Novinky
Komunistického vtipu s poentou " blázni, když budete ještě rok hodní tak vám do toho bazénu dáme vodu ". No a teď se Hamuno alias Vito můžeš uminusovat.
jsi docela s tím trapný, protože hamuna a vito jsou prokazatelně 2 různé osoby.
Niccolò Machiavelli
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
My vime, fosteku.
😉
Btw. zbesily minusovani zacalo od tveho banu. Tak jako multinicky.
😉
Btw. zbesily minusovani zacalo od tveho banu. Tak jako multinicky.
Ozzy sice o části lidí ví, kdo je reálnej uživatel a kdo ne, ale ty se mýlíš. Don je "normální" uživatel - dokonce byl i na srazu, i když poslední dobou mám podezdření, že pod jeho nickem píše někdo jinej, protože se chová slušně řečeno nehezky a lže.... Hamunu sem nikdy neviděl, ale mám jisté velmi spolehlivé indicie, že je také jen uživatelem a diskutérem.
Donův účet hacknul nějaký agent ropné lobby, protože nikdo není schopný tak sofistikovaně zhnusovat elektromobilitu bez silného zázemí poskytujícího ty správné formulace a metodiky pro ovlivňování lidského jednání 😁
Hendly je v této disciplíně také skvělý.
Redakce a nejspis i Ozzy taky vi kdo realny uzivatel neni.
Proc teda redakce a Ozzy mlci a podporuji trolly?
Proc teda redakce a Ozzy mlci a podporuji trolly?
Ty si nedas pokoj, Ozzy.
Uved jedinou moji lez. 😉
Misto osocovani ze lzi by bylo fajn se doptat (v pripade, ze neco nechapes) a diskutovat jako clovek...
Uved jedinou moji lez. 😉
Misto osocovani ze lzi by bylo fajn se doptat (v pripade, ze neco nechapes) a diskutovat jako clovek...
Klames vzdy, nemas dostatocne informacie, argumentujes starymi clankami a nazormi, ktore sa ti hodia do kramu, zvysok ignorujes. Nevies opisat ani fakty z jednoduchej tabulky, nerozumies zakladom fyziky atd,atd, atd
Jdi zpět do té diskuze o Tesle a podvádění s dojezdem a přečti si, jak si mne lživě osočoval, že jsem zaslepený zastánce dieslů, to je jedna z mnoha... stačí ?
Prirovnavat domněnku o tom jak Tesla uvadi dojezd s Dieselgate? Sorry to z meho pohledu sledovatele vasi hadky je zaslepenost.
Pro hadky nevidite co se v automotiv deje.
Pro hadky nevidite co se v automotiv deje.
Podvod je podvod, pokud se prokáže, bude to stejny princip (s rozdílným rozsahem, což jsem i uvedl), jako mnoho dalších příkladů, které jsem uvedl, ale chápu, že vás dráždí jen tohle - prostě přemýšlíte jednoduše a tohle vám zatemnilo mozek, zbytek jste nečetli. Nic to nemění na tom, jak tohle přirovnání naznačuje, že fandím jedné či druhé věci ? (nehledě na to, že mé názory na auta tady často prezentuji sám, stejně jako názor na diesly).. Jen konstatuji fakta, ale nehodí se do krámu, tak příjde lež a překroucení 😊
Opravdu chapes o co v Dieselgate slo?
Ano, podvodny SW upravoval merici cyklus. Tesla udajne podovdne upravuje dojezd. Podvod jako podvod i kdyz se to nehodi do kramu
SW poznal merici cyklus a choval se jinak nez pri bezne jizde a to tak, ze pri bezne jizde vypoustel nasobne vice skodlivin.
U Tesla, dle clanku, jde o to, ze na display je pri plnem nabiti uvadena hodnota dojezdu dle normovane spotreby a ne dle predchozi spotreby.
Nedelat mezi timto rozdil lze bez problemu fanatismem nazvat.
U Tesla, dle clanku, jde o to, ze na display je pri plnem nabiti uvadena hodnota dojezdu dle normovane spotreby a ne dle predchozi spotreby.
Nedelat mezi timto rozdil lze bez problemu fanatismem nazvat.
Chápeš podstatu ? Je rozdíl, jestli zabiješ člověka, či deset lidí ? Pořád jsi vrah...
Ne. je rozdil dostat pokutu za parkovani a nebo nekoho prejet nalitej.
To uz musim vysvetlovat i uplne zaklady techniky?
Tesla udava dojezd dle normy a tu plni a chova se stejne i za bezneho provozu.
Co je v clanku kritizovano je, ze Tesla pri vypoctu zobrazovaneho dojezdu pri nabite baterii nezapocitava prumernou spotrebu z predchozich jizd.
To uz musim vysvetlovat i uplne zaklady techniky?
Tesla udava dojezd dle normy a tu plni a chova se stejne i za bezneho provozu.
Co je v clanku kritizovano je, ze Tesla pri vypoctu zobrazovaneho dojezdu pri nabite baterii nezapocitava prumernou spotrebu z predchozich jizd.
Tak tady máš jinou definici, parkování je přestupek, to druhé trestný čin, ale podvod bude podvodem (Tesla klame řidiče). Pane bože poposedni si o čem píšu, já nezlehčuji dieselgate, ale princip, že automobilka někoho ojebává... je mi fuk, jestli je to Tesla, nebo VW, ani jedné automobilce nefandím,stejně jako vím, že naftové auto je přežitek a EV fanatismus mi je proti srsti, svět není černobílej... takže si dej s dieslzaslepencem pohov...
Tady je ale zasadni rozdil.
Tesla vse uvadi, podle dosadvadnich informaci, presne dle predpisu.
Dieselgate bylo obchazeni predpisu.
Naprosto neporovnatelna vec.
Zkusim to jinak. Veris 100% prumerne spotrebe kterou ukazuje auto?
Edit: ono kdyz se zamyslis tak to ma svou logiku. Jak to delat u EV?
U spalovaku neni diky jeho neucinnosti nikdy zasadni rozdil spotreby. U EV je situace odlisna a na to musi reagovat i vypocet dojezdu.
Tesla vse uvadi, podle dosadvadnich informaci, presne dle predpisu.
Dieselgate bylo obchazeni predpisu.
Naprosto neporovnatelna vec.
Zkusim to jinak. Veris 100% prumerne spotrebe kterou ukazuje auto?
Edit: ono kdyz se zamyslis tak to ma svou logiku. Jak to delat u EV?
U spalovaku neni diky jeho neucinnosti nikdy zasadni rozdil spotreby. U EV je situace odlisna a na to musi reagovat i vypocet dojezdu.
V článku psali, že do poloviny baterky nadsazuje dojezd, to je klamání zákazníka, je to jakoby si natankoval plnou benzínu, jezdil, jezdil a ručička by byla pořád plná a najednou ti to spadlo na pulku...to je milej zlatej podvod, protože kdo si takové auto vyzkoušeí, napíše o tom článek, tak to vypadá, že má konkurenční výhodu.
Měření ve všech mých autech je nelineární. 406 ukazuje víc, když je nakloněn z kopce po směru jízdy a méně, když je nakloněn do kopce. Prius ukazuje množství paliva v nádrži tak, že klidně najedu 200km aniž přijdu o jedinou čárku, potom to jde dolů a poslední 4 čárky jsou jako 2 nad nimi. Tak rychle zmizí. Dojezd dle palubního počítače taky úplně nesedí s tankováním. U 406 analogové měření množství - to samé chování. Dělám z toho vědu? Ne.
Podhodnocení dojezdu je normální jev, až na Teslu, protože je lepší mít rezervu, než nedojet do cíle. Dejme tomu, že plná ti ukáže dojezd 1000 km, reálně máš jen 800 a ty jedeš, jedeš a najednou skončíš někde na nabíječce, nestihneš něco a tak... a pak si vezmi situaci, že si jdeš koupit auto, o jednom novinář napíše, že mělo dojezd 800´a druhé 1000, stojí stejně, líbí se ti stejně, vezmeš to s větším dojezdem.... i když ho nemá. To je skutokvá podstata podvodu a pokud se prokáže, zařadí se tak Tesla mezi další podvodníky... nutno podotknout ,že soudruh Hendly schválně vytáhl jen tyto dva příklady z dalších, které sem uváděl, ale tamty se netýkaly jen dieslových aut, takže se to nehodí do jejich osvěty a nálepkování a o tom tady celou dobu mluvím. Přemýšlím, jestli jsou tihle lidi jen hlupáci, nebo lobbují za spalováky, protože takhle prvotřídně otrávit lidem náhled na elektroauta umí málokdo, mne takhle znechutil na několik let hybridy Hamuna 😊
Natankuj plnou. Koukni na dojezd. Pak vem studeny auto, 1km mu naloz a koukni jestli je dojezd na 1/3.
Nebude i kdyz by tomu tomu prumerna spotreba na prvni km (to co vidis bude taky redukovano) odpovidala.
A to je jen jeden z mnoha prikladu kdy jsi v aute odstrizen od skutecnych hodnot.
Problem odhadu u EV je jeste daleko slozitejsi.
Jak to pocita Tesla nevim a nevi to zde nikdo.
A novinari… kde berou prumernou spotrebu v testu?😀
Porovnavat tohle s dieselgate je nesmysl.
Misto nadavek se zkus neco naucit.
Nebude i kdyz by tomu tomu prumerna spotreba na prvni km (to co vidis bude taky redukovano) odpovidala.
A to je jen jeden z mnoha prikladu kdy jsi v aute odstrizen od skutecnych hodnot.
Problem odhadu u EV je jeste daleko slozitejsi.
Jak to pocita Tesla nevim a nevi to zde nikdo.
A novinari… kde berou prumernou spotrebu v testu?😀
Porovnavat tohle s dieselgate je nesmysl.
Misto nadavek se zkus neco naucit.
Vycházím z článku, kde se píše o podvodu, pokud to byl opravdu podvod za účelem klamat zákazníka - je to podvod, jako dieselgate, jako miliony jinejch podvodů... to jto z čeho vycházím já, už mne to nebaví psát dokola.
Chapes ten technicky rozdil?
Sledujes treba ukazatel teploty chladici kapaliny?
Nejen v aute jsi takto “klaman” kazdy den neustale.
Sledujes treba ukazatel teploty chladici kapaliny?
Nejen v aute jsi takto “klaman” kazdy den neustale.
Technicky to chápu, z principu skutkové podstaty je ale podvod pořád podvod 😉 Už ti to doteklo ?
Takze to ze nevidis skutecnou teplotu chladici kapaliny je stejne jako dieselgate?
Pokud mne automobilka silně podhodnotí účelově, aby to byla konkurenční výhoda ? Ano, je to podvod
Ok. Technicky jsem se nic noveho nedozvedel. Jsi presvedceny a o debatu uz nejde.
O techniku nikdy nešlo v mém příspěvku, stačilo si to přečíst v původním znění a nehledat v tom to, co tam není.
Sorry, ale o znalost techniky jde.
Dieselgate je technicky absolutne jina vec nez zpusob vypoctu dojezdu u EV.
Prave znalost techniky umoznuje posouzeni zavaznosti podvodu. Bez toho jsi odkazany na to co ti autor textu rekne.
A vypocet dojezdu u EV je z meho laickeho pohledu celkem slozita vec dalece presahujici odhad dojezdu spalovaciho auta.
Dieselgate je technicky absolutne jina vec nez zpusob vypoctu dojezdu u EV.
Prave znalost techniky umoznuje posouzeni zavaznosti podvodu. Bez toho jsi odkazany na to co ti autor textu rekne.
A vypocet dojezdu u EV je z meho laickeho pohledu celkem slozita vec dalece presahujici odhad dojezdu spalovaciho auta.
"Prave znalost techniky umoznuje posouzeni zavaznosti podvodu. "
přesně tak - takže sám říkáš, že jde o podvod, já se nikde ani v jednom z příspěvků nezabýval závažností, ale jen principem toho, že je to podvod. Psal sem to asi 10x (a dokonce jsem zduraznoval, že dieselgate je mnohonásobně horší co do závažnosti a míry), jenže to by někdo musel číst, co píšu 😊
přesně tak - takže sám říkáš, že jde o podvod, já se nikde ani v jednom z příspěvků nezabýval závažností, ale jen principem toho, že je to podvod. Psal sem to asi 10x (a dokonce jsem zduraznoval, že dieselgate je mnohonásobně horší co do závažnosti a míry), jenže to by někdo musel číst, co píšu 😊
Je veta: “ Za minutu zavolam” podvod kdyz zavolam za 10 minut?
Protoze nekde na tehle urovni se to pohybuje.
Porovnavat to s dieselgate?
Podivej se kolem sebe. Notebook, telefon a nakonec i auto. Vse kolem tebe si nejak filtruje informace co ti dava. Vse je tedy podvod.
Protoze nekde na tehle urovni se to pohybuje.
Porovnavat to s dieselgate?
Podivej se kolem sebe. Notebook, telefon a nakonec i auto. Vse kolem tebe si nejak filtruje informace co ti dava. Vse je tedy podvod.
To je fuk na jaké urovni, já ti své sdělil, už víc nevím co k tomu říct, pořád se točíš na té míře, ale tu sem nikdy neřešil a hlavně nezpochybňoval, hezký zbytek dne 😊
Mno, mňa si pri jednej debate označil za podporovateľa Ruska, ktorý tvrdí, že vojnou na Ukrajine sú vinní Američania... Len na základe toho, že som som mal výhrady k EÚ a USA kvôli emisným normám a vecí okolo elektromobility. To si asi človek nevyberie... Odvtedy sa do debaty s tebou veľmi nezapájam. Človek dnes nevie, kedy a odkiaľ to priletí. 😉
Ano, choval ses tak, ja tu ale otevrene pisu, ze ideal je hybrid a ze uz dalsi auto s dieslem nemam v planu kupovat… jak toto znaci byt dieselzaslepencem ? Muzes mi vytykat dost veci, ale tohle tady pisu konzistentne uz asi 3 roky
Takže tebe príde v poriadku, niekoho za vpodstate nesúvisiaci názor niekoho takto obviniť z podpory Ruska...
Tak mne to vporiadku nepríde.
Don je možno niekedy ohľadne elektromobility radikálny.
Ale ty si u mňa úbožiak.
Tak mne to vporiadku nepríde.
Don je možno niekedy ohľadne elektromobility radikálny.
Ale ty si u mňa úbožiak.
Ale prosimtě, ty si tady veřejně obhajoval některé ruské kroky, tak tady zase nelži, u Barika je to sporné - v té diskuzi taky byl, ale ty si tady vypisoval přesně ty narativy, které šíří dezinfo ruská propaganda ohledně viny války na UA, jak my nic nevíme a jak je to tam složitý a jak tam mají prsty USA. Nebyl sem zdaleka jediný, kdo ti to tam psal. Tohle není o tom co píšeš o EU a emisích, EU nerozumí víc lidí a nadává na ní (pro mne jsou to také hlupáci, když něco neznají a na základě toho to kritizují a pak se ještě hádají na základě dezinformací, že mají pravdu) a né všichni podporují Rusko, já tě takhle onálepkoval na základě diskuze o válce na ukrajině, ne ohledně EU emisích, ale na to si asi zapoměl a pak jsem to použil asi i víckrát, protože po takové diskuzi je člověku jasné, jaký myšlenkový pochod za tvou nenávistí k EU stojí. Věci nejsou černobílé, já jsem možná ubožák pro tebe, ale mne je to nějak fuk, s našimi odlišnými politickými názory bychom asi kámoši stejně nebyli, ale nic to nemění na tom, že já se tady k dieslovým autum poslední dobou nevyjadřuji moc pozitivně..... je to jako by si mne onálepkoval za odpurce EU i když se ji tady v ledasčem zastávám, takhle to snad pochopíš i ty.
Aha, takže pán má patent na pravdu a vie čo jediné je správne... Takže som sa nemýlil.
😁 😁 😁 Na to si přišel jak? Že se mi nelíbí šíření ruské propagandy a proto tě nazvu proruským ? Klidně mne můžeš naopak nazvat protiruským, nebudu s tím mít problém - protože to dávám jasně najevo 😁 Je zjevné, že nechápeš, že onálepkovat tě může každý, ale nedává logiku někomu říkat, že je zastáncem opaku, než prezentuje - to je pak lež, ale nálepkovat za své názory ? Ano, já se za ty své nestydím, ale DonVito tvrdil, že zastávám opak, než prezentuji, už ti to docvaklo ?... co je pravda je vedlejší, taky tady můžeš psát blbosti a přitom doma mít uprchlíky z UA a posílat na crowdfundingovou techniku, co zabíjí okupanty ruské nacistické říše miliony, řeším, jak se prezentuješ zde.
Myslim si, ze debaty zde se uplne zbytecne hroti.
Ty treba, Ozzy, jsi uplne nepricetnej, kdyz te nekdo nazve diesel-zaslepencem. 😁
Kdybych ja reagoval na kazdeho "zaslepence" jako ty, tak uz bych se asi zblaznil.
Smir se s tim, ze v mych ocich diesel-zaslepencem jsi a budes.
😁
Dokud budes obhajovat diesel.
PS Doporucuji trochu nadhledu do diskuzi. 😉
Ty treba, Ozzy, jsi uplne nepricetnej, kdyz te nekdo nazve diesel-zaslepencem. 😁
Kdybych ja reagoval na kazdeho "zaslepence" jako ty, tak uz bych se asi zblaznil.
Smir se s tim, ze v mych ocich diesel-zaslepencem jsi a budes.
😁
Dokud budes obhajovat diesel.
PS Doporucuji trochu nadhledu do diskuzi. 😉
Jde o to, že diesel neprapaguji a neobhajuji (respektive napiš mi kde ? a čím ? ), takže ano, to je lež a jsi lhář.. nic víc v tom nehledej.
Zbytečně se to hrotí, akorát že pravda je v této diskusi na straně Ozzmana 😄 a to úplně ve všem. Traveldrive plácá často nesmysly (občas má světlou chvilku a napíše něco inteligentního). A ty Done, vztekáš se tady už 2 dny nejméně, ale Ozzman tě usvědčil. Protože jsi zběsilý fanatik a nedokážeš vnímat realitu. My taky máme rádi EV a hybridy (teda Ozzman EV asi moc nemusí) ale proto se přece nevrhneme se sudlicemi před vozovou hradbu woe. Imho, věřím, že by s tebou mohla být dobrá řeč, kdybys neštěkal po lidech jen proto, že nemají Muskův obraz nad postelí.
Já to tady napíšu tak, jak to já vnímám a jaké jsou mé preference.
Diesel - dneska je už minimum typů aut, kde ho lze pochopit jako upřednostnitelný pohon. Dodávky, velká SUV/Offroady, která tahají vleky, nebo vozí náklad (typicky Hilux, Ranger), nebo auta, která pendlují dlouhodobě po dálnici. Osobně už bych ho primárně do auta nekoupil, jen jako znouzecnost, nejsem ten, kdo takové auto potřebuje.
Benzín - volba peněženky a rozumu, pořád dobrý mix vlastností, turbobenzíny zcela dnes nahradí ve většině případů diesly i spotřebou, kterou se jim přibližují. Jediná nevýhoda je, že často dost bojují s malým objemem motoru, což mne osobně vadí. Benzín ? Ano, domu bych si ho dnes koupil, vůbec bych se nebránil i velkému objemu s atmosférou, jako rodinné auto by to pro mne bylo uspokojivé i za cenu horší dynamiky proti turbodieslu či turbobenzinu.
Hybrid (HEV/PHEV) - volba dnes ideálního mixu měst😲kreska-dálnice. Záleží na typu auta, ale vesměs jako rodinné auto s tímto pohonem a slušným výkonem je za mne ideál. Po městě to moc nežere, na dálnici stačí. PHEV vnímám jen jako nadstavbu s větší baterkou a možností tankovat ze zásuvky na pár desítek km, proč ne ? Cena je vyšší...
EV - do aut do města super, jako druhé auto super, jako jediné auto pro fajnšmekry, za mne více negativ ,než pozitiv. Lokální emise sníží i hybrid. No a taky tahle ev vymývárna mne utvrzuje, že součásí takové party lidí nechci být a to myslím zcela vážně...
Diesel - dneska je už minimum typů aut, kde ho lze pochopit jako upřednostnitelný pohon. Dodávky, velká SUV/Offroady, která tahají vleky, nebo vozí náklad (typicky Hilux, Ranger), nebo auta, která pendlují dlouhodobě po dálnici. Osobně už bych ho primárně do auta nekoupil, jen jako znouzecnost, nejsem ten, kdo takové auto potřebuje.
Benzín - volba peněženky a rozumu, pořád dobrý mix vlastností, turbobenzíny zcela dnes nahradí ve většině případů diesly i spotřebou, kterou se jim přibližují. Jediná nevýhoda je, že často dost bojují s malým objemem motoru, což mne osobně vadí. Benzín ? Ano, domu bych si ho dnes koupil, vůbec bych se nebránil i velkému objemu s atmosférou, jako rodinné auto by to pro mne bylo uspokojivé i za cenu horší dynamiky proti turbodieslu či turbobenzinu.
Hybrid (HEV/PHEV) - volba dnes ideálního mixu měst😲kreska-dálnice. Záleží na typu auta, ale vesměs jako rodinné auto s tímto pohonem a slušným výkonem je za mne ideál. Po městě to moc nežere, na dálnici stačí. PHEV vnímám jen jako nadstavbu s větší baterkou a možností tankovat ze zásuvky na pár desítek km, proč ne ? Cena je vyšší...
EV - do aut do města super, jako druhé auto super, jako jediné auto pro fajnšmekry, za mne více negativ ,než pozitiv. Lokální emise sníží i hybrid. No a taky tahle ev vymývárna mne utvrzuje, že součásí takové party lidí nechci být a to myslím zcela vážně...
Do zadny party patrit nemusis.
"EV vymyvarnou" oznacujes realne zkusenosti majitelu.
😁
To vis to muzes jako majitel spalovaku jen zavidet.
Sorry. 😄
Mas pravdu, ze realita je takova, ze spousta lidi, kdyz si poridi EV, je s nim mnohem spokojenejsi nez se spalovakem...
A treba u Stealthse mi to bylo jasny predem, ze bude se svym EV spokojen.
https😐/www.auto.cz/diskuse/81680/1#…
"EV vymyvarnou" oznacujes realne zkusenosti majitelu.
😁
To vis to muzes jako majitel spalovaku jen zavidet.
Sorry. 😄
Mas pravdu, ze realita je takova, ze spousta lidi, kdyz si poridi EV, je s nim mnohem spokojenejsi nez se spalovakem...
A treba u Stealthse mi to bylo jasny predem, ze bude se svym EV spokojen.
https😐/www.auto.cz/diskuse/81680/1#…
Závidět ? 😁 Asi ne hele, kdyby si měl třeba Mustanga V8, tak to bych ti možná i záviděl, ale jinak ne.. i když si to asi přeješ, aby ti majitelé ICE záviděli, není to tak
Stealth měl vždy hezká auta a nikdy jsem od něj neslyšel, že by je někomu vnucoval... chápu, že ty tohle nepochopíš, odkážu tě zpět na tu historicky slavnou metodu norimberských trychtýřů, takhle to prostě je již po staletí. Jsi nejen lhář, ale i "užitečný blb" ICE lobby, smiř se s tím, bohužel tedy asi nevědomky 😁 O to je to horší...
Stealth měl vždy hezká auta a nikdy jsem od něj neslyšel, že by je někomu vnucoval... chápu, že ty tohle nepochopíš, odkážu tě zpět na tu historicky slavnou metodu norimberských trychtýřů, takhle to prostě je již po staletí. Jsi nejen lhář, ale i "užitečný blb" ICE lobby, smiř se s tím, bohužel tedy asi nevědomky 😁 O to je to horší...
Sorry, ale posledni dobou se hodne mijime. Napr v tvem poslednim prispevku nesouhlasim asi z nicim...
Bud pisu tak blbe (coz je mozny) nebo to nechces chapat.
😁
Pisu o zavisti k realnym zkusenostem resp. spokojenosti s vlastnim autem.
Sorry, uz me nebavi se s tebou dohadovat. A poslouchat tve urazky.
Militantnost zastancu ICE nezna mezi.
Precti si po sobe sve prispevky. 😉
Bud pisu tak blbe (coz je mozny) nebo to nechces chapat.
😁
Pisu o zavisti k realnym zkusenostem resp. spokojenosti s vlastnim autem.
Sorry, uz me nebavi se s tebou dohadovat. A poslouchat tve urazky.
Militantnost zastancu ICE nezna mezi.
Precti si po sobe sve prispevky. 😉
Urážím tě za to, že sis v minulé diskuzi začal, to ti už došlo ? Já za diesel klub už dávno nekopu, doba pokročila. Za ICE ano, tam patří i HEV...
Jo, píšeš dost blbě a dost provokativně a lžeš, tak ti to jen vracim (ostatně sám si kdysi mi v diskuzi přiznal, že to vracíš všem zastáncům ICE) 😊 A že nerozumíš, co píšu ? neříkej... toho jsem si vážně nestačil všimnout 😁 😁 😁
Hm, reálnou zkušenost nikomu nerozporuji, ale vadí mi, že někdo si myslí, že každý má stejné potřeby a požadavky, jako on a proto mu musí vyhovovat to stejné... ale to není jen deviza vás EVsmečky, to tady má i dost lidí z opačné strany barikády a i jim to vyčítám... já jsem v tomto konzistentní...
Tak se měj hezky a příště přemýšlej, co komu píšeš a neházej nás do jednoho pytle, já to taky nedělám se všemi majiteli EV 😊
Jo, píšeš dost blbě a dost provokativně a lžeš, tak ti to jen vracim (ostatně sám si kdysi mi v diskuzi přiznal, že to vracíš všem zastáncům ICE) 😊 A že nerozumíš, co píšu ? neříkej... toho jsem si vážně nestačil všimnout 😁 😁 😁
Hm, reálnou zkušenost nikomu nerozporuji, ale vadí mi, že někdo si myslí, že každý má stejné potřeby a požadavky, jako on a proto mu musí vyhovovat to stejné... ale to není jen deviza vás EVsmečky, to tady má i dost lidí z opačné strany barikády a i jim to vyčítám... já jsem v tomto konzistentní...
Tak se měj hezky a příště přemýšlej, co komu píšeš a neházej nás do jednoho pytle, já to taky nedělám se všemi majiteli EV 😊
Jen premyslim, jestli pusobim tak hloupe nebo jsem opravdu tak strasne hloupy, ze nechapu to, co ty pises. 😁
Anebo je to tak, ze ty jsi o tolik chytrejsi, ze zde vsechno vysvetlujes nebo si to alespon myslis.
Obecne muzu shrnout, co si petrolhead mysli o nazorech elektromobilisty😒br /> Elektromobil neni potreba vyrobit
Elektrina vznika v zasuvce
Vsichni maji stejne potreby jako elektromobilista
Nezna fyziku
Nezna matematiku
Nezna ekonomii
Zkusenosti elektromobilisty jsou sproste lzi
Pekny dieselovy den
PS Ohledne "podvodu" Tesly a prirovnavani tehoz k dieselgate resp. ignoraci zavaznosti podvodu doporucuji nasledujici literaturu😒br />https😐/cs.m.wikipedia.org/…%C3%ADdn%C3%ADci
Anebo je to tak, ze ty jsi o tolik chytrejsi, ze zde vsechno vysvetlujes nebo si to alespon myslis.
Obecne muzu shrnout, co si petrolhead mysli o nazorech elektromobilisty😒br /> Elektromobil neni potreba vyrobit
Elektrina vznika v zasuvce
Vsichni maji stejne potreby jako elektromobilista
Nezna fyziku
Nezna matematiku
Nezna ekonomii
Zkusenosti elektromobilisty jsou sproste lzi
Pekny dieselovy den
PS Ohledne "podvodu" Tesly a prirovnavani tehoz k dieselgate resp. ignoraci zavaznosti podvodu doporucuji nasledujici literaturu😒br />https😐/cs.m.wikipedia.org/…%C3%ADdn%C3%ADci
Dobře, zkusím to s tebou naposledy po dobrém😒br />
Nechápeš, co píšu, protože se zaměřuješ jen na části toho co píšu. Z mé profese musím při psaní vše vysvětlit, aby nedošlo k dezinterpretaci, protože to může mít nehezké následky, to je jako s tím, že používáš termín bezemisní auto jako zavedený termín pro EV, v mé profesi by si musel vždy definovat na začátku textu, že je to takto myšleno, jinak se ozve první Ozzman a další a další, že EV není vlastně uplně bezemisní... to jsme si tu vysvětlovali tak dlouho a ty si nebyl schopen pochopit o čem mluvím, dokud to Mikesus nevysvětlil. Takhle se dá mluvit o další a dalších věcech. Jsem prostě zvklý, že když něco tvrdím a píšu, že je A, tak uvádím i to B, popřípadě píšu, že se jedná o můj názor.
Měl jsem dojem, že jsi VŠ vzdělaný a minimálně při psaní závěrečných prací si musel takto s termíny nakládat - vždy je vysvětlit, diskutovat stanoviska a podobně, proto asi nechápu, že mne nechápeš...
Z těchto věcí, co jmenuješ je dost věcí u dosti diskutérů pravda, ale to není ostuda, né každý může být odborníkem na vše, ale většina lidí se pouští do debat o věcech o kterých moc neví... já se kupříkladu moc nehádám podrobně o pokročilější technice či fyzice, protože to moje parketa není... nevím v tom ostudu přiznat, že ani leckterý elektromobilista nechápe globální emise, ekonomii, nebo třeba to, že né každý chce plánovat své delší cesty (stejně jako petrolhead barik nechápe, že někdo jezdí autem trasy delší, než 100km)...
p.s. neignoruji závažnost, dokonce jsem mockrát napsal, že závažnost je nesrovnatelná, ale to je zase zpět k bodu na začátku tohoto příspěvku, že vlastně nečteš, co píšu 😁
Nechápeš, co píšu, protože se zaměřuješ jen na části toho co píšu. Z mé profese musím při psaní vše vysvětlit, aby nedošlo k dezinterpretaci, protože to může mít nehezké následky, to je jako s tím, že používáš termín bezemisní auto jako zavedený termín pro EV, v mé profesi by si musel vždy definovat na začátku textu, že je to takto myšleno, jinak se ozve první Ozzman a další a další, že EV není vlastně uplně bezemisní... to jsme si tu vysvětlovali tak dlouho a ty si nebyl schopen pochopit o čem mluvím, dokud to Mikesus nevysvětlil. Takhle se dá mluvit o další a dalších věcech. Jsem prostě zvklý, že když něco tvrdím a píšu, že je A, tak uvádím i to B, popřípadě píšu, že se jedná o můj názor.
Měl jsem dojem, že jsi VŠ vzdělaný a minimálně při psaní závěrečných prací si musel takto s termíny nakládat - vždy je vysvětlit, diskutovat stanoviska a podobně, proto asi nechápu, že mne nechápeš...
Z těchto věcí, co jmenuješ je dost věcí u dosti diskutérů pravda, ale to není ostuda, né každý může být odborníkem na vše, ale většina lidí se pouští do debat o věcech o kterých moc neví... já se kupříkladu moc nehádám podrobně o pokročilější technice či fyzice, protože to moje parketa není... nevím v tom ostudu přiznat, že ani leckterý elektromobilista nechápe globální emise, ekonomii, nebo třeba to, že né každý chce plánovat své delší cesty (stejně jako petrolhead barik nechápe, že někdo jezdí autem trasy delší, než 100km)...
p.s. neignoruji závažnost, dokonce jsem mockrát napsal, že závažnost je nesrovnatelná, ale to je zase zpět k bodu na začátku tohoto příspěvku, že vlastně nečteš, co píšu 😁
Uz to radeji po dobrem nezkousej.
😁
Ztracim cas ctenim nabubrelych slov o nicem.
Sorry.
Cau
😁
Ztracim cas ctenim nabubrelych slov o nicem.
Sorry.
Cau
S Donom sa dá diskutovať.
Dik :yes: 😄
Môžeme mať odlišné názory, môžeme si ich hájiť aj ostrejšie, aj ukončiť debatu s tým, že sa nezhodneme. Ale vždy je to v rámci nejakých nepísaných pravidiel elementárnej slušnosti. Pokiaľ príde k nejakému tvrdšiemu výpadu, smeč naspäť to zase zrovná sme si kvit a OK. Kiež by to aspoň takto fungovalo s každým.
Nemas pravdu. Zatimco DonVito par let zpatky na sraz prijel svym novym Civicem, tak Hamuna v te dobe v diskuzich vyzdvihoval sveho Aurise v holine jako nejlepsi auto na svete a bal se na sraz vubec prijet, aby nedostal za ty svoje kecy a urazky nafackovano. 😉
Nutno dodat, ze vse o cem psal Hamuna se na srazu potvrdilo...
A uber plyn s tim nafackovanim. 😉
Bylo by fajn diskuze tolik nehrotit, jako treba Ozzy.
😄
A uber plyn s tim nafackovanim. 😉
Bylo by fajn diskuze tolik nehrotit, jako treba Ozzy.
😄
Pan Ryccardo tady vybízí k fyzickému násilí často. Je to absolutně nepřijatelné, ale musíš si uvědomit, že svými často hloupými a fanatickými příspěvky riskuješ, že některému podobnému labilovi můžou povolit nervy.
Poznal jsem ho osobne a zadny labil neni.
Tak se rovnez uklidni.
Tak se rovnez uklidni.
Já jsem klidný a netahám do diskusí řeči o fyzickém násilí. Hnusí se mi i jen takové řeči a jejich původce považuji za labilní psychopaty, bez ohledu na to, co si o tom myslíš ty.
Neboj fackuju jen nevychovaný arogantní blbečky, kteří si myslí, že si můžou dovolit všechno a trest nepřijde. Je to absolutně přijatelné a společensky akceptovatelné. DonVito bohužel neumí číst, takže vůbec nepochopil, že to nebylo vztaženo k němu a zbytečně se u toho čílí.
O fackování nepíšu vůbec ve spojení s tebou, takže nevím co řešíš. A skutečně nevím co psal tak zásadního, že se to potvrdilo.
Nepamatujes si, ze Hamuna psal, ze je na kazdym semaforu nejrychlejsi?
No a vida (krome premotorovany Alfy) ty hybridy skutecne nejrychlejsi byly. 😉
No a vida (krome premotorovany Alfy) ty hybridy skutecne nejrychlejsi byly. 😉
Jo to pamatuju. Jen nevím, že si myslel zrovna tohle. Věřím, že je na každým semaforu nejrychlejší, protože na semaforech normální řidiči nezávodí, takže jeden pitomec, který se chce honit logicky vyhraje 😉 Nemám potřebu na každým semaforu hekticky zahrabat a vyrazit jako šus, abych byl první. Nevidím v tom žádný smysl. Stejně za chvíli budu zase stát na dalším semaforu a žádný čas tím nenaženu, tak proč to dělat?
Tak za prvy: v (H)EV mas tu vyhodu, ze kdyz se svizne rozjedes a pak potrebujes brzdit, tak si velkou cast kineticky energie zpatky narekuperujes.
:yes😒br />
Za druhy: rozjizdet se svizne v (H)EV jde tak nejak automaticky, aniz bys s nekym zavodil, proste proslapnes plyn.
Nekdo tu psal, ze 33kW u Springa je do mesta (nebavim se o suburban natoz dalnici) malo, ale ja kdyz se rozjizdim i jen na cca 20kW, tak jsem vetsinou ze semaforu prvni. 😉
Az kdyz se rozjizdim trochu "eko", tak splynu s davem...
:yes😒br />
Za druhy: rozjizdet se svizne v (H)EV jde tak nejak automaticky, aniz bys s nekym zavodil, proste proslapnes plyn.
Nekdo tu psal, ze 33kW u Springa je do mesta (nebavim se o suburban natoz dalnici) malo, ale ja kdyz se rozjizdim i jen na cca 20kW, tak jsem vetsinou ze semaforu prvni. 😉
Az kdyz se rozjizdim trochu "eko", tak splynu s davem...
Já když se snažím se svým autem rychle rozjet tak není slabým článekm absence výkonu motoru, ale přilnavost pneumatik. U HEV i EV je to stejné. Osobně je mi úplně jedno jak jsem rychlý na semaforech. To není disciplína, která by mě zajímala. Dám za 1 a plynule se rozjedu nepotřebuju pískat gumama a působit nepohodlí osazenstvu auta. Jistě sis u toho testu z letiště povšiml jak rychle začne ten zázračný HEV ztrácet dech, takže rozjezd z nuly sice umí dobře, ale pak už nemá šťávu, takže když chceš zrychlovat nad 50, což je mnohem běžnější a žádanější disciplína než rozjezdy na semaforech, tak to už žádná hitparáda není. Předjíždění pomalu jedoucího auta tudíž nic moc.
Tady bych si dovolil malou opravu. Určitě to co píšeš je pravda, ale je i pravda to o tom HEV/EV.
Delší dobu používám různé auta a střídám je, HEV, nafta, benzin, manualy i automaty a opravdu tam malý rozdíl je o kterém se tu mluví. HEV jede okamžitě i při lehkém plynu a pořád, žádné prodlevy nic, to je to o čem tady Hamuna pořád mele, jak je první na semaforech (protože i když nechceš, prostě druhé auto loví někde kvalty, realita provozu, né závod), ale už samozřejmě neuvádí, že dost podobně se chová i klasický hydroměnič, který tlačí auto dopředu (neříkám, že reakce je stejná, jako u elektromotoru, ale taky to tak nějak nenuceně tlačí dopředu), v dost situacích se takhle rozjede i dvouspojka i když ta s kterou jezdím většinou potřebuje už trochu probudit plynem, že chci akcelerovat více, než šnečím tempem 😁 je to asi nejvíce podobné manuálu, v plném plynu pak mnohem rychlejší i než Aerese, guru manuálu 😁 , samozřejmě.
Pak zjistíš, že tě někdo opravdu brzdí, kdy musíš ty dávat nohu z plynu při rozjezdech, protože auto před tebou řadí dvojku - deviza automaů obecně vs manualy.
HEV samozřejmě na letišti ztrácelo ve vyšších rychlostech, protože ta auta, s kterými jsme je srovnávali, byly mnohem silnější. Mít na letišti novější a silnější hybrid s příslušným výkonem, divil by ses, posléze jsme jich pár měřili a nejsou vubec pomalé. Já aktuálně docela používám Yarise HEV a mohu s klidem říct, že do města a okolí je to bezkonkurenční pohon na tu plynulost.... dnes tedy mám zpět Megana (po rozvodech, které na to nikdo nechtěl dělat a trvalo to měsíc, než sem sehnal mechanika 😁) s atmosférou a hydroměničem a to je taky fajn, protože tlačí dopředu, ale jezdí za 2,5 násobek spotřeby.. 😁
Předjíždění je právě u HEV díky té okamžité reakci docela snadné, samozřejmě záleží jak silný HEV máš (do stovky to dává i ten Yaris svižně když není naložený) a musíš dát plyn do podlahy, aby si dostal ten výkon, funguje to jinak, než spalovák, kdy už nemá smysl dávat plyn do podlahy, protože to nepřinese nic.. to je docela nezvyk.
Mimochodem, jak déle jezdíš s tím HEV, ani ten vysavač už tak nevnímáš, protože reálně pořád nestojíš na plynu, takže to hučení příjde při nájezdu na dálnici na pár vteřin a žít se s tím dá a to nemluvě o tom, že nové generace HEV jsou tišší a kultivovanější.
Každý pohon má své pro a proti, je dobré si to vyzkoušet déle, než pár km, ale zase ber s rezervou některé přehnané fanouškovské superlativy, pořád je to auto 😁 Mne s tím Yarisem do kopce (pravda my 3 na palubě) dala zatopit Fabie kombi s TSI a jedním pasažérem, která se fakt snažila a nechtěla mne pustit před sebe a to od nuly ze semaforu, takže Hamunoviny zase tak nějak ber ještě s větší rezervou 😁
Delší dobu používám různé auta a střídám je, HEV, nafta, benzin, manualy i automaty a opravdu tam malý rozdíl je o kterém se tu mluví. HEV jede okamžitě i při lehkém plynu a pořád, žádné prodlevy nic, to je to o čem tady Hamuna pořád mele, jak je první na semaforech (protože i když nechceš, prostě druhé auto loví někde kvalty, realita provozu, né závod), ale už samozřejmě neuvádí, že dost podobně se chová i klasický hydroměnič, který tlačí auto dopředu (neříkám, že reakce je stejná, jako u elektromotoru, ale taky to tak nějak nenuceně tlačí dopředu), v dost situacích se takhle rozjede i dvouspojka i když ta s kterou jezdím většinou potřebuje už trochu probudit plynem, že chci akcelerovat více, než šnečím tempem 😁 je to asi nejvíce podobné manuálu, v plném plynu pak mnohem rychlejší i než Aerese, guru manuálu 😁 , samozřejmě.
Pak zjistíš, že tě někdo opravdu brzdí, kdy musíš ty dávat nohu z plynu při rozjezdech, protože auto před tebou řadí dvojku - deviza automaů obecně vs manualy.
HEV samozřejmě na letišti ztrácelo ve vyšších rychlostech, protože ta auta, s kterými jsme je srovnávali, byly mnohem silnější. Mít na letišti novější a silnější hybrid s příslušným výkonem, divil by ses, posléze jsme jich pár měřili a nejsou vubec pomalé. Já aktuálně docela používám Yarise HEV a mohu s klidem říct, že do města a okolí je to bezkonkurenční pohon na tu plynulost.... dnes tedy mám zpět Megana (po rozvodech, které na to nikdo nechtěl dělat a trvalo to měsíc, než sem sehnal mechanika 😁) s atmosférou a hydroměničem a to je taky fajn, protože tlačí dopředu, ale jezdí za 2,5 násobek spotřeby.. 😁
Předjíždění je právě u HEV díky té okamžité reakci docela snadné, samozřejmě záleží jak silný HEV máš (do stovky to dává i ten Yaris svižně když není naložený) a musíš dát plyn do podlahy, aby si dostal ten výkon, funguje to jinak, než spalovák, kdy už nemá smysl dávat plyn do podlahy, protože to nepřinese nic.. to je docela nezvyk.
Mimochodem, jak déle jezdíš s tím HEV, ani ten vysavač už tak nevnímáš, protože reálně pořád nestojíš na plynu, takže to hučení příjde při nájezdu na dálnici na pár vteřin a žít se s tím dá a to nemluvě o tom, že nové generace HEV jsou tišší a kultivovanější.
Každý pohon má své pro a proti, je dobré si to vyzkoušet déle, než pár km, ale zase ber s rezervou některé přehnané fanouškovské superlativy, pořád je to auto 😁 Mne s tím Yarisem do kopce (pravda my 3 na palubě) dala zatopit Fabie kombi s TSI a jedním pasažérem, která se fakt snažila a nechtěla mne pustit před sebe a to od nuly ze semaforu, takže Hamunoviny zase tak nějak ber ještě s větší rezervou 😁
Jasný to co píšeš chápu. Jen poukazuju za na fakt, že já nestartuju ze semaforů naplno, protože není důvod. Na druhou stranu dost často využívám plný výkon motoru a mám nohu na podlaze při předjíždění. Jenže to se neděje z nuly, ale většinou tak kolem 70-80ti, kdy už ty civilní HEV např. tern Prius nebo Auris ztrácí dech viz právě to měření. Jasný, že když budeš mít něco silnějšího (Camry nebo novou Corollu) tak to vypálí i z těch 80ti a přes kilo tam budeš mít asi rychleji než já, ale to jsou už hybridy s výkonem kolem 200 koní. S 200 koněma bude krásně zrychlovat i normální ICE. S tím co píšeš souhlasím a nemám s tím problém. Jen mi přijde trapný to onanování nad faktem, že z 0 na 30-40 km/h zrychlí HEV o pár desetin rychleji než spalovák. Ano zrychlí, ale to nevidím jako podstatný.
Ano, je to tak..... ono jde spíše v reálu o ten odlišný komfort toho rozjezdu, který je absolutně plynulý (záměrně neříkám, že je to lepší), což je po čase ježdění docela fajn hlavně v té Praze v kolonách.
To je vsi mozne regulace, ale tady nic jo?
Ja bych to zakazal, proste v tom aute ta funkce je nebo neni, placeni za vyhrivani sedadel a podobny hovadiny je proste parazitovani na zakaznikovi jak vysite. Zadny zakaznik na svete, ani ten jeden, to nemuze povazovat jako neco prijatelneho.
Ja bych to zakazal, proste v tom aute ta funkce je nebo neni, placeni za vyhrivani sedadel a podobny hovadiny je proste parazitovani na zakaznikovi jak vysite. Zadny zakaznik na svete, ani ten jeden, to nemuze povazovat jako neco prijatelneho.
Automobilky si myslia, že objavili zlatú žilu.
Kopírujú Teslu v detailoch, ktoré ich v očiach tradičných zákazníkov pozitívne odlišovali.
Za mňa je to jeden z dôvodov, prečo s novým autom váham, testujem konkurenciu, a je možné, že nakoniec tiež raz skončím u (pre mňa) blbej Tesly, ale aspoň za rozumnú cenu.
Kopírujú Teslu v detailoch, ktoré ich v očiach tradičných zákazníkov pozitívne odlišovali.
Za mňa je to jeden z dôvodov, prečo s novým autom váham, testujem konkurenciu, a je možné, že nakoniec tiež raz skončím u (pre mňa) blbej Tesly, ale aspoň za rozumnú cenu.
Je to jen další "inovativní" metoda, jak pokud možno nenápadně, vytáhnout další peníze ze zákazníka.
Kupující funkci nechce, ale když už jí má v autě a myslí si, že výhodně a "zadarmo", tak si třeba připlatí jen tu aktivaci a jakoby vydělá. Takže takový zaplatí dvakrát, jednou v ceně auta, podruhé za aktivaci, i když to původně vůbec nechtěl. Výrobce tím funkci vnutí každému. Někomu neaktivní, někomu aktivní za další prachy. Kdo funkci chce, zaplatí samozřejmě také dvakrát.
Nezbývá, než vzít na vědomí, zvyknout si a zařídit se podle toho. Jako jsme si museli zvyknout a akceptovat "levné" máslo, ale kostka má jen 200 gramů, levné pivo, ale jen 400 ml nebo třeba podprahovou reklamu, byť téměř všude zakázanou zákonem.
Kupující funkci nechce, ale když už jí má v autě a myslí si, že výhodně a "zadarmo", tak si třeba připlatí jen tu aktivaci a jakoby vydělá. Takže takový zaplatí dvakrát, jednou v ceně auta, podruhé za aktivaci, i když to původně vůbec nechtěl. Výrobce tím funkci vnutí každému. Někomu neaktivní, někomu aktivní za další prachy. Kdo funkci chce, zaplatí samozřejmě také dvakrát.
Nezbývá, než vzít na vědomí, zvyknout si a zařídit se podle toho. Jako jsme si museli zvyknout a akceptovat "levné" máslo, ale kostka má jen 200 gramů, levné pivo, ale jen 400 ml nebo třeba podprahovou reklamu, byť téměř všude zakázanou zákonem.
To je zase bombastický titulek. Jsem očekával něco jako odemknutí FSD a ne jen pitomý vyhřívání sedaček.
A druhá vec - namontovať do auta zariadenie, ktoré bude funkčné len ak si priplatíš, je jedno nehorázne svinstvo. Ty ten hardvér musíš platiť a voziť v aute, aj keď ho nechceš. Tým pádom je to balast, ktorý bol zbytočne vyrobený a zbytočne ho vozíš - če je ekonomika a ekológia sama, že. Tieto praktiky by mali byť zakázané zákonom. Na jednej strane buzeruú kvôli gramom CO2 a na druhej strane tolerujú takéto plytvanie.
Jde o to, zda chces platit SW. 😉
Jsi dost restriktivni.
Kdyz si koupis pocitac, tak za SW neplatis?
Prober se. 😄
Toto je prípad pre iné porovnanie - kúpiš si chladničku, ale dvere sú zablokované, ak si nezaplatíš prístup. Kravina, že.
Voziť v aute zariadenie, ktoré je k ničomu, ak nezaplatíš peniaze naviac za jeho používanie, rovnaká kravina. Ak to zariadenie nechceš, napriek tomu v aute je (jeho nečinnosť nebráni v používaní auta), je to svinstvo. Zbytočná spotreba materiálu, energie aj času na niečo, čo sa nikdy nepoužije a po skončení životnosti auta zošrotuje ako zastaraný a nepoužiteľný odpad. Ak už toto nie je plytvanie a zbytočná záťaž životného prostredia, tak už neviem čo. Naviac to zaplatíš, bolo by naivné si mysliť, že to vyrobia a namontujú zadarmo a kúpnu cenu platíš až používaním. Tomu ani ty neveríš, že nie.
Upřímě těm "vědcům" fandím :yes:
Ty najedes ve spalovaku presne to co ti ukaze kdyz natankujes plnou?
Ale vypínať možnosť nainštalovaného ohrevu sedadiel nie je žiadna SW práca, len snaha vydierať zákazníka a vytriasť z neho peniaze.
Takže ak to takto redakcii vyhovuje, radšej s auto cz končím.
A neboj se, klicova je veta "Je ovšem otázkou, jak náročné je pro běžného smrtelníka podobnou úpravu provést." - odpoved je "velmi" a tahle technika rozhodne nebude vybavou kazdeho chiptunera ve meste...