost Asie 😄 😄 😄
Už si viděl jak asijské automobilky vytlačují z trhu auta vyšší střední a luxusní třídy? Neviděl vid a ještě tak 40 let bys neuviděl, protože čínan neměl šnaci v tom konkurovat 😄
Blbý co , zelený soudruzi 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
Keď budeš všetko vyrábať v Číne,nebudeš mať za čo ani jesť...
Ak bude Čechov o pár desiatok miliónov viac, a budú makať jak fretky od rána do noci, pretože na ich miesto bude na ulici čakať ďalších 100 ľudí, tiež bude český vývoj rýchly a efektívny ako ten v Číne.
Ak bude Čechov o pár desiatok miliónov viac, a budú makať jak fretky od rána do noci, pretože na ich miesto bude na ulici čakať ďalších 100 ľudí, tiež bude český vývoj rýchly a efektívny ako ten v Číne.
Prečo by nebola výroba nebola konkurencieschopná? Veď akurát znižujú náklady o 40%, softvér bude americký, už len nerobiť chyby.
Souhlas. Evropani se uregulovali k smrti. Ono je ve finále jedno, jestli "vyhraje" ICE nebo EV. Je jen otázka času, kdy po evropských silnicích bude jezdit víc aut z jihovýchodní Asie než těch evropských. Díky bolševické EU omezující volnou soutěž, za to nařizující spoustu nesmyslů. A díky nenažraným manažerům, kteří narozdíl od těch propuštěných dělníků nebudou muset řešit, jak zaplatí hypotéku a čím nakrmit děcka. Obzvlášť ve Francii a Německu to bude labůžo. Ale i protažený xicht škodovkáře, kterému šéf řekne "sorry, neprodloužíme ti smlouvu" bude výživný. Ne, že bych si to užíval, ale přijde mi, že přesně tam to vede.
Máte pravdu, Rolande. Číňanům je jedno co sem nacpou, chtějí ten byznys vyhrát. Diesely vyrábět neumí a tak sem cpou benzíny a elektrozkraty. A my kteří diesely umíme se je z popudu šílených ideologů snažíme zabít.
A tak musí přijít Mazda a ukázat co umí moderní diesel.
A tak musí přijít Mazda a ukázat co umí moderní diesel.
Tak hlavně je vtipné, že to prohlásí automobilka jako je Renault 😒] Nemá trhu co nabídnout, jelikož si zabila všechny zajímavé modely. Vymítila i zajímavé motory a teď chce snižovat náklady u elektromobilů a z čeho budou žít? Vážně by mě to zajímalo 😉
Hele, Wine, tykejme si 😊 A jinak jo. Mazda a její benzínové diesely zní jako super věc. Sám s tím zkušenost nemám. Ale zní to dobře. Jenže podle mě se Evropa stejně střelila do obou (dieselových) nohou a pro jistotu si ještě zahodila jakoukoli možnost na změnu (protože elektrifikace a hybridizace "muší bejt" i kdyby to z Číny bylo). Nové generace řidičů už diesel kupovat nebudou chtít. O to se postarají marketingová oddělení. Evropský automotive, jak ho známe, končí... Taky už nepíšeme z Nokie a Ericssonu,. Jen tady ten dopad bude trošku tvrdší, protože díky EU bude mnohem rychlejší ;-\
Tak to je fajn, protože Mégane Electric je naprosto nekonkurenceshopný, zvlášť na českém trhu. Je až ostuda, co jsou schopni si za ten škopek říct. Takhle, v kombinaci se sebevražednou evropskou politikou, Renaultu brzy uděláme pá pá.
:yes:
PS Az tu budou komennty, ze EV jsou bezemisni jen lokalne. Co by za to dalo stary dieselovy auto.
Nie je sa na čo tešiť.