Testy

Zpět na článek

TEST Alfa Romeo Tonale Plug-in Hybrid Q4 – Skvělá, ale něco tomu chybí

53 komentářů

Avatar - kari.laz
kari.laz
chybí tomu alespoň benzínový dvoulitr bez elektrických pitchovin a diesel by se taky neztratil.
webpaja
Mě přijde naprosto mimo nosnost (pravděpodobně jde o užitečnou hmotnost) celých 247kg!!!

To snad nemohou myslet vážně.
Ota4
Já myslím že to tak je. A je to tragédie
_Teddy_
Ale jednu "vyhodu" to ma: pri takej nizkej nosnosti ta uz nemusi trapit maly kufor. Aj tak do neho nemozes vela nalozit (jedine ak ides v aute sam)...
Avatar - kari.laz
kari.laz
Tak to je úplně mimo. To neuveze ani 4 dospělé
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ani 3 dospělé 😒]
Avatar - kari.laz
kari.laz
Pravda, ani tři normální dospělé 😁
rohor
Je to SUV? Je. Uveze to pipinku s pejskem a s kaboškou? Uveze. Takže stačí. 😄 😄 😄 😄
Autmobilce to díky lživé metodice výpočtu výrazně srazí flotilové emise. Takže Win-Win-Win. Vyhrávají všichni. Zelenouři nadšeni a my normální máme zase jednou dobrou zábavu. 😄 😄 😄
webpaja
Takže uveze...viz níže
Mr.Murphy
wtf takove auto jde vubec homologovat? cekal bych ze tam je norma aspon 70kg na osobu.... 8-s na druhou stranu, kdyz to "prelozim", stane se neco realne? (nemyslim ted pravni prusery typu ze zpusobim nehodu s prelozenym autem atd.)
webpaja
Šlo by, ale jedině jako 2+2
lukas13
Užitečná hmotnost je 585 kg.

Přítel Google, zabralo to cca 30s.

Pánové, pánové... 😉
Ota4
Jo jo už to vidím máš pravdu! Věřil jsem údajům od ACZ jelikož vím že auto je přetížené a má reálně 2tuny. Proto jsem se domníval že už to prdlačku odveze. . . . . Nicméně i tenhle cvalík odveze přes 500kg.
lukas13
Čtvrt tuny je absurdní.

Ale tohle tedy autora trknout mělo...

Víc komentovat asi nemá smysl. 😉
webpaja
Takže klasika ACZ, napíše nesmysl a není schopen po kontrole diskuze opravit. Díky.
Othello
Mi je spíš divné jakto že se pan odborný redaktor nad tak nízkým údajem vůbec nepozastaví. Rozplývá se nad rozlišením displeje, ale nosnost coby jeden z nejzákladnějších parametrů využitelnosti auta ho vůbec nezajímá ????
Mr.Murphy
presne tak... tohle cislo musi kazdeho trknout.... neni prace ctenaru to kontrolovat.... a v dnesni dobe supertezkych aut je s nosnosti vozu mozne snad cokoliv (napr. novy sedmimistny VW Transporter uveze snad jen 450kg nebo tak neco....)
lukas13
Není zač 😉

Pamatuji časy, kdy autor diskuze četl a občas do nich aktivně vstupoval. Ach jo.

BTW - 4.5 hvězdy a mě to dle textu přijde, jako bych četl recenzi na auto se 3.5.
Většinou, pokud tu něco dostane 4.5, pějí se na to auto ódy.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
A když už tak dvoulitr s baterkou, jak má Toyota. Prostě ve městě by to stačilo rekuperovat a na okresce tam není půltuna navíc.
Avatar - del42sa
del42sa
takže full hybrid
Avatar - kari.laz
kari.laz
Nechci žádnou další baterku, než tu, co to nastartuje.
Avatar - xxc
xxc
A načo tú, čo naštartuje? Dobrý šofér si vie naštartovať aj bez baterky a sú to zbytočné náklady, starosti, údržba.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Ne, to je nepohodlné.
Avatar - kari.laz
kari.laz
reakce jak od pětiletého dítěte.
KIaudius
To skôr tá tvoja, v jeho podaní to tentoraz bola irónia, ktorú si nepobral.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
ale přitom to má prakticky stejné proporce (délka, rozvor, převisy) jako Mazda Cx5 a ta je celkem v pohodě. Někde holt udělali italští designéři chybu. Vedle Stelvia tohle vypadá jako retardovaných chcípáček čekající na utracení :no: :no: 😁 .
Ota4
Nejhorší na tom plug inu je to jak je vidět ten přidány balast zespodu auta. To je strašný hnus
kozakm
evidentne inspirace u Fordu Kuga
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
jj. něco jim tam i tady trčí, ale Kuga to je ještě trochu jiný level... 😁
Avatar - Emel
Emel
Viděl jsem to na salonu vedle sebe a za mě vede jasně Tonale, víceméně hlavně kvůli přední masce.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Nic proti masce, ale podle mě tohle auto vypadá, jako kdyby se někdo snažil postavit SUV střední třídy na podvozku Fiatu Punto. Přitom je to ale spíš problém designu - viz výše to srovnání s Mazdou. Tahle Alfa má proti Mazdě teda asi o něco menší kola, což designu SUV samozřejmě moc nesvědčí a ani obří ráfky to nezachrání...
lukas13
Viděl jsem ho na živo. Za mě krásné auto (CX-5 taky). Nic disproporčního tam nevidím, ani náhodou. Jen ta zelená mě v reálu zklamala - na fotkách vypadá líp. Červená je u Alfy sichr. 😉
Mr.Murphy
CX5 je o tridu vys ne? nebudu z mobilu googlit rozmery ale podle me je CX5 tak o 15cm delsi....

ehm tak mi to nedalo a ta auta jsou fakt stejne dlouha....
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
jj, taky mě to zarazilo, ale jak se auta pořád zvětšují, tak ta menší dorůstají a přerůstají ta z třídy výše a Cx5 už holt není žádná mladice...
Arese
samozřejmě sportovní sedan! 😄 😒br /> P.S. Kupé a roadster jsou taky super a špatný není ani kompaktní hatchback. Ale SUV? 😒
Mr.Murphy
proboha sedany v Evrope nikoho nezajimaji uz tak 7 let.... to sis vazne nevsiml?
Arese
A co má jako být? Já je miluju a ty od AR zvlášť! 😄 :yes:
Mr.Murphy
ano ale kvuli par lidem se to nevyplati vyrabet.... to je cele....
Mr.Murphy
za me asi jedina smysluplna motorizace tohodle auta. Bezny hybrid je strasny lenochod, diesel je dnes pro naprostou vetsinu zakazniku nesmysl a tak holt zbyde plug-in.

Krome absurdni uzitecne hmotnosti (viz diskuse vyse) u te PHEV verze vidim nejvesti problem v komfortu pri jizde ve meste, kdy i na 19" s nesmyslnym rozmerem 235/45 je to pry proste dost tvrde. Nechapu proc na to nejdou dat 18" s vyssim profilem.... pro auto do mesta by to bylo idealni.

tak mozna to resi ty adaptivni tlumice viz test no....

Za me je to cajk kara, ktera sice stoji nesmysl, ale to i jine auta.... bohuzel minimalne v CR to zabije zoufale servisni zazemi Alfy....
Ota4
Komfort podvozku je i na 20" kolech ok. Jestli potřebuješ balóny jdi po výbavě TI. Tam má 18" kola 235/50. Za mě je nejlepší motorizace 1.5mhev vgt 160k. Ten motor už s tím hýbe hezky. Plug in jede rovně samozřejmě daleko lépe nicméně už to odnáší jízdní dynamika. Plugin je daleko méně obratný a těžkopádný. Já bych ten skvělý podvozek těm koním navíc neobětoval. . . . .
Mr.Murphy
... pokud vim tak k PHEV muzes mit pouze 19".... coz je za me skoda.... proc nutit lidi do tak velkych kol?
Ota4
Ne ne základ 18" výbava TI
Mr.Murphy
ok tak pak dobre ... asi cerpam data ze starsich ceniku kde fakt neslo nic jine nez 19" nebo 20".... 18" za me ideal.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Face... bocny profil.... vyvazenost hmoty... elegancia.... vsetko absolutna spica.... tonale konecne vyzera tak ako od alfy ocakavam... od cias 156tky ci 166tky konecne pekna a solidna alfa po dlhej dlhej dobe.... tato uz uspech mat bude na rozdiel od zabackej giulie :yes:
Ota4
Jako vždy totálně mimo.
Arese
Problémem Giulie rozhodně není design, ale absence manuálu u benzinového dvoulitru! 😒
Ota4
Problém giulie je chybějící kombi a ne nějaký manuál. Ale u tebe klasika. . .
Mr.Murphy
kdyby to slo koupit v manualu tak by se prodalo i o 1000 aut rocne vic.... 😉
Arese
No, stoprocentně by jedno stálo v mojí garáži!! 😉
Avatar - miromen
miromen
Tonela se mi designově nepozdavalo, už na obrazcich stači i zdejši uvodni foto. Naživo se to jen potvrdilo. Prvni pohled sice hodně fajn, ale na ten druhy se zvyraznily divne tvarovani viditelne skrze monitor. Naživo na mě tonale pusoby jako nějaka karikatura jako by spodek měla byt puvodně loď a ne auto a směrem nahoru jakoby bobtna. Vedle stojici na prvni pohled meně zajimave Stelvio vypada ve finale mnohem lepe.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Prave nazivo je krasne.... fotky klamu... 😉
Mr.Murphy
Stelvio ma zasadne lepsi proporce, proto je to hezci auto. Ale i to Tonale je OK. Nesedim z toho na zadku ale je to celkem pekny.... akorat mi vadi zoufale omezena nabidka barev....
GTR1
Tak sedan, kombi alebo coupe a potom najlepšie Quadrifoglio