Thalia prožila svůj život ve stínu clia, do západní Evropy se navíc nikdy nedostala pro adrenalinové jízdní vlastnosti či kvalitu výroby. Ale pozor, dnes se skoro nekazí.
Já mám Thalii už šestnáct let (z posledních s tou starou kastlí), kupoval jsem si ji novou. Chtěl jsem 1,4, ukecali mne, že 1,2 stačí, že ten motor je vymakaný (a že je s tou výbavou co chci hned k dodání, verzi 1,4, by museli teprve objednat) a měli pravdu. Doufám, že mi ještě hodně dlouho vydrží.
Kdybych si musel pořizovat nové auto a nové thalie by pořád byly k mání (za tu cenu co stála ta moje), nebylo by co řešit. Akorát pokud by byla na našich "dálnicích" povolena rychlost 150km/h, ještě bych ji zvládal, ale už bych neměl rezervu výkonu na předjíždění.
Škodovko, co ty na to?
První auto co jsem s ním jezdil byl Wartburg, ještě ten starý, kulatý. Pak jsem jezdil s tchánovou Š 100, další byla Š 120, tu pak následovala Thalia. Tak jsem si postupně zlepšoval motorizaci.
Samozřejmě, kdybych každý den jezdil ve čtyřech po dálnici 500km, taky bych to zvládnul, ale asi bych se poohlédl po něčem vhodnějším, Ale to mi nehrozí.
BTW: Těsně předtím, než jsem se rozhodl že koupím thalii jsem jako spolujezdec absolvoval služební cestu Praha - Karlovy Vary a zpátky ve fábii a rozhodl jsem se, že něco takového mi nesmí do garáže :-)