Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobilita

Zpět na článek

Je vám v prudce zrychlujícím elektromobilu nevolno? Japonci pracují na řešení

11 komentářů

rohor
Tady se čmoudomilům dělá špatně Z elektromobilů, nikoli V elektromobilu 😄 . Navíc, je to celé špatně. TM3 zrychlí za 2 vteřiny na 50 a za další 2 vteřiny na 100. Ačkoli jsem odjakživa citlivý na kinetózu, nedostavila se, protože jsem seděl na místě řidiče. Kdybych se jako spolujezdec díval na pevný bod na horizontu, žádná kinetóza by se rovněž nedostavila. Není to vůbec o tiché a prudké akceleraci. Je to jen evolucí získaný obranný mechanismus proti otrávení. Když oči vidí něco v rozporu s pohybem, mozek dojde k závěru, že byl organismus otráven a chce to pochopitelně vyzvracet.
Avatar - xxc
xxc
Určite zle pri jazde nebude, ale najprv im bude zle z ceny, potom, keď zistia, že to má predný náhon a nakoniec, že je to čínska invázia do Európy 🙂 alebo nie?
Lubo
Mne napr po šoférovaní Ioniq 5 bolo zle a dosť. A to som zrýchľovanie nehrotil. Jazdil som veľmi defenzívne.
Bolo to prekvapenie. A našiel som aj nejaké články, že to vôbec nie je neobvyklé…
https😐/m.economictimes.com/…how/99989794.cms
Avatar - Stejsn
Stejsn
elektromobil snad už ze své podstaty má jízdní vlastnosti programovatelné ne? Takže stejně jako mají konvenční auta režím Sport, Off-Road atd., tak elektromobily můžou mít předprogramované různé křivky zrychlení, které si uživatel vybere.
Lubo
Osobne som mal skôr problém s náhlou rekuperáciou a ešte (asi) s absenciou zvuku pri pohybe (hlava si to asi nespojila, že sa hýbem be dôvodu). Pokiaľ môžem tipovať zdroj problémov pri šoférovaní EV…
Každý sme iný a asi aj otázka zvyku.
Avatar - Stejsn
Stejsn
Ale máš stejný problém třeba v tramvaji? Ta má taky docela zrychlení.
Avatar - Roland Von Wagen
Roland Von Wagen
Není tichá. A celkově je v běžném provozu docela pomalá, jinak by tam lidi popadali.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
A co pánové, blinkali jste? Špatně se dělá malým dětem v autobuse.
Tatra613
Pracuju na niecom zaujimavejsom ako na nevolnosti v elektromobile.
Na motore ,ktory spaluje cpavok.Bola by to zaujimava alternativa k elektromobilom.

https😐/www.autocar.co.uk/car-news/technology/under-skin-ammonia-key-cutting-co2
Renoo
Určitě, všichni chtějí jezdit s toxickým čpavkem. Nemluvě pak o tom, že sebemenší chybka a auto a všechno v okolí bude smrdět jak flaška kyseliny dusičné.

PS: na výrobu amoniaku se spotřebuje 10 % veškeré světové produkce elektřiny. A v západních zemích výroba amoniaku moc nefrčí, protože je toxické a smradlavé.
Renoo
Tak já teda nevím, ale v Tesle je Chill úplně v pohodě. Nevadí děckám ani manželce.