Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Je vám v prudce zrychlujícím elektromobilu nevolno? Japonci pracují na řešení

Ostré chování některých elektromobilů poté, co prudce sešlápnete plyn, je podle Hondy problematická vlastnost, která může přivodit kinetózu. Pracují tedy na systému, který zrychlování uhladí bez ztráty dynamiky. Je ovšem otázkou, zda to její relativně slabé elektromobily opravdu potřebují.
Zpět na článek
2. 8. 2023 20:31
3. 8. 2023 11:11
2. 8. 2023 16:28
V nadpisu máte chybu
Tady se čmoudomilům dělá špatně Z elektromobilů, nikoli V elektromobilu :-) . Navíc, je to celé špatně. TM3 zrychlí za 2 vteřiny na 50 a za další 2 vteřiny na 100. Ačkoli jsem odjakživa citlivý na kinetózu, nedostavila se, protože jsem seděl na místě řidiče. Kdybych se jako spolujezdec díval na pevný bod na horizontu, žádná kinetóza by se rovněž nedostavila. Není to vůbec o tiché a prudké akceleraci. Je to jen evolucí získaný obranný mechanismus proti otrávení. Když oči vidí něco v rozporu s pohybem, mozek dojde k závěru, že byl organismus otráven a chce to pochopitelně vyzvracet.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - xxc
2. 8. 2023 20:21
Pri tomto aute ľuďom
Určite zle pri jazde nebude, ale najprv im bude zle z ceny, potom, keď zistia, že to má predný náhon a nakoniec, že je to čínska invázia do Európy 🙂 alebo nie?
Rozbalit vlákno
0
2. 8. 2023 20:31
Treba skúsiť
Mne napr po šoférovaní Ioniq 5 bolo zle a dosť. A to som zrýchľovanie nehrotil. Jazdil som veľmi defenzívne.
Bolo to prekvapenie. A našiel som aj nejaké články, že to vôbec nie je neobvyklé…
https://m.economictimes.com/…how/99989794.cms
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Stejsn
2. 8. 2023 21:02
Nechápu kde je problém,
elektromobil snad už ze své podstaty má jízdní vlastnosti programovatelné ne? Takže stejně jako mají konvenční auta režím Sport, Off-Road atd., tak elektromobily můžou mít předprogramované různé křivky zrychlení, které si uživatel vybere.
Rozbalit vlákno
4
2. 8. 2023 21:06
Re: Nechápu kde je problém,
Osobne som mal skôr problém s náhlou rekuperáciou a ešte (asi) s absenciou zvuku pri pohybe (hlava si to asi nespojila, že sa hýbem be dôvodu). Pokiaľ môžem tipovať zdroj problémov pri šoférovaní EV…
Každý sme iný a asi aj otázka zvyku.
Avatar - Stejsn
2. 8. 2023 23:17
Re: Nechápu kde je problém,
Ale máš stejný problém třeba v tramvaji? Ta má taky docela zrychlení.
Avatar - Roland Von Wagen
2. 8. 2023 23:31
Re: Nechápu kde je problém,
Není tichá. A celkově je v běžném provozu docela pomalá, jinak by tam lidi popadali.
Avatar - KANKUNEN
3. 8. 2023 06:55
Re: Nechápu kde je problém,
A co pánové, blinkali jste? Špatně se dělá malým dětem v autobuse.
2. 8. 2023 21:35
Japonci a Cinania
Pracuju na niecom zaujimavejsom ako na nevolnosti v elektromobile.
Na motore ,ktory spaluje cpavok.Bola by to zaujimava alternativa k elektromobilom.

https://www.autocar.co.uk/car-news/technology/under-skin-ammonia-key-cutting-co2
Rozbalit vlákno
1
3. 8. 2023 11:16
Re: Japonci a Cinania
Určitě, všichni chtějí jezdit s toxickým čpavkem. Nemluvě pak o tom, že sebemenší chybka a auto a všechno v okolí bude smrdět jak flaška kyseliny dusičné.

PS: na výrobu amoniaku se spotřebuje 10 % veškeré světové produkce elektřiny. A v západních zemích výroba amoniaku moc nefrčí, protože je toxické a smradlavé.
3. 8. 2023 11:11
Chill
Tak já teda nevím, ale v Tesle je Chill úplně v pohodě. Nevadí děckám ani manželce.
Rozbalit vlákno
0