Elektromobily
Přihlásit pro přidání komentáře
rohYpnol
Další EV, které umí, a to v tomto případě doslova, 300 z místa. Auto, které je super v 2D světě, kde se jezdí po přímce...
Reálný svět je ale o něčem jiném. A já se vůbec nedivím, že zatímco tady stále visí 100 neprodanych kusů, tak všechny spalováky s V8, 10 a 12 jdou doslova na dračku. Ono to totiž je i o tom jízdním projevu, zvuk... a u super s hypersportú o hmotnosti....
U Nevery mám navíc problém v tom, že to auto prostě není hezké. Není to první ani poslední hypersport, kde design hraje druhé housle. Ale když už, tak Chiron nebo kterékoliv Lambo jsou prostě nádherné kusy aut, kde oko a srdce dostává stejný zážitek jako stopky. Na rozdíl od Nevery.
Reálný svět je ale o něčem jiném. A já se vůbec nedivím, že zatímco tady stále visí 100 neprodanych kusů, tak všechny spalováky s V8, 10 a 12 jdou doslova na dračku. Ono to totiž je i o tom jízdním projevu, zvuk... a u super s hypersportú o hmotnosti....
U Nevery mám navíc problém v tom, že to auto prostě není hezké. Není to první ani poslední hypersport, kde design hraje druhé housle. Ale když už, tak Chiron nebo kterékoliv Lambo jsou prostě nádherné kusy aut, kde oko a srdce dostává stejný zážitek jako stopky. Na rozdíl od Nevery.
Jirka B.
Ridili jsme.. A pritom ridil pouze kolega z AutoBildu.. Redakce, mate to zapotrebi?
Ad auto.. Tesla S Plaid urcite pomalejsi ale za zlomek ceny..
Ale překvapilo info o nezajmu.. Pritom Ferrari, Koennigsegg apod jsou se svyma limitkama vyprodani okamzite. Ze by to bylo pohonem Nevery? Aneb za deset let si to do toho kup novou baterku..
Ad auto.. Tesla S Plaid urcite pomalejsi ale za zlomek ceny..
Ale překvapilo info o nezajmu.. Pritom Ferrari, Koennigsegg apod jsou se svyma limitkama vyprodani okamzite. Ze by to bylo pohonem Nevery? Aneb za deset let si to do toho kup novou baterku..
Myslím že to fakt řídil. Ale jen krátká projížďka. Jinak článek v zásadě převzatý z Autobildu.
S baterkou je to zajímavý aspekt. Nemyslím si, že by baterka měla být po 10 letech na odpis... ale pokud to bude typický "garážový klenot"... má to nějaký udržovací režim na baterku? Nejspíš ano.
To asi má. Docela zajímavé je tohle 4-minutové video Jamese Maye http😐/www.youtube.com/watch?… o jeho Tesle S. Odstavil jí s tím, že připojil nabíjecí kabel, ale když jí chtěl znovu rozpohybovat zjistil, že má vybitou 12V baterku.
Ano, je to o pohonu, o baterku vůbec nejde. Bohatý člověk si také v drtivě většině případů raději koupí za půl milionu eur špičkové švýcarské ručičkové hodinky než milionkrát přesnější digitálky s navigací, s vestavěným computerem o výkonu 50 PFlop/s a s 50 dalšími funkcemi. No a úplně stejně se to má třeba mezi Chironem a Nevereou.
Emel
Rimac to určitě dělá dobře a Nevera bude famózní, tohle je ale ta kategorie aut, kterých se prodá pár kusů a většina putuje rovnou do klimatizované garáže. Daleko víc mě zajímá, co se bude dít v těch nižších patrech, řádově od BRZ po Tributo 😄
Kdyz se podivas na ceny kolem 1,3M, tak tam jsou auta se zrychlenim pod 4s.
TM3 a EX30.
Az prijde takovy elektrosportak, taky vssem ukaze zada.
https😐/www.carwow.co.uk/mg/news/6825/new-mg-cyberster-price-specs#gref
New MG Cyberster on sale in summer next year
TM3 a EX30.
Az prijde takovy elektrosportak, taky vssem ukaze zada.
https😐/www.carwow.co.uk/mg/news/6825/new-mg-cyberster-price-specs#gref
New MG Cyberster on sale in summer next year
Sú autá čo majú na 100 aj za viac ako 4s, sú povedzme aj drahšie a ľudia to kupujú aj pre radosť z jazdy, emocie, zvuk či manuál. A keď sa na to pozrieš v garáži tak je to aj potešenie pre oko.
Samozrejme klobúk dolu pred Rimacom, to musí byť pekný harcore minimalne v priamke.
Samozrejme klobúk dolu pred Rimacom, to musí byť pekný harcore minimalne v priamke.
Ten potenciál tam je.
MG jsem zaznamenal, ale to asi ještě nebude "ono". Konkurent tunové MX-5 s hmotností 2t... to mi na dvoumístný roadster přijde jako dost.
MG jsem zaznamenal, ale to asi ještě nebude "ono". Konkurent tunové MX-5 s hmotností 2t... to mi na dvoumístný roadster přijde jako dost.
Candy Fimolla
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Arese
....to bude mít jistě senzační (bolestivě namožené krční svaly se zárukou) a design taky vypadá k světu. Ale k opravdovému požitku ze sportovní jízdy tomu chybí 2 zcela základní ingredience - nízká pohotovostní hmotnost a parádní zvuk motoru! 😲 :no:
Hele, on ten Chiron má taky dvě tuny... já bych to nehrotil, Rimac prostě dobrý, akorát je tahle kategorie mimo realitu nás všech tady.
:-!
😁 :-! 😁
https😐/en.m.wikipedia.org/…y_Sp%C3%A9irling
K Rimacu: Jses si vedom, ze seriovy Rimac srovnavas s vytunenym autem? 😉
Takze znovu SACH MAT
😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
Ja vychazim ze zverejnenych dat ze kterych vyplývá, ze naprosta vetsina cest osobnim automobilem neni delsi nez 300 km.
A druha statistika rika, ze osobni automobil vice jak 80% casu nekde stoji.
PS: i na te rychlo nabijecce nestojis a nepocitas auta, ale jdes si nakoupit atd.
Zkuste uz zapomenout na predstavu stani ve fleku nafty s pistoli v ruce u stojanu.
Petrolhead samozrejme cely tankovani drzi pistoli a macka ji (ve fleku nafty).
Je jasny ze predstava ze drzi nabijeci kabel uz 5 minut je neprijemna.
😁
PS: ano presne tak to je. Dotycny stastny majitel auta sedi v aute jako trotl a cumi do mobilu nebo venku stoji, kouri a kouka. Kdyz stojim u sve lokalni benzinky a tankuju, tak tech par minut co tam travim vidim co se deje na vedlejsich 2 rychlonabijeckach 😃
A hlavně - ne každej kdo má haluznu má na pořízení EV auta. Ono kdo má opřešlou fasádu a rozpadlej plot, si asi nebude kupovat za mega auto, když nemá na opravu baráku
V cem je problěm?
Ballik nikdy nepochopi, ze pro nabijeni pres noc nabijeni 2kW bohate (na 100km denne) staci.
https😐/www.autoe😜ress.co.uk/rimac/108823/mate-rimac-future-rimac-bugatti-and-hypercar
Je to petrolhead ktery chape, ktery pohon je nejrychlejsi a nejzabavnejsi. :yes:
Narozdil od vetsiny zhrzenych zaslepencu zde.
https😐/www.rimac-automobili.com/…s-world-records/
PS Nemam nic proti fosilnim hypersportum. Az budou spalovat ropu jen ty, bude to nadhera.
😄
Ale stopky nevokecas.
😁
Tam by BEV potreboval vymenu baterek.
Ok, sorry. Tak Solus je snad pry "road legal" coz me prekvapilo.
Myslel jsem si, ze to je prototyp.
V tom pripade je to pro McLaren velky uspech. :yes:
Ledva predanych 50 kusov z limitovky 150 kusov..hanba v dnesnej dobe,kedy frcia limitovky drahych aut :-!